Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Joo ei kiitos, Tekkenit ollut kuraa 3:sen jälkeen 1,2,3,4 Tuli aikoinaan läpi vedettyä.Uudemmat ollut ihan syvältä.:(
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Joo ei kiitos, Tekkenit ollut kuraa 3:sen jälkeen 1,2,3,4 Tuli aikoinaan läpi vedettyä.Uudemmat ollut ihan syvältä.:(

oho ihan läpi vedettyä :D ... oikeesti sillä yksinpelillä/tekoälyllä ei oo paskankaan merkitystä koko pelissä mun mielestä... kaverii vastaan se vasta on sitä mitä kuuluukin... ja ne joille on tekkenin syvin olemus selvinnyt niin tietää kyllä ;) ... random pelaajat on sit asia erikseen ja ymmärrän kyllä senkin miks ei tekkenistä tykkää
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

oho ihan läpi vedettyä :D ... oikeesti sillä yksinpelillä/tekoälyllä ei oo paskankaan merkitystä koko pelissä mun mielestä... kaverii vastaan se vasta on sitä mitä kuuluukin... ja ne joille on tekkenin syvin olemus selvinnyt niin tietää kyllä ;) ... random pelaajat on sit asia erikseen ja ymmärrän kyllä senkin miks ei tekkenistä tykkää

Itse asiassa tullut hakattua paljonkin ennen nykyään ei enää kiinnosta, ja oli ykkösessä ainkin haastetta vetää se läpi oli silloin yllä jtn 10.v niin saattaa johtua siitäkin.:p No mielipide asia!
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Mä en ole vieläkään toipunut siitä traumasta mitä nelos osa surkeudellaan aiheutti. Siis aivan käsittämätöntä miten Tag Tournamentin jälkeen(Joka oli mahtava) Namcon pojat ryssi homman ja teki nelosesta kidutus huoneelle sopivaa kuulustelu tavaraa. Ensinkin musiikit oli niin käsittämättömän huonot, ettei pahempaa ollut meikäläinen kuullut koskaan. :D En yhtään ihmettele jos joillakin on kaatunut sarjan fanitus siihen xD Voin puhtaalla omalla tunnolla sanoa että olisin kyennyt tekemään paljon miellyttävämmät biisit koko peliin kuin ne, joita jouduin sen yhden pelikerran verran kestämään nelos osan parissa. Ainoa peli jonka ostosta todella kadun. Musiikki on yksi kolmesta tärkeimmästä(itse asiassa tärkein) kriteereistä, joiden perusteella arvioin ostanko pelin, vai enkö osta. Kaksi muuta jälkimmäistä ovatkin sitten hyvä viihdearvo ja pelattavuus. Näistä kolmesta vain yksi täyttyi nelosen suhteen, eikä se todellakaan riitä. Siitä päivästä lähtien, jolloin nelosen erehdyin ostamaan, olen ottanut peliarvostelijoiden mielipiteet paremmin huomioon :D Luultavasti tähän taloon ei tule enää yhtäkään tekkeniä ellei kuutos osa onnistu niittämään arvosteluissa kunnon pojoja, etenkin siellä musa saralla. Kyllä Soulcalibur taitaa ennemmin meikäläisen ostos koriin kolahtaa kunhan olen ensin hommannut LBP:n ja saanut taas lisää rahaa hyppysiin.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Sitä en kyllä tajua miksi tota julkasua pitää venyttää noin paljon.
Yksi syy on varmasti myös se (edellä mainittujen lisäksi), että käsittääkseni konsoliversio tehdään vastikään julkistetun Blood Rebellion version pohjalta, mutta pakettiin lisätään vielä senkin lisäksi paljon tavaraa (uusia kenttiä yms.).
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

voi jumalauta saatana tääkin boksille ei saatana perkele jumalauta!

----------
Ylläpito:
Tämä postaus jää päiväkirjamerkintään jäsenen jäähytodisteena.

PS. Tätä postausta EI tarvitse kenenkään lainata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Just luin että mitäs T6:lle kuuluu? Ja WTF!
Viime talvesta asti odotellut kun vielä kevät/kesällä oli infoa että nyt syys/talvella tämä tulee. Mutta julkaisua siirretty nyt kokonainen vuosi, loppuvuoteen 2009. aARGH, menkööt suohon koko tekijäporukka/julkaisija...

Over and Out!
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

siis onko tekken 6 siiretty 2009 loppuvuoteen tai syksyyn niin sanotusti? ... jos näin on ne varmaan haluaa julkaista sitten PS3 ja 360 version samaan aikaan..
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

siis onko tekken 6 siiretty 2009 loppuvuoteen tai syksyyn niin sanotusti? ... jos näin on ne varmaan haluaa julkaista sitten PS3 ja 360 version samaan aikaan..

Veikkaanpa, että haluavat vaan kerätä massia arcade-versiosta loppuun asti. :) Tuskinpa tappelupelin porttaaminen niin kauheasti aikaa vie.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Siinähän se sinihabapappa komeilee etunenässä :D

Ai pentele että syksyyn on vielä pitkä aika. Onneksi välissä tulee kuitenkin street fighter 4. Sitä ennen pitää perehtyä streetiin taas enemmän fighter HD remixin kanssa.

