Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuossa kun treenailin muutamat uudet/muuttuneet iskut niin huomasin tämän täysin saman. Alas-taakse tuntui menevän pieleen yli puolet ajasta. Tuli vain joko alas tai taakse, mutta harvemmin tulivat yhdessä. Mietin kyllä että pitäisiköhän sitä joku fight stick nyt vihdoinkin ostaa ja alkaa sillä mätkimään...Monesti tulee kämmättyä jotain, kun eteenpäin muuttuukin etuviistoon hypyksi tai sitten d, df, f onkin vain df, f tms. Täytyisi parempi ohjain jostain tähän keksiä.
Sen bindin saa onneksi vaihdettua. En muista että mistä, mutta itse laitoin siihen heiton tilalle, niin ei nyt sitten ihan sekaisin mene jos sitä vahingossa painaa.Vähän hölmöä että täytyy pitää se näppäin bindattuna ihan vain tällaisia tilanteita varten.
Joo, jotain täytyy keksiä. Mulla ois vanha Horin fight commander 3 ja cronusmax kaapissa, mutta kun ei ole oikein koskaan tullut käytettyä cronusta, niin en ole saanut aikaiseksi edes selvittää tukea tuolle. Mutta hitbox kyllä kiinnostelee kovasti.Mietin kyllä että pitäisiköhän sitä joku fight stick nyt vihdoinkin ostaa ja alkaa sillä mätkimään...
Täytyy sanoa, että todellakin on hauskaa. Joku 140 rankedia takana ja pelikellossa ~16,5h. En nyt heti olisi uskonut, että näin hyvin nappaa vaikka odotukset olivatkin korkealla. Yksinpelisisältöäkin vielä paljon jäljellä, vaikka sekin kiinnostaa. Tässä kyllä taitaa olla vuoden top3-peli itselle.Lounastauolla tuli muutama ranked matsi vedettyä ja onhan se vaan hauskaa.
Minä olen miettinyt, että onko pelaajassa vika vai pelissä. Pelaan yleensä Larsilla, ja yritän sitä "oikea-alaviisto+potku-comboa", ja se onnistuu aina satunnaisesti. Jinillä pelatessa huomaan myös, että tämähän tekee ihan mitä sattuu, jos sormi on yhtään jonkun nuolinappulan päällä. Tuo on todella raivistuttavaa. Toki voi olla, että peli on vain minulle liian nopeatempoinen, mutta ehkä tähän tottuu.Dual Sensestä pakko sanoa, että eksekuutio tuntuu vähän turhan epämääräiseltä verrattuna Dual Shockeihin. Monesti tulee kämmättyä jotain, kun eteenpäin muuttuukin etuviistoon hypyksi tai sitten d, df, f onkin vain df, f tms. Täytyisi parempi ohjain jostain tähän keksiä.
Ootko käynyt kattomassa command inputteja trainingissa, että miten se ne painallukset rekisteröi? Itse kävin ja sieltähän herkästi rekisteröityy viereisien suuntien painalluksia vaikka ei olisi tarkoitus. Veikkaisin, että pelissä ei ole vikaa, vaan dual sensen d-padissa, joka on aika "mushy". En ole vielä päässyt testaamaan vaihtoehtoisia vehkeitä kuitenkaan. Itsellä Paulin death fist on jäänyt kokonaan pois käytöstä kun onnistuisi rankedissa ehkä joka kymmenes kerta.Minä olen miettinyt, että onko pelaajassa vika vai pelissä. Pelaan yleensä Larsilla, ja yritän sitä "oikea-alaviisto+potku-comboa", ja se onnistuu aina satunnaisesti. Jinillä pelatessa huomaan myös, että tämähän tekee ihan mitä sattuu, jos sormi on yhtään jonkun nuolinappulan päällä. Tuo on todella raivistuttavaa. Toki voi olla, että peli on vain minulle liian nopeatempoinen, mutta ehkä tähän tottuu.
