Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tapaus tatuoinnit

Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Eka kuva tuli otettua kymmenisen vuotta sitten, kun täytti 15. Nyt kuvia on 4, mutta tikattavana ollut useamman kerran, koska tuota ekaa kuvaa on kolmeen otteeeen jatkettu ja vielä pitäs lisää vähän pistää ja uuttakin ottaa.

Eka
Toka
Kolmas
Neljäs
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Mitenkäs ovat muuten konsolilaiset tulleet valinneeksi nykyiset tyylinsä?
Onko ne aina olleet itsestäänselviä että ovat juuri maoria, "yleis"tribaalia vai jotain muuta?
Vastailen itse myöhemmin :D

Itselläni *ehkäpä kliseisesti* tatskat edustaa sitä mistä olen ja mikä olen. Paitsi nyt tuo jalassa oleva rumahko tribaali lohari, joka on kuitenkin ensimmäinen kuva (must have fiiliksellä?). Tosin sen olis tarkoitus muuttua coverilla joksikin muuksi... mutta mutta, kun tekee mieli ottaa uusia, joten jääköön vielä hautuamaan.

Seuraavaksi olisi tarkoitus hakkauttaa pin-up hoitsu käsivarteen (kun avovaimokin tolla alalla sattuu olemaan:D ). Harmittaa vaan, kun työn puolesta kaikkien kuvien on oltava peitettävissä :( kun neuvotteiluissa kaikki ei välttämättä ymmärrä (vanhoilliset paskat) :eek: Joten se sulkee kaula seudun tatuoimisen pois....
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Itselläni "todella omaperäiset :rolleyes: " kuvajaiset nakkautin koska joskus yläaste ikäisenä näin kyseiset kuvat jollakin jossain ja päätin että p*rkele mäkin haluun ja pakkohan se oli loppujen lopuksi sitten toteuttaa kun kerran niin kovasti itselleni uhosin :D tietenkään en samoja kopioinut vaan pientä muokkausta vaadittiin.

Seuraava kuvaprojekti onkin jo isomman luokan tekele kunhan joskus keksin minkälaisen siitä todella haluan ja löydän tarvittavan rahamäärän ja jonkun todellisen ihovirtuoosin nakuttelemaan selänkokoisen taideteoksen joka ainakin tällä hetkellä tulee olemaan lohikäärme :D
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

hienoja kuvia kyllä löytyy, itselläkin tuo tatuointikuume hieman ollut päällä jo pidemmän aikaa, mutta koska kuvan pitää olla omaan makuun "täydellinen" :rolleyes: ennenkuin sitä viitsii hakkauttaa on se jäänyt aina pyörimään tuonne laatikkoon.

suunnitelmissa siis on ottaa tuommoinen puolet "pystysuunnassa" selästä vievä tatuointi, joka sitten kevyesti ylittää olkapään ja kiertää kevyesti kättää melkein kyynärpäähän asti :eek:
peruskuviointi on ollut siis selvillä pitkään, mutta kokonaisuus ei ole vielä löytynyt :mad:
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Pitäisi itsekin mennä ottamaan lisää leimaa, mutta hemmetin saamaton olen touhun kanssa ollut. Nyt syksyllä olisi kyllä hyvä mennä koristeltavaksi, kun alkaa nuo lämpimät ilmat olla ohitse.
Oikean käden olasta kyynerpäähän pitäisi naamioida ja kuvakin olisi jo lähes valmiiksi suunniteltu.

Mitä tuohon puheluun tulee, että mitkäs on siistejä tatuointeja jne. ...
Kuuntele itseäsi, sinulle se kuva tulee eikä kenellekään muulle. Mikäli kuva on jonkun mielestä p*****stä, niin se on sitten sen kaverin ongelma. Mikäli ette ole jengitatuointeja ottamassa, niin se kuva on vain sinulle. Se on sinun ihossasi ja se on sinua varten siihen tehty. Sillä ei ole merkitystä onko kuvassa jokin syvempi merkitys, onko se siinä vain sen takia, että se on cool, tai kaunis. Tatuointi on osa sinua ja jos ei muuta, niin muistuttaa yhdestä elämänvaiheesta.

Kun viimeksi olin tatuoitavana, niin totesin, että joskus pitäisi ottaa persposkeen joku kuva; semmoinen millä saisi aukaistua keskustelun vaikkapa saunassa, kun on uuden porukan kanssa liikenteessä. Höpisin jotakin apinasta ja tatuoija (Ilelle Putkaan terveisiä!) tokaisi, että ota South Parkista se neljä perseinen paviaani. Kysyin: "Teetkö ilmaiseksi, vaikka jossakin messuilla?". Kaveri mietti totisena hetkisen ja totesi, ettei taida pystyä.
Jos olisi tatuoija ollut eri tuulella, niin voi olla, että nyt liiskaisin kankun alla pientä monipakaraista apinaa...
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Hieman alkanu vaan Miami Inkin alkamisen jälkeen tuntua siltä, että on näitä itäaiheita immeiset pullollaan.

