Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrSoulfire
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Keskiviikkona ajetaan dirttiä, sunnuntaista en koskaan tiedä kun ollaan monesti jossai reissussa et koska tullaan, joten itse ehdotan B: torstai
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Samoilla linjoilla Mäksän kanssa, keskiviikkona on dirt ja sunnuntai ei meikäläiselle käy. Eli B:lle ääni.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mulle ei käy torstai kaikki muut käy.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Lyödään naula arkkuun, niin tää on sit tällä selvä, ja ei enää jahkailla. Torstai tulee olemaan hyvin todennäköisesti sarjan ajopäivä.

ja pieni offari loppuun: sain pelin postista. ;)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Eilen meni niin penkin alle lähes koko kisat mun osalta ja tuo oikomis juttu alkoi mietityttämään, niin aloin vähän miettimään omalta osaltani koko champoinship juttua.
En halua ketään merkata tai haukkua minä vaan en salli itseltäni oikomisia.Joskus tietysti lipeää kukaan ei ole robotti.
Mutta mietin vielä tuota championship juttua mitä teen ja muutenkin tuo championship riippuu tietenkin siitä tuleeko kunnollisia kisaajia tarpeeksi.
Ymmärrän kyllä ettei tuota oikomista voida valvoa mitenkään, kun pelin rangaistukset oikomisesta ovat todella minimaalisia ja nurmikko ym ei paljoa hidasta.

Itse pyrin ajamaan niin säntillisesti radalla kun mahdollista ja onnistun, kun omatuntoni ei salli edes kahta rengasta nurmikoilla oikomista.
No tästä kärsin tietysti itse kun en salli itseltäni moista ja enkä voi sille mitään.

Tällä hetkellä tuntuu siltä että taitaa mennä kohta ajatukset tulevan GT pelin puolelle shampionship jutussa, jossa oikominen ei todellakaan kannata.
Taas GT pelissä ratti on niin suuressa roolissa että tuskin tossakaan pelissä hyvin pyyhkii.
Kaikki ei tietenkään voi voittaa, mutta.


En itseasiassa nähnyt käytännössä ollenkaan miten muut eilen ajo, kun ekassa kisassa en osannut rataa yhtään ja jäin viimiseksi, imolassa ajan moninpaikoin niin et toiset pyörät menee radalla, toiset saattaa mennä mis menee, mutta ei mitään tulosta tuo, kyllä siel muut menee siltin menojaan.

Monzassa meni oikeastaan joka kierroksella eka ja toka shikaani pitkäksi ja varsinkin siinä toisessa ajelin mutkan jälkeen momastikkin kakkosella ja kolmosella jotta sain hidasteltua oikomisen takia. Lopultakaan en noita oppinut ja tais vikalla kierroksella mennä se eka shikaani oikein mutta siinä sit Ai vetää kanttareilta niin paljon et ongelmia tuli.

Mut ei tossa pelissä oikomalla pärjää, oikealla nopeudella oikeaa ajolinjaa ajava kyllä voittaa sen joka joka mutkassa oikoo hiukan, se on nähty joka kisassa, joten ei se nyt niin suuri ongelma ole. Eilen mul oli kyl pahoja ongelmia kun jostain syystä missään autossa ei palanut jarruvalot niin tein turhia paniikkijarrutuksia pariinkin otteeseen.

Eilen oli kyllä semmonen olo alusta asti kun en radasta juuri mitään tiennyt ettei koko illasta tuu mitään, ja sit ku mentiin imolaan jossa pitäs pystyä 1.42 aikoja tekee niin onlinessä on kyl paljon liukkaampaa kuin offlinessä joten ongelmia oli ajon kanssa ja kierrosajat jäi tosi huonoksi.

Mutta kaikenkaikkiaan tosta oikomisesta ei mun mielestä ole kuin haittaa, imolan shikaani on tosin täysin mahdoton ajaa kisatilanteessa puhtaasti kenenkään mut siinä ajaa kaikki hieman oikomalla

edit:

Eilen ekassa kisassa ihmettelin kun vompatti lagitti ihan hulluna, poukkoili rengasvalleissa, oiko nurmikolta, sit veti välil 200 lasissa kokonaan nurmikolla jne...
toisessa kisassa Olderilla sama juttu :D Kunnes tajusin et oli jääny latauksia päälle ja kävin ottamassa pois päältä, ja kolmanteen kisaan ongelmat loppu. Pahoittelut tästä, mut ainakin tämänkin takia on saattanut outoja poukkoiluja ja reilujakin oikomisia näkyä. Vompatti muunmuassa veti yhden mutkan noin 50m päässä mutkasta oikoen :D
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Lainaus:
Viestin lähetti alunperin Lost07
En halua ketään merkata tai haukkua minä vaan en salli itseltäni oikomisia.Joskus tietysti lipeää kukaan ei ole robotti.


