Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HAHAA!!!!!!!!!!!!!
Arvaa kaba kuka sai Yoshilla eilen 672,8 metriä?
Nyt voin julistautua parhaaksi HRC-pelaajaksi tällä boardilla!
(niiden parin keskeltä jotka ovat tuloksia ilmoittaneet :p )
Nyt voin leveillä kaballe 24/7!
Nyt voin....pelata lisää Smash Bros:ia...
:D
 
:confused: Hmm... Teetkö siis varmasti oikein? Eli matalalta ilmassa smash-alas+A. Ja sitä toistetaan kunes aika loppuu. Ja vielä, se lentää pidemmälle jos osuu siihen aivan sen mailan kärjellä.
Muuten, kun kerroit sen event 12 jigglypuff-"trikin", niin sain tasan puoli sekuntia ajaksi :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
HAHAA!!!!!!!!!!!!!
Arvaa kaba kuka sai Yoshilla eilen 672,8 metriä?
Nyt voin julistautua parhaaksi HRC-pelaajaksi tällä boardilla!


Onnea vaan. Arvaa ketä kiinnostaa *näääin* paljon? Jotakuta joka ei ole minä ;). Pitää silti yrittää tuota omaa ennätystä vähän parantaa, jos jossain välissä ehdin.
 
Ymmärrän asenteesi, koska minä löin pidemmälle kuin sinä!
LÄLLÄLLÄLLÄLLÄÄÄ!

Okei, ihan vakavissaan :D.
Käytättekö te yleensä hyppyyn x/y-nappia vai ohjaustattia?
Itse käytän tavallisesti ohj.tattia , mutta HRC toimii mielestäni paremmin x-nappulalla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
:confused: Hmm... Teetkö siis varmasti oikein? Eli matalalta ilmassa smash-alas+A. Ja sitä toistetaan kunes aika loppuu. Ja vielä, se lentää pidemmälle jos osuu siihen aivan sen mailan kärjellä.
Muuten, kun kerroit sen event 12 jigglypuff-"trikin", niin sain tasan puoli sekuntia ajaksi :)
En jostain syystä enää ole Yoshilla niin hyvä. Ennen sain aina sellaisen sopivan pienen hypyn, nyt en enää millään. Tiedän että se lentää pidemmälle jos osuu mailan kärjellä, mutta sandbagin pitää olla ilmassa jos aikoo saada aikaan tällaisen osuman(josta ei kuulu sitä "kaching"-ääntä).
Joka hypyn aikana saan tehtyä noin 25% damagea. Ja koska ehdin tehdä 5 hyppyä, saan tehtyä noin 120-130 damagea ennen kuin käytän mailaa. En ymmärrä miten on mahdollista ehtiä tehdä enempää. Tai sitten pitäisi pystyä tekemään enemmän kuin 25%/hyppy.
 
Ihme juttu. Minä saan yleensä n. 40 % damaa tehtyä yhdellä alas+a -hässäkällä... Yoshin pitää olla ihan kiinni siinä sandbagissa koko sen liikkeen ajan.

EDIT: Voisitko kertoa sen strategian miten sait DK:lla yli 500 m?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Ihme juttu. Minä saan yleensä n. 40 % damaa tehtyä yhdellä alas+a -hässäkällä... Yoshin pitää olla ihan kiinni siinä sandbagissa koko sen liikkeen ajan.

EDIT: Voisitko kertoa sen strategian miten sait DK:lla yli 500 m?
En saa tehtyä kuin maksimissaan 33% yhden hypyn aikana.
Onkohan versioilla eroa tässä suhteessa?
DK:n HRC-strategia:
1. Ota maila.
2. Iske Sandbagia mailalla niin että se saa 7% damagea.
3. Iske Sandbag maahan kiinni sivulle+B-iskulla.
4. Heitä Sandbagia kahdesti mailalla.
5. Toista vaihe 3.
6. Heitä Sandbagia kolmesti mailalla.
7. Siirry tarpeeksi kauas Sandbagista kun lyöt viimeisen lyönnin mailalla, sillä DK:lla ei kannata lyödä mailan kärjellä.
 
Versioilla ei ole eroa, olen saanut toimimaan myös Pal-versiossa...
Kiitti DK-strategiasta, pitää mennä himaan testaamaan.

Ja siitä kärkilyönnistä: tarkoitin sitä yläkärkeä, eli kun seisoo mahd. kaukana Sb:stä.
Se ei-kachingg-lyönti on eri asia, sillä lyödään mailan alakärjellä, ja esim. DK:lla se lentää huonosti.
 
Olen yrittänyt tänään varmaan jotain kaksi tuntia HRC:tä. En saa Yoshilla enempää kuin 33% kerralla. Ei onnistu. En tiedä mitä te osaatte mitä minä en osaa. Parhaimmillaan 126% ennen mailaa.
Enkä ehdi useammin kuin viidesti.
Ja sitten vielä yhteistulos: 8505,7 m.
 
Uusi ennätys Yoshilla: 702.8m!!
Damagea oli säkissä mailan jäljiltä 189%

Ai että! :p
 
En tiedä olenko tyhmä, mutta en ole vieläkään yli kuukauden pelaamisen jälkeen löytänyt mitään hyötyä Jigglepuffin nukkumiserikoisliikkeeseen. Siis sillä mikä tulee alas+b. Mitä hyötyä tästä on?
 
Se nukkumis liike on sellainen kätevä ja voimakas liike.Kun painat alas+b, ja jos jigglypuffiin hyökätän, niin sen pitäisi lyödä vastustajaa kobaa ja kuulua samalla sellainen ping!- ääni.En ole varma mutta jotenkin näin sen pitäisi toimia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
En tiedä olenko tyhmä, mutta en ole vieläkään yli kuukauden pelaamisen jälkeen löytänyt mitään hyötyä Jigglepuffin nukkumiserikoisliikkeeseen. Siis sillä mikä tulee alas+b. Mitä hyötyä tästä on?
Jos olet AIVAN vastustajan vieressä kun käytät sitä, niin vastustaja saa kyytiä!
 
SSBM Target Test + Homerun Contest Total

Siis tänne teidän Total pisteitä ja Total aikoja.

(ei mahdollista, jos ei oo kaikkia hahmoja hankittu)

Tässä mun:

Target Test Total: 11:54:06

Homerun Contest Total: 28009.9 feet / 8537.1m
 
Teinpä tässä PAL-Meleetä pelatessani huomion, että Home-Run Contestin PAL-versiossa ei ole mahdollista päästä tuohon Yoshin 700 metriin. Yoshin alas + a potkusarja tekee PAL:issa damagea enintään vain noin 30%, kun NTSC-USA:ssa se tekee enintään 43%.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Teinpä tässä PAL-Meleetä pelatessani huomion, että Home-Run Contestin PAL-versiossa ei ole mahdollista päästä tuohon Yoshin 700 metriin. Yoshin alas + a potkusarja tekee PAL:issa damagea enintään vain noin 30%, kun NTSC-USA:ssa se tekee enintään 43%.
KIITOS KABA!
NO NIIN Lancer1117! JOKO USKOT!!??
Ei ihme etten ole saanut kuin 590 metriä Yoshilla!
Se tekee maksimissaan 33%, tai sitten en noin viiden tunnin yrittämisen jälkeenkään ole oppinut mitään.

Ja rikkokaapa Total Distanceni:
10789.6 metriä.
 
Ylös Bottom