Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team Chaoksen matsit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susijengi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Team Chaoksen matsit

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä tota, ihan niin ku sillä olis väliä vaikka tc käyttää pelaajia jotka ei oo "eligiable"

Miks te väännätte hirveetä asia tästä, eikö se ole hauskempaa vaan että saa kunnon matseja 6v6 ku että pelataan 4v6?

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä tota, ihan niin ku sillä olis väliä vaikka tc käyttää pelaajia jotka ei oo "eligiable"

Miks te väännätte hirveetä asia tästä, eikö se ole hauskempaa vaan että saa kunnon matseja 6v6 ku että pelataan 4v6?

Itse asiassa kukaan ei ole vääntämässä hirveätä asiaa, on vain asioita selvitettävänä. Ei tarvi alkaa antaan kuvaan muille että tässä olisi hirveästi mitään asiaa väännetty ;) Susijengi ja nevis ovat vain kiusanneet, mitä ilmeisemmin. Ja se on 4vs5 tällä hetkellä.

Sääntöjen mukaan mennään, ei niitä turhaan ole kirjoitettu. Se on selvempää kaikille eikä siinä tilanteessa tarvi alkaa väntään asiasta, ei edes muiden jotka eivät kyseiseen peliin osallistu :p Voi kysyä ja jos ei sovi niin ei sovi, thats it. Sitten mennään sääntöjen mukaan.

Ja jos viestissäsi oli pientä provoa että saisit jotain keskustelua/herneitä nenään, kuten ollut tapana, niin sen voin sanoa että asia jää tähän minulta. Jos jotain on jollain hampaan kolossa niin on aina tervetullut #fcd @ ircnet tai laittaa yv:tä :D Eipä tarvi tänne kirjoitella niitäkään sitten ;)

Huomenta taas!
Kiitos ode selvennyksestä.Mutta uhkailua?Köhöm....hyvähän sitä täällä on puhua ns kiusoittelusta.Me ollaan kato niin huumorin tajuttomia paskoja jottai ei kannata vitsailla.;)

Jahas jahas....taas vääntöö täällä. On aina kiva viikon välein vilkuilla kun joku soppa on saatu kehitettyä. Asia on näin: FCD haluaa välttämättä saada sen yhden voiton ja siks haluaa pelata 4vs5. Eks vaan olis järkevämpi että pelaisitte 4vs4 niin näkisitte oikeesti ketä on parempi. Eihän noissa vajaus matseissa oo mitään järkee (tiedän kokemuksesta). Ja tuskinmpa FCD:tä haittaa se yks häviö kun pelaa muutenkin matsin kerran vuodessa. Ja toiseks täytyy ihmetellä ettämiten tc jäbät jaksaa klaanista toiseen aina pelata ja 2 kuukauden kulttua tehdä uus lähes samoilla pelaajilla. Kootkaa mieluummin klaani ns. "luotettavista kamuista" ja siitä etiäppäin pikkuhiljaa. Eli minun mielipiteeni on FCD, jos te kerta sitä revanssia halusitte kai? niin pelatkaa sitten myös tasa sakeilla niin on tolla voitolla jotain arvoo.;) Oli pakko heittää jotain tähän väliin. Älkää suuttuko, ne on mun mielipiteitä.

Jahas jahas....taas vääntöö täällä. On aina kiva viikon välein vilkuilla kun joku soppa on saatu kehitettyä. Asia on näin: FCD haluaa välttämättä saada sen yhden voiton ja siks haluaa pelata 4vs5. Eks vaan olis järkevämpi että pelaisitte 4vs4 niin näkisitte oikeesti ketä on parempi. Eihän noissa vajaus matseissa oo mitään järkee (tiedän kokemuksesta). Ja tuskinmpa FCD:tä haittaa se yks häviö kun pelaa muutenkin matsin kerran vuodessa. Ja toiseks täytyy ihmetellä ettämiten tc jäbät jaksaa klaanista toiseen aina pelata ja 2 kuukauden kulttua tehdä uus lähes samoilla pelaajilla. Kootkaa mieluummin klaani ns. "luotettavista kamuista" ja siitä etiäppäin pikkuhiljaa. Eli minun mielipiteeni on FCD, jos te kerta sitä revanssia halusitte kai? niin pelatkaa sitten myös tasa sakeilla niin on tolla voitolla jotain arvoo.;) Oli pakko heittää jotain tähän väliin. Älkää suuttuko, ne on mun mielipiteitä.