Tulipa tuonne hankintaketjuun jo laitettua eilen kuvia, mutta tosiaan tuli ostettua kunnon fight stick testiin ja voin sanoa että juurikin alaviistot onnistuu nyt paljon luotettavammin. Ainoa "ongelma" minkä heti huomasin oli että ne alas-alaeteen-eteen tms. tuntuu vähän vaikeammilta tehdä. Ei ainakaan vielä tule ihan kauhean luotettavasti.Tuli sitten innostuttua Tekkenistä sen verran että piti tilata kunnon tikku testiin. Yllättävän hyvin sitä pääsi heti mättämään eikä ainakaan tunnu olevan ihan niin pahaa huonontumista havaittavissa mitä joskus oli ohjaimesta rattipolkimiin siirtyessä autopeleissä.
Qanba Drone 2 tikku siis kyseessä.
Näytä liitetiedosto 12978Näytä liitetiedosto 12979
Sittemmin verkkosivuilta poistetussa arviossa todettiin muun muassa Tekken 8:ssa olevan vähän hahmoja julkaisussa (32), yksinpelisisällön olevan luokatonta, pelin olevan kallis (80–120 euroa digitaalisena riippuen versiosta) sekä rahalla saatavan selvää etua pelaamiseen (pay to win).
Näyttäisi että jollain arvostelijalla on ollut kaunaa kun on sanonut että Tekken 8:ssa on liian pieni aloitusrosteri ihan vaan että voidaan myydä oikealla rahalla lisää hahmoja ja tätä syytti "pay to win" osuudeksi. Jotenkin huvittavaa että Tekken 8:ssa on ollut isoin julkaisurosteri piiiitkään aikaan ja kaikki tappelupelit nykyään sisältää season passeja, joilla saa uusia hahmoja.Poistetun arvion otsikko oli seuraava: ”Tekken 8 jää miltei joka saralla pettymykseksi haisten rahastukselta”. Arvosana oli 6/10.
Joo aika hassua ja eikös käytännössä tilanne ole aivan toisinpäin, että tuossa on aivan valtavasti sisältöä tappelupelien näkökulmasta. Esim MK1 taitaa kalveta tällä todella pahasti.Tuli tuosta ihan iltaroskan artikkelikin vastaan.
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000010210187.html
Näyttäisi että jollain arvostelijalla on ollut kaunaa kun on sanonut että Tekken 8:ssa on liian pieni aloitusrosteri ihan vaan että voidaan myydä oikealla rahalla lisää hahmoja ja tätä syytti "pay to win" osuudeksi. Jotenkin huvittavaa että Tekken 8:ssa on ollut isoin julkaisurosteri piiiitkään aikaan ja kaikki tappelupelit nykyään sisältää season passeja, joilla saa uusia hahmoja.
Joo, base rosterissa on kyllä hurja ero. SF6 18, MK1 22 ja T8 32 hahmoa. Kääntöpuolena sitten ison rosterin liikkeiden opettelu on iso homma, varsinkin jos sarjaan hyppää ihan umpimetsästä.Joo aika hassua ja eikös käytännössä tilanne ole aivan toisinpäin, että tuossa on aivan valtavasti sisältöä tappelupelien näkökulmasta. Esim MK1 taitaa kalveta tällä todella pahasti.
No, T7 DLC-hahmot olivat kyllä melkoisen väkeviä (etenkin ennen balansointeja) ja tietty kun ne uutena tulevat peliin, niin niiden liikkeetkin ovat enemmän tai vähemmän uusia/unohtuneita edellisistä osista, joten niitä vastaan on aluksi hankalampi pelata kuin base rosteria vastaan. Samaa tukee myös se, että T7-turnauksissa näkyi aika vähän enää muita kuin DLC-hahmoja, niiden nerffauksista huolimatta. Mutta silti, mistä voi etukäteen tietää, että T8:n DLC-hahmot ovat sitten p2w? Tekkenit menneet balansoinnin osalta kuitenkin paljon parempaan suuntaan ja balansointia tehdään myös aktiivisesti, kuten jo ensimmäinen T8:n pätsi osoitti.Mutta vaikka en tuosta hahmojen myynnistä tykkää niin ei se kyllä pay to win silti ole millään logiikalla. Ellei ole osoittaa että ostohahmot on parempia kuin muut.