Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Nyt olisi ehkä aika sopia vakiopäivästä, minä olisi kisat viikottain. Itselleni käy päivä kuin päivä. Tiistaita ehdotettiin, mutta se oli muistaakseni Larzille hankala saada ns. vapaaksi. Ihan mahdollista mestaruussarjaakin ajatellen vakiopäivä viikosta olisi hyvä valita jo tässä vaiheessa.

Muistaakseni Larzille käy parhaiten torstai? Näin muistelen GTP kisa päivän sopimisesta, joka nyt jäi pois kun tämä peli tuli tilalle.
Mulle on lähes ihan sama mikä päivä, kunhan ei aloitus aika olisi kovin myöhäinen jotenkin en jaksa ajaa kovia vääntö kisoja enää noin kymmenen jälkeen illalla.
Mutta kaikille ei ennen yhdeksää ilmeisesti käy ja ymmärrän kyllä jos perhettä on kotona.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mulla just oikeestaa on ongelma perheen takia tuo myöhäinen ajankohta, kun ratti ja ajelu pitää sen vert mekkalaa ettei laps saa kunnolla nukuttua ni siks mulle ois parempi silleen salkkareiden jälkeen kasilta, ja taas herätys usein siin viiden aikaa aamul ni kiva ois nukkuakkin, mut en mä ny kisoista pois jää jos ne kymmeneltä alotetaan, tosin jaksaminen itelläkin heikompaa sillon mut ei voi mitää.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Tää päivän sopiminen taitaa mennä siihen, että Vompatti ja Larzi saa sopia mikä päivä käy ja sitten se käy muillekin ja sitten kun päivä on tiedossa niin sitten katsotaan monelta aloitetaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Itse olen hommaamassa tätä peliä ja kaikki paitsi perjantai, lauantai ja sunnuntai käy.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mulla just oikeestaa on ongelma perheen takia tuo myöhäinen ajankohta, kun ratti ja ajelu pitää sen vert mekkalaa ettei laps saa kunnolla nukuttua ni siks mulle ois parempi silleen salkkareiden jälkeen kasilta, ja taas herätys usein siin viiden aikaa aamul ni kiva ois nukkuakkin, mut en mä ny kisoista pois jää jos ne kymmeneltä alotetaan, tosin jaksaminen itelläkin heikompaa sillon mut ei voi mitää.

Perhe se minullekin peliajat säätelee. Ja lähinnä siksi ysin jälkeen, että vaimo tulee yleensä töistä siinä kasin pintaan. Ja voitte kuvitella millaista on ajaa kilpaa kun kun kaksi jokseenkin vilkasta lasta joko kiipeilee spacemanin päällä tai vastaavasti tekisi kaikkea mitä ei saa kun isi ajaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Perhe se minullekin peliajat säätelee. Ja lähinnä siksi ysin jälkeen, että vaimo tulee yleensä töistä siinä kasin pintaan. Ja voitte kuvitella millaista on ajaa kilpaa kun kun kaksi jokseenkin vilkasta lasta joko kiipeilee spacemanin päällä tai vastaavasti tekisi kaikkea mitä ei saa kun isi ajaa. :rolleyes:

Joo ei siitä mitään tule sen verran kokemuksia siskojen lapsista.
Eli kellon aika sitten alkaa olla aika selvä aikaisintaan kello 21.00.
Ehkä vasta 21.30 joka olisi varmempi ( 21.15-21.30 ).

Päivä vielä hakusessa , mutta tossa aikaisemmin jo mainitsin että ilmeisesti Vompatin ja Larzin sovittava keskenään ja se päivä minkä he päättävät on sitte virallinen.
Kun tuntuu että monelle käy lähes mikä päivä tahansa.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing: Next Challenge - Online-kisasessiot

Arkipäivä + 21.30 tulee olemaan mulle liian myöhäinen, joten se ei kyllä omalle kohdalle osu kuin hyvin harvoin. En viitsi silti täällä liikaa huudella, kun en omista vielä edes koko peliä.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Laitoin tänään pelin tilaukseen.:)

Pelipäiväksi Maanantai klo:21:00?
itelle sopis vielä paremmin jos aloiteltais jo 20:30 niin kuin Dirtin parissa, mutta ilmeisesti OlderSpaceMan68 ei ehdi karkeloihin mukaan vielä silloin?
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Onko tämä pelipäivä nyt tulossa arkipäivälle vai viikonlopulle jos tulee viikonlopulle tai perjantaille, luultavasti jätän tilaamatta, koska silloin pääsisin vain joka toinen viikonloppu pelailemaan.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Onko tämä pelipäivä nyt tulossa arkipäivälle vai viikonlopulle jos tulee viikonlopulle tai perjantaille, luultavasti jätän tilaamatta, koska silloin pääsisin vain joka toinen viikonloppu pelailemaan.

