Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tales of Symphonia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Vaikka täältä (^_^)



Kysyisin, että jos ton pelin saa tuolta postikuluineen alle 45e, niin jääkö sellaset paketit yleensä tulliin, kun olis kiva tietää, ettei tarvis turhia lisä kuluja maksella.

ps. Toimiiko kaikki cuben usa ja japski pelit yleensä sillä freeloaderilla. kun pitäs sellanen vielä tilata konsolinetistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Kysyisin, että jos ton pelin saa tuolta postikuluineen alle 45e, niin jääkö sellaset paketit yleensä tulliin, kun olis kiva tietää, ettei tarvis turhia lisä kuluja maksella.

ps. Toimiiko kaikki cuben usa ja japski pelit yleensä sillä freeloaderilla. kun pitäs sellanen vielä tilata konsolinetistä.

Ainakin Play-asiasta tilatut eivät jääneet tulliin...

Ja kaikki pelit eivät toimi freeloadereilla..
Minulla oli sellainen sivu josta ne näkyi, mutta "hukkasin" sen sivun.. :(
Ainakin Japanilainen versio TOS toimii PAL cubella, joten luulisi Jenkki versionkin toimivan.
 
pitää ottaa se riski kun sen verran oon odottanu kyseistä peliä. Tietysti jos joku on tilannut pelin/pelejä tuolta Videogamesplussasta, niin olis hyvä että kertois mielipiteensä tästä asiasta.
 
Noniin nyt on tämä peli tilattu...
Nyt vain odotellaan ja kuten sanonta kuuluu niin odottavan aika on pitkä :/
 
Itse tilailin joskus alkuvuodesta Zelda Collectors editionin vai mikä nyt olikaan, tuolta Videogamesplussasta ja todella nopeaa oli toiminta. Maanantaina pistin tilauksen menemään ja perjantaina oli jo paketti laatikossa !
Joten jos vaan alta 45e saa niin ei muuta kun tilailemaan. Suosittelen. Kyseisessä liikkeessä on muutenkin helvetin hyviä hintoja kaikille koneille joten bookmarkkia kehiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Ainakin Play-asiasta tilatut eivät jääneet tulliin...

Ja kaikki pelit eivät toimi freeloadereilla..
Minulla oli sellainen sivu josta ne näkyi, mutta "hukkasin" sen sivun.. :(
Ainakin Japanilainen versio TOS toimii PAL cubella, joten luulisi Jenkki versionkin toimivan.

Toi napaketun aijemmin ilmoittama www.chrismarshall.net/freeloader
site pitää sisällään kohtalaisen kattavan listan.
 
no kerkesin jo tilata kyseisen pelin dvdboxofficesta, kun Oliver sitä kehui ja sieltä sain sen halvemmalla alle 40e, joten pitää nyt vain odotella aika kauan, jos se dvdboxoffice on niin hidas mitä on puhuttu.

Edit. Peruin tilauksen dvdboxofficesta ja laitoin uuden tilauksen videogamesplussaan. Nyt vain odotellaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Luin Nintendofinistä, että tota Tales of Symphonia vois pelata 1-4 pelaaja, pitääkö toi paikkansa?

Kyllä voi. Taisteluissa voi pelata 1-4 pelaajaa, mutta sitten muuten pelataan yksin.
 
Tänään napsahti luukusta sisään.
Alku tuntuu ainakin erittäin toimivalta. Toivottavasti
jaksaa pitää otteessaan loppuun saakka.
 
itsekin tilasin tuolta videogamesplussasta, mut vielä ei oo näkyny postilaatikossa, mutta jospa tulisi kuitenkin perjantaiksi niin pääsisi viikonlopuksi pelailemaan. Tilasin pelin lauantaina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
:mad: Ei tullu perjantaiksi, no toivottomasti tulisi mahdollisimman pian viikonlopun jälkeen:( .

Minulle tuli jo torstaina, vaikka en edes itse tilannut sitä. Eli se tuli keskiviikkona Suomeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
itsekin tilasin tuolta videogamesplussasta, mut vielä ei oo näkyny postilaatikossa, mutta jospa tulisi kuitenkin perjantaiksi niin pääsisi viikonlopuksi pelailemaan. Tilasin pelin lauantaina.
Nähtävästi peli on myynyt yli odotusten, sillä pelit ovat jo loppuneet kaupoista. Tässä linkki uutiseen: http://www.gcadvanced.com/article.php?artid=2801
 
Ylös Bottom