Vastaus: Tapaus tatuoinnit
Näinhän se on. Muutenkin aasia ..... joka tarkoituksella kuvaa tiettyä elämänvaihetta.
iso KOMP koko viestille.
Mun kuvillani on "julkiset" ja ei-julkiset tarinat, ja se mitä niistä kertoilen, on se pintapuoli asioista.
Ja nää mun kuvat (paremminkin tuleva oikea sleeve) on sellasia, että niistä voi katsoja itse
kanssa löytää itselleen jotain sanomaa. Vähän niinkuin musiikki, toinen asia merkkaa toiselle sitä ja toiselle tätä.
Mutta en mä ihan kaikille ala avautua mun mielensisäisistä jutuista, liian diippiä

Ja tavallaan nää kuvatki on nyt ajankohtasia, ja ne muistuttaa mua kuinka, miten ja miksi mä menin mitenki kymmenen vuotta sitten.
Tai sitten se on vaan mun selittelyä itselleni, jotta hyväksyisin itteni sitte vuosikymmentenki kuluttua kaikkine näine kuvineni

Musta tulee asennemummo!

___
Nyt kun oon kaikki kuvani hankkinu yhdeltä tyypiltä, tuntuu jotenki kammottavalta ajatus, että jos
se nyt päättääkin jäädä varhaiseläkkeelle, mistä mä sitte tulevat maalini haen!?

Kauhea ajatus että pitäis jollekin muulle mennä
apollyon: voi että, tsirppa! oliskin ne ylimääräiset kädet niin ne ois täynnä pääskysiä

Ryynix: onpa kiva nähdä että sulla on noissa vähän tollasta utumeininkiä, ettei oo vaan se "pläts"-malli! Tekee heti paljon eloa jos on jotain muutaki kuvassa.