J Jeska New Member 16.05.2010 #61 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Hyvin meni. Kiitos siitä että minä/lihis saatiin olla jokerina!
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Hyvin meni. Kiitos siitä että minä/lihis saatiin olla jokerina!
S Struccer Member 16.05.2010 #62 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Jeska sanoi: Hyvin meni. Kiitos siitä että minä/lihis saatiin olla jokerina! Klikkaa laajentaaksesi... ei helvetti jonttu! Hävittii sit ku jonttu oli?
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Jeska sanoi: Hyvin meni. Kiitos siitä että minä/lihis saatiin olla jokerina! Klikkaa laajentaaksesi... ei helvetti jonttu! Hävittii sit ku jonttu oli?
S Sir Shankley New Member 16.05.2010 #63 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut joo, wp kaikki.
S Sir Shankley New Member 16.05.2010 #64 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Struccer sanoi: ei helvetti jonttu! Hävittii sit ku jonttu oli? Klikkaa laajentaaksesi... Crossfire 8-0
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Struccer sanoi: ei helvetti jonttu! Hävittii sit ku jonttu oli? Klikkaa laajentaaksesi... Crossfire 8-0
J Jeska New Member 16.05.2010 #65 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Struccer sanoi: ei helvetti jonttu! Hävittii sit ku jonttu oli? Klikkaa laajentaaksesi... Mä kyllä pelasin paljon enemmän ku lihis...
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Struccer sanoi: ei helvetti jonttu! Hävittii sit ku jonttu oli? Klikkaa laajentaaksesi... Mä kyllä pelasin paljon enemmän ku lihis...
E Eskortti Member 16.05.2010 #66 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Pelaattekos te huomenna meitä [G's]:iä vastaan? Meillä on jo 4 ilmottautunu.. Default aika on 20.30 mutta pelataanko 20.00?
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Pelaattekos te huomenna meitä [G's]:iä vastaan? Meillä on jo 4 ilmottautunu.. Default aika on 20.30 mutta pelataanko 20.00?
S Sir Shankley New Member 16.05.2010 #67 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut En usko että saahaan tässä ajassa pelaajia, kun viikonkaan aikana ei saa selvyyttä saako pelaajia matsiin. JOten en osaa sanoa vielä pistäkää nimeä vaikka ylös ketä ois huomenna tulos pelaa 20.00 NikeZu
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut En usko että saahaan tässä ajassa pelaajia, kun viikonkaan aikana ei saa selvyyttä saako pelaajia matsiin. JOten en osaa sanoa vielä pistäkää nimeä vaikka ylös ketä ois huomenna tulos pelaa 20.00 NikeZu
J Jahbaz New Member 16.05.2010 #68 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut oon illas koko viikon, eli en pääse ennen klo 23
J JezzeFIN New Member 19.05.2010 #70 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Pääsen tänään tai huomenna ku oon vapaal.
Allu0 Member 19.05.2010 #71 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut 20.30-21.00 suurinpiirtein noihin aikoihin tuun ehkä ennen mut ois kiva pelata peli tai kaks ennen ettei kylmiltään.
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut 20.30-21.00 suurinpiirtein noihin aikoihin tuun ehkä ennen mut ois kiva pelata peli tai kaks ennen ettei kylmiltään.
S Sir Shankley New Member 19.05.2010 #72 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Matsi 5 ( Kolmas map Overgrown ) Default Time: Su 23.5 klo 20.30 (tähän mennessä olis hyvä kaikki edelliset pelit olla pelattuna) [ A ] vs [ F ] Ketäs tulossa sunnuntaina pelaamaan? Ite ainakin pääsisin tuolloin, pe tai la ei mulle sovi.
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Matsi 5 ( Kolmas map Overgrown ) Default Time: Su 23.5 klo 20.30 (tähän mennessä olis hyvä kaikki edelliset pelit olla pelattuna) [ A ] vs [ F ] Ketäs tulossa sunnuntaina pelaamaan? Ite ainakin pääsisin tuolloin, pe tai la ei mulle sovi.
Allu0 Member 20.05.2010 #73 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Meen la laivalle ni su taitaa mennä hyvin pitkälle nukkumisen merkeissä ku päätyy kotio.
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Meen la laivalle ni su taitaa mennä hyvin pitkälle nukkumisen merkeissä ku päätyy kotio.
J JezzeFIN New Member 20.05.2010 #74 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut oon töissä iltavuorossa eli en pysty pelaamaan.
S Struccer Member 20.05.2010 #75 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Synttärit tuolloin, oon jossai muualla ku himas.
O odee Active Member 20.05.2010 #76 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Ette vissiin saa sunnuntaina väkeä?
S Sir Shankley New Member 22.05.2010 #77 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut odee sanoi: Ette vissiin saa sunnuntaina väkeä? Klikkaa laajentaaksesi... Emt.. katotaa huomenna sit. jos ei saaha ni saatte kai nou shoun.
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut odee sanoi: Ette vissiin saa sunnuntaina väkeä? Klikkaa laajentaaksesi... Emt.. katotaa huomenna sit. jos ei saaha ni saatte kai nou shoun.
S soijapapu Member 23.05.2010 #78 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Pääsisin varmaan tänää ja huomennaki pitäs päästä juu
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Pääsisin varmaan tänää ja huomennaki pitäs päästä juu
S SSupreme New Member 23.05.2010 #79 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Juu pääsen tänään matsiin jos tarve on.
O odee Active Member 23.05.2010 #80 Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut Joo. Klo 20 tavataan?