Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

mistäköhän vois johtua ku mulla ei lyödä tässä pelissä ollenkaan minkäänlaisia kisoja netissä,muissa peleissä kyllä toimii nettipuoli?
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

mistäköhän vois johtua ku mulla ei lyödä tässä pelissä ollenkaan minkäänlaisia kisoja netissä,muissa peleissä kyllä toimii nettipuoli?

Odota iltaa. Kyllä sinne porukkaa tulee. Mutta koska tämä ei ole mikään hittijulkaisu, aina siellä ei ole kisoja tarjolla.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

mistäköhän vois johtua ku mulla ei lyödä tässä pelissä ollenkaan minkäänlaisia kisoja netissä,muissa peleissä kyllä toimii nettipuoli?

Jos kokeilit noihin aikoihin mitä viestin kirjoitit, niin voi johtua yksinkertaisesti siitä, että siellä tuskin on ketään :) Illemmalla sitten on jonkin verran väkeä linjoilla, eilenkin rullailin privaservulla jossa oli reilu kymmenen henkeä ja kun se loppui myöhään yöllä, niin oli vielä pari muuta servua pystyssä. Tämä peli on ilmeisesti julkaistu vain euroopassa, joten pelaajat on joko koulussa tai töissä näihin aikoihin. Illalla sitten vilkastuu. Tosin ei sitä hirveäksi vilkastumiseksi voi sanoa, mutta on servuja kuitenkin.

Edit: Hidas. Enne illasta? :)
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Peli tuli ja ekat kolme kierrosta takana imolassa koppinäkymästä ja ratilla ajettuna.

Liian isoja korjauksia tulee tehtyä kokoajan mut ohjaus on ihan jees, sen sijaan jos edelliseen osaan vertaa niin en saa jarruihin mitään tuntumaa, ABS on pois päältä mut jos painaa hiukan jarrua ni vauhti ei hiljene juur yhtään ja jos painaa pohjaan niin ei mee lukkoon eikä oikeen siltin pysähdy, pakko käyttää noit opastenuolia ku ei osaa rataa ja siltin valuu jarrujen takia pitkäksi jokapaikassa. Ohjaamokuvakulmasta onkieltämättä näkyvyys eteen paljon lyhyempi mut eikö se oo sitä realismia.

Mut meen harjottelee kun hardilla jää nyt 4,5sek kärkeen ku ykkös osas voitti legendilläkin
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Itsellä on peli vielä matkalla, joten esitän pari kysymystä, jos sarjaa tässä jossain vaiheessa laitetaan pystyyn.

Jääkö ssv8 nextissä replayt onlinesta talteen?
Ja miten onnistuu 2 lähtöä onlinessa?
Ja pystyykö hostaaja päättämään, mitä apuja voi käyttää servulla?

Itse voisin (ja haluan) osallistua sarjan suunnitteluun(paperihommat,jne...) ja ylläpitoon. Mutta näistä asioista olisin helpompi keskustella reaaliaikaisesti, joten se edellyttäisi jonkin reaaliaikaisen viestintäohjelman asentamista (löytyy myös pelkällä selaimella toimivia), mutta tämä sitten lähempänä toteuttamista.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

On kyllä toi imola aivan kauhee rata ajaa niinku se oli f1CE:ssäkin, mutta nyt harjoitusjakson jälkeen aika oli 1.46.1 eli kärkiaika hard tasolle, vompatti nyt tietty ajaa jotai 1.40 aikoja, mut mahtaneekohan tol mun ajallakaan pärjätä illan kisoissa ketään vastaan :)

lisää treeniä vaa, täytynee unlockata radat päivän aikana
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Moniin, nyt on eka 20 kierroksen imolan kisa takana ja oli kyllä hyvä kisa multa. Jokaikinen kierros meni väliin 1.46-1.48 siitäkin huolimatta et kolmel vikal kierroksel tuli kierroksellaohitettavia eteen.

Oli myös uskomatonta huomata mten paljon rataan jäänyt kumi vaikutti, osan mutkista pääsi paljon kovempaa kisan puolivälin tienoilla kun renkaat ei ollu loppu mut radassa oli pitoa. Ja ykkös osas renkaiden kuluminen aiheutti tosi isot erot kierrosaikoihin, mutta nyt radassa oleva kumi pelastaa paljon, tein itseasiassa rataennätyksen kierroksella 14 ja kierroksella 16 jäin vain sadasosan
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Jääkö ssv8 nextissä replayt onlinesta talteen?

Ei jää.

Ja miten onnistuu 2 lähtöä onlinessa?

2 lähtöä onnistuu "normaalisti". Eli kisan jälkeen kaikki tulee takaisin siihen huoneeseen mistä on kisaan lähdettykin, muut odottelevat kun hosti laittaa asetukset ja taas mennään.

