Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team Chaoksen matsit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susijengi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Team Chaoksen matsit

Jees, hyvä että saatin alta pois. Kiitokset peleistä vaikka ei ollut oikein kellään kunnon meininkiä. Hyvä ettei uutistoimistot ollu mukana, sen verran tätä peliä puitiin jo ennen peliä :D

Tällaiset puinnit voidaan jättää sinne meseen ym muuhun pikaviestimeen ettei tarvi kaikkien muiden asiaan kuulumattomien alkaa heittää mutua, "faktojansa" ym toisista tiimeistä. Siitä ei hyvää seuraa.

Voidaan tietysti tehdä threadi jossa puidaan eri klaanien asioita ;)

Hyviä jatkoja t|C:lle ja koittakaa olla kiltisti ;)

No niin te ilmoititte että tällä viikolla matsi ei käy joten miten ois maanantaina?

Hohhoijjaa.. Pöyristyttävää G|k:n toiminta. Pelattiin päivällä normia, ja hävittiin, ei siinä mitään, reporttasin. Haastoin ne uudestaan HC:ta, ja suostuttelun jälkeen ne hyväksyivät, mutta ei ollut kone auki joten Maikeri lupasi hyväksyä myöhemmin ja reportata häviön, jos voitamme. Noh, mehän voitimme, ja nyt haastesta on kieltäydytty lupauksista huolimatta. Luulin että suomalaisiin voi luottaa mutta ei, perkele.

kiitos, toivottavasti muutkin ymmärtävät G|k:n todellisen luonteen

Joo mun mokahan ku annoin niiden pelata ilman hyväksymistä, mutta vittu. Golden killers boikottiin.

No niin tässä on tapahtunut jälleen väärin käsitys joten selitän tännekkin mitä tapahtui .

Pelattiin tosiaan normi S&Dtä ja G|k voitti. No niin sitten odee kiristi maikeria että he eivät reportaa tappiota jos ei oteta uutta matsia heti perään hc:nä tietenkin odee jälkeen päin sano että se oli vitsi.
(tosi lapsellista touhua). Sitten odee kuitenki raporttasi kun otettiin se uusintamatsi HC:nä, ja tässä se itse väärinkäsitys sitten tapahtui:

G|k pelas chaosta vastaan (tässä vaiheessa en tiennyt koko matsista mitään) ja olin silloin koneella CG:ssä. Ja sielä näin jonku chaoksen lähettämän haasteen jonka poistin koska se aika oli jo mennyt umpeen enkä tienny miks se oli lähetetty. Ja maikeri oli sanonu odeelle että matsin jälkeen hän käy hyväksymässä sen haasten ja raportoimassa tappion jos chaos voittaa. Ja kun chaos voitti ja odee meni consolegamingiin ja huomas ettei sitä haastetta ole enään niin se luuli että maikeri olikin kusettanu ja poistanu haasteen ja tästä se paskan kirjottaminen sitten alko.

Sitten myöhemmin kun mullekin kerrottiin mitä oli tapahtunu niin sitten odee kiristi meitä sillä ettei hän ota tota kirjoittamaansa hevonpaskaa pois täältä jos me ei reportoida tappioo vaikka odee tiesi mitä oli tapahtunut (ja huom.huom! matsi ei ollut edes virallinen koska sitä ei edes ollut CG:ssä). Me sitten sovittiin odeen kanssa että mä laitan tappion ja me otetaan huomenna normi S&D matsi jos chaos saa porukkaa. Toivottavasti ovat sanojensa mittaisia.

Ja nyt odee kun kaikille tod.näk. selvisi tää asia niin ota noi sun viestis pois.

PS. ensi kerralla otan kuvat loppu scoreista joten millään hc matsilla kiristäminen ei auta !!

Näistä faktoista voi päätellä että odee syyttää muita kusettajiks ja huijareiks vaikka tietää mitä on tapahtunu joten on siis itse sellainen

Ymmärsinkö oikein, että odee oli "pakottanut" teidät pelaamaan HooCeetä, että he reporttaisivat normimatsin häviön:confused: Erittäin outoa toimintaa jos näin todella tapahtui.

eli siis jos joku ei tajunnut mitä tapahtuin niin selitän lyhyesti:
odee yritti saada golden killerssin kuseen mutta joutui siihen itse

Ymmärsinkö oikein, että odee oli "pakottanut" teidät pelaamaan HooCeetä, että he reporttaisivat normimatsin häviön:confused: Erittäin outoa toimintaa jos näin todella tapahtui.

