Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oisko mitään mahdollisuutta päättää huomista rataa/ratoja jo nyt, jotta vois edes hiukan tutustua rataan etukäteen, dirtin suurin ongelma itellä just se ku ei koskaa kisojen alkaessa muista ratoja

Voitas ajaa vaikka niitä helpompia huomenna. Imola, Mugello, Monza, Vallelunga. Jos muille sopii?
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Voitas ajaa vaikka niitä helpompia huomenna. Imola, Mugello, Monza, Vallelunga. Jos muille sopii?

No okei, mut meinasin tarjota ihan alusta järjestyksessä ja jatkaa seuraavalla kertaa siitä eteenpäin mihin jäätiin.

Laitetaan nyt nuo mainitsemasi ainankin listaan, mutta tuo Vallelunga ei ole helppo varmaankaan monelle vaikka mun mielestä se on paras rata ja kisoissa taas ehkä liiankin jännittävä ohittaminen vaikeaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Joo parempi niin et mennään alusta järjestäen, mites nyt ku ei viel championshippiä ajeta niin onko joka kisan jälkeen uus rata vai ajetaanko samaa? Mietin vaan et ku rata tulee tutummaksi niin kisat tulevat tiukemmiksi
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

V8 kisa sessio torstaina 18.3.2010.
Alkaa kello 21.30.

Radat: Imola ja tästä eteenpäin järjestyksessä.Sama rata ilmeisesti ajetaan kaksi kertaa peräkkäin.
Auto: Vapaa valinta.
Yhden kisan kesto ja keli: 10 minuuttia ja aurinko eli kuivat radat.
Kisassa päällä: Tyre wear, collisions ja damages.Lisäksi ehkä myös AL -konekuskit riippuen monta pelaajaa tulee kisaan ja vaikeustasosta voi antaa palautetta mikä kelpaa.
Kisa Koodi: R1, R1, L1, R1, L1 ( ehkä vähän sekava, mutta tarkoituksena ettei ihan ketä pukkaa kisoihin ).
Ota koodi muistilapulle ylös.

Käyttäytyminen radalla:
Lue tämän keskustelun ekasta viestistä ohjeet huolella ja noudata niitä ja Herrasmies tyylillä.
Paitsi Imolassa poikkeus shikaanissa, mutta kunhan ei älyttömäksi oikomiseksi mene, että siihen joutuu jarruttamaan ja kääntämään sekä oikealle, että vasemmalla, niin mennään jo aika hyvillä linjoilla. Jos omatunto kolkuttaa shikaanin jälkeen niin tietää, että on tullut leikattua liikaa.Tästä juttua aijemmin...

Onlinepelin haku ja liittyminen:
1.Multiplayer
2.Search Match
3.Katso Match Typestä Quick Race ja tarkista ylhäältä mustasta palkista missä on lopussa Finland tai Finnish ( samassa on tyre wear, collisions ynnä muut tiedot ).
4.Paina ruksia Quick Race kohdalla ja syötä Koodi.
5.Koodi: R1, R1, L1, R1, L1 ( ehkä vähän sekava, mutta tarkoituksena ettei ihan ketä pukkaa kisoihin ).

Tässä pitäis olla kaikki tiedot, mutta jos jotain puuttuu niin lisätään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Joo parempi niin et mennään alusta järjestäen, mites nyt ku ei viel championshippiä ajeta niin onko joka kisan jälkeen uus rata vai ajetaanko samaa? Mietin vaan et ku rata tulee tutummaksi niin kisat tulevat tiukemmiksi

ahaa no piip kerkesin laittaa nuo mainitsemat radat tohon...muutanko pois?
Mulle ihan sama ajetaanko kaksi kertaa peräkkäin mutta jos kymmenen minuutin kisat niin tulee aika pitkät kisat!
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Koiton muistinpalauttamiseksi ajella tos vallelungaa ja mugelloa...pirun nopeet radat ja ohittaminen varmaan tosi vaikeaa ja hitaat jää todella nopeesti muiden tahdista, imolasta ei kokemusta muuta kun F1 ce pelistä ja vihaan sitä rataa (kertaakaan päässyt maaliin)

mutta ajan niillä radoilla mitä "pomo"(hostaaja) laittaa :) hyviä ratoja noi kaks ekaksi mainitsemaani mutta ohitusten kannalta vaikeita kun ei ole hitaita mutkia juurikaan.

Ja kannatan et kaks kisaa putkeen aina samal radal.

Ps. Jos mun peli ei huomenna oo tullu ni käyn kuristamassa postinjakajan :D
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

jos radat muutetaan tavallaan selkeämpään järjestykseen ja jatketaan siitä taas ensi kerralla, niin järjestys tais olla tämä:
Imola, Adria, Magione, Mugello, Portimao, Vallelunga, Monza, Kyalami, Valencia, Varano ja Misano Adriatico.
Mutta tämä täytyy sitten vielä tarkistaa.
Siinä mielessä olisi ehkä järkevämpää tässä järjestyksessä, kun kuskit ajavat yksin single championship pelimuotoa ja radat pukkaa samaan tapaan.

