Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrSoulfire
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oltais hiuka enempi kaivattuporukkaa, otetaanko ens tiistaille nyt ilmottautumisia?

-Omenanraato
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Kuin myös, mutta viivalle saatava minimissään 4 kuskia (no nyt on jo kaks...)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Onko kaik pääsiäisen vietossa? Peli kumminkin jo suht monella, eikö kukaan tuu pelailee
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Eipä sit oikeen ajajia tullut :(

Eka kisa tontsazin kanssa oli kyl tiukkaa vääntöä, parin ison virheen vuoksi tontsazilla, niin minä pääsin kuittaamaan ohi ja voitin.

toisessa kisassa Older tuli mukaan ja tontsaz pääsi suht alussa keulille, jonka jälkeen mä ja older taisteltiin koko kisa...en ohitus etäisyydelle päässy kertaakaan, mutta virheistä aina kuittasin, ja lopulta olin kisan kakkonen kun tontsaz meni aivan menojaan...

Hienoa vääntöä oli kyllä mestaruussarjaakin ajatellen... Pelaakos Tontsaz muuten pädillä vai ratilla?

ps...on muuten mulla tuol mugellossa aina toisen kierroksen alussa jo renkaat punasella :S


Mutta nyt hei oikeesti tiistaiksi nyt enempi mukaantulijoita!!!!


Ti 6.4 klo 21.15 ajellaan taas!

Mukaan ilmottautuneet:

-Omenanraato




ps. voin hostata, mut netin kans ongelmia ollu täs, et jos halukkaita on ni mieluusti joku muu...ja kopsatkaa omaan viestiinne toi ilmottautuneiden lista, niin pysytään kärryillä
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Ihan kauheeta oli ajaa kun en pysynyt radalla ollenkaan tänään. Puolessa välissä matkaa dual shockista irtosi se kuuluisa triggeri ja vieläpä jarrun puolelta, niin "ajokenkä" lipesi useemman kerran "polkimelta": Kivaa oli silti. Tiistaina kai uudestaan. En ilmoittaudu vielä mukaan, kun en ole täysin varma onnistuuko.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Eipä sit oikeen ajajia tullut :(

Eka kisa tontsazin kanssa oli kyl tiukkaa vääntöä, parin ison virheen vuoksi tontsazilla, niin minä pääsin kuittaamaan ohi ja voitin.

toisessa kisassa Older tuli mukaan ja tontsaz pääsi suht alussa keulille, jonka jälkeen mä ja older taisteltiin koko kisa...en ohitus etäisyydelle päässy kertaakaan, mutta virheistä aina kuittasin, ja lopulta olin kisan kakkonen kun tontsaz meni aivan menojaan...

Hienoa vääntöä oli kyllä mestaruussarjaakin ajatellen... Pelaakos Tontsaz muuten pädillä vai ratilla?

ps...on muuten mulla tuol mugellossa aina toisen kierroksen alussa jo renkaat punasella :S


Mutta nyt hei oikeesti tiistaiksi nyt enempi mukaantulijoita!!!!


Ti 6.4 klo 21.15 ajellaan taas!

Mukaan ilmottautuneet:

-Omenanraato




ps. voin hostata, mut netin kans ongelmia ollu täs, et jos halukkaita on ni mieluusti joku muu...ja kopsatkaa omaan viestiinne toi ilmottautuneiden lista, niin pysytään kärryillä

Tosi hyvä kisa se ensimmäinen , kamalaa vaan vetää ihan loppuun kuluneilla renkailla

Toinen meni multa tosi hienosti kun pääsin eroon teistä, sori older jos siinä ohituksessa osuin, mulla vähän perä lähti irti ,enkä ole ihan varma osuinko suhun, siinä muuten säästyy hyvin renkaat kun saa yksin ajella, paljon mukavempaa ja auto on vakaampi;)

Ratilla ajelen mut se on sellane vanha lusmu, loghitechin driving force ex vai mikä se on, eikä edes mitää kunnon kiinnitys paikkaa.
Ja mugellosta mulla oli tota ennen vasta pari kierrosta alla ;) vaudin kasvu selittyi osittain silläkin

Nii ja hei sekin kun mä siinä yhdessä mutkassa menin muutaman kerran koko autolla nurmikolle, en vaan osaa sitä ,aivan kamala mutka ,aina menee pitkäksi tai kääntää liian aikaisin sisään. Ei siinä aikaa voita mutta silti pitäis opetella ajaa se kunnolla

Itse mukana kans ens viikon tiistaina
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Toinen meni multa tosi hienosti kun pääsin eroon teistä, sori older jos siinä ohituksessa osuin, mulla vähän perä lähti irti ,enkä ole ihan varma osuinko suhun, siinä muuten säästyy hyvin renkaat kun saa yksin ajella, paljon mukavempaa ja auto on vakaampi;)

