Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

Vastaus: Super Stardust HD

Ite latasin tänää, ja sain samat trophyt. Muuten mullakaan ei se toinen trophy..(tarkemmin se, jonka saa ekan planeetan läpivedosta.) millä planeetalla voi saada sen trophy, jossa pitää olla ampumatta/ käyttämättä pommeja 45sek? Kokeilin sitä ekassa planeetassa, ekassa vaiheessa, enkä saanu, vaikka olin silleen yli minuutin!?

Mainitsemasi trophyn voi saada vain Survival-pelitilassa, jonka saa auki ostettuaan peliin Solo-lisäosan.
 
Vastaus: Super Stardust HD

^^LOL rahastusta, no peli on kuitenkin ihan huippu!:)

yhteistyöpelistä tuli yli 9 miljoonaa pistettä:) Pelasin sen naapurini kanssa joka ei ole mikään huippu:D
 
Vastaus: Super Stardust HD

Just. arseesta tämmönen meininki. Ei jaksais maksaa parista trophysta 3euroo... :D

Kuten on varmaan aiemminkin tullut todettua, ne solo-laajennuksen lisämoodit on oikeastaan mukavampia pelattavia kuin itse normaali arcade, ei mene niin maratonsessioiksi.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kuten on varmaan aiemminkin tullut todettua, ne solo-laajennuksen lisämoodit on oikeastaan mukavampia pelattavia kuin itse normaali arcade, ei mene niin maratonsessioiksi.
Aivan, peli nousee toiseen potenssiin kun ostaa tuon Solo lisäpaketin. Paljon mielenkiintoisempia pelimuotoja kuin mitä "perus" SSHD tarjoaa.

Ehdottomasti ostamisen arvoinen.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Minä en jaksa lukea kokoketjua ja kysynkin: Miten ihmeessä tässä saa trophyjä? :eek:

Mitä tilaa pitää pelata? Tarviiko siihen jonkun noista lisäpaketeista vai saako sen ihan vaan perusversiolla.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Minä en jaksa lukea kokoketjua ja kysynkin: Miten ihmeessä tässä saa trophyjä? :eek:

Mitä tilaa pitää pelata? Tarviiko siihen jonkun noista lisäpaketeista vai saako sen ihan vaan perusversiolla.

Katot vaik ennen ku pelaat niin trophy collectionista, miten trophyja saa.Esim jos vedät ekan planeetan läpi niin saat trophyn:)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tartteeko tuohon viimeiseen trophyyn sen team-packin?

Ostin juuri solo-packin ja onhan se todella hyvä. Loputon-moodi on juuri sitä mitä peliin kaipasin, eli jännitystä ja muutama trophykin oli aika tiukkoja. 45 sekkaa hengissä tuntui aluksi vaikealta, mutta kun pääsi myöhään-pommittajaa yrittämään niin ei mikään kyllä vedä sille vertoja. Sain sen sentään yhdelta istumalta hommattua, mutta meinas kyllä otsasuoni haljeta moneen otteeseen. Varmaan kymmenen kertaa meni niin, että mulla oli 14 pommia ja ammuin viimeisen kanto-aluksen väärässä kulmassa ja sain vain yhden pommin...........

No nyt on onneksi tuo vaikein trophy hallussa. Loput luulisi tulevan itsestään.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tarkotitin tuota yhteispelin aseboosti-trophyä mikä näkyy ilman sitä packiakin? Joka piti Segomossa hommata? Saako Segomoon mennä suoraan vai pitääkö ne planeetat pelata järjestyksessä.

Ja mikä hitto sen aktivoi koska esim paikallaan istuminen ja ampuminen ei tuota tulosta eikä normaalillakaan tavalla onnistu ikinä. Vittumaisen väljät nuo selitykset noissa trophyissä :mad:
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tarkotitin tuota yhteispelin aseboosti-trophyä mikä näkyy ilman sitä packiakin? Joka piti Segomossa hommata? Saako Segomoon mennä suoraan vai pitääkö ne planeetat pelata järjestyksessä.

Ja mikä hitto sen aktivoi koska esim paikallaan istuminen ja ampuminen ei tuota tulosta eikä normaalillakaan tavalla onnistu ikinä. Vittumaisen väljät nuo selitykset noissa trophyissä :mad:

tuon yhteispelin kultainen trophy näkyy vaikka et ole team packia ostanut ja käsittääkseni sitten kun olet hankkinut team packin pitää pelaa jaetulla ruudulla segomoa ja pysyä aluksilla lähekkäin että niissä on se säde välissä
 
Vastaus: Super Stardust HD

tuon yhteispelin kultainen trophy näkyy vaikka et ole team packia ostanut ja käsittääkseni sitten kun olet hankkinut team packin pitää pelaa jaetulla ruudulla segomoa ja pysyä aluksilla lähekkäin että niissä on se säde välissä

Aikamoista paskaa...

Varsinkin kun se periaatteessa onnistuu ilman packiakin. No onpahan nyt "kaikki" trophyt hommattu.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tarviiko tohon trophyyn pysy 7min hengissä, niin minkä lisäpaketin? Kun latasin sen solon? Niin saanko sen trophyn?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tarviiko tohon trophyyn pysy 7min hengissä, niin minkä lisäpaketin? Kun latasin sen solon? Niin saanko sen trophyn?
No mitäs siinä Trophyn kohdalla lukee? Eikös siinä pidä pysyä 7min hengissä Endless/Loputon -pelimuodossa -> tarvitset Single Player add-onin.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Terve!

Ois semmonen kysymys, että oon ostanu tuolta euro storesta tämä SSHD:n. Ja nyt olisin ostamassa tuolta jenkki storesta tähän peliin ssen solo packin. Kysymys kuuluu, että toimiiko minun star dustissa se solo pack? Ostaisin sen solo packin tuolta jenkki storesta sen takia, koska minulla on 4,01 dollaria rahaa siellä, joten en tarvitsisi enää maksaa siitä paljoa..
Toivottavasti vastaatte nopeasti koska asialla olisi kova kiire. Kiitos jo etukäteen vastanneille :)
 
Ylös Bottom