Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superjäsen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Superjäsen -tittelin tarkoitus on kiittää aktiivisia/asiallisia jäseniämme. Asiapainoitteiset viestit, ja yleinen aktiivisuus boardilla on ainut tapa saada KO. titteli.
 
Ja painoarvo nimenomaan asiapainotteisilla/fiksuilla posteilla...floodata osaa kuka tahansa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dammet
Superjäsen -tittelin tarkoitus on kiittää aktiivisia/asiallisia jäseniämme.Asiapainoitteiset viestit, ja yleinen aktiivisuus boardilla on ainut tapa saada KO. titteli.

Siksi ihmettelenkin miksi minulle on moinen titteli suotu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Tittelit pitkälti arvotaan.

Mutta vastaushan tuli siinä. :p

Kiitosta vaan tittelistä.

Edit: Mutta kylläpä se nimike näyttääkin komealta :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt onkin Superjäsenillä hieno tilaisuus näyttää valtavirran bbs -kävijöille kuinka käyttäydytään, eli tsemppiä ;)
 
Tuntuu tosiaan siltä että kyseiset tittelit arvotaan. En ole vielä koskaan törmännyt yhteenkään Jizin viestiin, ja silti hänet ylistetään superjäseneksi.:confused:

Onneksi olkoon joka tapauksessa!:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Tuntuu tosiaan siltä että kyseiset tittelit arvotaan. En ole vielä koskaan törmännyt yhteenkään Jizin viestiin, ja silti hänet ylistetään superjäseneksi.:confused:

Onneksi olkoon joka tapauksessa!:)

Yoshi, eikä se määrä vaan se laatu. Sinun viestejä näkyy pitkin boardia lukuisia, mutta sisältävät lukuisasti asiattomuuksia.

Titteleitä ei arvota, vaan annetaan mainitsemieni perusteiden mukaan. Jiz on kelpo polle, asiallista tekstiä on tullut häneltäkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Tuntuu tosiaan siltä että kyseiset tittelit arvotaan. En ole vielä koskaan törmännyt yhteenkään Jizin viestiin, ja silti hänet ylistetään superjäseneksi.:confused:
Minä taas muistan, että Jiz on ollut KonsoliFINissä (tai alkujaan PS2FINissä) jäsenenä pidempään kuin minä - joka on pitkä aika.

Viestejä häneltä on tullut mielestäni ihan hyvää tahtia. Ja asiallisia kaikki.

Kyllä me tiedetään ketkä ovat tittelin arvoisia, älkää siitä huoliko ;)
Joitakin on toisaalta saattanut unohtua, kuten juuri sinä Trevor. Olit NintendoFINin ensimmäisiä jäseniä silloisella YaBB:llä, ja suhteellisen aktiivinenkin olet aina ollut :)
 
Muistakaa tavalliset jäsenet, että superjäseniltä myös vaaditaan enemmän eli käytös tulee olla tasoa "kravatti kaulassa" ;).
 
Näin alussa tittelien haltijat ovat todennäköisesti lähinnä PS2FINin puolella keskustelevia. Mutta asia korjaantuu tässä pikkuhiljaa. Kuten griver jo totesi, niin kaikki tittelin ansaitsevat jäsenet ei heti tule mieleen.

Tittelin saa asiallisella käytöksellä, sellainen jäsen joka on ollut pitkään aktiivinen konsolifinin jäsen. Eli lähinnä siis jäänyt ylläpidon mieleen positiivisesti.

Tittelin voi myös menettää, yhtä nopeasti kuin sen saa.
 
Uhh... Kiitos noista kauniista sanoista... Tässähän aivan liikuttuu.
Hyvähän on tuon jälkeen ilman paineita mitään kirjottaa. :)


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Minä taas muistan, että Jiz on ollut KonsoliFINissä (tai alkujaan PS2FINissä) jäsenenä pidempään kuin minä - joka on pitkä aika.

Jäseneksi olen rekisteröitynyt jo hyvissä ajoin ennenkuin PS2 oli tullut suomeen. Vahingossa sivut löysin kun yritin etsiä jotain suomalaista tietoa PS2:sta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Näin alussa tittelien haltijat ovat todennäköisesti lähinnä PS2FINin puolella keskustelevia...

En ole tainnut koskaan postata mitään PS2-puolelle.

On täällä ainakin ollut paljonkin asiallisia ja aktiivisia jäseniä. Kaikki vain eivät enää taida täällä niin paljon viihtyä.

Harmi vain kun nuo avatarit jäi pois. Itse en välttämättä viestejä lukiessani edes katso, kuka kirjoittaa. Paitsi jos teksti on jotenkin tavallisuudesta poikkeavaa. Avatarien avulla jäi keskustelijat hyvin mieleen. Muistan esimerkiksi yhden hieman tavallista peelomman tyypin, jonka avatarin avulla osasin karttaa hänen lähettämiään viestejä. Toisaalta, jos hän on parantanut tapansa ja puhuu nykyään järkevämpiä, niin enpä osaa suhtautua ennakkoluuloisesti.
 
Avatarit olisivat tietysti mukava lisä, mutta ne myös BBS:n kävijämäärillä rasittavat serveriä sekä modeemilaisten yhteyksiä aika reilusti. Saittien nopeuden takaamiseksi ne siis pysyvät poissa - ei sen takia, että me ihannoisimme kaikkea yksinkertaista ja harmaata. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Ja painoarvo nimenomaan asiapainotteisilla/fiksuilla posteilla...floodata osaa kuka tahansa.

Ihan hyvä periaate.
Monilla foorumeilla tittelit tulevat automaattisesti pelkästään postattujen viestien lukumäärän perusteella, joten kommentoimalla yhden sanan vastauksilla vähän jokaista viestiä saa kiintiön nopeasti täyteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Monilla foorumeilla tittelit tulevat automaattisesti pelkästään postattujen viestien lukumäärän perusteella, joten kommentoimalla yhden sanan vastauksilla vähän jokaista viestiä saa kiintiön nopeasti täyteen.

Jos viestikiintiöisellä keskustelualueella käytössä ovat myös avatarit, on näin modeemimiehenä käytännössä mahdotonta latailla sivuja. Sääli, mihin kaikkeen pari peeloa pystyykään. :(

Avat voisi kyllä joskus kytkeä takaisin tänne...vaikka vain lyhyeksi ajaksi, josta tiedotettaisiin ennakkoon (ehtisi valmistaa itselleen avataren ennen niiden poistumista).
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom