Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 5: DR - liiga

Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Ulimamman kans saatiin pelattua, se päätty mun voittoon. Eli
ile vs ulimamma 3-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Hyvä jätkät näin se pitää hoitaakin, että vaikka on jo no show niin mieluummin pelaa silti jos kummallakin on aikaa matsiin. Ilelle jäi siis voitto, mutta nyt se tuli pelaamalla.
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Dawk voitti Piben 3-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

ile vs faiska 3-2

kickboxing 1 capoera 0 :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Hei hou, mites HieZu ja kumppanit? Matsia matsia!
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Pibe 3-0 Pinzelord
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Hjurri 3-0 Alfa-Ville
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

HieZu on ollut viimeksi kirjautunut PSN:ään jotain 20 päivää sitten kun viimeksi tarkistin. Yritän järkkäillä tässä Ulimamman kanssa matsin...
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

hiezu ja ulimamma ilmottakaa täällä millon pelataan? mulle käy iltaisin klo.22 jälkeen
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Laitan HieZulle viestillä varoituksen että nyt pitää alkaa pelata matseja tai tulee seuraamuksia. Ilmoitelkaa miten matsien hommaaminen menee siitä eteenpäin.
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Hjurri vei piben 3-1. Surkeeta peliä oli mun osalta, en oo pelannu niin pitkään aikaan kunnolla ettei osaa enää yhtään mitään.
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Dawk 3 - 0 Alfa-Ville
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Noniin, mites tää nyt jatkuu? Ehdotan yhteistä päätöstä poistaa hiezu turnauksesta. Kyllä, minä kannan vastuun :cool: Saadaan pelit jatkumaan.
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Noniin, mites tää nyt jatkuu? Ehdotan yhteistä päätöstä poistaa hiezu turnauksesta. Kyllä, minä kannan vastuun :cool: Saadaan pelit jatkumaan.

vaikken liigaan kuulukkaan millään lailla, niin olen ihan samaa mieltä... Hiezu pois turnauksesta, siihen löytyy tasan yksi syy:
HieZu Klick
Jäsen
Viimeeksi aktiivinen:: 29.10.2008 17:53
Joten, eiköhän se syy tuossa tullut... ;)
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Dawk vs pinzelord ja Ulimamman matsit pelaamatta konnaa ja faiskaa vastaan. Mikä tilanne?
Koittakaas saada nuo pelattua, niin saadaan semaajat ja voittajat selville.

Ykköslohkosta semeissä siis Dawk ja Hjurri, mutta kakkoslohkon toinen semaaja on selvittämättä. Ile on jo semeissä.
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Nyt pääsi käymään niin että unohdin totaalisesti koko tekken turnauksen.:(:eek:En ole K-FIN sivustolle kirjautunut sisään todella pitkään aikaan, ja näinhän siinä sitten kävi. Pleikkarillenikin oli tippunut viestiä vastustajilta jotka vasta äsken huomasin.
Lähi ajat olen boxilla GeoW kakkosta ja fallouttia pelaillut, enkä ollut edes käynnistänyt pleseä pitkään aikaan.
Pahoitteluni kaikille joille toilailuistani on koitunut turhaa vaivaa, erityisesti Pibelle joka turnausta isännöi. Kenkää turnauksesta luonnollisesti tuli, toivottasti virheistä oppii:rolleyes:
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Hieman tarkkaavaisuutta tietenkin sinne, jos osallistut turnaukseen, mutta kiitos tästä ilmoituksesta. Seuraavissa turnauksissa parempaa meininkiä sitten HieZultakin ;)
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Niin mikäs näiden pelaamattomien matsien lopullinen kohtalo on?
 
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Nyt olisi kyllä korkea aika pelata matsit pois, tai pistän semeihin kakkoslohkosta pelaajat jatkoon tämän hetken tilanteen mukaan. Ilmoitelkaa ensi viikon keskiviikkoon mennessä miten menee ja jos edistystä ei tapahdu, pelaajat päästetään semeihin ja ne pelataan ensi viikon vkloppuna. Finaalitkin vaikka saman tien jos pelaajia on paikalla sen verran paljon ja samaan aikaan.
 
Ylös Bottom