Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 8

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rap
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä nyt on tainnut itsellä seinä tulla vastaan Rankedin puolella. Pyörin siinä Assailant tasolla koko ajan ja pisteet heiluu 9200 ja 10500 välillä ja on ollut siinä jo pitkään. Ihan hauskaahan se pelaaminen on, mutta välillä tympii kun tulee niin pahasti pataan.

Tulipa tuossa vaihdettua se oma main hahmokin. Aiemmin pelasin vain Alisalla, mutta jotkut asiat alkoivat hänessä ärsyttämään niin vaihdoin sitten Jack 8:aan. On muuten aivan sairaan hauska hahmo.

Battlepass on tässä myös edistynyt pikkuhiljaa ja on jo tasolla 39. Ilmainen battlepass siis. En ihan kauhesti pelaa pelejä, joissa on battlepass, mutta tässä pelissä on kyllä ehkä turhin ikinä näkemäni sellainen. Suurin osa ilmaisista ja maksullisista palkinnoista on täysin turhia, tylsiä ja suorastaan surkeita. Ihme touhua että piti tämäkin tuoda tähän peliin.
 
Kannatipa näköjään valittaa! Eilen nimittäin sujui jotenkin erityisen hyvin niin pääsi seuraavalle tasolle eikä sielläkään tullut kauheasti turpaan :D

Nyt on myös videota tullut, missä esitellään seuraava DLC hahmo Lidia, uusi päätarinan luku ja uusi kenttä:

 
Kannatipa näköjään valittaa! Eilen nimittäin sujui jotenkin erityisen hyvin niin pääsi seuraavalle tasolle eikä sielläkään tullut kauheasti turpaan :D
Joo, välillä sitä meinaa junnata pitemmän aikaa paikoillaan. Itsellä oli kanssa jumit warrior-assailant -tienoilla kunpeli oli vielä tuore, sitten hetken aikaa oranssilla ja sitten pitemmästi garyulla. Parisen viikkoa sitten tullut matchmaking -muutos helpotti kuitenkin hommaa, kun ei tule sinisten pelaajien taskuhahmoja enää vastaan, joten nousin sitten tenryuksi ja pääsin mighty ruleriksikin nousua yrittämään. Matchup-tuntemus kyllä vaatii sitä grindausta, joten ei auta kuin kärsivällisesti opetella. Mutta hauskaa kyllä ollut tuo opettelukin suurimmaksi osaksi omalta osalta, vaikka välillä onkin ollut tarkoitus höllätä. Nyt on 180h mittarissa, eikä pahemmin ole kyllästymisen merkkejä näkyvissä, vaikka toki välillä tulee vähän enemmän tappioita ja eihän se nyt niin kivaa ole.

Passi tuli tuossa parisen viikkoa sitten valmiiksi. Jännä nähdä, onko seuraavassa passissa sama hinta ja mahdollisuus saada kolikot takaisin jos passin suorittaa kokonaan. En kovin yllättynyt olisi, jos jotain muutosta tuohon tulee, tai oikeastaan odotankin sitä vähän myöhemmin tulevaksi. Jos sen nyt heti muuttavat epäedullisemmaksi, niin olisi se kyllä aika idioottiveto. Ihan vaan kun peli on saanut kaikesta mtx-systeemeistään aika paljon palautetta.

Nyt on myös videota tullut, missä esitellään seuraava DLC hahmo Lidia, uusi päätarinan luku ja uusi kenttä:
Lidia kyllä kiinnostelee, vaikka ei sinänsä ole mitenkään "silmiinpistävä" hahmo. Seiskassa jäi tutustumatta ja toisaalta karatesta on itsellä jotain käryä, niin ehdottomasti menee testiin ja voisi koittaa kasuaalisti ainakin pelailla hänellä.

Viikon päästä tulee myös patch, jossa lähes kaikki hahmot saavat tasapainotusta. Oma main, eli Paul ei tosin kuulu näihin, vaan sille, Yoshille, Lilille (viim. vknlopun EVO Japan -voittaja), Kingille ja Lingille tulee sitten nyöhemmin. Ja saattoi siinä vielä joku kuudeskin hahmo olla. Jospa Paul nappaisi tuosta vähän buffia, kun ei se turnauksissa pärjää. En pistäisi pahakseni :p
 
1.05 tulee tiistaina ja maanantaina saadaankin taas notesit. Muutamia juttuja onkin jo tiedossa. Jännä nähdä, saako Paul viimein buffia ja miten Lidian julkaisu, kun ei ole päivämäärää vielä annettu.
 
Näinkin jotain että Paul olisi buffattavien listalla ja heti tänään tuli enimmäkseen Pauleja rankedissa vastaan. En tiedä onko sattumaa, mutta jotenkin huvitti tämä ajoitus.

Vajaa pari kuukautta sitten valittelin että olin siellä Assailant tasolla jumissa niin hieman on tullut kehitystä sen jälkeen. Pari viikkoa jumittelin Shinryu tasolla ja tänään sitten pätkähti seuraava taso auki. Paulia vastaan vielä :D Mutta on kyllä ollut hienoa huomata oma kehittyminen, sillä nyt kun tulee heikompia vastuksia vastaan, ne tuntuu jotenkin super helpoilta.
18ff38a776461-screenshotUrl.png
 
Näinkin jotain että Paul olisi buffattavien listalla ja heti tänään tuli enimmäkseen Pauleja rankedissa vastaan. En tiedä onko sattumaa, mutta jotenkin huvitti tämä ajoitus.

Vajaa pari kuukautta sitten valittelin että olin siellä Assailant tasolla jumissa niin hieman on tullut kehitystä sen jälkeen. Pari viikkoa jumittelin Shinryu tasolla ja tänään sitten pätkähti seuraava taso auki. Paulia vastaan vielä :D Mutta on kyllä ollut hienoa huomata oma kehittyminen, sillä nyt kun tulee heikompia vastuksia vastaan, ne tuntuu jotenkin super helpoilta.
Näytä liitetiedosto 16975
Hyvin kyllä tullut kehitystä :cool: Onko minkäverran tunteja kellossa? Se on kyllä totta, että oranssit tuntuvat nykyään tosi helpoilta (paitsi jos ovatkin just aloittaneita veteraaneja tai smurffeja). Täytyypä kaivaa Pauliakin tässä varmaan naftaliinista tuota päivitystä silmällä pitäen. Jaskaakin olisi kyllä mielenkiintoista opetella, combot on ymmärtääkseni helpommasta päästä, niin sekin houkuttelisi.

En Paulilla sitten päässyt purplelle, hetki tuli palloiltua shinryun ja tenryun välillä, mutta sitten iski vähän kyllästyminen, kun Paulilla niitä matseja oli jo ainakin joku 1500-1600 ja tunteja n. 200. Aloin kk sitten Ninalla pelaamaan ja nostin 2 viikossa senkin tenryuksi, mutta siihen on taas jumittanut nyt kolmeksi viikoksi.

Niin ja tulihan sitä alettua sitten Ninan myötä pelaamaan sillä Hauten tikuttomalla, kun slidea oli niin tuskaisen vaikea tehdä toiseen suuntaan d-padilla jostain syystä. Aika hyvin kyllä Ninalla tuo hitboxin käyttö onnistuu, mutta Paulilla joutunee kyllä hetken harjoittelemaan, että löytyy napit.

On tässä kuitenkin kehitystäkin taas tapahtunut ihan lähipäivinäkin, kun tuli counter hit comboja opittua. Niin paljon opittavaa tässä pelissä kyllä on, että vaikka kasuaalisti Tekkeneitä on tullut pelailtua ykköspleikan ajoilta, niin on tässä tekemistä vuosiksi. Oppisi edes perusteet kunnolla, sillä pääsisi jo selvästi pitemmälle. Vielä jos tuo tuleva pätsi vähän poistaa turhauttavimpia juttuja, niin kelpaa.

Rankedista vielä sen verran, että jos kovin myöhään illalla menee sinne, niin yleensä tietää saaneensa selkään. Alkuilta ja vknloput taso on taas yleensä ollut siedettävämpää, joten tuokin kyllä vaikuttaa. Harvoinpa sitä kovin myöhällä viitsiikään rankediin mennä. Ja taitaa olla moni kasuaali jo vähentänyt tai lopettanut kokonaan, niin sitäkin myötä taso nousee alemmillakin rankeilla. osa jengistä myös siirtyy sitten vain pelkkään quick matchiin yms pois rankedista. Muutenkin kyllä ollut viime aikoina jännä, kun lyhyillä, setin tai kahden ranked-sessioilla on menestystä tullut aika hyvin, mutta heti kun pitempään yrittää, niin alkaa herkästi tulla enemmänkin pataan. Ehkä sitä on sitten vain väsynyt, eikä keskity enää riittävästi ja menee autopilotilla toistaen samoja juttuja.

Tulipas pitkä postaus... mutta maistuu edelleen, vaikka oli tuossa viikon verran vähän vähemmällä. Tuli siltikin päivittäin vähintään joku quick ja ranked -setti otettua.
 