Itse pyrin ajamaan niin säntillisesti radalla kun mahdollista ja onnistun, kun omatuntoni ei salli edes kahta rengasta nurmikoilla oikomista.
No tästä kärsin tietysti itse kun en salli itseltäni moista ja enkä voi sille mitään.


Kukaan ei tahallaan yhdelläkään radalla meistä oikaise. Tehdään tämä nyt selväksi ja toivotaan että se uppoaa. Jos allekirjoittaneella jossain mutkassa on mennyt renkaat nurmikolle, niin ainakaan mitään hyötyä siitä ei ole, sillä kun pyrin korjaamaan asian hidastamalla päästäkseni kokonaan takaisin radalle, niin vauhtihan siinä hidastuu. Ja jos käyt katsomassa vaikka youtubesta kyseisen luokan irl-kisoista koosteita niin luulisi että oma omatuntosikin sallisi huikan rohkeammat ajolinjat shikaaneissa. Ja mitä minä sinun perässäsi ajoin mugellossa, niin ei se herra kurvillakaan aina ne kaikki renkaat radalla olleet. En se minäkään oikomista itseltäni salli, mutta mietippä sitä imolan shikaania. Se on niin ahdas että joka toisella kerralla osuu, joka toisella kerralla ei. Ja silloinkin kun omasta mielestä osuu, saattaa sinkun puolella ajettuna uusinta kertoa muuta. Jopa silloin kun sen ajaa liian hitaasti, ne renkaat käyvät nurmikon puolella. Eli, mitä pitäisi tehdä? Hidastaa kakkoselle ja körötellä läpi että varmasti ajaa täysin radalla? Samalla voisi sitten ottaa Varanon rata pois kisoista kokonaan, siinä kun se kolmen mutkan shikaani jossa kaikki takuulla "oikovat". AI tekee sitä joka kisassa, joka kierrokselta. Nyt pipoa hiukan löysemmälle ja hauskaa pitämään.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Tiedän Kurvi, että olet tarkka oikomisen ja muun suhteen. Mutta kyllä se tosiasia taitaa kuitenkin olla, että niin kauan kun ajetaan niin, että on kaksi rengasta radalla, niin se menee ihan sääntöjen mukaan. Eikä koske pelkästään tätä, vaan myös muita ratasarjoja. Autoista sitten toki riippuu kuinka kannattavaa se on, minkälaisilla autoilla voi leikata minkäkin verran, minkälaiset kanttarit on kyseessä ja niin edelleen. Ei tosiaan tästä porukasta kukaan oikaise sen vuoksi, että aikaa voittaisi. Kyllä kyseessä on aina ajovirhe jos oikomista tapahtuu. Mutta jos leikkaa kanttarin yli niin, että kaksi rengasta pysyy radalla, niin ei siinä ole mitään väärää. Katso vaikka tuolta (muillekin vinkiksi, melkoista rymistelyä välillä tuo sarja!) viime kauden kisoja. Linkistä Videogallery ja sieltä sitten valitsee minkä kisan haluaa katsoa:

Virallisen Superstarsin mediagalleria.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Innostuin noita kisoja kattelee ja esim monzassa on kohtia jossa menee koko letka reippaasti (metrin verran) koko autolla valkoisen viivan ulkopuolelle mutkasta ulostultaessa, siinäkin tulee jo iso ero jos pysyis viivojen sisällä niin ei saa suoralle tarpeeks vauhtia

edit: ja toisen kisan startti....huh, yksikään auto varmaan shikaanista menny läpi rataa pitkin :D

ps. oli kyllä uskomattoman tiukka se eka kisakin, kolme autoa ihan nipussa maaliin
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Miksi se pelipäivän ja aloitusajan ilmoittaminen kestää näin kauan?? Tällä hetkellä pelipäiväksi on kaavailtu torstaita, mutta sekään ei ole varmaa.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Piti odottaa et useampi saa pelin ja kysytään yleistä mielipidettä, kun tällä ja ensiviikol monet saa pelin.

Mut torstaina klo 21.15 (torstai sopinee kaikille parhaiten ja tiistain klo 21.15 ollut ok aika)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Imolan shikaanista en puhunut mitään.Ihmettelen vain, kun mun Imolan ajat noin 1´48-1´50 max 1´47.
Miten ajaa nopeammin..en ymmärrä.Mikään konsti ei vain tuo selvästi parempaa tulosta.
Adria tais olla kanssa jotain hämärää ( aikojani en muista ), mutta ilmeisesti olen vain niin surkea näillä radoilla.On niitä muitakin ratoja, mutta olkoon.

