Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Stardust HD

Sonyhan iha ite ilmotti tän gamesharen? Että ei todellakaan ole ware/piraatti keskustelua -.-

Heh, näimpä. Kannattais tuota kysyä "virallises" share-aiheessa, piavo :P

e: oon ULTRANINJA. hitto kun PSN-nimeä ei voi enää vaihtaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Stardust HD

Niin voisiko joku antaa jomman kumman niistä lisäpakeiteista gamesharella?
tähän on jo oma ketjunsa, ettei tarvitse pelien ketjuja täyttää ryönällä.
haku on olemassa ja sitä saa käyttää.

3 trophya itsellä vasta plakkarissa, toivottavasti trophy-tuki laajenee muihinkin PSN-minipeleihin.
tämän trophyja varten ei kuitenkaan ilman kaikkia dlc-settejä voi saada.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Stardust HD

Miksi en saa sitä trophya jossa '' pysy 45 sekunttia hengissä ampumatta tai räjäyttämättä mitään'' ?? Ei toiminut :(

Sama juttu mulla. En takuulla kajonnut mihinkään liipasimeen tai muuhunkaan nappiin, aikabonuksia ei herunut ja huristelin kauhella vaivalla ja ties monenko yrityksen jälkeen 52 sekuntia. Trophyt näyttää puhdasta nollaa. Ostin pelin vasta tänään, pitänee selvittää jostain onko tässä edes sitä trophy-päivitystä vai onko sekin vedetty pois samoin kuin käyttöjärjestelmäpäivitys.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Sama juttu mulla. En takuulla kajonnut mihinkään liipasimeen tai muuhunkaan nappiin, aikabonuksia ei herunut ja huristelin kauhella vaivalla ja ties monenko yrityksen jälkeen 52 sekuntia. Trophyt näyttää puhdasta nollaa. Ostin pelin vasta tänään, pitänee selvittää jostain onko tässä edes sitä trophy-päivitystä vai onko sekin vedetty pois samoin kuin käyttöjärjestelmäpäivitys.
oletteko varmoja että teillä on se lisäpaketti siinä pelissä jossa löytyy survivor? (yksinpelipaketti)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Lueskelin aiemmin pikaisesti. Vinnien linkin kävin nyt kattelemassa, joo että ilmaiseksi kaverille kanssa... Aika brutaalia toimintaa Sonylta.
no se onkin niiden asia :)

kyllähän minulle sopii jos joku jakaa ilmaiseksi sen pketin :p (ja vielä sallittua)

Sori vähän OT
 
Vastaus: Super Stardust HD

"Pian", mikä voi SCEE:n tapauksessa tarkoittaa käytännössä mitä vain. :rolleyes:

Mites muuten. Oma Stardust HD ei lähde päivittämään itseään Trophy-kelpoiseksi. Eikös sen pitäisi päivittää peli kun sitä yrittää käynnistää ja on netissä?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Mites muuten. Oma Stardust HD ei lähde päivittämään itseään Trophy-kelpoiseksi. Eikös sen pitäisi päivittää peli kun sitä yrittää käynnistää ja on netissä?
Juu, ainakin eilen. Oiskohan tuonkin jakelu keskeytetty, kunnes saavat firmispäivityksen kuntoon?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Sama juttu mulla. En takuulla kajonnut mihinkään liipasimeen tai muuhunkaan nappiin, aikabonuksia ei herunut ja huristelin kauhella vaivalla ja ties monenko yrityksen jälkeen 52 sekuntia. Trophyt näyttää puhdasta nollaa. Ostin pelin vasta tänään, pitänee selvittää jostain onko tässä edes sitä trophy-päivitystä vai onko sekin vedetty pois samoin kuin käyttöjärjestelmäpäivitys.

Mites muuten. Oma Stardust HD ei lähde päivittämään itseään Trophy-kelpoiseksi. Eikös sen pitäisi päivittää peli kun sitä yrittää käynnistää ja on netissä?

1+1 taitaa todellakin olla 2, eli trophy-päivityksen uudelleenjulkaisua odotellessa...
 
Vastaus: Super Stardust HD

Endless on ihan järjetön ku tulee niitä punasia kolmioita. Äskenkin olin päässy kuolematta kertaakaa yli 20 miljoonaa pisteesee ja oli shieldit ja kaikki. Sitten alkaa tulemaan urakalla useampi aalto punasia paskoja ja se oli siinä, kaikki elämät ja pommit hupenee silmissä. Ihan naurettavaa skeidaa, siis mitä noille voi tehä, vai voiko mitään?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Eli siinä Survivalin 45 sekunnissa ei saa koskea edes buustiin, ihan pelkällä vasemmalla tatilla pitää selvitä. Trophyn kuvaus ei jostain syystä mainitse tätä, tuli juuri äsken todettua.

Endlessin punaiset kolmiot on minullekin hankalia. Pitää vaan koittaa paeta vastakkaiseen suuntaan mistä ne virtaa, siis liikkua koko ajan, ja samalla ampua niitä taaksepäin. Parempaa strategiaa kellään?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Eli siinä Survivalin 45 sekunnissa ei saa koskea edes buustiin, ihan pelkällä vasemmalla tatilla pitää selvitä. Trophyn kuvaus ei jostain syystä mainitse tätä, tuli juuri äsken todettua.

Endlessin punaiset kolmiot on minullekin hankalia. Pitää vaan koittaa paeta vastakkaiseen suuntaan mistä ne virtaa, siis liikkua koko ajan, ja samalla ampua niitä taaksepäin. Parempaa strategiaa kellään?
Eli voiko sen tehdä ilman sitä lisäosaakin??
 
Vastaus: Super Stardust HD

Eli voiko sen tehdä ilman sitä lisäosaakin??

Öö..? Siis PS3 pitää olla 2.40-käyttiksellä ja Stardust päivitetty uusimpaan versioon (oliko se 4.0, credits tai options-valikosta taisi nähdä version). Ja Endless ja Survival-moodit tulee käyttöön vasta kun ostaa Solo-laajennuksen Stardustiin.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Eli siinä Survivalin 45 sekunnissa ei saa koskea edes buustiin, ihan pelkällä vasemmalla tatilla pitää selvitä. Trophyn kuvaus ei jostain syystä mainitse tätä, tuli juuri äsken todettua.
Wrong!

Mulla se hyväksyi vaikka käytin buustia kolme kertaa. Olen ladannut sen Solo Packin, joten ehkä siinä on syy.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Wrong!

Mulla se hyväksyi vaikka käytin buustia kolme kertaa. Olen ladannut sen Solo Packin, joten ehkä siinä on syy.

No mulla Solo Paccki ja ei mennyt yksinkertaisesti läpi, ennen kuin en edes buustia käyttänyt. Jos meni sinulle buustin kanssa läpi ja mulla + muutamalla muulla ei. Niin taitaa bugittaa.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Suomitunnarilla tuli aika muistaakseni jotain 47s buustien kanssa ja saavutusilmoitus.

Tuli tuota testailtua japanitunnarilla, aika 49s buustien kanssa ja saavutusilmoitus.
Verkkoonkirjautumaton tunnari ensin aika 47s ja rapiat buustien kanssa, ei saavutusta ja sitten 58s buustien kanssa, jolloin irtosi saavutusilmoitus, tässä tuli vielä boostattua ainakin yhden aikakapselin läpi.

Voi olla että tuota buustausaikaa ei lasketa sitten kokonaisaikaan.
 
Ylös Bottom