Näinhän se on. Muutenkin aasia on tänäpäivänä suuressa osassa populaarikulttuuria, mutta ehkä vasta näin Miami Ink:in myötä ihmiset ovat alkaneet oppimaan/ihailemaan aasialaista taidetta, etenkin Japanilaista, jopa ihan näin tatuointien muodossa. Enää ei ole "koleeta" ottaa mitään tekstejä Kanjilla, vaan nyt tarvitaan se oma Koikarppi, joka vastavirtaan uituaan muuttuu lohikäärmeeksi.

Mitä tuohon puheluun tulee, että mitkäs on siistejä tatuointeja jne. ...
Kuuntele itseäsi, sinulle se kuva tulee eikä kenellekään muulle. Mikäli kuva on jonkun mielestä p*****stä, niin se on sitten sen kaverin ongelma. Mikäli ette ole jengitatuointeja ottamassa, niin se kuva on vain sinulle. Se on sinun ihossasi ja se on sinua varten siihen tehty. Sillä ei ole merkitystä onko kuvassa jokin syvempi merkitys, onko se siinä vain sen takia, että se on cool, tai kaunis. Tatuointi on osa sinua ja jos ei muuta, niin muistuttaa yhdestä elämänvaiheesta.

Täysin samaa mieltä. Minulla on pari sellaista kaveria jotka eivät halua alkaa ihmisille näyttämään ja kertomaan oman tatuointinsa "tarinaa", koska ne ovat niille sen verran henkilökohtaisia ja mitä se kenellekään kuuluu, että "mistä se idea on lähtenyt".

Monesti ihmiset ottavat tatoinnin täysin vääristä syistä. Jotkut esitelläkseen niitä, jotkut vaikuttaakseen omaan sosiaaliseen statukseen. Tosin ehkä nyt kun leimaa alkaa joka toisella olemaan, niin on vähän karsiutuneet nämä erillaisuuttaa tavoittelevat ja ne jotka ottavat kuvan ollakseen se korttelin kovin jätkä. Mutta vastapainoksi on varmasti lisääntyneet nämä "otetaan, kerran niin monella muullakin on".

Itselläni ei tatuointeja vielä ole, mutta olen sinut sen kanssa, että haluan jonain päivänä jonkin tatuoinnin. Itseasiassa olen pidemmän aikaa halunnut itselleni tatuoinnin, tai oikeastas olen utelias tietämään miltä tatuoiminen tuntuu, koska kuvaa jonka haluaisin en vielä ole löytänyt. Ja itse vieroksun ajatusta mennä tatuointi-liikkeeseen selailemaan kansioita ja valitsemaan sieltä leimaa, koska se on mielestäni vähän sama kuin menisit kaupassa karkkihyllyn eteen. Tarpeeksi siinä tuijoteltua, et voi välttyä ostamasta jotakin.

Itse en ehkä välttämäti halua kuvan olevan erityisen merkityksellinen. Tärkeimpänä itse pidän sitä, että kuva olisi ajaton. Se olisi jotain mistä pitäisi vielä 10 vuoden päästä. Ja tuo pziuz:in mainitsema "muistutus yhdestä elämänvaiheesta" sopii mielestäni ehkä paremmin niille joilla on niitä tatuiointeja enemmänkin. Toki eihän tuota voi tatuointia ottaessa tietää, ellei sitten ota jotakin tatuointia joka tarkoituksella kuvaa tiettyä elämänvaihetta.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tossa olis nuo uudet kuvat. Otettu kännyllä ja hieman voiteissa, joten laatu on...mitä on



 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Näinhän se on. Muutenkin aasia ..... joka tarkoituksella kuvaa tiettyä elämänvaihetta.

iso KOMP koko viestille.
Mun kuvillani on "julkiset" ja ei-julkiset tarinat, ja se mitä niistä kertoilen, on se pintapuoli asioista.
Ja nää mun kuvat (paremminkin tuleva oikea sleeve) on sellasia, että niistä voi katsoja itse
kanssa löytää itselleen jotain sanomaa. Vähän niinkuin musiikki, toinen asia merkkaa toiselle sitä ja toiselle tätä.
Mutta en mä ihan kaikille ala avautua mun mielensisäisistä jutuista, liian diippiä :D
Ja tavallaan nää kuvatki on nyt ajankohtasia, ja ne muistuttaa mua kuinka, miten ja miksi mä menin mitenki kymmenen vuotta sitten.
Tai sitten se on vaan mun selittelyä itselleni, jotta hyväksyisin itteni sitte vuosikymmentenki kuluttua kaikkine näine kuvineni :D
Musta tulee asennemummo! :cool: :p
___
Nyt kun oon kaikki kuvani hankkinu yhdeltä tyypiltä, tuntuu jotenki kammottavalta ajatus, että jos
se nyt päättääkin jäädä varhaiseläkkeelle, mistä mä sitte tulevat maalini haen!? :confused:
Kauhea ajatus että pitäis jollekin muulle mennä :D



apollyon: voi että, tsirppa! oliskin ne ylimääräiset kädet niin ne ois täynnä pääskysiä :eek:
Ryynix: onpa kiva nähdä että sulla on noissa vähän tollasta utumeininkiä, ettei oo vaan se "pläts"-malli! Tekee heti paljon eloa jos on jotain muutaki kuvassa.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Noni, huomenna ois sitte kuvautusaika!