Kyl viikonloppu on niin epävarmaa monelle et arki ma, ti tai to on pelipäivä
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Aika huonolle alkaa näyttämään tämä päivän saaminen kohalleen, mutta monelle kävisi tiistai tai torstai.
Tästä tulikin mieleen että taidan tarjota lyhyttä kisa sessiota tiistaille.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Älkää antako mun hidastaa tätä!! :eek: Ajakaa milloin teille sopii. Itselle ei sovi ma ja ti oikeastaan ollenkaan, mutta ei se nyt niin suuri harmi ole. Sitten tulevaan sarjaan keksitään joku muu päivä muiden järjestäjien kanssa ;).
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

V8 kisa sessio tiistai 23.3.2010.
Alkaa kello 21.15.
Jos ketään ei tule ekaan starttiin peruutan silloin kisa session.

Radat: Edellisessä aloitettiin Imolasta, mutta sitten vaihdettiin epäjärjestykseen mutta saatan tässä sessiossa tarjota aivan järjestyksessä eli ( Imolan jälkeen olevia ja sama rata ilmeisesti ajetaan kaksi kertaa peräkkäin ).
Auto: Vapaa valinta.
Yhden kisan kesto ja keli: 10 kierrosta ja aurinko eli kuivat radat.
Kokonais kisan kesto: Kisa session kesto noin tunti sisältää 4-6 kisaa, ehkä tuntuu vähältä mutta kisat olivat viimeeksikin aika kovia vääntökisoja ja näin ollen aika rankkoja.
Kisassa päällä: Tyre wear, collisions ja damages.Lisäksi ehkä myös AI -kuskeja ei ollut viimeeksi mukana ja tuskin on tässäkään, mutta jos haluan on niin voidaan laittaa ne mukaan jos mahtuu.
Kisa Koodi: R1, R1, L1, R1, L1 ( ehkä vähän sekava, mutta tarkoituksena ettei ihan ketä pukkaa kisoihin ).
Ota koodi muistilapulle ylös.

Käyttäytyminen radalla:
Lue tämän keskustelun ekasta viestistä ohjeet huolella ja noudata niitä.
Lyhyesti tässä: Älä aja päälle tai kylkeen.Älä oijo tai aja radan ulkopuolella.Jos ajaudut pihalle ja takaa tulee radalla kuskeja älä leikkaa tai tunge eteen.Älä mutkittele suorilla, peitä mieluiten vain kerran jos haluat.Ajetaan herrasmies tyylillä.


Onlinepelin haku ja liittyminen:
1.Multiplayer
2.Search Match
3.Katso Match Typestä Quick Race ja tarkista ylhäältä mustasta palkista missä on lopussa Finland tai Finnish ( samassa on tyre wear, collisions ynnä muut tiedot ).
4.Paina ruksia Quick Race kohdalla ja syötä Koodi.
5.Koodi: R1, R1, L1, R1, L1 ( ehkä vähän sekava, mutta tarkoituksena ettei ihan ketä pukkaa kisoihin ).

Tässä pitäis olla kaikki tiedot, mutta jos jotain puuttuu niin lisätään.
Lisätietona: Mikki toimii yleensä huonosti eli monesti puheista ei tahdo saada mitään selvää, vaikka puhuja toistaisi asian monta kertaa.Toivottavasti korjaavat ongelman pian.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Olin juuri tulossa ehdottamaan täksi päiväksi kisoja, mut huominenkin käy, olen viivalla.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Älkää antako mun hidastaa tätä!! :eek: Ajakaa milloin teille sopii. Itselle ei sovi ma ja ti oikeastaan ollenkaan, mutta ei se nyt niin suuri harmi ole. Sitten tulevaan sarjaan keksitään joku muu päivä muiden järjestäjien kanssa ;).

Sinä ajat kunnolla :) ja ajajia taitaa edelleenki nolevan vähän.
Kyllä se nyt niin on että hyvä kuski on saatava kisoihin mukaan mä en ala muuten.
El ijoku vakio päivä on löydyttävä eli ilmeisesti se Torstai.

No tarjosin jo tuohon tota tiistaita ja olkoon nyt huomenna jos joku sattuu tulemaan kisoihin, mutta Larzi voi ilmoittaa tarkemmin mikä päivä käy, mutta muistelin että paras päivä oli torstai sinulle.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Olin juuri tulossa ehdottamaan täksi päiväksi kisoja, mut huominenkin käy, olen viivalla.

Mä voisin ajella tänäänkin. Huomisen lisäksi. Klo 21:00? Huomisesta en ole täysin varma, mutta eiköhän se M3 E92 sieltä lähtöviivalta löydy taas.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Kyl käy tänäänkin mut kahdestaan on vähän kuivaa
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Sunnuntai-ilta voisi olla myös yksi hyvä vaihtoehto. Olen pari kertaa ajanut sarjassa jossa ajeltiin su-iltana kisat ja se toimi hyvin kaikkien mielestä. Sitten tietysti jää jäljelle ke ja to. Pitäisi varmaan joku nolo polli laittaa pystyyn.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

No niin nyt ollaan taas kenties viisaampia eli päivä vaihtoehdot tällä hetkellä seuraavat:
A.Keskiviikko
B.torstai
C.sunnuntai

Tosta vaan nyt tarjoamaan päivää ja katsotaan monelle käy, mutta se aloitusaika saattaa olla lopullinen kompastuskivi osalle.
Mulle käy kaikki A, B ja C.
 
Ylös Bottom