Odotinkin että joku postaisi tästä aiheesta.

Tapaushan meni alunperin niin että puhe oli että emme hyväksy pelaajia rosterin ulkopuolelta. Sanoin että ehkä harhaan johtavasti että t|c poikien pitää tulla summer ladderin kokoon panolla pelkästään, missään vaiheessa he eivät ole meiltä kysynyt/neuvotellut mahdollisesta 4v4 pelistä(ainakaan minun tietojeni mukaan). Itse sanoivat 4v5 pelataan.

Ja toiseks täytyy ihmetellä ettämiten tc jäbät jaksaa klaanista toiseen aina pelata ja 2 kuukauden kulttua tehdä uus lähes samoilla pelaajilla. Kootkaa mieluummin klaani ns. "luotettavista kamuista" ja siitä etiäppäin pikkuhiljaa.

juust... mister jyrssi onkin just se oikee jantteri puhuun noista klaanien kokoomisista :D
I rest my case!! nii, ja btw: eikköös tääkin "taistelu" oo jo taputeltu..

juust... mister jyrssi onkin just se oikee jantteri puhuun noista klaanien kokoomisista :D
I rest my case!! nii, ja btw: eikköös tääkin "taistelu" oo jo taputeltu..

no heheheh...mitä voin sille että jatkuva häviäminen ja sitä rataa ei kiinnostanu sillon kun teiltä häippäsin. ja aina kun voitettiin niin rosteri oli minä, junnu, vomit jne...... toi btb juttu olikin varmaan musta kiinni ja en ole oikea puhumaan mutta kerroin vain miten kannattaa tehdä. mutta olis se vaan hienoo jos klaanit pysyis kasassa enemmän kuin sen 2 kuukautta. mutta eipä mua ittee jaksa ainakaan just nytten enää kiinnostaa ja kenties aikanaan tulen vilkaseen että onko porukka muuttunut. mutta hyviä tyyppejä on koko ps3 vehje täynnä ja btb:n kaverit oli myös erittäin rattoisia mutta harmi että NYT KÄVI NÄIN.

mutta eipä mua ittee jaksa ainakaan just nytten enää kiinnostaa ja kenties aikanaan tulen vilkaseen että onko porukka muuttunut. mutta hyviä tyyppejä on koko ps3 vehje täynnä ja btb:n kaverit oli myös erittäin rattoisia mutta harmi että NYT KÄVI NÄIN.

no jos ne oli rattoisia, ni minkästakia teiän klaani sitten hajosi :confused:

Niin....se on vaan kumma että tietyt klaanit pysyy pystyssä ja toiset ei:cool:
Ja mitä tulee siihen että paljonko fcd pelaa matseja...... =

MILTEI jokainen matsi jonka pelaamme,on meidän heittämä haaste.Eli näin ollen pelaamme silloin kun ME ITSE HALUAMME.Olemme puhelleet että jos vedämme kuukauteen esim yhden tahi 2 matsia niin se on meidän tapa.Meillä kun on elämässä myös jotain muuta tekemistä kuin cod,vaikka esim itse sitä suht paljon naulaankin.Meille on matseja tärkeämpää jengin koossa pysyminen ja se että keskenään on hauskaa pelata.Ja jos joskus aikaa liikenee niin silloin haastamme matsia.

Vai lukiko jossain että jos klaanin perustaa niin matseja pitää olla tietty määrä viikkoon:D ?Jos luki niin se meni ohi.Niin....ei tainnut lukea.

Kiitos ja anteeks.

@Timppa: ei kuulu sulle miks hajos, eikä se nyt liittynyt mitenkään siihen että oliko ne muut rattoisia

@Hotti: juu, ymmärrän täysin ja hyvät syyt on ja kaikilla on oma tapa pelata. itse en vain tykkäisi jos matsia on harvoin kun peli on näinkin hyvä, mutta muu elämä tietenni eka jos sellanen on:D anteeksi vaan minunkin puolestani

kattellaan........

