Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Merkitään pöytäkirjaan että vaadin nimen muutosta kuuluisasta A teamista [MUNA]Punaiset Munakarvoihin. Nimi on tuttu monille veteraaneille pulttilukkoajoilta, ajoilta jolloin miehet olivat rautaa ja naiset luonnollisen kauniita, eikä botox-horoi.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Jepa.

Laitoinki kaikille paitsi allulle frend reguestia. Allu o niin famous et sen lista on täynnä :D
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Poistin pari nopeimmat ehtii laittamaan kaverikutsun nyt, laitan lopuille vapun jälkeen.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Onko kukaan halukas sniputtamaan? Supreme ainakin osaa käsitellä M nelikymppistä hyvin :p

Mulla ollu jtn onkelmia ton pleikan netin kaa, saa aina tunnin säätää et sen jotenki sais onlinee, toivottavasti alkaa toimimaan ennen ku liiga alkaa, niinku se aiemmi on toiminu.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Mikäs meijän taktinen mappi on sitten kun valitaan?Ite ehotan crashii.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Joo mä voin snipalla leikkiä.(kuka ilmoittautuu myös snipuksi, jos/kun vedän jokusen rundins anti-snipukalla) Nimi olkoon mikä tahansa ^^
Millon posse koolle ja publalle höntsäämään?
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Morjensta. Dodiin eiköhän sitten oo aika pikkuhiljaa ruveta tosi hommiin :D Pistetääs joku päivä vähän partyy pystyyn ja mennääpi riehumaan publille.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Juu eiköhän se keskiviikko passaa. Oon huomenissa varmaan pleikkarin äärellä jos populaa on menossa illasta jauhaan. Ja mäpeistä ehkä crash ois mieleisin mut muutki käy.
 
Ylös Bottom