Tarkistan ja taidan vaihtaa kyseiseen järjestykseen kisaankin? vai onko ihan mahdoton?
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Juu tehdään noin et järjestäen, ja ens kerralla jatkuu siihe mihe jäätiin.

Millanen se championship on? Voiko sitä jatkaa myöhemmin, vai täytyyks ite pitää jotai kirjanpitoo
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Joo parempi niin et mennään alusta järjestäen, mites nyt ku ei viel championshippiä ajeta niin onko joka kisan jälkeen uus rata vai ajetaanko samaa? Mietin vaan et ku rata tulee tutummaksi niin kisat tulevat tiukemmiksi

Ihan hyvä idea ajaa vaikka pariin otteeseen sama rata. Vähän kuin olisi kisa-viikonloppu. Eli? Aloitetaanko sitten Imolalla?

EDIT: Siis aloitetaan. Mutta ajetaanko se kaksi putkeen samalla?
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Monza (March 28th 2010)
Imola (April 18th 2010)
Vallelunga (May 9th 2010)
Portimao - Portugal (May 23th 2010)
Hockenheim Ring (June 13th 2010)
Mugello (July 25th 2010)
Varano (August 29th 2010)
Paul Ricard (September 19th 2010)
Vallelunga (October 10th 2010)
Kyalami - S. Africa (November 28th

Tossa on oikea ratajärjestys tälle kaudelle, ja esim vallelunga ajetaan kahteen otteeseen.
Löytyykö tosta pelistä edes Hockenheimiä tai Paul Ricardia? siinä kun on viimekauden tiedot

Itseasiassa löyty täs samal viimekauden radatkin, jotka taitaa olla jo mainitussa järjestyksessä...

Imola (19/04/2009)
Adria (10/05/2009)
Magione (07/06/2009)
Mugello (21/06/2009)
Portimao (02/08/2009)
Vallelunga (20/09/2009)
Mugello (27/09/2009)
Monza (18/10/2009)
Kyalami (13/12/2009)

Eli Adria tippunut täks kaudeksi pois, hockenheim ja paul ricard tullu tilalle, ja sit vallelunga kahteen kertaan....mikäs toi magione on, sitäkään täl kaudel oo, eikä ollu tos pelin ekas osassa. Harmi ku ei tota peliä oo tehty kummallakaan kerralla realiajan tilanteiden mukaan, italialaisia varmaan harmittaa tosin enemmän ku meit suomessa ku voida nettisivuja lukuunottamatta edes seurata kisoja :d
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mutta ajetaanko se kaksi putkeen samalla?

Varmaankin kumpikin ihan toimiva ratkaisu, pitäisikö katsoa sitten servulla sen ekan kisan jälkeen, että tekeekö porukan mieli rullata sama rata uudestaan vai ei.

Löytyykö tosta pelistä edes Hockenheimiä tai Paul Ricardia? siinä kun on viimekauden tiedot

Ei löydy. Jossain vaiheessa ennen pelin julkaisua noistakin radoista muistan huhuja kuulleeni, mutta eipä näy. Paul Ricardia en kyllä kaipaakaan, oli yksi ärsyttävimmistä radoista FC:ssä.

mikäs toi magione on, sitäkään täl kaudel oo, eikä ollu tos pelin ekas osassa. Harmi ku ei tota peliä oo tehty kummallakaan kerralla realiajan tilanteiden mukaan, italialaisia varmaan harmittaa tosin enemmän ku meit suomessa ku voida nettisivuja lukuunottamatta edes seurata kisoja :d

Magione löytyy kyllä pelin ensimmäisestä osastakin. Ja sarjan kotisivuilta ladattavissa olevasta mainoslehtisessä väitetään, että Urheilukanavalta tulisi kisakoosteita sarjasta täälläkin. En tiedä sitten pitääkö paikkansa.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Noinko sitä sitten ajetaan noita ratoja siis tossa järjestyksessä?
En ala muuttaamaan tuota mun kisa sessio ilmoitusta, kun asia edelleen mulle epäselvä.

Ajatukseni oli että niin miten ne tulevat itse pelissä.
Olisi ollut yksin kertaisempaa näin yksittäisinä kisoina ainankin, mutta...
No kaikki selviää kaiketi siellä onlinessä Vompatti voi sitten mulle selitellä jos jotain propleemaa on.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

eikös se siin pelis aikalailla mee tos järjestykses ku viimevuonna on ajettu.

ajetaan siinä vaan mitä peli antaa, on muuten hyvä ku yksin,että moninpelissä voi mestaruuskaudessa ajaa just niitä kisoja mitä haluaa ja siin järjestykses ku haluaa

Mutta mestaruuskaudesta keskustellaan sit realiajassa irkissä quakenetin puolella kanavalla #varikkosuora

voitais joku palaveri jossain välis pitää
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Ihan hyvä idea ajaa vaikka pariin otteeseen sama rata. Vähän kuin olisi kisa-viikonloppu. Eli? Aloitetaanko sitten Imolalla?

EDIT: Siis aloitetaan. Mutta ajetaanko se kaksi putkeen samalla?