Thats right. ens kerralla otan kuvat ni johan loppuu kiristäminen

Assiahan EI kyllä mennyt noin kuin Wertyman kirjoitti. Mutta sia on ilmeisesti sovittu. :)

No niin tässä on tapahtunut jälleen väärin käsitys joten selitän tännekkin mitä tapahtui .

Pelattiin tosiaan normi S&Dtä ja G|k voitti. No niin sitten odee kiristi maikeria että he eivät reportaa tappiota jos ei oteta uutta matsia heti perään hc:nä tietenkin odee jälkeen päin sano että se oli vitsi.
(tosi lapsellista touhua). Sitten odee kuitenki raporttasi kun otettiin se uusintamatsi HC:nä, ja tässä se itse väärinkäsitys sitten tapahtui:

G|k pelas chaosta vastaan (tässä vaiheessa en tiennyt koko matsista mitään) ja olin silloin koneella CG:ssä. Ja sielä näin jonku chaoksen lähettämän haasteen jonka poistin koska se aika oli jo mennyt umpeen enkä tienny miks se oli lähetetty. Ja maikeri oli sanonu odeelle että matsin jälkeen hän käy hyväksymässä sen haasten ja raportoimassa tappion jos chaos voittaa. Ja kun chaos voitti ja odee meni consolegamingiin ja huomas ettei sitä haastetta ole enään niin se luuli että maikeri olikin kusettanu ja poistanu haasteen ja tästä se paskan kirjottaminen sitten alko.

Sitten myöhemmin kun mullekin kerrottiin mitä oli tapahtunu niin sitten odee kiristi meitä sillä ettei hän ota tota kirjoittamaansa hevonpaskaa pois täältä jos me ei reportoida tappioo vaikka odee tiesi mitä oli tapahtunut (ja huom.huom! matsi ei ollut edes virallinen koska sitä ei edes ollut CG:ssä). Me sitten sovittiin odeen kanssa että mä laitan tappion ja me otetaan huomenna normi S&D matsi jos chaos saa porukkaa. Toivottavasti ovat sanojensa mittaisia.

Ja nyt odee kun kaikille tod.näk. selvisi tää asia niin ota noi sun viestis pois.

PS. ensi kerralla otan kuvat loppu scoreista joten millään hc matsilla kiristäminen ei auta !!

Näistä faktoista voi päätellä että odee syyttää muita kusettajiks ja huijareiks vaikka tietää mitä on tapahtunu joten on siis itse sellainen

Ode ei kyllä sitten teitä kiristänyt millään lailla!!!!!

Hän reporttasi häviön aikaa sitten ennenkuin pelattii HC matsi.

Me vain sanoimme että kun pakotitte meidät pelaamaan normia että otetaan nyt HC matsikin. :)

Mutta niinkuin kirjoitin asia on ilmeisesti sovittu ja en halua tästä mitään riitaa :)

Kiitos

1. Heitin läpällä: En reporttaa jos ei pelata HC:ta, ja tässä välissä olin jo reporttanu, ja maikeri ja Lollerman tiesi sen. Että semmosta "kiristystä", joo. Katotaan nyt viittiikö teitä vastaan enää pelata :rolleyes: Ainakaan tuon viestin jälkeen.

Myönnän kyllä että noissa aiemmissa hieman ylireagoin.

Miten meidän kanssa tulee vähän "draamaa" aina :D

1. Heitin läpällä: En reporttaa jos ei pelata HC:ta, ja tässä välissä olin jo reporttanu, ja maikeri ja Lollerman tiesi sen. Että semmosta "kiristystä", joo. Katotaan nyt viittiikö teitä vastaan enää pelata :rolleyes: Ainakaan tuon viestin jälkeen.

Myönnän kyllä että noissa aiemmissa hieman ylireagoin.

Miten meidän kanssa tulee vähän "draamaa" aina :D

mä kysyin maikerilta että tieskö se että se on reportattu ennen ku se "läpällä kiristys" alko ni se sano että se ei tiiä. Noh sovitaa nyt sitte että se oli reportattu mutta tollanen pienikin läpän heitto saattaa johtaa väärinkäsityksiin niin ku näet. Mutta se että sä kiristit että sä et myönnä että noi sun yhet viestit on täyttä paskaa ennen ku me reportataan, niin on aika lapsellista. Jos oisit taas sanonu heti että se oikeesti oli reportattu ennen sitä hc matsi ni kyllä mä oisin raportannu sen hc:n heti.
Eli siis se syy miks en raportannu heti sitä, oli se että mä luulin että sä olit oikeesti kiristäny sen matsin.

Mutta nyt raporttasin sen hc matsin ja huomen otetaa normi S&D niin ku sovittiin ja unohdetaa tää koko juttu mikä lähti väärin käsityksestä ja läpän heitosta.

Ylös Bottom