Eipä siinä tainnut edes maalit vaihtua. Ajauduin leveäksi ja nätti kuitti. Ei valittamista. Pysyin ihan hyvin sen jälkeen perässä parin sekunnin päässä, mutta sitten se kuuluisa triggeri irtosi ja takaa-ajo oli toivotonta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

1.42.141 on oma ennätys single racessa, normisti 1.42.8-1.45 ja onlinessa on niin paljon liukkaampaa ja jännittää ni siel tippuu 1.44-1.47
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Itse en ole ajanut Imolassa kuin kaksi kierrosta kuivalla kelillä, nekin netissä ja aikoja en muista

muuten tullut ajettua sateella ja kierroksia alla paaaaljon paras aika 1.48xxx jtn tai 1.47xxx :D
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mis kaikki kuskit on ku mä ja tontsaz ollaan taas ainoat ilmottautuneet huomiselle
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Pääsiäisen jatkoilla. Tulisin kyllä erittäin mielelläni ajamaan, jos vain pääsisin... En ole tainnut pariin viikkoon keretä ajamaan yhtään.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Mis kaikki kuskit on ku mä ja tontsaz ollaan taas ainoat ilmottautuneet huomiselle

Kirjoitan tännekin tänään voisi testata 21.15 yhden 20 kierroksen kisan jollai radalla ( Vallelunga, Valencia ? ) pystynkö ajamaan pädillä vai en? Kokeilin single pelissä ja legend vaikeustasolla ja vaikutti sille ettei siitä tule mitään...puutuu sormet ja otetta joutuu muuttelemaan.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Kirjoitan tännekin tänään voisi testata 21.15 yhden 20 kierroksen kisan jollai radalla ( Vallelunga, Valencia ? ) pystynkö ajamaan pädillä vai en? Kokeilin single pelissä ja legend vaikeustasolla ja vaikutti sille ettei siitä tule mitään...puutuu sormet ja otetta joutuu muuttelemaan.

Käy, haluatko ite olla hostina?
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Käy, haluatko ite olla hostina?

en tiedä tuleeko ketään ja kuka tekee mutta se koodi saa olla sama tuttu
Kisa Koodi: R1, R1, L1, R1, L1 ( ehkä vähän sekava, mutta tarkoituksena ettei ihan ketä pukkaa kisoihin ).
Ota koodi muistilapulle ylös.
aloitus start aika 21.15.
oisko rata joko Vallelunga tai Valencia? ( sillä haastavampaa, koska näissä tulee eniten ongelmia pädillä ajettaessa ).
Lisäksi kaikki peli säännöt löytyvät aikaisemmilta sivuilta tai myös ekasta jutusta.


Jos mä teen ainut vika on se että jos en pysty ajamaan loppuun on mun ootettava siellä radalla.
Lisäksi tuskin voin ajaa ton jälkeen lisää, joten ajoni jää tohon ainoaan kisaan.
Mutta onko muilla "nopeaa" yhteyttä mulla 8/2.
ja haluaako kukaan ajaa 20 kierroksen kisaa testinä ja jos meitä vain kolme niin ei siinäkään paljoa järkeä ole koska kisasta ei välttämättä tiukkaa tule.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

mun puolesta voidaan ajaa 20kiekan kisa, mut otettaisko se pakollinen varikko "pysähdys" kans mukaan? et kerran ajetaan varikon läpi sillo ku ite haluaa?

vallelunga käy mulle ainaki, hostinakin voin periaattees olla mut netin kanssa ollu ongelmia ni mielummin joku muu
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

mun puolesta voidaan ajaa 20kiekan kisa, mut otettaisko se pakollinen varikko "pysähdys" kans mukaan? et kerran ajetaan varikon läpi sillo ku ite haluaa?

vallelunga käy mulle ainaki, hostinakin voin periaattees olla mut netin kanssa ollu ongelmia ni mielummin joku muu

Muuten toi varikon ajo ois todella kiva, mutta ajavatko kaikki mukaan tulevat sieltä on toinen juttu ja miten kukin sinne ajaa, kun osassa radoista riittää mutkia sinne varikolla tai niistä voi myös oikaista ihan lopussa sinne ja ulos tulossa kans ongelmia mistä kukin tulee ja kenen eteen!

Jos varikko homma on niin varikolta ulos tulossa pitäisi pysyä ensimmäiseen mutkaan asti pois ajolinjalta eli yleensä radan sisäpuolella pitäisi ajaa ekaan mutkaan asti.

Joka tapauksessa mä voin tehdä sen yhden kisan ja muuta en itse tänään aja.
 
Ylös Bottom