Vaikka kutosessa onkin joitain ärsyttäviä puolia näin etukäteen ajatellen, sitä rupee oottaan aina vaan enemmän, mitä enemmän videoita kattoo. Peli on niin yybertyylikkään näkönen ja hahmojen kustomointi on niin siistiä, että kyllä tätä jaksaa pelata kun tekee aina uuden näkösen Heihachin! Wulzikin saa useammin ukon muokkauksen kautta uutta innostusta pelata, kun muokkausmahollisuudet on melkein rajattomat :p

Heihachin Twin Pistonsin muutos kyllä kyrsii siinä mielessä, että sitä on oppinu käyttämään kunnolla vasta nyt... No, onneksi heipapan seinäkombot on vähintäänkin mörssäyksen näkösiä! :D
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Konsoleillehan ilmestyy siis vain Tekken 6 Bloodline Ressurection (BR) ja normaali kuutosta ei nähdä konsoleilla lainkaan. Syyskuussa näillä näkymin tulossa mikäli namcoa uskotaan.

Ja onhan ne nyt vähän järkeistäny sitä peliä kutosesta. Uber kombot on pääosin poistettu ja damage skaalausta nostettu vielä pidemmälle, suurin osa juggleista vie nykyään vain n. 40% ilman seiniä (paitsi Hatsilla löytyy kuulemma 70% juggleja :eek: ) .
Hemmetin pappa :D
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Pääasia, että noita juggle damageja on pienennetty. Ne oli kyllä ihan hillittömiä kutosessa. BR näyttää melkeinpä ihan pelattavalta, ja voi olla, että itekin tulee siihen koskettua. Onhan muutes DR:ssäkin tyyliin 70% komboja ainakin Baekilla ja Hwoarangilla ja ei Kinginkään seinäkombo hirveän vähää tee. Philo ainakin toteutti tommoista tappo komboa Baekilla ja toinen onkin sitten Entomostracan. :eek:
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Joo juggledamagejen pienennys on kieltämättä loistava homma. Jo DR:ssä on imo liian isot juggledamaget... Ainahan sitä tietenkin riskistä pitää palkita isoilla damageilla, mutta jokin roti sentään.

Liikkuminen on silti avuttoman hitaan näköistä ainakin kutosessa, toivottavasti edes taaksepäin liikkumista on nopeutettu BR:ään. Löytyykö BR:stä muuten kunnon matseja jostain? Ite oon nähny vaan jotain ihmeen Gamereactorin pelaamia nappulan hakkaamisia ja eihän siitä mitään näe :(

EDIT: No nyt löysin jonkin edes vähän paremman... Miten ihmeessä siinä heihachi teki kaks kertaa putkeen 1,1,2 ja kakkonen ei osunut, vaikka 1,1 meni läpi? Miitä ihmettä?
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

On tähän mennessä tullut pelattua Tekkeneitä aika paljon, joten eiköhän tätäkin tule vähintään kokeiltua :D muutenkin lähes kaikki entiset osat löytyvät pelihyllystä...

PS2:lla Tekkeneiden taso kyllä vaihteli todella paljon, T5 ja TTT olivat molemmat loistomättöjä mutta en tiedä mitä Namcon pojat olivat ajatelleet tehdessään T4:ää. Toivotaan, että tämä olisi sitten laadultaan vähintään ensin mainittujen tasoa. Ja kyllä tätä tulen pelaamaan vaikka ei olisikaan :D
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

EDIT: No nyt löysin jonkin edes vähän paremman... Miten ihmeessä siinä heihachi teki kaks kertaa putkeen 1,1,2 ja kakkonen ei osunut, vaikka 1,1 meni läpi? Miitä ihmettä?
BR:ssa Mishimojen 1,1,2 on Natural Combo vain ilman viivytystä, eli hit confirm vaikeutuu melkoisesti jos sitä haluaa yrittää. Muutenhan tää ois aivan liian abusettava kun kaikkien hahmojen jabit on nyt 10f . Pienenä sivuhuomautuksena Heihachin 1,1,2 on Mishimoista ainoa joka wall splattaa. Go hatsi!! :D

Ja juu, BR:n backdash liikkuminen on nyt reilusti parempi kuin kutosessa, lähes samaa tasoa kuin Tekken DR:ssa. Sidestepeista en osaa sanoa mitään.

Ja vielä semmonen pointti, että health barit on nyt 145:n sijasta 180:a . Poket on skaalattu ylöspäin vastaamaan tätä, eli kaikki poket sai n. 20% damage upgraden. Heittoja ei upscalettu eli ne tekee edelleen vain 35 damaa keskimäärin. Hyvä vai huono, että heitot on nyt vähemmän hyödyllisiä, saatte itse määritellä.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Loistavaa että pokeja on parannettu samaan syssyyn. Nyt peli alkaa mennä siihen suuntaan, mitä mä haluankin. BR kuulostaa aina vaan paremmalta.Tietty suurin parannus kutosesta on backdashin pidennys. Ai että olin ilonen kun heihachikin vetää backdashia kuin DR:ssä konsanaan :D
 
Ylös Bottom