Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suuri Pelillinen Pettymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Tuo lainauksesi oli vastaukseni toiseen viestiin, jossa pakotettiin tiettyä mielipidettä, jos "tietää autopeleistä jotain". Paino oli sitä paitsi sanalla 'jotain'. Se ei siis ollut mitään elvistelyä.

NFS2 oli aika huttua. Ensimmäinen PC-versio oli grafiikaltaan ruma ja nykivä. Etappiradoista oli luovuttu, radat olivat liian mielikuvituksellisia ja lähes kaikki muukin oli tehty huonommin kuin loistavassa edeltäjässä. 3D-kiihdytetyssä Special Editionissa grafiikka oli jo ihan hienoa ja se pyöri todella pehmeästi, jolloin pelaaminen oli jo ihan hauskaa.
:confused: Ei ollut tarkoitus ilkeillä mitenkään. Sorry jos annoin sellaisen vaikutelman. Ajattelin vaan, että saattaisit tietää jotain tuosta NFS2:n PS2-versiosta, kun kerran olet autopeli-fani.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
:confused: Ei ollut tarkoitus ilkeillä mitenkään. Sorry jos annoin sellaisen vaikutelman. Ajattelin vaan, että saattaisit tietää jotain tuosta NFS2:n PS2-versiosta, kun kerran olet autopeli-fani.
Eipä mitään. Taitaa olla oma tapa tulkita negatiivisemman kautta. Olen nääs jatkuvalla puolustuskannalla. ;)

NFS: Hot Pursuit 2:sta en ole pelannut. Ei ole koko sarja kiinnostanut enää pitkään aikaan. Burnout 2, joka hoitaa vähän saman homman, on vielä sekin ostamatta, joten aika varmalta näyttää, että en Need for Speediä tule hankkimaan.

Jos paras NFS, eli se ensimmäinen, kiinnostaa, olisi minulla rauta myytävänä, jolla se parhaiten pyörii, eli 3DO. :cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

NFS2 ja NFS: HP2 on ihan eri pelejä... :o

Hex: taitaa olla kauppiksessa loppukiri meneillään kun pinna on tiukalla :p

Willennium: Anteeksi typotus - onneksi Hex oli kuitenkin sen verran fiksu että tajusi mistä puhuin.. tai siis kirjoitin.

GTA Vice city Itse en PS2:sta omista mutta mitä oon kaverin luona pelannut niin ei tuo kyllä kaiken hypen arvoinen ole. Pelaaminenkin on niin helkkarin hankalaa kun pleikkari ei jaksa pyörittää sinänsä aika vaisua grafiikkaa. Olen varmaankin tottunut liian sulavaan grafiikkaan Cubella ja tietokoneella.
Ps. älkää vetäkö herneitä nenään tää on vain mun mielipide.

Pettymyksia on kyllä paljon, mutta tässä on on ne pahimmat(eli suoraan sanottuna paskat)
-Z.O.E
-DMC
-WRC
Sitte pienempiä pettymyksiä on
-PES2 (ykkönen on kaksinpelinä paljon parempi)
-Tekken Tag
-Tony 3
-Rachet & clank

Hypetettyä roskaa...

MGS 2: Sons of Liberty oli aluks ihan mielenkiintoinen, aattelin siin tankkeriosios et ihan mukavaa, sit siel plantis alus tuli sellanen "Mis he****is Snake on ?!?"- efekti ja sit ku nain Iroquois Pliskinin (tai jtn.) nii tuli sellanen "jee, Snake is back!!!"- tunne, mut peli alko olemaan tylsä koska:

- Plant oli jotenkin huono paikka (liian itseääntoistava)
- Raiden ja sen saippuaoopperat
- Tosiaan nuo ihme rullaluistelevat valaat jne.
- Aseet oli liian samanlaisia
- Tunnelma ei ollut läheskään puolia ykkösen tunnelmasta

Kysymys: Mistä tulee Snaken peitenimi??? (Ite tiedän, testaan teidän tietojanne)

Palkintona: Koko ilta Pinky Pinkin kanssa ;)

Vastaus: Escape from New York leffassa oli Plisskin niminen päähahmo, jota näytteli Kurt Russell.

Mitkä rullaluistelevat valaat???

Ja kiitti vaan, mut en haluu palkintoa.

Itselleni suurin PS2 pelipettymys on ehkä Star Wars: Starfighter. Se sai kaikkialla hyviä arvosteluja, mutta ei tosiaan ansainnut niitä.
GTA: Vice City oli pettymys, muttei siksi että pelissä olisi ollut sinänsä vikaa, pelityyppi ei vaan napannut. Ehkä tehtävät oli kuitenkin liian tylsiä (tai ruudunpäivityksen ja hankalahkojen kontrollien takia turhan vaikeasti suoritettavia) jotta mielenkiinto olisi jaksanut pysyä muutaman missionin jälkeen. Kiva Vice Cityssä on silti vielä huvikseen sillointällöin kruisailla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vastaus: Escape from New York leffassa oli Plisskin niminen päähahmo, jota näytteli Kurt Russell.

Mitkä rullaluistelevat valaat???

Ja kiitti vaan, mut en haluu palkintoa.

Eiks se ollu Pako L.A:sta???