Ja pystyykö hostaaja päättämään, mitä apuja voi käyttää servulla?

Ei pysty. Mutta jokaisen nimen perässä on merkit jotka kertovat käyttääkö automaatti- vai manuaalilaatikkoa, ja sitten onko TCS, ABS ja ESC päällä vai pois päältä. Tässä ei siis pysty "huijaamaan".

Itse voisin (ja haluan) osallistua sarjan suunnitteluun(paperihommat,jne...) ja ylläpitoon. Mutta näistä asioista olisin helpompi keskustella reaaliaikaisesti, joten se edellyttäisi jonkin reaaliaikaisen viestintäohjelman asentamista (löytyy myös pelkällä selaimella toimivia), mutta tämä sitten lähempänä toteuttamista.

Jep, odotellaan että kaikki innokkaat ovat pelin saaneet ja vähän tuntumaa. Jotain olen itselle jo rustaillut paperille, mutta paljon on asioita joita tarvitsee sitten äänestää ja pohtia miten järjestetään. Katsellaan lähempänä sitten jonkin sortin porukka miettimään judansseja. Esim. lähtöjärjestyksen saaminen oikeaksi on sellainen, että täytyy todennäköisesti tehdä yhden kierroksen järjestysajo ensin, että saa oikeat paikat väelle.

PS. Teikäläisellekin tulee todennäköisesti ratti&ajotuntuma aika järkytyksenä, sen verran paljon olet tainnut Proloa tahkota :)

vompatti nyt tietty ajaa jotai 1.40 aikoja, mut mahtaneekohan tol mun ajallakaan pärjätä illan kisoissa ketään vastaan :)

Ei ole kyllä noin kovia aikoja. Täytyypi melkein käydä varmistamassa, mutta muistelisin, että onlinessa on tullut ajettua jotain 1.44 aikoja nopeilla kiekoilla. Tosin olen ajanut vain Maseratilla, esim. Mersulla ja Bemareilla pystyy kyllä takomaan paljon kovempia aikoja.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Ai että kun tuntuu hyvältä, ajelin tossa niiden 20+20 imolan kisaviikonlopun jälkeen mestaruuskauden easy tasolla 1 kierroksen kisoilla ilman aika-ajoja läpi jotta sain valencian, ja sit ne ajokoulut et sai pari muutakin rataa auki.

Mut kyl itellä vaatii vähintään sen 50-70 kierrosta per rata, et alkaa oikeesti tuntumaan siltä et sen jotenkin edes osaa, sitä ennen tulee helpohkoja virheitä vaikka väliin sattuu 10 onnistunutta kierrosta.

Autoista en ole nyt koittanut kuin Morbidellin bemaria, mut jos mestaruussarjaa aletaan ajamaan niin jos protestia tulee, tai joku muu haluaa bemulla ajaa, niin voin itse ajella chevyllä tai mersulla (vaikkakaan en ole niitä ees koittanu vielä)


Itse voisin (ja haluan) osallistua sarjan suunnitteluun(paperihommat,jne...) ja ylläpitoon. Mutta näistä asioista olisin helpompi keskustella reaaliaikaisesti, joten se edellyttäisi jonkin reaaliaikaisen viestintäohjelman asentamista (löytyy myös pelkällä selaimella toimivia), mutta tämä sitten lähempänä toteuttamista.

Jep, odotellaan että kaikki innokkaat ovat pelin saaneet ja vähän tuntumaa. Jotain olen itselle jo rustaillut paperille, mutta paljon on asioita joita tarvitsee sitten äänestää ja pohtia miten järjestetään. Katsellaan lähempänä sitten jonkin sortin porukka miettimään judansseja. Esim. lähtöjärjestyksen saaminen oikeaksi on sellainen, että täytyy todennäköisesti tehdä yhden kierroksen järjestysajo ensin, että saa oikeat paikat väelle.

Itse ilmottaudun myös "järjestäjätahoon" mukaan, jos kelpuutetaan, vaikka radalle en pärjääkkään, niin suunnittelussa ja kisojen toteutuksessa voin olla mukana ilomielin.

Irc löytyy ainakin itseltä, et tarttisko pistää joku SSV8NCFIN kanava pystyyn ircnettiin tai quakenettiin?

Itsellä on nyt jo hetikin muutamia ideoita myös, mutta niistä tosiaan ois kiva keskustella realiajassa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Autoista en ole nyt koittanut kuin Morbidellin bemaria, mut jos mestaruussarjaa aletaan ajamaan niin jos protestia tulee, tai joku muu haluaa bemulla ajaa, niin voin itse ajella chevyllä tai mersulla (vaikkakaan en ole niitä ees koittanu vielä.)

