Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Kirby, mä olen yrittänyt saada Luigin 2 - 3 kertaa ja eikä ole tullu.
Pitääkö siinä olla joku tietty vaikeus aste?

Itse pelasin kummallakin kertaa Very Easyllä eli silloin kun se ei

tullut ja silloin kun se tuli. Eli en usko että se vaikeustasosta

johtuu. Saattaisiko se johtua continueista? :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby

Itse pelasin kummallakin kertaa Very Easyllä eli silloin kun se ei

tullut ja silloin kun se tuli. Eli en usko että se vaikeustasosta

johtuu. Saattaisiko se johtua continueista? :confused:
Voi muuten olla ettei siinä saa kuolla kertaakaan.

Mikä hahmo on teistä paras?
Mikä hahmo pärjää Marth:ille? Ku siloinko mun kaveri pelaa Marth:illa ni se voittaa mut melkein aina.

Link ja Donkey Kong ovat minulla eniten käytössä. Marthin voittaa kuka vaan hahmo tarpeeksi kovalla harjoittelulla. :)

- Esa

Kun yrittää saada mewtwon ni pitääkö se jos pelaa 2:ella pelajalla
(10h) putkeen vai saako esim. yhessä päivässä 5h ja toiset 5h toisella päivällä?

Ei se 10h sinänsä ole kauhea kun olen pelannu joitakin pelejä päivässä n. 12 - 14h
Mutta SSBM ei oikein jaksa pelata 10h päivässä.

Kun yrittää saada mewtwon ni pitääkö se jos pelaa 2:ella pelajalla
(10h) putkeen vai saako esim. yhessä päivässä 5h ja toiset 5h toisella päivällä?

Ei se 10h sinänsä ole kauhea kun olen pelannu joitakin pelejä päivässä n. 12 - 14h
Mutta SSBM ei oikein jaksa pelata 10h päivässä.

Ei tarvitse pelata putkeen.

eventtejä 30 eteenpäin saa vasta kun on hommannut tietyt piilohahmot, ei jaksa muistaa mitä ne oli mut yks oli ainakin Young Link koska sen hommasin viimeiseksi...

Tuosta M2 hankkimisesta: moninpeliä pitää pelata yhteensä 20h, mutta mitä useampi ihmispelaaja on mukana niin 20h jaetaan, esim 4pelaajalla se on vain 5h. Itse jätin Bowserin ja DK:n yöksi Templeen 20hengen kanssa, ja herätessäni katsoin niin ei ollu muuta tapahtunu kuin että DK:lla oli 50%....pommi tai joku muu varmaan.

Luigin metsästämisessä ei saa käyttää continueta, mutta itse pelasin sen ainakin very easylla viidellä elämällä (:D )...tosin en kyllä kuollu kertaakaan, mutta näin netissä väitetään. Kukapa very easyllä continueita tarvii :rolleyes:

Lempparihahmo yhä M2, mr.g&w ei oikein sovi mun pelityyliin vaikka varmaan hyvä hahmo onkin.

Vihdoinkin voitin event 51:en! Että osaakin olla hankala! Mutta tietysti sen pitääkin olla. Pääsin myös 15-minute meleen läpi.
Nyt omistan kaikki hahmot ja kaikki tasot. Puuttuu tosin vielä 16 trophya.

Voisiko joku??

Voisiko joku laittaa tähän kaikki ssbm hahmot. (kaikkien nimet)
Sitten kannattaako koopalla (englanniksi browser,kai) alottaa pelaamaan läpi? Mitä plussia ja miinuksia koopassa on??:)

Se on Bowser jos tarkkoja ollaan, Japseissa oikea nimi on kai King Koopa. Kuten ulkomuodosta voi päätellä, tämä massiivinen piikikäs olio ei mikään nopea häiskä ole, mutta korvaa hitautensa brutaalilla voimalla.
Siinä aika sopiva kuvaus Bowserista. Plussat ja miinukset selviää helpoiten omakohtaisesti pelaamalla ja kokeilemalla. Ainahan sitä kannattaa kaikilla läpi pelata, jos vaikka sais jonku bonuksen ;)
Noita hahmolistoja ja niiden saamiseen tarvittavia tekoja kannattaa etsiskellä vaikka gamefaqsista , sieltä löytynee myös strategiaoppaita Bowseriin, tosin englanniksi.

BBS:ssä olleen "päivämääräbugin" takia olen poistanut sillä ajanjaksolla lähetetyt viestit ja lähettänyt ne alla olevalla tavalla uudelleen.

mana69:
Katselin äsken telkkaria ja kuulin siitä että SSBM on joitain ns "keräilyhahmoja." Mitä ne on?? Pari esimerkkiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

mana69:
Katselin äsken telkkaria ja kuulin siitä että SSBM on joitain ns "keräilyhahmoja." Mitä ne on?? Pari esimerkkiä.
Tarkoittaa varmaan tropheja. Ne ovat tosiaankin pelkkiä keräilyhahmoja. Niillä ei siis voi pelata. Niitä on 290 erilaista.

Tämä peli on psykologisesti vahingollinen. Emme suosittele sitä kenellekään josta emme pidä.

Ne ovat ehkä pelkkiä keräilyhahmoja , mutta niiden omistaminen on kuin huumetta. Pakko saada lisää, parempaa, ja vaikeammin hankittavaa! En tiedä miten riippuvainen henkilö reagoi saadessaan kaikki trophyt, ehkä se menehtyy tajutessaan ettei voi saada lisää, tai iloitsee, koska on saanut niin monta.
Itselläni on 285 trophya, ja olen lähes hurmion huipussa, mutta pelkään että pudotus niiden loppuessa on liian korkea. Mitä teen sitten? Ja kuitenkin tahdon kerätä kaikki!

*Alkaa laulamaan pokeräppiä Smash trophyista*
"Kaikki kerätään, Kaikki kerätään! Kaikki kerätään,Kaikki kerätään!"

No niin , siihen päättyi Kurpalla On Asiaa. Olipas hauskaa kirjoittaa toi. Se tuli sydämestä.

Kaikki kysyvät: Miksi keräät tropheja? Mitä niillä tekee?
Ei niillä mitään tee. Niitä vain haluaa. Tahtoo saada ne kaikki.
Yhtä hyvin voi kysyä: Miksi ylipäänsä pelaat pelejä? Mitä hyödyt siitä?

Aivan. Ja taas tullaan siihen samaan pisteeseen , jossa ei jaksa selittää kysyjälle, koska kysymys itsessään on niin naurettava. Jos ostan pelin niin enkö sitten yritä ottaa siitä kaiken hyödyn irti? Tottakai. Ja Smash Brossissa se "tahdon kaiken , haluan kaiken, saan, kaiken" - mentaliteetti tulee ainakin mun kohdalla erittäin vahvasti esiin.

Kertokaa porukat paljon trophyja teillä on! (mulla yhä 285)

Ja yksi kiva TT-enkka: Roylla 13.?? s (en muista ulkoa)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Mä en ole pelannut (vielä) ollenkaan :D

Mitä mitä mitä ihmettä?

Nyt kaverit pois päätteeiden äärestä ja heti pelaamaan!
Ei joku "kesäduuni" niin tärkee oo, mäkin oon nyt just "duunissa".
Eli nettiin työajalla ja Gctä sekä ulkoilua vapaa-ajalla, siinä on mun kesälomaresepti.
Ootteko te jo niin vanhoja kalkkiksia ettette jaksa pelata.. Mihin tää maailma on menossa :D

Huom. tosikot älkööt ottako tosissaan kaikkee tota
;)

Ylös Bottom