Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

nyt näköjään se online lisäosa on poistettu ja löytyy enään koko versiota??
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

aleksi0 sanoi:
nyt näköjään se online lisäosa on poistettu ja löytyy enään koko versiota??

Jep mikäs juttu tämä oikein on? Juuri olin menossa ostamaan lisäosaa, eikä sitä näy missään... Toivottavasti tulee takaisin.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Pibe sanoi:
Bugasikohan nuo tilastot eilen? Kun katsoin sun tilastoja, sulla oli yli 200 disconnectia. :confused:

Saattaa olla myös että olet erehtynyt. Disconnectit ilmoitetaan seuraavasti: 3/78 jossa 3 tarkoittaa disconnecteja ja 78 pelattuja pelejä.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Lisäosa on ilmeisesti tullut jo takaisin Storeen, tiedä sitten miksi se välillä hävisi.

Sitten itse pelistä. Kohtuu hyvinhän tuo toimii noin kokonaisuudessaan. Lagissa on kyllä aika hurjia eroja; välillä sitä ei huomaa ollenkaan, sitten taas eteen tulee ottelu, jossa et saa mitään aikaiseksi kun kaikki tapahtuu sekunnin viiveellä. Pohjoismaalaisia vastaan pystyy kyllä yleensä ottelemaan ihan hyvin, vähän kaukaisempia tekkenistejä vastaan on silkkaa tuuripeliä lagin kanssa.

On muuten huvittavaa kuinka huonoja häviäjiä jotkut ovat, monta kertaa on tullut potkut huoneesta voiton jälkeen. Tosin itsehän sitä ei voi tietää minkä takia joku potkaisee ulos. Omasta huoneesta kyllä potkaisen sellaiset joita vastaan lagia on liikaa, riippumatta siitä voitinko vai hävisinkö kyseistä pelaajaa vastaan. Niin ja tietysti kaikenlaiset olmit jotka käyttävät yhtä samaa liikettä koko ajan. Eihän se sinänsä ole huijaamista, mutta kyllä itse hostaamassa huoneessa haluan otella vain kunnolla pelaavia vastustajia vastaan.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Hitto, en kai heittänyt viittä euroa kaivoon?

En ole nimittäin kertaakaan päässyt pelaamaan tuota Online - peliä. Aina kun joinaan huoneeseen, niin se on hetken siinä aulassa ja sitten ruutuun tulee teksti jokin Error - teksti ja heittää mut takaisin Tekken 5:n päävalikkoon :mad:

Kyseessä on siis alkuperäinen Tekken 5: DK, johon latasin tuon Online - päivityksen.

Muilla samanlaisia ongelmia? Kenelläkään minkäänlaisia neuvoja, mitä pitäisi tehdä?
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Eddy93 sanoi:
Hitto, en kai heittänyt viittä euroa kaivoon?

En ole nimittäin kertaakaan päässyt pelaamaan tuota Online - peliä. Aina kun joinaan huoneeseen, niin se on hetken siinä aulassa ja sitten ruutuun tulee teksti jokin Error - teksti ja heittää mut takaisin Tekken 5:n päävalikkoon :mad:

Kyseessä on siis alkuperäinen Tekken 5: DK, johon latasin tuon Online - päivityksen.

Muilla samanlaisia ongelmia? Kenelläkään minkäänlaisia neuvoja, mitä pitäisi tehdä?
Mulla on samanlainen ongelma:(
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Muistaakseni nettipeliä varten piti avata joitain portteja
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

kattokka SD tekkenin sivuilta ohjeet miten tukiaseman portit avataan jos on langaton.... mut ei sen kyllä siitä pitäs olla kiinni.. siellä on muutenki hyvät ohjeet... NAT pitää olla 1 tai 2... yhteystestillä saat selville NAT:in
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

KoNNa sanoi:
kattokka SD tekkenin sivuilta ohjeet miten tukiaseman portit avataan jos on langaton.... mut ei sen kyllä siitä pitäs olla kiinni.. siellä on muutenki hyvät ohjeet... NAT pitää olla 1 tai 2... yhteystestillä saat selville NAT:in
Huoh... Taas tätä NAT- tyypin jauhamista...

Isäni on yrittänyt vaihtaa NAT - tyypin kolmosesta kakkoseen, mutta onnistui vain siten, että vain yksi meidän koneista voi olla kerrallaan netissä.

NAT - tyypin vaihto ei siis toimi meillä(?)
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Eddy93 sanoi:
Isäni on yrittänyt vaihtaa NAT - tyypin kolmosesta kakkoseen, mutta onnistui vain siten, että vain yksi meidän koneista voi olla kerrallaan netissä.

NAT - tyypin vaihto ei siis toimi meillä(?)
Kyllä se varmasti onnistuu. Kyse on vain siitä, että reitittimen tms. asetuksia ei ole osattu laittaa täysin oikein. Tätä säätöruljanssia on yritetty helpottaa esim. UPnP:n avulla, koska siinä käyttäjän ei tarvitse ymmärtää verkkoasioiden päälle juuri mitään. Riittää, että osaa kytkeä UPnP:n päälle laitteestaan.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

TT-2k sanoi:
Kyllä se varmasti onnistuu. Kyse on vain siitä, että reitittimen tms. asetuksia ei ole osattu laittaa täysin oikein. Tätä säätöruljanssia on yritetty helpottaa esim. UPnP:n avulla, koska siinä käyttäjän ei tarvitse ymmärtää verkkoasioiden päälle juuri mitään. Riittää, että osaa kytkeä UPnP:n päälle laitteestaan.
Offtopic, mutta minä olen laittanut kaikki manuaalisesti tietokoneinsinöörin kanssa ( IP osoitteet ja muut) Nii nonko mulla NAT 3 käytössä?