Itse ilmottaudun myös "järjestäjätahoon" mukaan, jos kelpuutetaan, vaikka radalle en pärjääkkään, niin suunnittelussa ja kisojen toteutuksessa voin olla mukana ilomielin.

Irc löytyy ainakin itseltä, et tarttisko pistää joku SSV8NCFIN kanava pystyyn ircnettiin tai quakenettiin?

Eiköhän se ole toistaiseksi sama millä kukin ajaa. Katsellaan sitä autojen valintaa sitten kun saadaan hiukka selvyyttä siihen kuka on nopeampi ja kuka hitaampi. Voisi sitten mestaruussarjassa soveltaa vaikka niin että hitaimmat valitsevat autonsa ensin ja nopeimmat saavat valita niistä mitä on jäljellä.

Sen kannun voisi tehdä Quakenettiin. Minulla ainakin splittailee harvemmin kuin ircnetin puolella ja aukeaa hetkessä. En usko että kannattaa tehdä tämän pelin ympärille kannua, kun tietää miten sille kannulle käy kun innostus lakkaa. Nimetään kannu mielummin jotenkin autopeleihin liittyen, niin sitten meillä on kannu valmiina kun Messias saapuu. Tällä hetkellähän me varmaan emme tarvitse erityistä oppaamista ja voicettamista, mutta kun se Messias saapuu niin kannulla saattaa olla sitten kaikenlaista urpoa, joten voisi valmiiksi valita 4-5 modea kannulle.
'
Itse olen myös valmis osallistumaan järjestävään porukkaan. Rooleista voidaan sopia myöhemmin.

Onko kelllään muuten mahdollisuutta ottaa kisoja talteen ja editoida niitä? Olisi ihan kiva katsella ja linkata videoita vaikkapa pelin ketjuun. Itselläni tuo tallennin on vasta etsintävaiheessa, joten ihan heti en ainakaan kysymääni pysty.

Viestin lähetti alunperin Vompatti
Ei ole kyllä noin kovia aikoja. Täytyypi melkein käydä varmistamassa, mutta muistelisin, että onlinessa on tullut ajettua jotain 1.44 aikoja nopeilla kiekoilla. Tosin olen ajanut vain Maseratilla, esim. Mersulla ja Bemareilla pystyy kyllä takomaan paljon kovempia aikoja.

Se Maserati sulle sitten varmaan mestaruudesta ajaessa jääkin. Ainakin näillä näkymin. Sen verran kovaa sä ajat. ;)
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

itseasiassa ihan hyvä idea, vois samalla kanavalla vaikka dirt2:en ympärillekkin kehittää jotain uutta kun tuntuu kyllästymistä olevan ilmassa....

sanokaa vaan kannun nimi ni pistetään pystyyn
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

itseasiassa ihan hyvä idea, vois samalla kanavalla vaikka dirt2:en ympärillekkin kehittää jotain uutta kun tuntuu kyllästymistä olevan ilmassa....

sanokaa vaan kannun nimi ni pistetään pystyyn

Mä jo Larzilta kyselin jos se laittas, mutta sopikaa keskenänne. Minäkin siihen pystyn, mutta luulen että teillä ei tartte luntata ohjeita niin paljon kuin minulla.

Qris tuolla meidän entisellä jäkiskannulla ehdotti #varikkosuora nimeä. Ja itselle se ainakin kävisi.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

varikkosuora käy, ja larzi voi pistää pystyyn jos on halukas :)
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Mikäli tämä verkkoliiga lähtee tästä organisoidusti ja sujuvasti liikkeelle, voisin siinä tapauksessa itsekin osallistua.:)
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Joo elikkä quakenetin puolella #varikkosuora

Sinne siis suunnittelemaan ajopelien online kisoja
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Eiköhän se ole toistaiseksi sama millä kukin ajaa. Katsellaan sitä autojen valintaa sitten kun saadaan hiukka selvyyttä siihen kuka on nopeampi ja kuka hitaampi. Voisi sitten mestaruussarjassa soveltaa vaikka niin että hitaimmat valitsevat autonsa ensin ja nopeimmat saavat valita niistä mitä on jäljellä.

Onko kelllään muuten mahdollisuutta ottaa kisoja talteen ja editoida niitä? Olisi ihan kiva katsella ja linkata videoita vaikkapa pelin ketjuun. Itselläni tuo tallennin on vasta etsintävaiheessa, joten ihan heti en ainakaan kysymääni pysty.

Se Maserati Vompatille sitten varmaan mestaruudesta ajaessa jääkin. Ainakin näillä näkymin. Sen verran kovaa sä ajat. ;)

Pitäisköhän taktikoida että saa mieleisen auton kävi vaan mielessä että voisi huijatakin ja nyt kun paljastin niin eiköhän osa teekin näin.
Kaikki tuskin on edes kaikilla radoilla nopeita.Esim. minä en ole kuin joillakin radoilla nopea.

