Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrSoulfire
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Onhan se näinkin, mut kyl mun mielest ainakin dirtin puolella oon huomannu et suomiporukassa kyl voi kaveriin luottaa suht hyvin.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Pitkä V8 kisa tänään tiistaina 6.4.2010.
Alkaa kello 21.15.
Jos ketään ei tule ekaan starttiin peruutan silloin kisa session.
Ilmoitus tuli hyvin viime tippaan minulta, mutta Mäksä on ilmoitellut jo aikaisemminkin kisoista!
Mäksälle ilmoitus että teen tämän kisan.

Rata: Vallelunga.
Kierrosmäärä: 20 kierrosta.
Varikko: Kisassa ajettava kerran varikon läpi! eli niin sanottu varikkokäynti Mutta ajettava viimeistään ennen vikalle kierrokselle lähdettäessä ( ei saa tehdä shumia ) ja varikolle sisään ja ulos ajo tapahduttava oikeaa reittä pitkin ja varikolta ulos tullessa ei saa leikata ajolinjalle vaan vasta ekan mutkan jälkeen saa tilanteesta riipuen tulla ajolinjalle.
Auto: Vapaa valinta.

Kisa Koodi: R1, R1, L1, R1, L1 ( ehkä vähän sekava, mutta tarkoituksena ettei ihan ketä pukkaa kisoihin ).
Ota koodi muistilapulle ylös.

Käyttäytyminen radalla:
Lue tämän keskustelun ekasta viestistä ohjeet huolella ja noudata niitä.
Lyhyesti tässä: Älä aja päälle tai kylkeen.Älä oijo tai aja radan ulkopuolella.Jos ajaudut pihalle ja takaa tulee radalla kuskeja älä leikkaa tai tunge eteen.Älä mutkittele suorilla, peitä mieluiten vain kerran jos haluat.Ajetaan herrasmies tyylillä.
Jos jäät kierroksella anna ajoissa reilusti tietä!

Tärkeänä Lisätietona: Nyt varikkokäynti pakollisena kaikille osallistujille tämä on nyt mainittuna tuolla ylempänä kisa ilmoituksessa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oon kyl tosi väsynyt kun just tullu tehoharkoista ja paikat iha velttona, eli ei ihan paras vire tänään, mut kai mä silti yritän ajaa

ja ofc toi "varikkopysähdys" mukaan tulee vähän jännempä, varovasti vaan kun tullaan ulos ;)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

No pidetään varikko pelissä lisään sen tohon ilmoitukseen vielä, mutta

varikolta ulos tulossa pitäisi pysyä ensimmäiseen mutkaan asti pois ajolinjalta eli yleensä radan sisäpuolella pitäisi ajaa ekaan mutkaan asti.
Lisäksi pitää ajaa oikeaa reittiä sisään ja ulos eli ajakaa testinä single atacissa vaikka tuo Vallelunga rataa ja katsokaa mistä ajetaan varikolle ja ulos.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Ja mainitaan viel et viimisellä kierroksella ei varikolle mennä, kun maaliviiva on varikkosuoralla niin sillon sitä ei lasketa kunnon varikkopysähdykseksi
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Ja mainitaan viel et viimisellä kierroksella ei varikolle mennä, kun maaliviiva on varikkosuoralla niin sillon sitä ei lasketa kunnon varikkopysähdykseksi

Joo sinä kirjoititkin ehkä selvemmin kuin minä, mutta nyt kaikki valmista tältä osin nähdään kisassa ja tervetuloa kaikki mukaan.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Kerrotteko vielä miten Vallelungan radalla tullaan varikolta niin ettei saa penaltyä. Se valkoinen viiva jatkuu nurmikolle asti ja vaikka kiertäisi sieltä oikean kautta kiertotietä, niin saa penaltin kun palaa radalle. Näillä näkymin kannattaisi luopua tuosta varikkokäynti-ideasta kokonaan. Samoin olisin yhä sen kannalla, että mestaruussarjassa ajettaisiin 2 x 10 kierrosta. Näin yhteen iltaan saataisiin 2 kisaa ja jaossa oleva pistemäärä tuplaantuisi.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Testasin onlinessa tota ja aina penaltyä...unohdetaan se siis.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oli kyllä huimat kisat!

Imolassa roikuin Larzin perässä caddyllä toiseks viimisen kierroksen vikaan mutkaan asti ja jäin sit siinä, mut kakkosena maaliin.

Sit toinen kisa Mugellossa, olin kakkosena, kunnes Olderin virheestä kuittasin ohi ja olin kisan loppuun ykkösenä, vaikka Older saavutti välillä 1,9 sekunnin päähän, mut renkaat tais olla niin loppu ettei sit enempää saanu kiinni...sit Larzi saavutti Olderin ni loppukisa meni niiden välillä todella todella huimassa taistelussa.

Kolmas kisa sateella Mugellossa ja pääsin vissiin toisella kierroksella edellä ajavan lipsuessa siitä ohi, ja pääsin noin 6sekunin johtoon, Larzi ja Older kävi hetken siellä ainakin kisaa ja koitin ite ajaa kauheassa jännityksessä tasaista kisaa. Ero pysyi koko kisan 6-12 sekunnin välillä, ja vasta vikalla kierroksella syke laski :D Voitto ja "mestaruus" kotiin...ekaa kertaa mun nettiajopeli historiassa :D

Sadekelillä paraskierrosaikakin mulle melkeen 2sek erolla :P

Joshua (eli vellu) oli myös kisoissa mukana, mutta sen vert uutena kuskina ei ihan vielä vauhti riittänyt, mutta hyvää testiä ajoi


ps. Ei kyllä meinaa pää kestää tota touhuu....jännitän niin kovin et jalat ja kädet tärrää ja syke oikeasti huolestuttavan kovalla..
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Harmi kun oli eilen pakko pitää välipäivä pelaamisesta, kun päätä särki toissa iltana liiasta pelaamisesta.

Olis muuten ollut hyvä testata autoja.Ehkä tänään pakko testata, mutta testaan jos testaan ajan jo ennen kahdeksaa kun bc2 pelit alkaa noin yhdeksän pintaan.
Jos siis testaan niin Mugellon radalla alkaa mulla testit ajan kyllä vain 5 kierroksen kisoja koska muuten palaa aikaa paljon, vaikka renkaat ei kulukkaan samaan tahtiin, mutta ajo-ominaisuuksia testaten.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Tuu vaikka irkkiin huutelee ku meet, ni mä voin tulla kaveriks testailee autoja kans, ne kun on niin erilaiset ajaa onlinessa...
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Tuu vaikka irkkiin huutelee ku meet, ni mä voin tulla kaveriks testailee autoja kans, ne kun on niin erilaiset ajaa onlinessa...

Ei mulla oo irk kirjautumiseen liittyviä juttuja, mutta jos ajan yritän aloitaa noin klo 19.30 ja
aluksi teen tolla tutulla kisa koodilla ( löytyy edellisestä kisa ilmoituksesta ) mutta jos ketään ei tule niin sitten teen avoimen ja jättäydyn suosiolla vain taakse ja testaan rauhassa.
Vaikka olisi privat eli tolla koodilla en ala ajamaan virallisesti kisaa vaan jätän väliä toisiin ja testaan rauhassa autoja.

Rata tulee aluksi olemaan ainankin Mugello, koska muistan parhaimman kisa aikani johon voin verrata sitten.
Muut radat joista muistan on Vallelunga ja Monza, mutta tuskin nyt Vallelungaan menen muuten kohta saattaa alkaa tökkiä vaikka huippurata onkin.
Mutta jos jotain muuta rataa aijon ajaa tai aikaa riittää niin saatan ottaa jonkun teknisen radan ( muistaakseni Valencia yksi niistä ) Imolaa en ota, kun en tykkää siitä yhtään, vaikka harjoittelua tuolla kaipaisin eniten olen todella hidas tuolla radalla.
Testi autoni tulee olemaan kaiketi M3 E92, M3 E90 ja ainankin Mersu.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

joo nimenomaan testiä itekkin kaipaan eri autoilla...