Kiitän etukäteen vastauksista :)
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

opa95 sanoi:
Offtopic, mutta minä olen laittanut kaikki manuaalisesti tietokoneinsinöörin kanssa ( IP osoitteet ja muut) Nii nonko mulla NAT 3 käytössä?
En ymmärtänyt kysymystäsi. Näet NAT-tyyppisi Pleikkarin verkkoasetuksista. Jos siellä lukee NAT3, niin sitten reitittimesi asetuksia ei ole laitettu kunnolla. Ei "tietokoneinsinööri" ole mikään takuu siitä, että asiat tulisivat kuntoon.

Nimim. Itsekin tietotekniikan insinööri. ;)
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

TT-2k sanoi:
Kyllä se varmasti onnistuu. Kyse on vain siitä, että reitittimen tms. asetuksia ei ole osattu laittaa täysin oikein. Tätä säätöruljanssia on yritetty helpottaa esim. UPnP:n avulla, koska siinä käyttäjän ei tarvitse ymmärtää verkkoasioiden päälle juuri mitään. Riittää, että osaa kytkeä UPnP:n päälle laitteestaan.
Tein PS3:lla tuon yhteystestin ja se todellakin sanoi, että tuo UPnP ei ole käytössä.

Voiko joku kertoa selkeästi, miten saan sen käyttöön? Modeemimme on ZyXel Prestige 660HW61
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Eddy93 sanoi:
Voiko joku kertoa selkeästi, miten saan sen käyttöön? Modeemimme on ZyXel Prestige 660HW61
Mene selaimella osoitteeseen http://192.168.1.1/. Jos et ole salasanaa vaihtanut, on oletussalasana muistaakseni 1234. Tämän jälkeen klikkaa Advanced Setup -listassa olevaa UPnP-linkkiä. Ruksi kaikki kolme valintaa, paina Apply ja hae verkkoasetukset PS3:lla uudestaan. Tämän jälkeen PS3:n pitäisi sanoa, että UPnP on käytettävissä ja NAT-tyyppisi pitäisi olla 2.

PS. Ryhdy näihin toimenpiteisiin VAIN jos NAT-tyyppisi oli ennen tätä 3.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

TT-2k sanoi:
En ymmärtänyt kysymystäsi. Näet NAT-tyyppisi Pleikkarin verkkoasetuksista. Jos siellä lukee NAT3, niin sitten reitittimesi asetuksia ei ole laitettu kunnolla. Ei "tietokoneinsinööri" ole mikään takuu siitä, että asiat tulisivat kuntoon.

Nimim. Itsekin tietotekniikan insinööri. ;)
Edelleen offtopic, mutta Minulla on NAT 3 käytössä mutta UPnP ei ole! pitäisikö se laittaa käyttöön?
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

opa95 sanoi:
Edelleen offtopic, mutta Minulla on NAT 3 käytössä mutta UPnP ei ole! pitäisikö se laittaa käyttöön?
Kokeileminen ei maksa mitään. ;) Yleensä UPnP:n enablointi on yksi rasti ruutuun modeemin/reitittimen hallintatyökalussa. Jos ei ole aivan vainoharhainen verkkonsa turvallisuuden puolesta, UPnP on hyvin yksinkertainen tapa sanoa hyvästit NAT- ja palomuurisäädöille.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

TT-2k sanoi:
Mene selaimella osoitteeseen http://192.168.1.1/. Jos et ole salasanaa vaihtanut, on oletussalasana muistaakseni 1234. Tämän jälkeen klikkaa Advanced Setup -listassa olevaa UPnP-linkkiä. Ruksi kaikki kolme valintaa, paina Apply ja hae verkkoasetukset PS3:lla uudestaan. Tämän jälkeen PS3:n pitäisi sanoa, että UPnP on käytettävissä ja NAT-tyyppisi pitäisi olla 2.

PS. Ryhdy näihin toimenpiteisiin VAIN jos NAT-tyyppisi oli ennen tätä 3.
Kiitos todella paljon tästä tiedosta! NAT - tyyppi vaihtui 3 ---> 2 ja UPnP on käytettävissä.

Nyt toimii tämänkin pelin nettipeli, vaikka kyseessä ei ole mikään sulavin ja parhain nettipeli.

BTW, nyt kun NAT - tyyppi on 2, niin eikö muidenkin pelien nettipelit toimia paremmin? Kun aina välillä niissä on ollut jotain häikkää.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Eddy93 sanoi:
BTW, nyt kun NAT - tyyppi on 2, niin eikö muidenkin pelien nettipelit toimia paremmin? Kun aina välillä niissä on ollut jotain häikkää.
Kyllä. NAT2:lla ei pitäisi olla enää minkään pelin onlineominaisuuksien kanssa ongelmia niin kauan kuin peli ja palvelinpää vaan toimivat.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Nyt mullakki on NAT 2 mutta silti heittää aina pihalle tosta online pelistä. En siis ole päässy kertaakaan vielä pelaamaan.
 
Ylös Bottom