Tämä autojen valinta prosessi on ihan sama kellä mitä, koska todennäköisesti kukaan ei ota Maseratia ja todellakin Vompatti ottaa sitten sen hitaan Maseratin siis suorilla hidas ja voittaa ylivoimaisesti tulevan championship pelin.Ehkä kolmella radalla pystyn kampoihin laittamaan ja riippuen osittain tämäkin lähtöruudusta.
Mun mielestä vois jokainen valita mieleisen auton tai sitten kaikilla sama jos pakko, mutta hevillä en tule luopumaan tutusta autostani, joten taktiikkakin kävi mielessä.

Mulla ei mahdollisuutta ottaa kisoja talteen, mutta ne kuskien kisatiedot nimi, auto, pisteen ja kenellä paras kierrosaika radalla voisi laittaa näkyville joko konsolifiniin tai helppo olisi tehdä myös blogiin listat kisoista.
Mutta aina kisan jälkeen jos ottaa ylös kisatuloksia niin aikaahan siinä kuluu, mutta mun mielestä olisi mukava nähdä myös näin ne tulokset.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Tämä autojen valinta prosessi on ihan sama kellä mitä, koska todennäköisesti kukaan ei ota Maseratia ja todellakin Vompatti ottaa sitten sen hitaan Maseratin siis suorilla hidas ja voittaa ylivoimaisesti tulevan championship pelin.

Noh noh, eipäs nyt vielä ruveta kirjoittelemaan voittajien nimiä kun ei ole mitään lyöty edes lukkoon vielä. Kaiken lisäksi jos mukaan on tulossa Larzin kaltaisia ratinveivaajia, niin en minä ainakaan Prolossa perässä pysynyt. Tai pitäisikö sanoa juuri niin, että perässä kyllä pysyi, muttei edellä :)

Kaiken kaikkiaan haluaisin nyt hiukan painella jarrua noille championship kuvioille. Peliä ei kuitenkaan vielä kovinkaan monella ole ja itse olen ainakin sitä mieltä, että sitä ei kannata polkaista käyntiin kuin vasta sen jälkeen kun on saatu ainakin 10 kaveria jotka tiedetään sillä tavalla luotettaviksi, että sitoutuvat oikeasti ajamaan koko kauden eivätkä vaan ilmesty kisapäivinä paikalle fiilispohjalla. On myös tärkeää, että väki on kerennyt saada kunnon tuntuman peliin.

Sääntöjen, autojen ja kaikkien muiden kanssa on myös paljon suunniteltavaa, ja olenkin sitä mieltä, että jos on jonkin sortin ydinporukka joka tuota cuppia suunnittelee, niin mahdollisimman monista epäselvistä asioista pistetään pystyyn avoin äänestys johon saavat ottaa osaa kaikki cuppiin osallistujat. Vaikka sitten valmiiksi pureskelluilla vaihtoehdoilla jos siltä tuntuu.


Edit: niin sen verran piti tuohon tuloksiin yms. kommentoida, että tulokset pistetään kyllä näkyviksi. Autotiedot, nopeimmat kierrosajat, pistetilanteet yms., että voi kukin tarkistaa tilanteen aina ennen seuraavaa kisaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nyt alkaa sujua kyl paremmin jo, Imolassa kisasäädöillä 1.42.5 (todistusaineistoa: http://omenanraato.1g.fi/kuvat/1.42.5.jpg/full ) ja sitten irkin puolella käskettiin time attackiä koittaa default asetuksilla niin ekalla kierroksella (tai no enempää en ees koittanu) 1.43 tasan, ehkä saan sittenkin jonkun kanssa kisaa aikaiseksi
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nythän tää alkaa kuulostaan hyvältä ku tämmöstä championship ootte suunitellu. Ite en oo vielä saanu hommattua peliä ku meinaa olla rahat hiukan tiukoilla lomautuksen takia mutta oon ehottomasti mukana jos tulee vaan tarpeeksi porukkaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nythän tää alkaa kuulostaan hyvältä ku tämmöstä championship ootte suunitellu. Ite en oo vielä saanu hommattua peliä....mutta oon ehottomasti mukana jos tulee vaan tarpeeksi porukkaa.

Jep.Mutta kaikki riippu siitä saadaanko luotettavia kuskeja tarpeeksi.
Hyviä pelaajia kellä on peli en tunne tällä hetkellä kuin kolme nimiä sen enemmän mainitsematta.
Lisäksi säännöt ym. niin kiinnostaako loppujen lopuksi, mutta kaikki aikanaan kunhan ensin pelataan enemmän yksittäisiä kisoja.
 
Ylös Bottom