Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mä tuun näyttämään sulle miten sillä bemarilla laitellaan menemään

No ei kai :D
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Tuu vaan ja sit opetat tallikaverina mullekkin ni otetaan tallimestaruus sit sarjasta.

Jos kello 19 vanhalla tutulla koodilla pistetään peli pystyyn ja otetaan 5 kierroksen kisoja ni halukkaat voi testata autoa ja otetaan muutama sadekisa ja eri ratoja.

Kuka haluis hostia? Mä voin mut mielestäni muilla on lagia ilmentynyt mun hostatessa
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oisko porukalla intoa ajella illemmalla 19-21 välissä esim?

Ei oo pakko ajaa kilpaa jos vaan haluaa testailla autoa ni jättäytyy taakse ja ajelee omaa tahtiinsa,

Ilmoittautumisia:

Omenanraato

Mä voisin tulla noin klo 20, kun katson jälkikäteen MotoGP kisan se alkaa kohta.
Testiä pitäisi tahkota edelleen aika paljon, kun auto vaihtoehtoja edelleen liikaa ja ehkä samallakaan ei kehtaisi ajaa Mersu ja M5 jo aika hyvin esillä...mutta en vielä tiedä pärjäänkö ollenkaan muilla sitten, mutta...

Kuka tekee niin:
5 minuutin kisat, näin kerkee testaamaan tarpeeksi monta autoa ja
Radaksi
joko Kyalami tai Valencia ehkä jopa tuo Kyalami, kun se olisi vieläkin mutkaisempi.
Huomenna vois myös testiä ajaa ja sitten vaikka Valencia tai joku muu, mutta joka tapauksessa jompi kumpi tänään.
Koodi vois testeissä olla se R1, L1 ja R1.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Peli on pystyssä, ja halukkaat saa tulla ajelee jo..Koodi on tosin se mikä tuolla aluksi on mainittu.

Ja kyllä sitä samaakin saa lost ottaa, ja itseasiassa itse olen tässä miettinyt että saattoi olla vika tikki ottaa jaggen sijasta m5, mutta kun bemari tallissa olen jo niin pidetään tästä kii :)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

mikã se koodi nyt on?



Ei taida kukaan ajaa enää tänää, huomenna ehkä taas?

Koodina voitais suosiolla pitää AINA tota R1 R1 L1 R1 L1 niin ei tuu sekaannusta, tänäänkin oli ensin tota ja sit toista.

Liity ihmeessä mestaruussarjaan jos sulta peli löytyy
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

katellaan. ois vaan mukava ajella suomiporukassa, gt.tä odotellessa
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

katellaan. ois vaan mukava ajella suomiporukassa, gt.tä odotellessa

Mestaruussarjassa se onnistuisi joka torstai kello 21.15:stä noin 22-22.20:een ja on varmasti viivalla se 8-11 muuta suomikuskia.

Jos yks saatais mukaan ni ois jokaselle tallikaverikin tallipisteitä varten.

Sarja alkaa torstaina testikisalla
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Ei taida kukaan ajaa enää tänää, huomenna ehkä taas?

Koodina voitais suosiolla pitää AINA tota R1 R1 L1 R1 L1 niin ei tuu sekaannusta, tänäänkin oli ensin tota ja sit toista.

Tänään yritän päästä ajamaan, mutta hiivatin huone ois pakko siivota..koitan ehtiä viimeistään klo 20, mutta en varma.
Jos ajan edelleen ajan vain yhta rataa, mutta nyt se rata on jo hakusessa millä testais.

No joo joskus tarjosin tota vakio koodia, niin se ei kelvannut ja tarjosin viimeeksi sitä lyhyempää jo suoraan mutta asia selvä jatkossa tuo alkuperäinen koodi R1, R1, L1, R1 ja L1.
 
Ylös Bottom