Sleeven teko jatkuu, toivottavasti jaksaisin istua pitkään ettei jäis niin paljoa
sitten jäljelle enää ensi kerraksi.
Vois sitten loppuvuoden ottaa kaikkia kivoja pikkukuvia :D
Kuten vaikka se haniton tiikeri tuohon lohikäärmeen yläpuolelle, ikiaikaisia taistelutovereita kun ovat!

Kunnon piinaviikko, tänään hammaslääkäri ja huomenna kidutusneulatuoliin.. :D
Kaikkeen ihminen sitä itsensä ajaakin!
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Noni, huomenna ois sitte kuvautusaika!
Kunnon piinaviikko, tänään hammaslääkäri ja huomenna kidutusneulatuoliin.. :D
Kaikkeen ihminen sitä itsensä ajaakin!

Tosin harvemmin ihminen menee useinkaan vapaaehtoisesti hamppilääkäriin vaan joko kivun takia tai ennaltaehkäisemään kipua :(

P.S. Itsehän kävin molemmat samana päivänä kummatkin, kun viimeksi nakutin kuvia.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Itse en ole vielä tatuointeja hommannut, mutta luultavasti tulee jossain vaiheessa hommattua jahka saisi vähän rahaa kerättyä kasaan. Tässä vaiheessa olisi suunnitelmana ottaa vasempaan käsivarteen joko risti joka koostuu kahdesta M16:sta tai oddball (eli "kallopallo").
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Aijiajai. Sarai-chan, sä näytät kuvissas niin syötävän söpöltä. Paa viestiä, kun mallihommat a'la Gothic & Lolita kiinnostavat :)

Apua sentään, kiitos kovasti! :armotonpunastus: :eek::):eek::);):D
GL on kyllä supersöpö tyyli, kunhan vaan ikä ei tule esteeksi niin pistetään korvan taakse! :D

Noniin, jäi sieltä studiolta jotain käteen (voi hehheh :D), vaikkakin vielä kooovaaasti keskeneräisenä!
Oli vaan niin kova luomistukos että ei voinu tehdä enempää.
Kohtasin suuren ongelman, kun en osannut millään päättää minkä väriset varjostukset
puolikuolleelle geishalleni haluaisin :D
Joten jätettiin se sitten hautumaan.
Onneksi on jo 21. päivä seuraava aika, niin ei tarvitse kauaa odotella. Sitten jatketaan tuota massiivista puuprojektia!
Ei malta odottaa :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sarai-chan&image_id=90658217 Mutta siitä!
Olkaa lempeitä :eek:
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Itsellä on kolme kuvaa ja s*n monta suunnitelmaa. Kunhan vain ois rikas ja komee :confused:
Mutta asiaan. Kuva(t) kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Pyydän nöyrästi anteeksi offtopiccini mutta olisiko mitenkään mahdollista lisätä otsikkoon myös lävistykset? En onnistunut löytämään omaa ketjua sille joten voisiko nämä yhdistää? Itselläni olisi näet ensi perjantaina lävistyssessio tiedossa joten olisi kiva kuulla muiden kokemuksia asiasta :)
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

tuli vastustamaton (lue: vastuuton) tarve hakata uutta kuvaa. onneksi ei ole varaa muuttosuunnitelmian ja työttömyyden takia tällä hetkellä. sitten kun töitä jostain päin saisi niin voisi katsella
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tuo rinnasta olkapäähän menevä kuva tuli nyt hankittua viimeksi. Kuva on siis vielä kesken ja huomenna olisi tarkoitus käydä teettämässä se loppuun. Eli kukka väritetään musta/harmaalla ja taustaa jatketaan vielä. Tuon kädessä olevan kuvan taustaa olisi vielä tarkoitus muokata niin, että se sopii paremmin tuon rintaosan kanssa.

Tuosta keskeltä rintaa oli kyllä kaikkein kivuliain ikinä mihin mua on tatuoitu tähän mennessä. Ei siis kovin herkkua, mutta sitä saa mitä tilaa...
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

jukwii ja Wigge, aijai poijjaat! :D
Namia katseltavaa.
Vaikkakin Wiggen kuva nyt oli vähän vähemmän ihoa näkyvillä (totally SFW) :D

21. päivä taas jatkuu, en malta odottaaaa!!
Alkaa hiukoa väritönki kuva, taidanpa ottaa yhden kpl sellaisia jalkaan..
Olis namu.

Ja mitä kauheutta, nyt se Kat Von D lähti (discoveryllä) sieltä Inkistä ja joku ihme hippi siellä pyörii muka sen tilalla!!
Missä sitä naiskauneutta pääsee ihailemaan LA Inkin muodossa ennenkuin se Discoveryltä alkaa?
 
Ylös Bottom