Mugello on niin pitkä rata ja jos kymmenen minuuttia tahkoaa pädillä, niin miten siellä ei virheitä sitten tapahtuisi Joskus tietysti lipeää kukaan ei ole robotti.
Kyllä niistä tietoinen olin ja seurasin aika eroa ja monesti ne ulos ajot maksoivat ajassa eli te saitte kiinne niinn osuuksilla ja joskus jopa paljonkin.
Se mikä oli mun nopein ajoin varmasti radalla 1´52.

No tähän tää alkoi mennä kun suuni aukasin, mutta kirjoitinkin seuraavan lauseen
Joskus tietysti lipeää kukaan ei ole robotti. ja tällä tarkoitin kaikkia meitä.

Okei ehkä en tule enää pilasin jo teidän kisat ja ajotunnelmat..pahoittelen asiaa.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Okei ehkä en tule enää pilasin jo teidän kisat ja ajotunnelmat..pahoittelen asiaa.

Älä nyt viitsi. Kyllä me sinua siellä radalla kaivataan. Kun avaa suunsa arvostellakseen, tai ainakin nostaakseen kissan pöydälle, niin kyllähän siinä saa varautua vastalauseisiin. ;)

Siitä Imolasta vielä. Kyllä siellä pääsee 1,44,xxx aikoihin ja allekin aivan rataa pitkin. Siis aivan täysin rataa pitkin. (kanttarit ovat rataa, nurmikko ei.) Imolassa saa olla jarrun paikan kanssa vain todella tarkkana.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mut saa sit lisät kaverehin jos ajoseuraa kaipaa ;)

Mutta mä ole viel iha kusi tos ,ku sain vast tänää :D

psn: Tontsaz
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mut saa sit lisät kaverehin jos ajoseuraa kaipaa ;)

Mutta mä ole viel iha kusi tos ,ku sain vast tänää :D

psn: Tontsaz
Lisääs omenanraato (en oo kotona enne huomista kyl). Ajoseura kelpaa, varsinkin huonommasta päästä kun en tän ketjun muille tyypeille mahda yhtään mitään
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Lisääs omenanraato (en oo kotona enne huomista kyl). Ajoseura kelpaa, varsinkin huonommasta päästä kun en tän ketjun muille tyypeille mahda yhtään mitään

Mä en enää tänää mee kolmosel mut lisään sut huomen koulun jälkeen, jos jotain muitakin saadais ajamaan jo vaikka huomenna?

kellään kiinnostust?

e.Ei kun nii sillo 21.15 on jotkut kisat huomenna ?
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Älä nyt viitsi. Kyllä me sinua siellä radalla kaivataan. Kun avaa suunsa arvostellakseen, tai ainakin nostaakseen kissan pöydälle, niin kyllähän siinä saa varautua vastalauseisiin. ;)

Siitä Imolasta vielä. Kyllä siellä pääsee 1,44,xxx aikoihin ja allekin aivan rataa pitkin. Siis aivan täysin rataa pitkin. (kanttarit ovat rataa, nurmikko ei.) Imolassa saa olla jarrun paikan kanssa vain todella tarkkana.


jep niihän se tietysti on kissa pöydällä niin palautettakin tulee.
No olen sitten vain niin surkea tuolla Imolassa ei mahda mitään selkisi nyt sitten ainankin tämä asia ja te olette hyviä tai erittäin hyviä tuolla Imolassa ja ilmeisesti siellä Adria radalla myös.

Tässä hetken sulateltuani asiaa:
Kyllä mä ymmärrän että kun nämä radat ovat aika kapeita että nurmikoille lipeää aika ajoin.
Ihan mahdotonta ajaa koko ajan radalla olette oikeassa ja jokainen saa itse päättää milloin oikoi liikaa koska tuota ei pysty kukaan valvomaan, mutta kaikki tietävät ettei koko auton verran saa oikoa.
Mun olisi pitänyt paremmin asia aikaisemmin julkistaa, niin olisi vältytty tältä jauhamiselta.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oisko jollain intoa tänään 21.15 ajella?

Minä ja OlderSpaceMan68 oltais ainakin mukana
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oisko jollain intoa tänään 21.15 ajella?

Minä ja OlderSpaceMan68 oltais ainakin mukana

Mä voin tulla kans ;)

Laitan kolmosen tulille joskus 9

e. omg ny se lataa järjestelmäpäivityksen :(, oottakaa mua
 
Ylös Bottom