Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tapaus tatuoinnit

Vastaus: Tapaus tatuoinnit

jukwii ja Wigge, aijai poijjaat! :D
Namia katseltavaa.
Vaikkakin Wiggen kuva nyt oli vähän vähemmän ihoa näkyvillä (totally SFW) :D

21. päivä taas jatkuu, en malta odottaaaa!!
Alkaa hiukoa väritönki kuva, taidanpa ottaa yhden kpl sellaisia jalkaan..
Olis namu.

Ja mitä kauheutta, nyt se Kat Von D lähti (discoveryllä) sieltä Inkistä ja joku ihme hippi siellä pyörii muka sen tilalla!!
Missä sitä naiskauneutta pääsee ihailemaan LA Inkin muodossa ennenkuin se Discoveryltä alkaa?

Itseltäni löytyy tällä hetkellä ainoastaan musta/harmaa kuvia, mutta ehkä saatan jossain vaiheessa ottaa myös värillisen kuvan.. saa nähdä jos löytyisi joku sopiva. Juu itsekin tulee seurattua miami inkkiä jimiltä ja sitten la ink tulee hankittua muuta kautta, tosin ovat nyt tauolla toisen kauden jälkeen. Itseasiassa noita ohjelmia tuijottamalla sain kipinän jälleen kun ensimmäisestä tatuoinnista oli pari vuotta vierähtänyt aikaa.

Pistän huomenna tulemaan lisää kuvia kunhan tatska on valmis.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Siistin näköinen kuva! Itselläkin toi rinta oli YHTÄ TUSKAA!! :)

Joo rinta on kuulemma siitä kinkkinen että siinä on ohuelti nahkaa, vähän lihhaa ja rintalasta lähellä, jossa suht hyvästi hermopäätteitä. Itellä tuo ensimmäinen kuva tosiaan tuli ehkä helpoimpaan mahdolliseen paikkaan, eli tuohon kyynärpään ja ranteen keskiväliin rystysten puolelle.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Nonniin nyt olisi kuva valmis ja uutta projektia on jo suunnitelmissa :) Todella tyytyväinen olen lopputulokseen ja saatiin hienosti liitettyä tuo vanha kuva tähän uuteen. Kunhan tuo iho paranee niin tuo kukka nousee paremmin esiin taustasta, koska se on väritetty enemmän harmaalla värillä. Pari kuvaa liitteenä.




Siistin näköinen kuva! Itselläkin toi rinta oli YHTÄ TUSKAA!! :)

Kiitoksia! :)
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Itseltä löytyy yksi kuva pohkeesta, n. vuosi sitten Firelinen Rossilta haettu, asiamies ja loistava tekijä. Omalla kohdalla tuolla ei edes ole mitään syvempää merkitystä vaan suht spontaanisti otin vain silmää miellyttävän esteettisen kuvan. En ole katunut, vaikka nyt en voikaan vieraille ihmisille silmät kyyneleissä kertoakaan miten "kuva sai alkunsa kissavainaan kuolemasta" tms. Minusta kaiken ei tarvitse ollakaan niin tarkoitushakuista. Nyt olisi taas uusia suunnitelmia ihoa varten joten pitäisi mennä miehen puheille, kunhan saa haalittua vähän massia kasaan. Ei meinaan tule olemaan ihan halpaa lystiä saada sleevejä ja koko selkää hakattua.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Omalla kohdalla tuolla ei edes ole mitään syvempää merkitystä vaan suht spontaanisti otin vain silmää miellyttävän esteettisen kuvan. En ole katunut, vaikka nyt en voikaan vieraille ihmisille silmät kyyneleissä kertoakaan miten "kuva sai alkunsa kissavainaan kuolemasta" tms. Minusta kaiken ei tarvitse ollakaan niin tarkoitushakuista.

Tällä mentaliteetilla itsekin tatuoinnit näen. Ei omillakaan kuvilla mitään tarinaa ole, kunhan miellyttävät ainakin omaa silmää. En mä silti dissaa niitä joilta se tausta jokaiselle kuvalle löytyy, ja mielenkiintoistahan niitä taustoja on kuulla, ei siinä mitään.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

En nyt selannut läpi ketjua silläkin uhalla että pahoitan kiinaksi itseensä kirjoittaneiden mieltä, mutta pakko avautua :D

Kannattaisi ottaa selvää merkin merkitys aina koska siinä missä jokin merkki saattaa tarkoittaakkin sitä mitä haet niin sillä voi olla 10 muuta merkitystä mitkä eivät ole ehkä yhtä mieluisia.