Jos ne on BtBn pojat rattosia niin on ne kyllä reilujakin. Edes vanhat murderit ei ole vanhalle klaanikaverille syitä sanonu miks BtB hajos.
Kunnioitan suuresti että asioita jotka ei muille kuulu, ei jauheta. Piste.

Jyrpa...no juu kukin tavallaan.Meillä vaan nyt on sellanen porukka jolle tämä tapa sopii kuin nenä päähän.On työt,vuorotyöt,perheet......

Jokainen tyylillään ja tavallaan, eikös juu? ;)

Mitä noihin pelaajiin ketkä eivät ole 24h olleet rosterissa, ite annan aina 1 pelaajan pelata ellei klaani ole uusi ja siellä on puolet ilman "ok" merkkiä. Sillä saa sitä reilua meininkiä ja toivottavasti siitä on hyötyä jos itselleen tulee joskus samanlainen tilanne vastaan. Ainahan voi vedota siihen et "We play by the rules" mikä on tosi asiassa aivan paskapuhetta koska mikään klaani ei pelaa 100% sääntöjen mukaan. Sääntöjen mukaanhan edes mappeja ei sais vaihtaa mut meikä ainakin koittaa vaihtaa suurin piirtein joka toisessa matsissa jonkun paska mapin pois tai jos sama mappi on kahteen kertaan.

Jokainen klaani pelaa miten he näkevät parhaaksi ja ymmärrän hyvin FCD:n kannan siihen että he haluavat vastustajansa kuuluvan rosteriin niinkuin säänöt sanovat. Jos he pelaavat kerran kahessa viikossa matsin nii olishan se ihan mukavaa et asiat menee silloin nii ku pitäis mennä.

Jos ne on BtBn pojat rattosia niin on ne kyllä reilujakin. Edes vanhat murderit ei ole vanhalle klaanikaverille syitä sanonu miks BtB hajos.
Kunnioitan suuresti että asioita jotka ei muille kuulu, ei jauheta. Piste.
quassi on äijä ja puhuu asiaa, mut mä en kans oikee ymmärtäny miks kävi näin?? Vastaus vaan oli että sellaista sattuu. Mites muuten quassi onkos klaanille tarvetta? Ainakin suosituksia tulis monelta suunnalta :)

Edit: Et kai vaa oo menny liittyy käpyliigaan :)

Kyllähän minusta käpy tuli! :) Olen erittäin tyytyväinen valintaani. Ei ole tarvetta vaihtaa. Kyllä me daedaluz ja muut entiset ja nykyset MIt ollaan aina kavereita. Taistelukentillä tavataan... Inviä kehiin kun pelaillaan. Silloin kun invit toimii. :)

Niin....se on vaan kumma että tietyt klaanit pysyy pystyssä ja toiset ei

pakko muuten tohon vielä mainita että onhan teidänkin klaani ns. "hajonnu" mutta siitä taitaa olla jo hiukan aikaa. oletin vain että viestillä tarkoitit teijän klaania. mutta joopajoo. kait nää klaanit joskus alkaa pysyvimmiks muodostua. täytyy kyllä sanoa että liikaaa porukkaa ei kannata klaaniin ottaa jos joku on sellaista tässä tekemässä, koska siitä on oikeasti pitemmän päälle haittaa. mutta kokemuksesta oppii;)

FCD ei ole koskaan hajonnut.6pelaajaa vain lähti ja teki oman klaanin.Silti meille jäi noin 20 jäsentä.Nimi on vaihdettu kerran omasta halusta,mutta koskaan emme ole hajonneet.

Käsitän hajoamisen silleen että ko.klaanin toiminta LOPPUU.

E:jooh...pelatkoon ne ketkä jaksaa kuunneella erään t/C pelurin juttuja.Pitikin haastaa.

On tämä nyt yhtä jaakobin painia.

Loppuenlopuksi matsi oli 4vs4 ja tulos: Downpour t|C:lle 2-0 (4-0,4-0) ja Crash t|C:lle 2-0 (4-0,4-2).

Eli oishan FCD sen viidennen pelaajan voinut LOPPUEN lopuksi ottaakin.

Tämä aihe jää nyt sitten lopullisesti tähän ja seuraavissa viesteissä näkyy sitten taas haasteita t|C:lle. (:

Kiitos ja anteeksi.

Ylös Bottom