Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superjäsen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
No ei Belldandy tarkotus olekaan olla "cool". Se vaan nyt sattuu olemaan huikea/ihailtava persoona.

Aagh. En käsitä, kuinka mielikuvitushahmoja voi pitää persoonina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dammet
Superjäsen -tittelin tarkoitus on kiittää aktiivisia/asiallisia jäseniämme. Asiapainoitteiset viestit, ja yleinen aktiivisuus boardilla on ainut tapa saada KO. titteli.

Niin, ja missä se arvonimeni sitten viipyy...;)
 
Mitäs toi joidenkin Xboxfin jäsen- titteli oikein meinaa? Ainakin Arcane ja Slash80 omaavat tälläiset. Pitäis sitä sitten olla myöskin Ps2fin jäsen- titteli, eikö?
 
Multiplayerien pitäisi saada oma titteli, joka olisi mielikuvituksellinen multiplayer. Jäsenet tietäisivät ketä kumartaa:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Multiplayerien pitäisi saada oma titteli, joka olisi mielikuvituksellinen multiplayer. Jäsenet tietäisivät ketä kumartaa:D

Varmaan joka sälli täällä harrastaa moninpelejä. Suosittelen siis näille titteliä "member".
 
Xboxin lisäksi, mulla on jo kolmisen viikoa ollut GameCube, mutta sinäänsä ihan hyvä idea jos näkis, mitkä neljästä pää konsolista kukin omaa, mutta senhän voi jokainen ilmoittaa allekirjoituksessaan, niin ei moderaattoreiden tarvi vaivautua.
 
Hahhaa, ole ylpeä tittelistäsi, sillä minäkin olisin;) Ei se varmaan vain pelkän konsolin perusteella tullut. Vai? Nyt itsekin olen yhden konsolin mies:(
 
Xboxfin Jäsen = testi

Toisin sanoen häviävät pois, testailen vain.

Pahoittelen mikäli nuo ärsyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Xboxfin Jäsen = testi

Toisin sanoen häviävät pois, testailen vain.

Pahoittelen mikäli nuo ärsyttää.

Toi on hyvä systeemi, näkee porukoitten "pääkonsolin" (siis meinaan pääsääntöisesti käyttämän konsolin).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Toi on hyvä systeemi, näkee porukoitten "pääkonsolin" (siis meinaan pääsääntöisesti käyttämän konsolin).

Ei mulla ainakaan ole mitään ensisijaista konsolia. Yritän kaikilla pelata, taspauolisesti. Joillekin sattuu joinakin aikoina olla vähemmän kesken olevia pelejä, joillekin hiukan enemmän, mutta pääsääntöisesti pelaan kaikilla yhtä paljon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ei mulla ainakaan ole mitään ensisijaista konsolia. Yritän kaikilla pelata, taspauolisesti. Joillekin sattuu joinakin aikoina olla vähemmän kesken olevia pelejä, joillekin hiukan enemmän, mutta pääsääntöisesti pelaan kaikilla yhtä paljon.

Minulla sama juttu. Ainoastaan vanhemmilla pelaan vähemmän koska niiden pelit olen jo pelannut :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Minulla sama juttu. Ainoastaan vanhemmilla pelaan vähemmän koska niiden pelit olen jo pelannut :p

Niin siinä käy. Tosin vanhojakin on joskus erittäin kiva kaivaa esille (nimimerkki: pelasin Soniccia monta tuntia putkeen Game Gearilla pari viikkoa takaperin), mutta oma pääkonsoli vaihtuu aina pelien myötä. Nyt pääkonsolini on Gamecube Zeldan ja Metroidin takia ja tulevaisuudessa pääkonsolini on joku muu, riippuu siis peleistä. Siksi monikonsoli ihmeille pitäisi saada "hullu" "tuhlaaja" tai joku muu arvonimi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom