Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Mäksän hehkutuksista saattaa saada vähän väärän kuvan, mutta ei meidän erot oikeasti niin isoja tuolla radalla ole. Kurvikin vetelee aikalailla samoja vauhteja minun kanssa ja ajelee vieläpä pädillä.

no kyllä mun ero teihin kahteen on noin isoja, ja isompiakin, sit ku siirrytään mugellosta ja imolasta pois ni ero venyy pilviin
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Mäksän hehkutuksista saattaa saada vähän väärän kuvan, mutta ei meidän erot oikeasti niin isoja tuolla radalla ole. Kurvikin vetelee aikalailla samoja vauhteja minun kanssa ja ajelee vieläpä pädillä.

Joo kyllä muutamilla radoilla pystyn pitämään vähintääkin yhtä kovaa vauhtia pädillä ajettaessa siis pädillä! ja jopa ajamaan hiukan nopeamminkin riippuen osittain millä autolla ajan ja aina ei ole siitäkään kiinne.
Eli jos joku ei omista rattia niin ei tarvitse säikähtää, etteikö pädillä voisi pärjätä kisoissa eli kyllä voi pärjätä.

Lisätään tähän vielä, kun joku kertoi että jossain tätä peliä väitetty arcadeksi.
Puhdasta sellaista tätä ei ole eikä simulaatiota.Jos olette pelanneet aikanaan Toca peli sarjoja on tämä lähinnä sitä.

Jotenkin tuntuu, että monella noussut tämä simulaatio hattuun ( tarkoitan nyt osittain myös pelin tekijöitä ), eikä ajatella millaisilla ajo-ominaisuuksilla, autoilla ja säätömahdollisuuksilla tai ilman saadaan kaverien / pelaajien kesken parhaat ja tasaisimmat onlinepeli väännöt!
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Mulle on jääny vähän hämäräks miten autojen hajoaminen tässä pelissä toimii? Onko se vaan näkyvää vai myös mekaanista?:confused:
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Mulle on jääny vähän hämäräks miten autojen hajoaminen tässä pelissä toimii? Onko se vaan näkyvää vai myös mekaanista?:confused:

ulkoiset vauriot: puskuria hiukan roikkuu, tuulilasi menee säröille.
mekaaniset vauriot: ohjaus, vaihdelaatikko ja muistaakseni joku muu.

Käytännössä auto hiukan vaan puoltaa johonkin suuntaan.

Ja ei oo kyl ees viel ainoassakaan kisassa tullu kolaroitua niin et jotain noista ees ois tapahtunu, seinään ku ajaa täysil ni jotai tulee

edit: ja jos jotain kiinnostaa niin täällä on excel taulukossa kaikki autot ja niiden painot, tehot, tehopainosuhteet jne...

http://www.omenanraato.1g.fi/ssv8nc
kuvilla ja ilman kuvia
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Toivotaan et saisin tän jo ens viikolla, pääsis vähä harjottelee ja voisin jo muutaman viikon päästä tulla ajelee teijä kans ,maybe?:rolleyes:
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Toivotaan et saisin tän jo ens viikolla, pääsis vähä harjottelee ja voisin jo muutaman viikon päästä tulla ajelee teijä kans ,maybe?:rolleyes:

Mitää muutamaa viikkoa, ite sain torstaina klo 12 pelin ni klo 21 ajeltii sit netis jo :D
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Eilen meni niin penkin alle lähes koko kisat mun osalta ja tuo oikomis juttu alkoi mietityttämään, niin aloin vähän miettimään omalta osaltani koko champoinship juttua.
En halua ketään merkata tai haukkua minä vaan en salli itseltäni oikomisia.Joskus tietysti lipeää kukaan ei ole robotti.
Mutta mietin vielä tuota championship juttua mitä teen ja muutenkin tuo championship riippuu tietenkin siitä tuleeko kunnollisia kisaajia tarpeeksi.
Ymmärrän kyllä ettei tuota oikomista voida valvoa mitenkään, kun pelin rangaistukset oikomisesta ovat todella minimaalisia ja nurmikko ym ei paljoa hidasta.

Itse pyrin ajamaan niin säntillisesti radalla kun mahdollista ja onnistun, kun omatuntoni ei salli edes kahta rengasta nurmikoilla oikomista.
No tästä kärsin tietysti itse kun en salli itseltäni moista ja enkä voi sille mitään.

Tällä hetkellä tuntuu siltä että taitaa mennä kohta ajatukset tulevan GT pelin puolelle shampionship jutussa, jossa oikominen ei todellakaan kannata.
Taas GT pelissä ratti on niin suuressa roolissa että tuskin tossakaan pelissä hyvin pyyhkii.
Kaikki ei tietenkään voi voittaa, mutta.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

siirsin online keskusteluun -> http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-ja-peliseura/81324-superstars-v8-next-challenge-online-kisasessiot-2.html#post1063684
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Jos joku vielä miettii hankintaa, niin nyt kannattaa toimia. TheHutista lähtee noin kahdella kympillä PS3 versio. Edelleenkään peli ei ole täydellinen, mutta kisailu onlinessa on kyllä todella hubaa. Eilenkin tuli vedettyä ensin offlinessa, sitten onlinessa suomipoppoolla ja tämän jälkeen vielä gtplanetin väen kanssa. Ei taida 200 ratakierrosta riittää siihen mitä eilen tuli väännettyä :)
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Pakkohan se oli Vompatin mainostuksen jälkeen laittaa tilaukseen. Saapa rattikin pitkästä aikaa ruokaa. Eli ensi viikolla näemme mahdollisesti linjoilla. :)

Demo oli ok, mutta hieman kuivakka. Tosin netissähän tällaisia pelejä on tarkoitettu pelattavaksi, joten jos vihdoin saisi kunnon sessioita aikaiseksi niin hienoa! Edellinen kokeilu oli Ferrari Challenge, joka kaatui tyhjiin lobbyihin ja (omasta mielestä) erittäin surkeaan rattitukeen. Ja bemarilla kun pääsee ajamaan, niin se on aina plussaa!
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Edellinen kokeilu oli Ferrari Challenge, joka kaatui tyhjiin lobbyihin ja (omasta mielestä) erittäin surkeaan rattitukeen.

Aika huonohan se tässäkin on, tosin eri tavalla. Heikot forcet, ei voi muuttaa näppäimiä ja deadzone on iso. Mutta ei se kuitenkaan itseäni ole pystynyt estämään nauttimasta täysin siemauksin tiukkaakin tiukemmista kisoista verkon puolella. Eilenkin oli ainakin puolen tusinaa kisaa missä tulin maaliin toisen auton kanssa vain noin 0,1xx sekunnin erolla.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Jos joku vielä miettii hankintaa, niin nyt kannattaa toimia. TheHutista lähtee noin kahdella kympillä PS3 versio. Edelleenkään peli ei ole täydellinen, mutta kisailu onlinessa on kyllä todella hubaa. Eilenkin tuli vedettyä ensin offlinessa, sitten onlinessa suomipoppoolla ja tämän jälkeen vielä gtplanetin väen kanssa. Ei taida 200 ratakierrosta riittää siihen mitä eilen tuli väännettyä :)

Jee! Lähti itselläkin tilaukseen tuon halvan hinnan vuoksi. Kunhan peli tulee, niin myös minä liityn online-porukkaan. Elkää vain kyllästykö ennen sitä!
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Jos joku vielä miettii hankintaa, niin nyt kannattaa toimia. TheHutista lähtee noin kahdella kympillä PS3 versio.

Et oo myyntimiähen jobia aatellu? :p
Tekis miel ostaa ku automiähiä oon, mutta siinä on muutama mutta, ei ole rattia eikä paljoa peliaikaa pelata, että radat muistuisi miäleen, oppisin radat ja pärjäisisin muutenkin kuin siellä hännällä... Kirjaimellisesti :eek:
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Tekis miel ostaa ku automiähiä oon, mutta siinä on muutama mutta, ei ole rattia eikä paljoa peliaikaa pelata, että radat muistuisi miäleen, oppisin radat ja pärjäisisin muutenkin kuin siellä hännällä... Kirjaimellisesti :eek:

kyllä tossa pelissä pädimiehetkin pärjää, en mä ratilla pysy esim lostin perässä ja olderin kanssakin on tosi tiukkaa, eli mukaan vaan niin mä saan häntäpäähän jonkun vastuksen :D
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

No joo mulla on tavallaan off on toiminto eli muutamalla radalla menee hyvin ja taas useammalla olen hidas eli yksinään sekuntti kaupalla perässä.
Mutta niin kuin Mäksä sanoi pädilläkin voi pärjätä ja ratoja ei ole paljoa joten nekin oppii aika nopeasti.vain muutama rata hankalempi.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

kyllä tossa pelissä pädimiehetkin pärjää niin mä saan häntäpäähän jonkun vastuksen :D
No ehkäpä se pitänee ostoon pistää tai ainaki tilaukseen... Tosin, ainoa miinus on se, että ei ole verkkopankkia ja kortissa ei ole nettimaksuominaisuutta päällä :(
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nyt on sitten joku 3 tuntia pelannu ja iha kivahan toi on :)

Aluksi kun ajoin niitä ajokuluja oli todella vaikeaa kun se ohjaamisen herkkyys on niin suuri, vedin siitä sen ekan ja racing koulun läpi, se missä ajettiin sateessa sitä yhtä kaveria vastaan oli todella vaikea kun koko ajan teki liian isoja korjausliikkeitä, kun perä lähti irti.

Koulujen jälkeen päätin mennä ottamaan kisaviikonlopun. Autoksi otin bmw m5 vai mikä se olikaan :D ja radaksi Monzan, sään randomiksi ja sit tire wearin päälle, kisa kesto 10 kierrosta. Ajoavut otin pois päältä, ja katselin ekat 5 minnuttia harjoituksista kaikkea säädetäävää, kun menin radalle ajoin puolet sessiosta, ajat jotain vähän yli 2 min, ja toisen puolikkaan kanssa kerralla putkeen ja sain ajan johonkin 1.57

Aika ajossa osasin jo vähän jarrutuspaikkoja ja ajat alkoivatkin paranemaan , aluksi ajat jossain 1.55 mutta vielä aika ajon lopussa 1.52, vedin kyllä ne shikaanit vähän liika vihreiden päältä,paalu tuli kuiteski. Nii joo vastus oli hard.

Ekassa kisassa meni iha hienosti 3 ekaa kierrosta kunnes spinnasin ekan shikaanin jälkeen ja tipuin about kymmenenneksi, lähdin nousemaan ja olin 3 tai neljän kierroksen jälkeen 2, kunnes spinnasin taas ja tipuin 10. Kisan loppuun nousin vielä 6.

Toisessa kisassa sain hyvän startin ja nousin 4 ja ohittelin loputkin vielä ekalla kierroksella, taisivat muut olla vähän nukuksissa ja hyödynsin tilanteen :cool: Vedin koko kisan ihan täpöllä ja kaikki ajat vähän yli 1.50. Paras kierros taisi olla kierros 7, aika 1.49.3xx, mutta vedin sen kakkos shikaanin aika pahast siitä vihreeltä, kun olin jarruttanut liian myöhään, paras kunnon kierros oli jotain 1.50?
Kuitenkin kone oli kisan lopussa musta puol minsaa jäljessä vaikka se on hard, mulla ei ajoapuja ja eka kisaviikonloppu :eek:

Pitäiskö mun vaihtaa legend tasoon? vai ehkä huonompi auto alle?

Ja menihän mul hermokin kerra toho ohjaus herkkyyteen ja ajoin sieltä racing koulusta jonkun skaban kapulalla, ohjaimellakin ihan hyvä ajaa tämä peli (= Anteeks kaikista kirjotus virheistä

E. Oli mulla sittenkin abs päällä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Pitäiskö mun vaihtaa legend tasoon? vai ehkä huonompi auto alle?

Pitäisi. Se Legend ei ole niin vaikea kuin luulisi ja tuo hard on aika tylsä kun opittuasi radat voitat 20 kierroksen kisassa AI-kuskit melkein kierroksella. Muista laittaa myös tyre wear päälle, jos ei ollut. ABS se on minullakin päällä kun pädillä ajelen, mutta ratin ja polkimet kun saan, niin sekin apu lähtee pois päältä.
 
Ylös Bottom