Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syntymävuotesi

Vastaus: Syntymävuotesi

1988:

Date unknown: During the Winter Olympics, Frank Jaeger (under the alias "Frank Hunter") failed in an attempt to elope with Czech figure skater Gustava Heffner.

No joo.. hillitään sitä MGS:n peluuta pikku hiljaa...
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1982 ja löytyy kolme muksua jo mut pelaamista en oo vähentäny yhtää,, päivastoi.. nykyää o iha liikaa pelaamista jne :D
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1982 ja löytyy kolme muksua jo mut pelaamista en oo vähentäny yhtää,, päivastoi.. nykyää o iha liikaa pelaamista jne :D

Näin se menee täälläkin, kersoja on ja peliaikaa löytyy... ennen kersoja luulin ettei oo aikaa pelata, myin pelikoneet... no ku eka synty ni oli pakko ostaa uuestaa, ku ei ollu isillä muuta ku aikaa :eek:
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1988 muljahti. Sen vuoden tapahtumat ei liiemmin kiinnosta. Vanhoja asioita ei muutenkaan jaksa ajatella, tulevaisuudessakin on jo pohtimista.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

Elikkä vm. 83 ollaan :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Syntymävuotesi

1983 tänne tultu. Ja vieläkin peliohjain kädessä. Ja koska 82 vuonna syntyneellä a_sniperillä onkin jo 3 muksua niin mäpä lupaan etten hommaa yhtäkään - ihan vaan että saadaan vähän rajotettua tätä törkeästi kiihtyvää planeetan tahallista ylikansoitusta :rolleyes:

( * Miljardi ihmistä: 1802
* 2 miljardia ihmistä: 125 vuotta myöhemmin, 1927
* 3 miljardia ihmistä: 34 vuotta myöhemmin, 1961
* 4 miljardia ihmistä: 13 vuotta myöhemmin, 1974
* 5 miljardia ihmistä: 13 vuotta myöhemmin, 1987
* 6 miljardia ihmistä: 12 vuotta myöhemmin, 1999

ja arviot

2010 - 6,9miljardia.
2020 - 7,7miljardia
2030 - 8,3miljardia
2040 - 8,8miljardia
2050 - 9,2miljardia

Kyllä hirvittää, kun munkin elämän aikana nousee tääkin väenpaljous jo vähintään 1/3. Just mun säkää. Just mun elämälle sit pakko tulla koko maailmanloppufiasko >: ( Ja tunnen ainakin 2 perhettä missä on yli 7 lasta. Ja kaikilla hirvee vauvakuume. Eikö me ollakaan keksitty vielä ehkäisyä?[Hei, pitihän tästäkin postista tehdä mielenkiintoinen])
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Syntymävuotesi

" Viestin lähetti alunperin jywx (Näytä viesti)
1981

-Jessica Alba syntyi
"

Uu, enpä tiennytkään. Mulla tulee aina mieleen Albasta että sillä pitäisi olla kahva selässä. :eek:

Haha, niin pitäis niin. Ja vaatteita hylkivä iho.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1997 vuonna kupsahdin tänne pelimaailmaan :) Eletty ja koettu mikkisoftat, nintendot ja sonyt.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1983,

* 1. tammikuuta ARPANET siirtyi virallisesti käyttämään Internet-protokollaa, Internet sai alkunsa.

Tieto siis wikipediasta.

Eihän sinä vuonna vissiin mitään muuta tärkeämpää ookkaan tapahtunu, minun syntymäpäivän lisäksi
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1989 tuli synnyttyä.

Ainakin voin sanoa että olen elänyt 80-luvulla... :rolleyes:
 
Ylös Bottom