Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superjäsen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Koska kilpailu arvotaan?

Voiko palkinnon vaihtaa rahaan + pulloon finnien esto ainetta? ;)

Palkinto arvotaan sitten, kun internetissä ei keskustele enää yhtään idioottia. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkintoa ei voi vaihtaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dammet
Superjäsen -tittelin tarkoitus on kiittää aktiivisia/asiallisia jäseniämme. Asiapainoitteiset viestit, ja yleinen aktiivisuus boardilla on ainut tapa saada KO. titteli.

Mitä, eikö lahjominen autakaan! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mope19
Olisiko mahdollista saada Pelimies -arvonimi tuonne nikkini alle...?

Mulle sais sit laittaa idiot... Olin rekisteröityny jo pelkällä Arisalmi nickillä en muistanu, ja sit viiden kuukauden päästä tällä nickillä... "Miks tää Arisalmi nicki on jo varattu?? Noh laitetaan siihen 86". Loistavaa toimintaa...
 
Mikäs tuo shabanin "puutarhasakset" titteli sitten on :DD Nyt vasta huomasin tuon... Onko tuolla jotain syvällistä symboliikkaa vai vain ylläpidon hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuva "arvonimi"?

Asiasta toiseen: huomasimpa justiin, että olen kirjottanut 360 viestiä tänne, mikä on kumma, sillä aika paljon on ollut epä-aktiivisiakin kausia kirjoittelussa, vaikka rekisteröidyin jo 05-11-2001. Vaikka suurin osa viesteistäni on varmasti täyttä potaskaa :eek: Aluksi rekisteröidyin vain, koska huomasin, että ps2fin:n jäsenet sai konsolinetistä 20mk:n alennuksen ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Mikäs tuo shabanin "puutarhasakset" titteli sitten on :DD Nyt vasta huomasin tuon... Onko tuolla jotain syvällistä symboliikkaa vai vain ylläpidon hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuva "arvonimi"?
Shaban on ylläpitoa ja hän on itse tuon tittelin laittanut. Luultavasti hetkellinen mielenhäiriö.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Luultavasti hetkellinen mielenhäiriö.

Tätä on mietitty pitkään ja hartaasti. Rautakanki oli toinen vaihtoehto, mutta kaksimielisten ajatusten pelossa päädyin tähän. Sisältää syvällistä symboliikka, mikä ei taatusti kaikille avaudu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Mikäs tuo shabanin "puutarhasakset" titteli sitten on :DD Nyt vasta huomasin tuon... Onko tuolla jotain syvällistä symboliikkaa vai vain ylläpidon hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuva "arvonimi"?

Taas joku vi**n VutisVoorumilainen saanu kuningasidean?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Taas joku vi**n VutisVoorumilainen saanu kuningasidean?
Haha hyvin sanottu.
Puutarhasakset on vanha egyptiläinen käsimerkki josta noin 2000 vuotta myöhemmin on keksitty nimitys "devil sing"
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom