Hilliton_Kurvi
New Member
Vastaus: Team Chaoksen matsit
Se on timppa se matsi hyväksytty ajat sitten.
Se on timppa se matsi hyväksytty ajat sitten.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu elikkäs tän ketjun voi täältä poistaa koska Team Chaos ei sattuneista syistä enää jatka sotimistaan.
Älkää mulle tulko no show voitoista puhuun ne on odeen hommia ja t|C 5 pelaajaa 1 plege rikki ja toine bulgarias
Eikös odee ja nevis lähtenyt FoD:iin ? JOten kyllä se t|C aikas haudattu on!Jees ja toivon FCD:tä semmosta ymmärysstä että näitä pelaajia joita mahdollisesti tulee niin annettais peluuttaa vaikkei vielä egibility oliskaan..
Jees ja toivon FCD:tä semmosta ymmärysstä että näitä pelaajia joita mahdollisesti tulee niin annettais peluuttaa vaikkei vielä egibility oliskaan..
Tarkotin, että jos joitain pelaajia tulee takas, ne tulee tänään, ja on huomenna illalla/yöllä egibility. Mutta kun matsi on jo klo 18, en tiedä kerkeääkö sinne.Vaikka nyt rivimiehenä tässä olenkin. Niin sanonpa oma mielipiteeni tähän asiaan. Eli kyl niitten ukkojen pitää olla rosterissa ja ajallaan liittyny teidän riveihin jos haluuvat pelaa sunnuntain matsissa.
Ei sinne ihan ketä tahansa tuoda ja sanota että se liittyy rosteriin sitten joskus.
Tällä hetkellä teillä on 5 pelaajaa summer ladderissa. Jos ette saa liitettyä oikean ajan sisällä siihen lisää pelaajia niin tulette tuolla nykyisellä kokoon panolla.
EDIT: Susijengi kerkeskin laittaa lisä infoa väliin, pitääkö homma paikkansa?
Onpas oikeen piristävää lukea että FoD:iin ois tullu uusia pelaajia ja minä en tiedä asiasta mitään.. Mistähän näitä juttuja oikeen revitään.. Ja ihan vaan tiedoksi Chaoksen pojille, FoD ei rekryä tällä hetkellä uusia pelaajia, meil on hyvä ja aktiivinen rosteri kasassa.. Joten jos ette Chaoksena jatka niin katseet voi suunnata muuhun suuntaan.
Joo ymmärretään että säännöt on säännöt mutta kyl noist mun mielest sais joustaa... Ja joustetaankin esim beyond the barrel matsisa ei ollut tuon asian kanssaJa siitä FCD vs t/C pelistä.Ne jotka pelaa, TULEE OLLA VIRALLISESTI ROSTERISSA.
Itse olette soppanne keittäneet joten vaikka harmittaa niin eikun lusikoimaan.
Ei pitäs sopia matseja jos....
Ja ihan turha meitä on vetää "lokaan" joustamattomuudesta....miettikää itse asiat etukäteenEroan,liityn takas,eroan,liityn takas...Do´h.
Alaksää niinkun ihan tahallas v:tuileen? Ei tästä ny mitää tappelua kannatajärkätä...Itse olette soppanne keittäneet joten vaikka harmittaa niin eikun lusikoimaan.
Ei pitäs sopia matseja jos....
Ja ihan turha meitä on vetää "lokaan" joustamattomuudesta....miettikää itse asiat etukäteenEroan,liityn takas,eroan,liityn takas...Do´h.
Jos te ette huumoria tajua niin kannatanee jättää myös nuo egibility kyselytkin sikseen.
Vittuileen?
En.Sillä jos alan niin huomista peliä ei ole.
No hyvä. Laitetaan tälle jutulle nyt piste ja huomisen matsin jälkeen piste I:iin päälle