Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Stardust HD

Perhana tuota Eloonjäännin 45s ampumatta trophyä! Kaks viimesintä 44,74s ja 44,60s :D Eiköhä se kohta.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kertokaas miksi kaikki tallennukseni, jotka eilen illalla olivat ovat hävinneet? Käynnistäessä peliä ilmoitttaa jotain virhettä, peli kuitenkin käynnistyy. Eilen illalla avasin muutaman planeetan ja sain jopa muutamat trofeet. Planeettoja ei avattuina näy.

Myöskään trofee saalistani ei profiilissani näy...

Edit: Kyllä trofeet tulivat näkyviin mutta tallennus kusee.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Minusta kerää 15 pommia bomberissa on vaikeampi kuin 10x kertoimen saaminen. 10x-kertoimen olin saanut pari kertaa jo ennen trophyjä :cool: Mutta bomber on vaikea, onko mitään hyvää stragegiaa tähän?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Minusta kerää 15 pommia bomberissa on vaikeampi kuin 10x kertoimen saaminen. 10x-kertoimen olin saanut pari kertaa jo ennen trophyjä :cool: Mutta bomber on vaikea, onko mitään hyvää stragegiaa tähän?

Kannattaa yrittää alussa ainakin odotella niin kauan, että kentällä on kaksi pommikonetta. Vähän ajan päästä ne kohtaa ja siinä vaiheessa kun ne on vastakkain, räjäytä pommi. Saat kolme neljä pommia samaan aikaan ja sulla on 13. Sen jälkee vaan yrität selvitä ja saada ne pari vikaa. Tietty myös niitä punasia pommeja jos saisi houkuteltua räjähtämää pommikoneen lähellä, niin voi saada ilmasia pommeja.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kannattaa yrittää alussa ainakin odotella niin kauan, että kentällä on kaksi pommikonetta. Vähän ajan päästä ne kohtaa ja siinä vaiheessa kun ne on vastakkain, räjäytä pommi. Saat kolme neljä pommia samaan aikaan ja sulla on 13. Sen jälkee vaan yrität selvitä ja saada ne pari vikaa. Tietty myös niitä punasia pommeja jos saisi houkuteltua räjähtämää pommikoneen lähellä, niin voi saada ilmasia pommeja.

oli kyllä ehdottomasti turhauttavin noista palkinnoista tämä. Haastava kyllä mutta meni siinä hermot muutamaan otteeseen. 10 ydinpommin räjäyttäminen ei sitten niinkään sillä siinä parani myös oma tulos :P
 
Vastaus: Super Stardust HD

17/17 100%

Platina ei toimi nähtävästi viellä, kaikki palkinnot avattu mutta platinalla ei vain olla vielä palkittu :<
 
Vastaus: Super Stardust HD

Pikkupeleissä ei ole platinumia.

nuuuuuu noh yksi pokaali pois. Tarvitsee kyllä pari kaveria kutsua kylään jos vaikka saisi jonkinlaisen ennätyksen tuohon splitscreeniin. Se vanha kun oli sen verran kömpelöä menoa ettei siitä mitään tullut kun molemmat lähti omille teilleen.

Mahtaako tuossa aluseditorissa aluksen hitboxiin nuo osat mitenkään vaikuttaa. siis jos keskustasta tekee jäätävän kokoisen pallon eikö meteorit osu tällöin helpommin.
Uusi lumi jakso tuli paketissa mukana myös.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Team pack on nyt ladattavissa SSHD:n sisäisestä kaupasta ja PSN - Storesta! Hintaa on 3,95

Itse latasin heti. Ja pääsin sitä heti kokeilemaankin.

Kahden kaverin kanssa pelasimme versus - modea. Ensin tappomatsia ja sitten "nappaa kruunu ja juokse" - tyylistä peliä. Oli ihan hemmetin hauskaa! Varsinkin tuossa jälkimmäisestä pelissä nauroimme ja huusimme niin lujaa, että meidän koira ja kissa pelästyivät :D

EDIT: Kiitti Kaljuapina! Se olikin 3,95 . Korjasin virheen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Stardust HD

Team pack on nyt ladattavissa SSHD:n sisäisestä kaupasta ja PSN - Storesta! Hintaa on 4,95
3,95 se mulla oli :)

Onko muuten tosiaan niin että se Aseveljet-trophyn saa vain Segomossa? Tuli nimittäin pikkasen kauan sitä yritettyä ekassa planeetassa eikä mitään tapahtunut ja mitään en tehnyt väärin. Suomenkielisellä käyttöjärjestelmällä ei nimittäin lue että se pitää saada Segomossa. Tämäkin selvis mulle vain katsomalla netistä neuvoa ja sieltä se löytyi..
 
Vastaus: Super Stardust HD

3Onko muuten tosiaan niin että se Aseveljet-trophyn saa vain Segomossa? Tuli nimittäin pikkasen kauan sitä yritettyä ekassa planeetassa eikä mitään tapahtunut ja mitään en tehnyt väärin. Suomenkielisellä käyttöjärjestelmällä ei nimittäin lue että se pitää saada Segomossa. Tämäkin selvis mulle vain katsomalla netistä neuvoa ja sieltä se löytyi..
Voisko joku kertoa, mikä tuo Segomo on?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Hienoo, että noi trophyt tuli tähän peliin. Oli jäänyt pelaamatta Solo-Packin pelit melkein kokonaan.

10x (Gold) oli helppo, kun vetää sen Arcaden helpolla vaikeustasolla, ja pelaa viel hidasta "turvapeliä". :)

7min kuolematta
Päättymättömässä oli yllättävän vaikea Pronssi-trophyksi. Samoin voi olla toi 45s ilman ampumista/pommeja Eloonjäännissä.

Jotta saan 15 tokenia yhellä boostilla, pitää yrittää varmaan boostata bonuskiveä päin. Täällä joku ainakin neuvoi kokeilemaan.

Taitaa tosin jäädä saamatta toi Co-Opin Gold-trophy.. Onneks en menetä siinä platinaa. :o
 
Vastaus: Super Stardust HD

Vihdoin sain tän, mutta en ole vielä päässyt trophyjen makuun.Aivan mahtava peli!
 
Vastaus: Super Stardust HD

Nyt 3-4h pelasin ja sain 2 trophyä:) Tosin jostain syystä sitä toista ei näy mun profiilissa, mutta näkyy trophy collectionissa.

Sain trophyt: ekan planeetan sankari (en muisa sen planeetan nimeä)ja sen missä piti kerätä 5 polettia turbosyöksyllä. Melko helppoja trophyjä, varsinkin jälkimmäinen:)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Nyt 3-4h pelasin ja sain 2 trophyä:) Tosin jostain syystä sitä toista ei näy mun profiilissa, mutta näkyy trophy collectionissa.

Sain trophyt: ekan planeetan sankari (en muisa sen planeetan nimeä)ja sen missä piti kerätä 5 polettia turbosyöksyllä. Melko helppoja trophyjä, varsinkin jälkimmäinen:)

Ite latasin tänää, ja sain samat trophyt. Muuten mullakaan ei se toinen trophy..(tarkemmin se, jonka saa ekan planeetan läpivedosta.) millä planeetalla voi saada sen trophy, jossa pitää olla ampumatta/ käyttämättä pommeja 45sek? Kokeilin sitä ekassa planeetassa, ekassa vaiheessa, enkä saanu, vaikka olin silleen yli minuutin!?
 
Ylös Bottom