oikeastaan voisin testata chrysleriä, jotain bemua ja maseratillakaan en oo kertaakaan ajanut...

jaguarista, mersusta, caddystä ja audista on kyl riittävät mielikuvat jo, bemuistakin suht ok, mut lisää kaipaa

edit: niin ja tulen viivalle klo 19.30 sitten :)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Ei mulla oo irk kirjautumiseen liittyviä juttuja.....
Olen joskus lukenut aika negatiivisen viestin sinulta irkkiin liittyen. Pieni epäilys on, että tässä on mennyt suola ja sokeri sekaisin. Irc ei tarvitse mitään kirjautumisia, toisin kuin esim. Irc-Galleriaksi kutsuttu paikka (joka luotiin joidenkin irkkaajien kuvien jakeluun). Irc-Galleria ei liity muutoin mitenkään normi irkkiin ja sinne ei tarvitse mennä. Ohjelmia irkkaamiseen on moni joista MIrc lienee suosituin. Irkkaaminen onnistuu myös kätevästi pelkällä selaimella, jolloin ei mitään ohjelmaa tarvi pc:lle asentaa.

Kokeile vaikka tätä.
Valitse ensin Quakenet ja sen jälkeen kirjoitat nimimerkkisi ja kanavan nimeksi "varikkosuora".

;)
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Olen joskus lukenut aika negatiivisen viestin sinulta irkkiin liittyen. Pieni epäilys on, että tässä on mennyt suola ja sokeri sekaisin. Irc ei tarvitse mitään kirjautumisia, toisin kuin esim. Irc-Galleriaksi kutsuttu paikka (joka luotiin joidenkin irkkaajien kuvien jakeluun). Irc-Galleria ei liity muutoin mitenkään normi irkkiin ja sinne ei tarvitse mennä. Ohjelmia irkkaamiseen on moni joista MIrc lienee suosituin. Irkkaaminen onnistuu myös kätevästi pelkällä selaimella, jolloin ei mitään ohjelmaa tarvi pc:lle asentaa.

Kokeile vaikka tätä.
Valitse ensin Quakenet ja sen jälkeen kirjoitat nimimerkkisi ja kanavan nimeksi "varikkosuora".

;)

eikös lost oo ollukki irkis jo tuolla jossain välis, tai sit muistan väärin
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Kokeile vaikka tätä.
Valitse ensin Quakenet ja sen jälkeen kirjoitat nimimerkkisi ja kanavan nimeksi "varikkosuora".

;)
Jotta menee ihan oikein, niin noviisille kannattaa muistuttaa että kaikkien kanavien nimessä on #. Eli tässä tapauksessa #varikkosuora.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Kirjoitin tonne mestaruus puolelle, mutta kirjoitan tännekin vielä.

Tuli testailtua niitä autoja Mugellossa ja aina vaan arvontaa on minkä ottais, kun jokaisessa tuntuu olevan jotain pielessä sen verran ettei tiedä mikä olisi hyvä.
M3 ( versiona nyt E92 ), M5, 550i ja vielä mietityttää kuitenkin Mersukin.

testiä täytyy ajaa taas joku ilta, mutta rata täytyy ottaa mutkainen esim. Valencia, mutta pitää nyt katsoa ehtiikö enää.
 
Vastaus: Superstars V8: Next Challenge - Online-kisasessiot

Oisko porukalla intoa ajella illemmalla 19-21 välissä esim?

Ei oo pakko ajaa kilpaa jos vaan haluaa testailla autoa ni jättäytyy taakse ja ajelee omaa tahtiinsa, jos ajaa kilpaa niin musta saa kilpakumppanin, ite lähinnä haluaisin onlinessä totuttautua mun mestaruussarjan autoon, joku muu saattaa viel haluta koittaa eri autoja jne.

Ilmoittautumisia:

Omenanraato
 
Ylös Bottom