Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superjäsen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Tuosta Superjäsenistä vielä että eikös tuo Hifi_Mieskin kirjota aika asiaa, vaikkakin harvemmin nykyään (mun tiedon mukaan se on intissä) eli eikös se jo ansaitsis tuon tunnuksen (tuli vaan mieleen ku noita perusteita mietin ja luin HM:n viestejä)??

Kyllä hifi_mies mielestäni ansaitsee tuon tittelin, miehestähän kerrottiin legendoja boardin ulkopuolella asti aikoinaan :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever

Mut eix "The Legendary Beast" oo magee?!

Mutta koska kielitoimisto vetää herneen nenään englanninkielisten sanojen, termien ja nimitysten käyttämisestä suomenkielisissä julkaisuissa, suosittelen muotoa "Se Tarunomainen Peto" ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Mutta koska kielitoimisto vetää herneen nenään englanninkielisten sanojen, termien ja nimitysten käyttämisestä suomenkielisissä julkaisuissa, suosittelen muotoa "Se Tarunomainen Peto" ;)
Ehdotus huomioitu. Tulos: ei mennyt filtterin läpi.

;)
 
Huomasin juuri että Hifi_ Mies on saanut Superjäsen tittelin, joten Keui ja minä olemme tehneet jotain hyvää (siis muituttamalla ylläpitoa siitä että HM ansaitsisi sen tittelin)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Huomasin juuri että Hifi_ Mies on saanut Superjäsen tittelin, joten Keui ja minä olemme tehneet jotain hyvää (siis muituttamalla ylläpitoa siitä että HM ansaitsisi sen tittelin)...

Eli pitäiskö sulle nyt antaa jokin pyhimys titteli?

Mun mielestä Hifi_mies ois voitu ylentää Legendaksi, koska itse en ainakaan muista lukeneeni yhtään kyseisen herran juttua, mutta olen kuullut jostain Hifi ukkelista ja sen legendaarisista teoista täällä. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Eli pitäiskö sulle nyt antaa jokin pyhimys titteli?

Mun mielestä Hifi_mies ois voitu ylentää Legendaksi, koska itse en ainakaan muista lukeneeni yhtään kyseisen herran juttua, mutta olen kuullut jostain Hifi ukkelista ja sen legendaarisista teoista täällä. ;)

Itse muistan lähinnä Hifi_Miehen ja Slaisserin taannoiset satojen viestien mittaiset väittelyt siitä, kumpi on tehokkaampi konsoli, PS2 vai X-Box. Niitä oli hauska seurata sivusta! :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla
Vai oikein kunniajäsen. Voi perhana. Kehtaakos sitä syytä kysyä näin julkisesti?

Taidat ainakin olla boardin seniori. Harvemmat täällä ovat tarpeeksi vanhoja että ovat nähneet videopelit niiden ensi askeleistä lähtien :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Taidat ainakin olla boardin seniori. Harvemmat täällä ovat tarpeeksi vanhoja että ovat nähneet videopelit niiden ensi askeleistä lähtien :)

Juuri näin. Myös ansioituneet GT -keskustelut jo vuodesta 2001 ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Eli pitäiskö sulle nyt antaa jokin pyhimys titteli?

Mun mielestä Hifi_mies ois voitu ylentää Legendaksi, koska itse en ainakaan muista lukeneeni yhtään kyseisen herran juttua, mutta olen kuullut jostain Hifi ukkelista ja sen legendaarisista teoista täällä. ;)

Njet. Meinasin vaa et muistutettiin huom. muistutettiin (XShava sano et sen piti laittaa HifiMiehelle toi titteli jo aikasemmin, mutta unohti) yll'pitoa siit asiasta... Ei tarvii vetaa mitaan herneita nenaan (koulun koneilla ei skandit taaska toimi taalla, wordissa kylla)
 
Superjäsen/peelo/?

Mäkin haluun jonkun arvonimen!!!

oon mäkin tänne muutaman kerran kirjottanu ja ahkerasti luen näitä sivuja!!
ja musta tuntuu siltä että voimakkaasti kuulun tänne!!

vaikken mitään tajuukaan erikoisanastosta!!
tai alasta , muuta kuin sen että tykkään pelata ja joskus hieman liikaa noin 12-15 tuntia kerralla ja toisinaan voin olla pelaamatta 1-3 viikkoa kerralla.

eli eli ARVONIMIÄ JAKOON!!

terveisin kurki-fin-

(pelonsekaisin tuntein odottaa mitä tästä seuraa).
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom