Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kattokaas tätä:

Battle Two Master Hands:

Beat the game once on classic mode with any character and hit over 100 names during the credits. Play the game again with any character on any setting with any number of lives on classic mode and reach the Master Hand stage without continuing. Get the Master hand below 150% before the clock goes down below 4:00 (an easy way to do this is to play a character that has a really good up-smash attack or a good arial attack). A second Master Hand will appear at 300% with more moves than the original. Plus the two hands work together on some techniques


En oo viel koittanu mut kavereitten mukaa toi toimii
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Kattokaas tätä:

Battle Two Master Hands:

Beat the game once on classic mode with any character and hit over 100 names during the credits. Play the game again with any character on any setting with any number of lives on classic mode and reach the Master Hand stage without continuing. Get the Master hand below 150% before the clock goes down below 4:00 (an easy way to do this is to play a character that has a really good up-smash attack or a good arial attack). A second Master Hand will appear at 300% with more moves than the original. Plus the two hands work together on some techniques


En oo viel koittanu mut kavereitten mukaa toi toimii

Kyllä. Minä sain sen vahingossa. Niiden voittamisesta ei kuitenkaan saanut mitään palkintoa, tosin minulla kului siihen 1 continue.
 
Young Linkin saa _muistaakseni_ kun pelaa classicin läpi 10hahmolla, joista yks pitäs olla Link.
Aleksille: Tuo tarkoittaa että lippu kentän lopussa pitää ohittaa kun kellossa joka on reunan ylälaidassa on sekunttien kohdalla numero kaksi, eli esim xminuuttia, x2 sekunttia ja xx sadasosia. x:llä merkityillä ei ole väliä mitä siinä on, kunhan sekunttien kohdalla on kaksi
 
Oletteko pystyneet lyödä sen Yoshin 400metriä?

Kun ei mulla toi Hyppy + Alas + A ei oikeen onnistu

Olisko mitään muita taktiikoita?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Kattokaas tätä:

Battle Two Master Hands:

Beat the game once on classic mode with any character and hit over 100 names during the credits. Play the game again with any character on any setting with any number of lives on classic mode and reach the Master Hand stage without continuing. Get the Master hand below 150% before the clock goes down below 4:00 (an easy way to do this is to play a character that has a really good up-smash attack or a good arial attack). A second Master Hand will appear at 300% with more moves than the original. Plus the two hands work together on some techniques


En oo viel koittanu mut kavereitten mukaa toi toimii
Tuo toimii ilman että osut sataan nimeen. Ja muistutan että se toimii vain Normal-tasolla tai vaikeammalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Oletteko pystyneet lyödä sen Yoshin 400metriä?

Kun ei mulla toi Hyppy + Alas + A ei oikeen onnistu

Olisko mitään muita taktiikoita?
Olen saanut Yoshilla noin 440 metriä. Kyllä, hyppy, alas+A on ainoa keino lyödä Yoshilla yli 400 m. Tee näin:
1. Ota maila.
2. Hyppää mailan luota oikealle melko matala hyppy, Sandbagin kohdalla paina alas+A.
3. Maahan tultuasi hyppää välittömästi suoraan ylöspäin niin matala hyppy kuin vain mahdollista ja taas alas+A.
4. Toista vaihe kolme 4-6 kertaa.
5. Kun aika loppuu, lyö mailalla Smash Attack oikealle.

Vinkki: yritä työntää Sandbag mahdollisimman oikealle ilma potkujen aikana. Mitä lähempänä oikeaa reunaa Sandbag on kun käytät mailaa, sitä paremman tuloksen saat.

No, tätä enempää en osaa auttaa.
 
Voiskos joku kertoo miten sen Eventin en muista nyt numeroo mut
siin juostaa sitä Adventure moden rataa captain falconilla nopeutettuna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Voiskos joku kertoo miten sen Eventin en muista nyt numeroo mut
siin juostaa sitä Adventure moden rataa captain falconilla nopeutettuna.
En osaa kauheasti neuvoa. Kunhan juokset, ja älä jää autojen alle.
 
Mikä hahmo on teistä paras?
Mikä hahmo pärjää Marth:ille? Ku siloinko mun kaveri pelaa Marth:illa ni se voittaa mut melkein aina.
 
Mielestäni Kirby on paras voitan sillä kaikki mun kaverit mutta yksi

välillä siis VÄLILLÄ, HARVOIN, JOSKUS voittaa mut ja sitte Miutuu

on kans tosi hyvä ja onhan siin muitaki tosi hyvii hahmoi:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Mikä hahmo on teistä paras?
Mikä hahmo pärjää Marth:ille? Ku siloinko mun kaveri pelaa Marth:illa ni se voittaa mut melkein aina.
Ganondorfin iskut ovat todella voimakkaita, ja yllättäviä, jos niitä osaa käyttää oikealla tavalla.
Roy ja Marth ovat myös todella hyviä.
Muuten, kaksi todella hyvää mutta epäsuosittua hahmoa ovat Peach ja Donkey Kong. Harjoittele näillä, niin voit olla todella hyvä.
Niin, ja onhan Jigglypuffkin olemassa...
Suosikkini on Ganondorf tai Roy.
 
Esa, ei mulle tullu Luigia vaikka sen ensimmäisen radan jälkeen tulikin Luigi, Marion siasta kehiin.
 
Ajattelin laittaa tänne Home Run Contestin yhteisennätykseni (siis kaikkien hahmojen yhteenlaskettu etäisyys)
Se on 7055.5 metriä.
Paras yhden hahmon ennätys on Yoshilla, 456.8 metriä.
Lähettäkää omanne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Esa, ei mulle tullu Luigia vaikka sen ensimmäisen radan jälkeen tulikin Luigi, Marion siasta kehiin.

Sama juttu mullekkaan ei tullut ekalla kerralla luigia lopussa

vastaan vaikka mä hakkasin sen siin alussa.

Kyl se luikero sit seuraaval kerral sielt tuli:D
 
Nyt olis kaikki hahmot kerättynä.
Näillä näkymin lemppareita ovat M2, Pikachu, Peach ja Jiggly, vaikken mikään kopemon fani olekkaan. Peach sen takia että sen leijuminen+ylös-b vie niin pirun kauas, ja sateenvarjon kanssa voi templessä karata taistelusta pätevästi hyppäämällä vaan alakertaan.
...Nyt sitte uusien(ja vanhojen) kenttien perään :D
 
Kirby, mä olen yrittänyt saada Luigin 2 - 3 kertaa ja eikä ole tullu.
Pitääkö siinä olla joku tietty vaikeus aste?

Millä tavalla voi saada helposti uusia hahmoja?
 
Ylös Bottom