Joo Imola ja sitten siitä eteenpäin, mutta kaksi kertaa rata niin siitä voidaan keskustella / päättää sitten, kun kisa kestää kymmenen minuuttia tuntuu jotenkin aika pitkältä tahkota yksittäisenä rata uudestaan.Etenkin jos rata ei miellytä.
No saattaahan siinä paremman tuntuman saada tai sitten ei.

Muutan nyt kisa tietoon, että radat oloitetaan alusta eteen päin tuli mitä tuli.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Joo Imola ja sitten siitä eteenpäin, mutta kaksi kertaa rata niin siitä voidaan keskustella / päättää sitten, kun kisa kestää kymmenen minuuttia tuntuu jotenkin aika pitkältä tahkota yksittäisenä rata uudestaan.Etenkin jos rata ei miellytä.
No saattaahan siinä paremman tuntuman saada tai sitten ei.

Muutan nyt kisa tietoon, että radat oloitetaan alusta eteen päin tuli mitä tuli.

Joo, näin tehdään. Ja tässä nyt testataan vähän ratoja ja päästään ajelemaan toisia vastaan, niin sikäli ei kannata vielä ottaa ressiä tämän suhteen. Mennään pitämään hauskaa porukalla ja testailemaan pelin onlinea suomiköörillä. Mikit kun toimii (jokseenkin) niin pystytään kyllä tekemään päätöksiä suuntaan tai toiseen kesken ajeluiden, jos siltä tuntuu, että jotain pitää muuttaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oli kyllä kovaa vääntöä mun ja olderin välillä, selkeesti tää sopii mulle paremmin ku dirt, vaikkakaan tässäkää en kyl aja niin hyvin et kehtais sanoa olevansa edes keskiverto :D

Joka kisassa olin kolmas, kaks kertaa imolassa, kaks kertaa mugellossa ja vikassa vallelungan kisassa joka oli muuten pirun vaikee rata, se viiminen u-käännös ni ei auto taittunu millää ja aina vauhti tyssäs penkkaan..


tätä lisää, enemmän kuseja vaa ja mestaruussarja pystyy, kerrassaan loistava peli
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oli kyllä kovaa vääntöä mun ja olderin välillä, selkeesti tää sopii mulle paremmin ku dirt, vaikkakaan tässäkää en kyl aja niin hyvin et kehtais sanoa olevansa edes keskiverto :D

Joka kisassa olin kolmas, kaks kertaa imolassa, kaks kertaa mugellossa ja vikassa vallelungan kisassa joka oli muuten pirun vaikee rata, se viiminen u-käännös ni ei auto taittunu millää ja aina vauhti tyssäs penkkaan..
tätä lisää, enemmän kuseja vaa...

Eläs nyt heti tuomitse itseäsi.Nämä olivat vasta ekat kisat ja harjoitus tekee kenties mestarin.
Lisäksi ajat hyvin eli herrasmies tyylillä ja kun pääset tutuiksi ratojen kanssa jäävät virheet vähemmälle ja siitä se sitten lähtee kulkemaan.
Itse olin Imollassa viimeinen.Tossa radassa jokin mättää minulle en osaa ajaa sitä tai sieltä täältä menee hyvin mutta jossain taas menee penkinalle.

Vallelunga onkin kaiken kaikkiaan vaikea rata, mutta itse tykkään siitä kovasti vaikkakin kisoissa tahtoo jännittää välillä vähän liikaakin riippuen onko joku takaluukussa koko ajan kiinne vai ei.
Eilen oli niin rankka kisa Vompatin kanssa etten enää jaksanut jatkaa kisoja.Auto oli lähes outo minulle ja hankala ajettava, mutta taisetun jälkeen voitto tuli.
Kisassa alkoi tehdä todella tiukkaa vikalle kierrokselle lähdettäessä, kun mun autoni meinasi spinnata ennen maalisuoraa loppu kierroksen ajan jouduin jo peittelemään ajolinjoja aika paljon.

Kyllä lisää tulee, mutta mikä ilta..ehkä tiistaina.Yleensäkin vakio ilta tai illat ois hyvä päättää.Nyt meitä oli neljä kisaamassa ja toivottavasti ensikerralla enemmän.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Nyt olisi ehkä aika sopia vakiopäivästä, minä olisi kisat viikottain. Itselleni käy päivä kuin päivä. Tiistaita ehdotettiin, mutta se oli muistaakseni Larzille hankala saada ns. vapaaksi. Ihan mahdollista mestaruussarjaakin ajatellen vakiopäivä viikosta olisi hyvä valita jo tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oma ääni tässä vaiheessa menee akselille ma, ti ja to. Näistä parhaiten käy maanantai ja tiistai. Keskiviikkoisin on Dirt-ajelut ja torstaista en jatkossa ole ihan varma.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Jos se vakiopäivä löytyy niin olen tod.näk tulevaisuudessa mukana. Itselleni sopii parhaiten ma, ti, to, la. Pyrin ajamaan mestaruus-sarjan lisenssiin vaadittavat kilometrit kolmen viikon sisällä.
 
Ylös Bottom