Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 5

Vastaus: Tekken 5 [Hype]

Huomasinpa tässä joku aika sitten että ko. peliä myydään edelleen tuona NTSC-J english versiona Play-Asiassa alennettuun hintaan, nyt tosin hinta on vaivaiset 8.32 . Oma tilaus lähti tässä juuri
 
Vastaus: Tekken 5

Ostin Tekken 5 eilen. Platinum-version joidenkin kauhuksi. Se on ensimmäinen Tekken jonka omistan. Olen satunnaispelaaja jolla on kuitenkin ennestään hieman kokemusta Virtua Fighter 4:sta ja MK: Deceptionista.

Peli vaikuttaa niin lupaavalta ja hienolta kuin on sanottukin. Kysymykseni koskee pelaajan nimen tallennusta. Mikä siinä on ideana, jos ei oteta huomioon enkkalistoille pääsyä? Jos pelaa peliä yksin niin nimi tulee aina pysymään samana, mutta jos peliä pelaa useampi? Nimen vaihto on aina edessä, jos ei meinaa hakata itseään kaverin nimissä listoille, ymmärtääkseni.

Sitten 2 pelaajan pelimoodi. 1-pelaaja saa nimen + rankingin 1-slotin muistikortilta ja 2-pelaaja 2-slotista. Hieno idea, jos kaikilla lauantai-illan pelaajilla on omat muistikortit omilla nimellä ja rankingilla varustettuna, mutta kun ei kaikilla ole. Kun 2-slotissa ei ollut kenenkään Tekken 5 tiedostoa sain 2-pelaajan ilmestymään ilman nimeä ja rankingiä. Onko mahdollista saada 1-pelaaja samanlaiseen "tiedottomaan" tilaan? Tiedän vikiseväni pienistä sillä nimet ja rankingit ei ymmärtääkseni vaikuta 2-peliin, mutta minua häiritsee jos 5 kaveria pelaa vastakkain ja 1-pelaajan kohdalla lukee oma nimeni ja rankingini.
 
Vastaus: Tekken 5

100NX sanoi:
Sitten 2 pelaajan pelimoodi. 1-pelaaja saa nimen + rankingin 1-slotin muistikortilta ja 2-pelaaja 2-slotista. Hieno idea, jos kaikilla lauantai-illan pelaajilla on omat muistikortit omilla nimellä ja rankingilla varustettuna, mutta kun ei kaikilla ole. Kun 2-slotissa ei ollut kenenkään Tekken 5 tiedostoa sain 2-pelaajan ilmestymään ilman nimeä ja rankingiä. Onko mahdollista saada 1-pelaaja samanlaiseen "tiedottomaan" tilaan? Tiedän vikiseväni pienistä sillä nimet ja rankingit ei ymmärtääkseni vaikuta 2-peliin, mutta minua häiritsee jos 5 kaveria pelaa vastakkain ja 1-pelaajan kohdalla lukee oma nimeni ja rankingini.
Aloita peli, lataa tallennuksesi, laita näyttö 60HZ tilaan (ei pakko, mutta T5 on silloin parempi), ota muistikortti pois ja nimesi ei enää näy. Silloin et kyllä myöskään voi käyttää omia custom vaatteitasi, mutta jos häiritsee niin tee noin. Pitäisi toimia.
 
Vastaus: Tekken 5

Kiitos, tuo auttoi.

Olin odottanut Tekken 5:lta vähintäin samanlaista tallennus tapaa kuin MK Deceptionissa. Muistikortille mahtui yli 6 pelaajan tiedot, krääsät ja hahmot, jotka sitten sai auki omalla näppäinyhdistelmällä auki ja kiinni nopeasti.

Nyt kuitenkin takas pelaamaan :)
 
Ylös Bottom