Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä tota, ihan niin ku sillä olis väliä vaikka tc käyttää pelaajia jotka ei oo "eligiable"
Miks te väännätte hirveetä asia tästä, eikö se ole hauskempaa vaan että saa kunnon matseja 6v6 ku että pelataan 4v6?
Jahas jahas....taas vääntöö täällä. On aina kiva viikon välein vilkuilla kun joku soppa on saatu kehitettyä. Asia on näin: FCD haluaa välttämättä saada sen yhden voiton ja siks haluaa pelata 4vs5. Eks vaan olis järkevämpi että pelaisitte 4vs4 niin näkisitte oikeesti ketä on parempi. Eihän noissa vajaus matseissa oo mitään järkee (tiedän kokemuksesta). Ja tuskinmpa FCD:tä haittaa se yks häviö kun pelaa muutenkin matsin kerran vuodessa. Ja toiseks täytyy ihmetellä ettämiten tc jäbät jaksaa klaanista toiseen aina pelata ja 2 kuukauden kulttua tehdä uus lähes samoilla pelaajilla. Kootkaa mieluummin klaani ns. "luotettavista kamuista" ja siitä etiäppäin pikkuhiljaa. Eli minun mielipiteeni on FCD, jos te kerta sitä revanssia halusitte kai? niin pelatkaa sitten myös tasa sakeilla niin on tolla voitolla jotain arvoo. Oli pakko heittää jotain tähän väliin. Älkää suuttuko, ne on mun mielipiteitä.
Ja toiseks täytyy ihmetellä ettämiten tc jäbät jaksaa klaanista toiseen aina pelata ja 2 kuukauden kulttua tehdä uus lähes samoilla pelaajilla. Kootkaa mieluummin klaani ns. "luotettavista kamuista" ja siitä etiäppäin pikkuhiljaa.
juust... mister jyrssi onkin just se oikee jantteri puhuun noista klaanien kokoomisista
I rest my case!! nii, ja btw: eikköös tääkin "taistelu" oo jo taputeltu..
mutta eipä mua ittee jaksa ainakaan just nytten enää kiinnostaa ja kenties aikanaan tulen vilkaseen että onko porukka muuttunut. mutta hyviä tyyppejä on koko ps3 vehje täynnä ja btb:n kaverit oli myös erittäin rattoisia mutta harmi että NYT KÄVI NÄIN.
quassi on äijä ja puhuu asiaa, mut mä en kans oikee ymmärtäny miks kävi näin?? Vastaus vaan oli että sellaista sattuu. Mites muuten quassi onkos klaanille tarvetta? Ainakin suosituksia tulis monelta suunnaltaJos ne on BtBn pojat rattosia niin on ne kyllä reilujakin. Edes vanhat murderit ei ole vanhalle klaanikaverille syitä sanonu miks BtB hajos.
Kunnioitan suuresti että asioita jotka ei muille kuulu, ei jauheta. Piste.
@Jyrpa: nii kuten hottiki tossa totes; kaikki tavallaan
Niin....se on vaan kumma että tietyt klaanit pysyy pystyssä ja toiset ei