Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team Chaoksen matsit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susijengi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Team Chaoksen matsit

Älkääs vielä lyökö viimestä naulaa arkkuun. t|C:n jatkosta keskustellaan vielä tiettyjen kanssa jotenka lähipäivinä ku nää kriisipalaverit on ohi, ollaan tässäkin asiassa viisaampia.

Jees ja toivon FCD:tä semmosta ymmärysstä että näitä pelaajia joita mahdollisesti tulee niin annettais peluuttaa vaikkei vielä egibility oliskaan..

Jees ja toivon FCD:tä semmosta ymmärysstä että näitä pelaajia joita mahdollisesti tulee niin annettais peluuttaa vaikkei vielä egibility oliskaan..
Eikös odee ja nevis lähtenyt FoD:iin ? JOten kyllä se t|C aikas haudattu on!

Vaikka nyt rivimiehenä tässä olenkin. Niin sanonpa oma mielipiteeni tähän asiaan. Eli kyl niitten ukkojen pitää olla rosterissa ja ajallaan liittyny teidän riveihin jos haluuvat pelaa sunnuntain matsissa.

Ei sinne ihan ketä tahansa tuoda ja sanota että se liittyy rosteriin sitten joskus.
Tällä hetkellä teillä on 5 pelaajaa summer ladderissa. Jos ette saa liitettyä oikean ajan sisällä siihen lisää pelaajia niin tulette tuolla nykyisellä kokoon panolla.

EDIT: Susijengi kerkeskin laittaa lisä infoa väliin, pitääkö homma paikkansa?

Vaikka nyt rivimiehenä tässä olenkin. Niin sanonpa oma mielipiteeni tähän asiaan. Eli kyl niitten ukkojen pitää olla rosterissa ja ajallaan liittyny teidän riveihin jos haluuvat pelaa sunnuntain matsissa.

Ei sinne ihan ketä tahansa tuoda ja sanota että se liittyy rosteriin sitten joskus.
Tällä hetkellä teillä on 5 pelaajaa summer ladderissa. Jos ette saa liitettyä oikean ajan sisällä siihen lisää pelaajia niin tulette tuolla nykyisellä kokoon panolla.

EDIT: Susijengi kerkeskin laittaa lisä infoa väliin, pitääkö homma paikkansa?
Tarkotin, että jos joitain pelaajia tulee takas, ne tulee tänään, ja on huomenna illalla/yöllä egibility. Mutta kun matsi on jo klo 18, en tiedä kerkeääkö sinne.

Ja tuohon FoDiin yritetään, jos Chaos nyt kaatuu.

Onpas oikeen piristävää lukea että FoD:iin ois tullu uusia pelaajia ja minä en tiedä asiasta mitään.. Mistähän näitä juttuja oikeen revitään.. Ja ihan vaan tiedoksi Chaoksen pojille, FoD ei rekryä tällä hetkellä uusia pelaajia, meil on hyvä ja aktiivinen rosteri kasassa.. Joten jos ette Chaoksena jatka niin katseet voi suunnata muuhun suuntaan.

Onpas oikeen piristävää lukea että FoD:iin ois tullu uusia pelaajia ja minä en tiedä asiasta mitään.. Mistähän näitä juttuja oikeen revitään.. Ja ihan vaan tiedoksi Chaoksen pojille, FoD ei rekryä tällä hetkellä uusia pelaajia, meil on hyvä ja aktiivinen rosteri kasassa.. Joten jos ette Chaoksena jatka niin katseet voi suunnata muuhun suuntaan.

Susijengi heitti taas legendaa.. puhe on ollut odeen kanssa, että jos sieltäpäin uuden klaanin kyseleminen aloitettais, mutta mistään muusta ei ole ollut puhetta. Mutta ilmeisesti ei tarvitse edes kysellä, kun susijengi hoiti homman kotiin.

Ja siitä FCD vs t/C pelistä.Ne jotka pelaa, TULEE OLLA VIRALLISESTI ROSTERISSA.
Joo ymmärretään että säännöt on säännöt mutta kyl noist mun mielest sais joustaa... Ja joustetaankin esim beyond the barrel matsisa ei ollut tuon asian kanssa
mitään ongelmaa eikä ole ollut monen monen ulkomaalasen klaaninkaan kans matsi pelataan sitten 4vs5 jos fcd näin vaatii...

Itse olette soppanne keittäneet joten vaikka harmittaa niin eikun lusikoimaan.
Ei pitäs sopia matseja jos....;)

Ja ihan turha meitä on vetää "lokaan" joustamattomuudesta....miettikää itse asiat etukäteen:)Eroan,liityn takas,eroan,liityn takas...Do´h.

Ja ihan turha meitä on vetää "lokaan" joustamattomuudesta....miettikää itse asiat etukäteen:)Eroan,liityn takas,eroan,liityn takas...Do´h.

Nojuu, empä ihmettele miksei fcd:llä matseja hirveästi ole ollutkaan. 4 vs 5 sovittu.

e: on siis eriasia ollaanko joustavia ulkomaalaisten kanssa mutta suomalaisten kanssa yleisesti ollaan oltu.

e2: ja mikäli tämä näin vaikeeksi menee, on revanssia turha odottaa, soditaan vasta huomenna konsolin puolella. <end of story>
huoh.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Alaksää niinkun ihan tahallas v:tuileen? Ei tästä ny mitää tappelua kannatajärkätä...

Jos te ette huumoria tajua niin kannatanee jättää myös nuo egibility kyselytkin sikseen.

Vittuileen?

En.Sillä jos alan niin huomista peliä ei ole.

edit klo 21:41...huhutaan että olen mulkku.....LOL

Jos te ette huumoria tajua niin kannatanee jättää myös nuo egibility kyselytkin sikseen.

Vittuileen?

En.Sillä jos alan niin huomista peliä ei ole.

No hyvä. Laitetaan tälle jutulle nyt piste ja huomisen matsin jälkeen piste I:iin päälle

No hyvä. Laitetaan tälle jutulle nyt piste ja huomisen matsin jälkeen piste I:iin päälle

Kovasti on pistettä näimmä laitettu kun väännät vieläkin eri asioista mesessä. Pidä sanasi äläkä heitä legendaa.

E: Chaoksen leaderin, odee, kommenttia odotetaan erinäisistä asiosta ;) Niistä peliin liittyvistä asioista.

Yeah.. Jätkillä tainnu olla tylsä päivä :D Mitäs sitä FCD:tä kiusatessa

Ku hottiki kerkes jo uhkailemaan..

Eli HC SD ja 4 vs 5 :)

Ylös Bottom