Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot
Oli kyllä huimat kisat!
Imolassa roikuin Larzin perässä caddyllä toiseks viimisen kierroksen vikaan mutkaan asti ja jäin sit siinä, mut kakkosena maaliin.
Sit toinen kisa Mugellossa, olin kakkosena, kunnes Olderin virheestä kuittasin ohi ja olin kisan loppuun ykkösenä, vaikka Older saavutti välillä 1,9 sekunnin päähän, mut renkaat tais olla niin loppu ettei sit enempää saanu kiinni...sit Larzi saavutti Olderin ni loppukisa meni niiden välillä todella todella huimassa taistelussa.
Kolmas kisa sateella Mugellossa ja pääsin vissiin toisella kierroksella edellä ajavan lipsuessa siitä ohi, ja pääsin noin 6sekunin johtoon, Larzi ja Older kävi hetken siellä ainakin kisaa ja koitin ite ajaa kauheassa jännityksessä tasaista kisaa. Ero pysyi koko kisan 6-12 sekunnin välillä, ja vasta vikalla kierroksella syke laski
Voitto ja "mestaruus" kotiin...ekaa kertaa mun nettiajopeli historiassa
Sadekelillä paraskierrosaikakin mulle melkeen 2sek erolla
Joshua (eli vellu) oli myös kisoissa mukana, mutta sen vert uutena kuskina ei ihan vielä vauhti riittänyt, mutta hyvää testiä ajoi
ps. Ei kyllä meinaa pää kestää tota touhuu....jännitän niin kovin et jalat ja kädet tärrää ja syke oikeasti huolestuttavan kovalla..