Valas= Fatman

Ku kerrankin voitat, nii et ota palkintoa vastaan :confused:

Solid Snake on nähnyt Pako N.Y:stä leffan. Hän ei keksinyt mitään muuta nimeä kun niin nopeasti kysyttiin. Kyseisessä elokuvassa Kurt Russelin nimi oli Snake Plisskin MGS2:ssa Solid Snaken nimi oli Plisskin Snake. Iso ero, eikö?!
MGS2 lukeutuu ehkä lempipeleihini, mutta se loppu oli kyllä aika iso pettymys ja ne Codec keskustelut.... phuuh! Ne kun oli vielä pakko kuunnella, että tajuaisi pelistä jotakin, mutta sitten kun ne alkoivat olla saippuaoopperaa ja muuta turhaa sontaa niin huh huh! Siinä Codec keskustelut kyllä oli asiaa, kun Raiden oli ilman vaatteita ja Colonel otti koko ajan yhteyttä ja heitti ihan ihme läppää. "Sammuta virta koneesta" Se oli hauskaa. Vähän niinkuin MGS1:ssä taistelu Psycho Mantisia vastaan. Ne tietää ketkä on pelannu.

Okei, en oo nähny kumaakaan Escape from- leffaa, joten en tiedä niistä mitään, muistin vain tuon Pako LA:sta paremmin (ku tullu telkusta pari kertaa viime vuoden aikana).

Ja tuosta Snaken peitenimestä, sehän oli Iroquois Pliskin (tai jotain sinne päin) josta Iroquois meinasi kyykäärmettä vanhalle ranskan murteella ja Pliskin tuli leffasta... BTW onneksi Codec- keskustelut pysty "pikakelata"

World Soccer Winning Eleven 6 International, odotin lähes täydellistä jalkapallo peliä jossa minulla on täysi kontrolli sain jotain aivan muuta, pitempi tilitys aiheeseen paremmin sopivalla alueella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
World Soccer Winning Eleven 6 International, odotin lähes täydellistä jalkapallo peliä jossa minulla on täysi kontrolli sain jotain aivan muuta, pitempi tilitys aiheeseen paremmin sopivalla alueella.

Jos haluat tosi realistista palloilua, mene puistoon potkimaan palloa. PES2 on PARAS futispeli mitä on IKINÄ tehty. Se ei voi olla huono juttu. Luin tuolta urheilupelit-osiosta juttusi ja tulin siihen tulokseen, ette ole pelannut peliä tarpeeksi. Ohjauksesta löytyy pikkujippoja vaikka muille jakaa, tsekkaapa ohjekirjasta. Lisäksi taktiikat toimii, äijät tekee kentällä sen miten olet ne roolittanut. Tietokoneen tekoäly on loistava. Voit valita pelityylin täysin itse. Ja ukot oikeasti noudattaa sitä. Varmoja maalipaikkoja ei ole. Onhan tässä omat pienet heikkoutensa, kuten se ettei ukot osaa tulla vastaan syötöissä. Mutta pelaa viikko-pari lisää niin tajuat pelin hienouden. Tsekkaa ihmeessä PES2-osiota, löydät kaikkea vänkää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
... Mutta pelaa viikko-pari lisää niin tajuat pelin hienouden. Tsekkaa ihmeessä PES2-osiota, löydät kaikkea vänkää.
Joo, PES2 on hitaasti avautuva peli (ja tämä tekee siitä myös uskomattoman pitkäkestoisen pelikokemuksen), eli ei sitä ja sen lukemattomia eri ominaisuuksia todellakaan päivässä tai edes parissa opi, varsinkaan jos ei ole pelannut aiemmin PES:sää tai aikaisempia ISS:iä. Sanotaanko, että kuukauden parin päästä voidaan palata asiaan. :)
PS. Joo ja ohjekirjan lukemistahan ei tietystikään ole missään kielletty.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
PES2 on PARAS futispeli mitä on IKINÄ tehty.

Onhan tässä omat pienet heikkoutensa, kuten se ettei ukot osaa tulla vastaan syötöissä.

Enhän minä sitä ikinä miksikään muuksi väittänytkään, odotin vaan enemmän kehujen perusteella. Yleensä kehut mitä minä olen lukenut ovat olleet sitä luokkaa että pelissä tuntuu niiden perusteella olevan vikaa juuri sen verran että joku ei tykkää vaikka vapareiden toteutustyylistä, mutta että muuten homma olisi lähellä täydellisyyttä.

Katsos ymmärrän jo tässä vaiheessa että pelissä on paljon paljon syvyyttä mitä en osaa, mutta kun minun näkemykseni mukaan pelien pitäisi ensiksi hoitaa perusasiat kuntoon ja vasta sitten lisäillä sitä syvyyttä. Ja jos pelissä ukot eivät todellakaan osaa tulla syöttöjä vastaan niin siinäpä puuttuukin meikeläisen listalla 4. tärkein futispelaajan ominaisuus heti syöttämisen, laukomisen ja syöttöpaikkojen blokkaamisen jälkeen. Ymmärrettävästi odotin että tälläiset itsestään selvyydet olisivat kunnossa. Enkä edelleenkään ymmärrä sitä manual-s-auto slideriä jolla saa valittua sen kuinka herkästi se vaihtaa pelaajaa automaattisesti, kun se tuhosi pienimmätkin yritykset hyvin nopiasti, ilman sitä homma taas toimii ihan ok, niin miksi laittaa moinen peliin? Eli seison edelleenkin sanojeni takana, peli on tähän mennessä suurin pettymys omistamistani PS2 peleistä, vaikka onkin parempi kuin mitä alkujärkytys säikäytti. Sen siitä saa kun odottaa liikoja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

PS. Joo ja ohjekirjan lukemistahan ei tietystikään ole missään kielletty.

Vaikka luinkin ohjekirjan vasta eilen illalla, niin en minä nyt sentään simutyyppisen pelin kimppuun ihan kylmiltäni lähtenyt, totta kai trainingia hiottiin hetki ennen kuin edes ensimmäistä matsia harkitsin käynnistäväni.

Ylös Bottom