Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minusta kerää 15 pommia bomberissa on vaikeampi kuin 10x kertoimen saaminen. 10x-kertoimen olin saanut pari kertaa jo ennen trophyjäMutta bomber on vaikea, onko mitään hyvää stragegiaa tähän?
Kannattaa yrittää alussa ainakin odotella niin kauan, että kentällä on kaksi pommikonetta. Vähän ajan päästä ne kohtaa ja siinä vaiheessa kun ne on vastakkain, räjäytä pommi. Saat kolme neljä pommia samaan aikaan ja sulla on 13. Sen jälkee vaan yrität selvitä ja saada ne pari vikaa. Tietty myös niitä punasia pommeja jos saisi houkuteltua räjähtämää pommikoneen lähellä, niin voi saada ilmasia pommeja.
17/17 100%
Platina ei toimi nähtävästi viellä, kaikki palkinnot avattu mutta platinalla ei vain olla vielä palkittu :<
Pikkupeleissä ei ole platinumia.
3,95 se mulla oliTeam pack on nyt ladattavissa SSHD:n sisäisestä kaupasta ja PSN - Storesta! Hintaa on 4,95
Onko muuten tosiaan niin että se Aseveljet-trophyn saa vain Segomossa?
Voisko joku kertoa, mikä tuo Segomo on?3Onko muuten tosiaan niin että se Aseveljet-trophyn saa vain Segomossa? Tuli nimittäin pikkasen kauan sitä yritettyä ekassa planeetassa eikä mitään tapahtunut ja mitään en tehnyt väärin. Suomenkielisellä käyttöjärjestelmällä ei nimittäin lue että se pitää saada Segomossa. Tämäkin selvis mulle vain katsomalla netistä neuvoa ja sieltä se löytyi..
Yksi pelin planeetoista. Tarkemmin sanottuna viides ja viimeinen planeetta.Voisko joku kertoa, mikä tuo Segomo on?
Kiitos. Enpä ole huomannut tuota nimeä ennenYksi pelin planeetoista. Tarkemmin sanottuna viides ja viimeinen planeetta.
Ne on niitä joita kerätään, jotta saadaan pisteitä lisää ja aseita parannettua.Mitä ne poletit on?![]()
Nyt 3-4h pelasin ja sain 2 trophyäTosin jostain syystä sitä toista ei näy mun profiilissa, mutta näkyy trophy collectionissa.
Sain trophyt: ekan planeetan sankari (en muisa sen planeetan nimeä)ja sen missä piti kerätä 5 polettia turbosyöksyllä. Melko helppoja trophyjä, varsinkin jälkimmäinen![]()