Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Trophyjä on muistaakseni yli 100, taukoa on tullut pidettyä lauantaista asti rippileirin vuoksi. Kohta mättämään...
 
itse olen saanut Yoshilla 451.9 m.
Muuten, jos saa lyötyö jollain hahmolla yli 450 m, niin saa paper mario trophyn mutta sen saa myös ihan tavallisestikkin "Grab a Trophy" bonus-pelissä.
 
Ei hemmetti, miten saatte muka Yoshilla 450m? Ei se multipotku tee yhdellä kerralla yli 20 damagea, eikä sitä niin monesti ehdi tekemään! Alle 100% oon saanu säkille maksimissaan ja sitte on pitäny jo lyödä. Yhden videon olen kattonu mutta se on jenkkiversiosta joten en tiedä onko se helpompaa siinä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Ei hemmetti, miten saatte muka Yoshilla 450m? Ei se multipotku tee yhdellä kerralla yli 20 damagea, eikä sitä niin monesti ehdi tekemään! Alle 100% oon saanu säkille maksimissaan ja sitte on pitäny jo lyödä. Yhden videon olen kattonu mutta se on jenkkiversiosta joten en tiedä onko se helpompaa siinä.
Kyllä se tekee jos hyppy on tarpeeksi matala.
Mistä muuten löysit tuon videon?
 
Mä sain tänään yoshilla 607 m.
Mä olen nyt satsannu vaan siihen mini-peliin, ku peli on muuten aika lailla läpäisty.
Pitää vaan tehä niin monta alas -a:ta ku ehtii

Yhdistin turhanpuoleisen viestin tähän viestiin. Tuossa alareunassa on siksi se "Muokkaa viestiä" -nappi, että sitä käytettäisiinkin jos tulee jotain korjattavaa. -kaba
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Mä sain tänään yoshilla 607 m.
Mä olen nyt satsannu vaan siihen mini-peliin, ku peli on muuten aika lailla läpäisty.
607 m? Miten se on mahdollista? Siihenhän tarvitaan varmaan noin 200% damagea sandbagille!
Oma ennätykseni on vain 489 metriä. Tuolloin sain tehtyä 147%.

Pääsin event 12(Seconds, anyone?) läpi ajassa 00.00.52. Eli toisin sanoen 52 sekunnin sadasosaa. Olen siihen tyytyväinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

607 m? Miten se on mahdollista? Siihenhän tarvitaan varmaan noin 200% damagea sandbagille!
Oma ennätykseni on vain 489 metriä. Tuolloin sain tehtyä 147%.

Pääsin event 12(Seconds, anyone?) läpi ajassa 00.00.52. Eli toisin sanoen 52 sekunnin sadasosaa. Olen siihen tyytyväinen.
Joo tiedän se lensi aika hullusti. Sillä oli damagea joku 191 %, ja olen todella tyytyväinen! :D
Mutta treenasin sitä aika kauan ennen kuin sain "täydellisen" lyönnin aikaan.
 
Nähtävästi en ole vielä täällä itseäni kehunut, joten:
Home-Run Contestin enkat Yoshilla: 634,3m

Pistäkääs paremmaksi :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Nähtävästi en ole vielä täällä itseäni kehunut, joten:
Home-Run Contestin enkat Yoshilla: 634,3m

Pistäkääs paremmaksi :p
Ärrhh...
Juuri kun luulin olevani hyvä... :D
Odotas vaan, kabaseni, kohta mä sut päihitän, perr....
Mä meen kohta himaan hakkaamaan enkä lopeta ennen kuin kaba on nöyryytetty. Eli nähdään varmaan joskus ensi vuoden puolella. ;)
 
Mä katon kotona mikä mun yhteistulos on, eli vaviskaa huomiseen asti!
Mä olen nimittäin saanut lähes joka hahmolla huipputuloksia.
Äläkä kaba yhtään virnuile siellä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

607 m? Miten se on mahdollista? Siihenhän tarvitaan varmaan noin 200% damagea sandbagille!
Oma ennätykseni on vain 489 metriä. Tuolloin sain tehtyä 147%.

Pääsin event 12(Seconds, anyone?) läpi ajassa 00.00.52. Eli toisin sanoen 52 sekunnin sadasosaa. Olen siihen tyytyväinen.

Minä olen saanut siinä 0.00.68.
Mitä hahmoa käytit, ja mitä movea? Minä käytin Luigia, ja sivuun+B- hyökkäystä.
 
:D

kuulostaa toimivalta.

Muuten, siitä HRC:stä , yhteistulokseni on 8861,5 m. Entäs teillä muilla?
Laitan myöhemmin listan kaikkien hahmojen tuloksista, jos muistan.

Ja tossa Target Testissä saa Sheriffi-trophyn jos saa total timen alle 12.30.
Itselläni on total time 12.26.31, en ole sen trophyn jälkeen enää jaksanut sitä pelata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Nähtävästi en ole vielä täällä itseäni kehunut, joten:
Home-Run Contestin enkat Yoshilla: 634,3m

Pistäkääs paremmaksi :p

Sori, unohdin vastata kaikkiin yhessä viestissä, nää voi ketjuttaa yhteen(joku modi?). Siksi näitä tulee monta peräkkäin

Arvaa mitä? Paransin eilen tulostani, mutta se jäi 622,7 metriin!
Arvaa harmittaako? No, näköjään sä olet mua parempi tossa...

Ja TelpeFionille: Miten sait DK:lla noin pitkälle? Kerro kerro plz mitä liikkeitä käytit, siihen on varmaan joku sieno taktiikka?
 
Ylös Bottom