Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Emt unohdin koko randomi liigan. Mut joo oon käytettävissä jos oon kotona. Pojat voi tulla irkkiin huutelemaan mua pelaamaan. Itse suosisin vahvasti vacanttia mappi valinnaksi. Laitan niitä kaverikutsuja taas ku muistan.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

No jos jahballe tai allulle ei sovi tuo aika, niin ilmotelkaa mikä sopis. Ainaki se 4pelaajaa ois hyvä saaha.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

J:läiset kyllä pelais mielellään default-aikaan...
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Joo, koita allu olla paikalla, jotta saatas matsi pois alta! Mites sitten toi toinen matsi (en nyt muista ketä vastaan) ni jos jahbaz sul on niitä töitä, nii oisko sunnuntai klo 20.00 mitään?

E: ja allu kysy reimolta tai marrkonilta, jos kiinnostais jo tuo tuurailu, tai voitte tulla tähänki ilmottaa jos lueskelette näitä aiheita! :)
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Pitäisköhän meijän pitää semmonen pieni muotoinen lämmittelypubla tossa kaheksalta vaikka, niin jos sais jotain aikaseks sitten.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Hah hah joo o. No mä uhrauduin joukkueen eteen enkä katelllu tilastoja. Otin luoteja teidän puolesta niinku bodyguardit. Ja paljastin vihut punasiks täpliks pikkkartalle ku ne ampu minu henki.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Hah hah joo o. No mä uhrauduin joukkueen eteen enkä katelllu tilastoja. Otin luoteja teidän puolesta niinku bodyguardit. Ja paljastin vihut punasiks täpliks pikkkartalle ku ne ampu minu henki.

Toimiva taktiikka kieltämättä. Ja jonkunhan se on hoidettava :D
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Joo hyvä peli oli kyl, Supreme pisti aikasen monta nättiä snipukillii siel ahtaissa onkaloissa yms. pitää viel ite saada pikkusen tatsii tohon pelaamiseen ja kattoos jos vaikka hankkis nappikuulokkeet et sais kans sit vähän etua äänien kans.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Joo, supreme on kyl iha peto tuolla snipukalla.:)

Mites, käykö teille tuo seuraavan matsin default aika?

Matsi 2 ( Kolmas map Crash ) Default Time: Ma 10.5 klo 20.30
[ I ] vs [ A ]

Olis hyvä, että kaikki pääsis pelaa, niin jahbaz, onko sul siis aina sinne yhteentois asti töitä? vissii.. Pitää jotenki muutella noita että kaikki pääsis pelailee!
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

En osaa yhtään sanoo ens viikon työajoistani, mutta toivottavasti pääsisin, yritän järjestellä sillein noi että olisin aamuvuorossa kokoajan.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Joo oon ens viikol yövuoros, eli 21-07 välil en oo kotona (saankin sitten perjantaina kenkää kun sopimus loppuu... ;D). Ens viikonloppu ois hyvä meikäl.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Jyy, no koitetaan pelaa tuo toinen matsi tohon default aikaan, ja sit toi kolmannes sen viikon sunnuntaina esim.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Enn pysty pelaa maanantaina sitä matsia, oon töissä ite sillon, Tiistai-Torstai pystyn pelaa ja sit taas perjantaina iltavuoros.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Su-Ma ainakin huonot päivät itselle. Keskiviikkona ei taida myöskään olla saumaa pelailla. Muista päivistä en tiiä.
 
Ylös Bottom