Näin kesällä suomessa käydessäni useammankin kiinalaisen merkin tatuoituna nuorilla jätkillä. Tarkkaanottaen merkit "hevonen", "koira", ja "yököttävä". Veikkaan että viimeisimmässä oli mennyt merkki metsään, tuo hevonen on vaan outo. Koira kannattaisi peittää jos kiinaan lähtee, kuitenkin siitä tulee mieleen täällä että on vankilassa tjs väkisin tatuoitu kun on ollut isompien ukkojen perseraiskauksen uhrina päivittäin tjs. Kuitenkin yksi pahemmista solvauksista täällä päin.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

mhä, pari jannuu tiedän jotka on ottanu merkin vain sen takia koska se on näyttänyt hienolta. tarkoituksesta viis. itse en pidä moista käytätntöä juuri minään. en kyllä ole mitään kiinalaista raapustusta ottamassakaan koskaan
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Onhan noita, vasen hiha rupee olee aikalailla valmis ranteesta olkapäähän, ensviikolla taas aika. Sit ehkä enää yks istunto niin pääsee toisen käden kimppuun, ja jalan, ja mahan (auts jo etukäteen) jne...
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Jos kiinalaisia merkkejä ottaisin ihooni niin ehdottomasti nuudelipaketin tuoteseloste. Nuudeleilla tuli aika pitkälti eleltyä pari ekaa vuotta kun muinoin vanhempien patojen ääreltä muutti omaan luukkuun.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tänään itse olen menossa ottamaan ensinmäistä tatuointia niskaani. Kyllä jänskettää :eek:

Edit. Nyt se on jo niskassa. Ei omasta mielestä juurikaan sattunut. Lähinnä selkä vain puutui kun jouduin istumaan ihmeellisessä asennossa. Joten suosittelen kaikille vain rohkeasti ottamaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Niskakuvasta saa laittaa valokuvaa!!

Oon menossa ottamaan omaani.. Ens syksynä :(

Meinaa kävi poijaat (ja naiset) niin kurja juttu noiden mun tat2-aikojen kanssa, että jouduin perumaan kaikki ajat mitä mulla oli jäljellä erinäisten syiden takia.
Seuraavan kerran vapaita aikoja mun tatuoijallani oli tosiaan kesäkuun 2009 lopussa..
Onpahan ainakin aikaa fiilata noi kuvatukset mielessä ja mallipaperilla kuntoon.

Ei siis oo mun puukuvani jatkunu juuri minnekkään sitten viime turinatuokion, mutta linkistä
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=sarai-chan&album_id=2458279 näkee mun koko pikkuisen kuvaushistoriani.

Kalat on täyttäny vuoden, jeeee :D

p.s. -mika-n raidat voitais luokitella täällä jopa seksikkäiks! :eek:
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Kävin kk sitten hakkaamaassa perusliekit oikeaan jalkaan. Pitää katsoa jos saisi kuvan laitettua jossain vaiheessa...

P.S. Täytyy myöntää, että sattui ihan v*tusti tuolla akilles-jänteen ja alimpien osien kohdilla. Sai puristaa kiinnii penkistä ihan kunnolla. Tuli välillä samanlaiset fibat, kuin ois jossain hammaslääkärillä skidinä, joka porasi ilman puudutusta :)
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Olisiko jollakulla heittää linkkiä sellaiseen sivustoon, josta löytyisi kiinalaisia merkkejä?
Tarkoituksena olisi ottaa tatuointi, jossa lukee tärkeä päivämäärä 21.11.2008 kiinalaisittain.

Miten tuohon hartioiden seudulle otettaessa, sattuuko millätavoin, vai onko pelkkää nipistelyä?
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

onhan noita aika läjä pääosin käsissä kaikki maltan rististä vaaleanpunaisiin sydämmiin ranteissa, melko miesmäistä :) sen takia ne kyllä otinkin, tuskin tulee heti vastaan samanlaisia äijällä.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit


Yh, älkää vaan ottako jotain satunnaisia kanjeja. Se on yhtä naurettavaa kuin japanilaisten engrish-väännökset. Anttilan kuvastossa oli juuri lasten pyjama, jossa luki ravintola. :D

Tuohon lienee kirjoitetun rakkaus, ellei merkin kiinalainen merkitys poikkea suuresti japanilaisesta ja se on varmasti (varmaan tribaalien ja lohikäärmeiden ohella) kliseisimpiä ja typerimpiä tatuointeja mitä voi ottaa. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta hakkaisin mieluummin ihooni jotain, joka merkitsee jotain, enkä pelkästään jotain siistiä.

Olisiko jollakulla heittää linkkiä sellaiseen sivustoon, josta löytyisi kiinalaisia merkkejä?
Tarkoituksena olisi ottaa tatuointi, jossa lukee tärkeä päivämäärä 21.11.2008 kiinalaisittain

Luulen, että kiinalaiset kuten japanilaisetkin kirjoittavat päivämäärät pääasiassa samoin arabialaisin numeroin pienin poikkeuksin.

21日11月2008年
二十一日十一月二千八年

Nuo ovat japania, mutta luulen kiinalaisten käyttävän samoja merkkejä, koska sieltä japanilaiset nuo ovat itselleen varastaneet. Eri asia tietysti sitten kannattaako arveluihini luottaa, jos haluaa itseensä nimenomaan kiinaa tatuoida. :p
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Rakkaus? Toi on Nuudelipaketin etiketti, miksi siinä lukisi rakkaus? Mutta joo pointtini olikin juuri se että mitä helvetin järkeä ottaa sellaista mistä itsekkään ei tajua mitään..
 
Ylös Bottom