Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aleksi0 sanoi:nyt näköjään se online lisäosa on poistettu ja löytyy enään koko versiota??
Pibe sanoi:Bugasikohan nuo tilastot eilen? Kun katsoin sun tilastoja, sulla oli yli 200 disconnectia.![]()
Mulla on samanlainen ongelmaEddy93 sanoi:Hitto, en kai heittänyt viittä euroa kaivoon?
En ole nimittäin kertaakaan päässyt pelaamaan tuota Online - peliä. Aina kun joinaan huoneeseen, niin se on hetken siinä aulassa ja sitten ruutuun tulee teksti jokin Error - teksti ja heittää mut takaisin Tekken 5:n päävalikkoon
Kyseessä on siis alkuperäinen Tekken 5: DK, johon latasin tuon Online - päivityksen.
Muilla samanlaisia ongelmia? Kenelläkään minkäänlaisia neuvoja, mitä pitäisi tehdä?
Mitä? Tieto "avaa joitain portteja" ei oikein auta mitään...Muntu sanoi:Muistaakseni nettipeliä varten piti avata joitain portteja
Huoh... Taas tätä NAT- tyypin jauhamista...KoNNa sanoi:kattokka SD tekkenin sivuilta ohjeet miten tukiaseman portit avataan jos on langaton.... mut ei sen kyllä siitä pitäs olla kiinni.. siellä on muutenki hyvät ohjeet... NAT pitää olla 1 tai 2... yhteystestillä saat selville NAT:in
Kyllä se varmasti onnistuu. Kyse on vain siitä, että reitittimen tms. asetuksia ei ole osattu laittaa täysin oikein. Tätä säätöruljanssia on yritetty helpottaa esim. UPnP:n avulla, koska siinä käyttäjän ei tarvitse ymmärtää verkkoasioiden päälle juuri mitään. Riittää, että osaa kytkeä UPnP:n päälle laitteestaan.Eddy93 sanoi:Isäni on yrittänyt vaihtaa NAT - tyypin kolmosesta kakkoseen, mutta onnistui vain siten, että vain yksi meidän koneista voi olla kerrallaan netissä.
NAT - tyypin vaihto ei siis toimi meillä(?)
Offtopic, mutta minä olen laittanut kaikki manuaalisesti tietokoneinsinöörin kanssa ( IP osoitteet ja muut) Nii nonko mulla NAT 3 käytössä?TT-2k sanoi:Kyllä se varmasti onnistuu. Kyse on vain siitä, että reitittimen tms. asetuksia ei ole osattu laittaa täysin oikein. Tätä säätöruljanssia on yritetty helpottaa esim. UPnP:n avulla, koska siinä käyttäjän ei tarvitse ymmärtää verkkoasioiden päälle juuri mitään. Riittää, että osaa kytkeä UPnP:n päälle laitteestaan.
En ymmärtänyt kysymystäsi. Näet NAT-tyyppisi Pleikkarin verkkoasetuksista. Jos siellä lukee NAT3, niin sitten reitittimesi asetuksia ei ole laitettu kunnolla. Ei "tietokoneinsinööri" ole mikään takuu siitä, että asiat tulisivat kuntoon.opa95 sanoi:Offtopic, mutta minä olen laittanut kaikki manuaalisesti tietokoneinsinöörin kanssa ( IP osoitteet ja muut) Nii nonko mulla NAT 3 käytössä?
Tein PS3:lla tuon yhteystestin ja se todellakin sanoi, että tuo UPnP ei ole käytössä.TT-2k sanoi:Kyllä se varmasti onnistuu. Kyse on vain siitä, että reitittimen tms. asetuksia ei ole osattu laittaa täysin oikein. Tätä säätöruljanssia on yritetty helpottaa esim. UPnP:n avulla, koska siinä käyttäjän ei tarvitse ymmärtää verkkoasioiden päälle juuri mitään. Riittää, että osaa kytkeä UPnP:n päälle laitteestaan.
Mene selaimella osoitteeseen http://192.168.1.1/. Jos et ole salasanaa vaihtanut, on oletussalasana muistaakseni 1234. Tämän jälkeen klikkaa Advanced Setup -listassa olevaa UPnP-linkkiä. Ruksi kaikki kolme valintaa, paina Apply ja hae verkkoasetukset PS3:lla uudestaan. Tämän jälkeen PS3:n pitäisi sanoa, että UPnP on käytettävissä ja NAT-tyyppisi pitäisi olla 2.Eddy93 sanoi:Voiko joku kertoa selkeästi, miten saan sen käyttöön? Modeemimme on ZyXel Prestige 660HW61
Edelleen offtopic, mutta Minulla on NAT 3 käytössä mutta UPnP ei ole! pitäisikö se laittaa käyttöön?TT-2k sanoi:En ymmärtänyt kysymystäsi. Näet NAT-tyyppisi Pleikkarin verkkoasetuksista. Jos siellä lukee NAT3, niin sitten reitittimesi asetuksia ei ole laitettu kunnolla. Ei "tietokoneinsinööri" ole mikään takuu siitä, että asiat tulisivat kuntoon.
Nimim. Itsekin tietotekniikan insinööri.![]()
Kokeileminen ei maksa mitään.opa95 sanoi:Edelleen offtopic, mutta Minulla on NAT 3 käytössä mutta UPnP ei ole! pitäisikö se laittaa käyttöön?
Kiitos todella paljon tästä tiedosta! NAT - tyyppi vaihtui 3 ---> 2 ja UPnP on käytettävissä.TT-2k sanoi:Mene selaimella osoitteeseen http://192.168.1.1/. Jos et ole salasanaa vaihtanut, on oletussalasana muistaakseni 1234. Tämän jälkeen klikkaa Advanced Setup -listassa olevaa UPnP-linkkiä. Ruksi kaikki kolme valintaa, paina Apply ja hae verkkoasetukset PS3:lla uudestaan. Tämän jälkeen PS3:n pitäisi sanoa, että UPnP on käytettävissä ja NAT-tyyppisi pitäisi olla 2.
PS. Ryhdy näihin toimenpiteisiin VAIN jos NAT-tyyppisi oli ennen tätä 3.
Kyllä. NAT2:lla ei pitäisi olla enää minkään pelin onlineominaisuuksien kanssa ongelmia niin kauan kuin peli ja palvelinpää vaan toimivat.Eddy93 sanoi:BTW, nyt kun NAT - tyyppi on 2, niin eikö muidenkin pelien nettipelit toimia paremmin? Kun aina välillä niissä on ollut jotain häikkää.