Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

Vastaus: Super Stardust HD

Ois semmonen kysymys, että oon ostanu tuolta euro storesta tämä SSHD:n. Ja nyt olisin ostamassa tuolta jenkki storesta tähän peliin ssen solo packin. Kysymys kuuluu, että toimiiko minun star dustissa se solo pack? Ostaisin sen solo packin tuolta jenkki storesta sen takia, koska minulla on 4,01 dollaria rahaa siellä, joten en tarvitsisi enää maksaa siitä paljoa..
Toivottavasti vastaatte nopeasti koska asialla olisi kova kiire. Kiitos jo etukäteen vastanneille :)
Oman ymmärrykseni mukaan Euro-peleissä ei toimi jenkkipaketit ja toisinpäin. Joten kannattaa säästää rahat johonkin toiseen tarkoitukseen. Omakohtaista kokemusta asiasta ei kyllä ole.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Terve!

Ois semmonen kysymys, että oon ostanu tuolta euro storesta tämä SSHD:n. Ja nyt olisin ostamassa tuolta jenkki storesta tähän peliin ssen solo packin. Kysymys kuuluu, että toimiiko minun star dustissa se solo pack? Ostaisin sen solo packin tuolta jenkki storesta sen takia, koska minulla on 4,01 dollaria rahaa siellä, joten en tarvitsisi enää maksaa siitä paljoa..
Toivottavasti vastaatte nopeasti koska asialla olisi kova kiire. Kiitos jo etukäteen vastanneille :)

Ainakaan Warhawkissa ei toiminut USA-storesta ostettu lisäpacki EURO-pelin kanssa. Ja olen myös kuullut, ettei tossa SS HD:ssakaan toimisi.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Ostat Nikezu nyt vain sen SoloPackin ihan Eurostoresta niin pääset pelaamaan ilman mitään vaiheiluita!
 
Vastaus: Super Stardust HD

Mikäs voisi olla helppo tapa/taktiikka saada tuo "kerroin kuningas" trophy?
Ja muuten melkein kaikki trophytkin jo saatu.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Mikäs voisi olla helppo tapa/taktiikka saada tuo "kerroin kuningas" trophy?
Ja muuten melkein kaikki trophytkin jo saatu.
Älä kuole kertaakaan Arcade-yksinpelin yhden läpipeluun aikana. Sillä sen saa. Ei ole mitään helpompaa tapaa. Ja aloita siis aivan ensimmäisestä planeetasta.
 
Vastaus: Super Stardust HD

No en jaksa maksaa trophyistä.
EI tuossa mistään trophyistä maksetakaan. Hintaa löytyy sen 3 (vai 4?) euroa ja sillä saat peli-ikää hirveästi lisääviä pelimuotoja. Todellakin hintansa väärti eikä sen ostaessaan todellakaan maksa vain trophyistä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Täytyy nyt vähän varmistella ettei tule sohlattua, mitenkäs tämän ostaminen Storesta, kun siellä oli (tarkkoja nimiä en muista) Full Game, ja sitten nämä Solo Pack ja Multiplayer Pack. Sisältyykö Full Gameen nuo muut packit, kun itsellä on sellainen mielikuva että olisin jossain vaiheessa nähnyt jonkun "kaiken kattavan" versionkin tuolla Storessa. Olenko kuvitellut vain?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jesh eilen kävin ostamassa pelin kun kerran tarjouksessa storessa vain 1,95€. Ostakaahan pois jos peli kiinnostaa, tarjous voimassa 2.7 saakka...
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jesh eilen kävin ostamassa pelin kun kerran tarjouksessa storessa vain 1,95€. Ostakaahan pois jos peli kiinnostaa, tarjous voimassa 2.7 saakka...

Mahtava juttu kun pleikkari on ollut reilun viikon jo huollossa eikä siitä ole kuulunut mitään...

Voiko tuota peliä ostaa PC:llä PSN Storesta ja ladata sitten kun pleikkari on kotiutunut?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Voiko tuota peliä ostaa PC:llä PSN Storesta ja ladata sitten kun pleikkari on kotiutunut?
En ole täysin varma, mutta luulisin, että sillä Media Go -softalla pystyy selaamaan vain PSP:n Storea. Eli ei siis onnistu.
 
Vastaus: Super Stardust HD

En ole täysin varma, mutta luulisin, että sillä Media Go -softalla pystyy selaamaan vain PSP:n Storea. Eli ei siis onnistu.

Näin pelkäsinki. Pitänee mennä kaverin konsolilla ostamaan omalla PSN-tunnuksella tuo ja ladata sitten omalle vehkeelle. Kai se nyt noin sentään onnistuu? :)
 
Vastaus: Super Stardust HD

On kyllä ihan hypensä arvoinen peli! Voih Jumah! aivan mahtava.

Joo todellakin!
Itse käytin myös hyväksi tarjousta ja nyt tässä on 5 tuntia vierähtäny pelatessa! Hieno peli, todella koukuttava sellainen! Vaikeustaso on kohdallaan. Kolmas planeetta menossa...
 
Vastaus: Super Stardust HD

Joo todellakin!
Itse käytin myös hyväksi tarjousta ja nyt tässä on 5 tuntia vierähtäny pelatessa! Hieno peli, todella koukuttava sellainen! Vaikeustaso on kohdallaan. Kolmas planeetta menossa...

On kyllä hemmetin hyvä peli ;) Suomalaista laatutyötä! Ja kun vielä juhlahintaan sai ni ei voinu olla ostamatta. Viimeses planeetassa meen ku arcadee oon vetäny.. Kahestaa ei meinanu oikee onnistua.

Meinas kyl hermot mennä siin elonjäänti -trophyn kans ku 45sekkaa piti selvitä ampumatta tai mitää. 47s sain ajaks ja kauheeta munkkia kävi :D
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tämä peli on kyllä edelleenkin PSN:n paras peli Mega Man 9:n kanssa.
Itse olen omistanut tämän jo pari vuotta ja edelleenkin jaksaa pelata.
100M itsellä ylittyy joka kerta nykyään ja saa kyllä olla aika transsissa tämän pelin kanssa,
jos huippupisteitä haluaa.
On se kyllä helvetin hienoa kun vetää semmosen 2h session niin on aivot aika virkeenä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Meikäki tykitti tätä eilen aamu neljää saakka silmät ristissä. Refleksit ja muut aina vaa paranee ni kerkee huomata ne asteroidit ja muut paljo nopeammin ni ehtii reagoida.

Vedin just viimesen planeetan arcadel. Helppo oli vaikeuaste mut itelle siin oli kans aika paljon haastoa. Kahdestaan kun pelaa ni se on vielä vaikeampaa.
 
Ylös Bottom