Onko minkäverran tunteja kellossa? Se on kyllä totta, että oranssit tuntuvat nykyään tosi helpoilta (paitsi jos ovatkin just aloittaneita veteraaneja tai smurffeja). Täytyypä kaivaa Pauliakin tässä varmaan naftaliinista tuota päivitystä silmällä pitäen. Jaskaakin olisi kyllä mielenkiintoista opetella, combot on ymmärtääkseni helpommasta päästä, niin sekin houkuttelisi.
Niin paljon opittavaa tässä pelissä kyllä on, että vaikka kasuaalisti Tekkeneitä on tullut pelailtua ykköspleikan ajoilta, niin on tässä tekemistä vuosiksi. Oppisi edes perusteet kunnolla, sillä pääsisi jo selvästi pitemmälle. Vielä jos tuo tuleva pätsi vähän poistaa turhauttavimpia juttuja, niin kelpaa.

Itsellä kyllä täysin sama että ihan ensimmäisestä Tekkenistä asti tullut pelattua ja nyt vasta tullut kunnolla opeteltua pelaamaan. Eipä sillä, ei pysty sanomaan että osaisin Tekkeniä vieläkään pelata, mutta vähän ehkä jo osaan Jackillä pelata :D Mutta tunteja näyttäisi olevan n. 70 ja ranked matseja on tullut n. 800 mätkittyä. Voittoprosentti on 44% eli vielä aika alhainen, mutta on se tässä pikkuhiljaa noussut alle 40%:sta.

Combot on itsellä vielä se selkein heikoin lenkki ja enimmäkseen tulee blockailtua ja väisteltyä kunnes saa muutaman kovemman iskun sisään. Jackillä on myös hauska kun siltä löytyy kahden heiton heittocombo, jota tykkään viljellä kaikissa tilanteissa. Tämän heittocombon hienous on se että ensimmäinen heitto jättää vastustajan kyykkyyn ja toisen heiton voi tehdä vain kun vastustaja on kyykyssä. Perusheitothan pystyy väistämään kyykkyyn menemällä niin matseissa on hienoa kun oppii mitä vastustaja tekee missäkin tilanteessa ja voi viskellä noita heittoja ristiin. Voin vain kuvitella vastustajan hämmennyksen määrän kun alkaakin taas heitot menemään läpi vaikka hetki sitten niitä saikin väisteltyä.
 
Itsellä kyllä täysin sama että ihan ensimmäisestä Tekkenistä asti tullut pelattua ja nyt vasta tullut kunnolla opeteltua pelaamaan. Eipä sillä, ei pysty sanomaan että osaisin Tekkeniä vieläkään pelata, mutta vähän ehkä jo osaan Jackillä pelata :D Mutta tunteja näyttäisi olevan n. 70 ja ranked matseja on tullut n. 800 mätkittyä. Voittoprosentti on 44% eli vielä aika alhainen, mutta on se tässä pikkuhiljaa noussut alle 40%:sta.
Aika vähillä tunneilla pääsit tuonne asti, itsellä meni melkein 100h enemmän :D ei voi kyllä itsekään sanoa osaavansa Tekkeniä, tulee whiffattua aivan liikaa, spacing on mitä on, heittoja rikon suht tuurilla jne.. Sama kanssa, rankedin voittoprosentti on 44-45. Ninalla se oli alkuun selvästi yli 50, mutta nyt painunut hieman sen alle. 50%:lla pitäisi kyllä purplelle päästä, mutta pitäisi sitten varmaan valikoida rematchit. Itse tulee kuitenkin aina otettua rematch, jos ei ole ollut lagia (toki jos jotain yllättävää tulee irl, niin sitten jää ottamatta). Suht moni tuntuu luovuttavan jos tulee selkeähkö häviö tai joskus kylläniukoilla voitoillakin. Tavallaan ymmärrettävää, mutta vääristää vähän rankingia.

Combot on itsellä vielä se selkein heikoin lenkki ja enimmäkseen tulee blockailtua ja väisteltyä kunnes saa muutaman kovemman iskun sisään. Jackillä on myös hauska kun siltä löytyy kahden heiton heittocombo, jota tykkään viljellä kaikissa tilanteissa. Tämän heittocombon hienous on se että ensimmäinen heitto jättää vastustajan kyykkyyn ja toisen heiton voi tehdä vain kun vastustaja on kyykyssä. Perusheitothan pystyy väistämään kyykkyyn menemällä niin matseissa on hienoa kun oppii mitä vastustaja tekee missäkin tilanteessa ja voi viskellä noita heittoja ristiin. Voin vain kuvitella vastustajan hämmennyksen määrän kun alkaakin taas heitot menemään läpi vaikka hetki sitten niitä saikin väisteltyä.
Joo, Ninalla olisi kombopotentiaalia pirukseen, mutta ne on hankalia, ainakin siis perus launchereista. Iteltä jää aika paljon damagea pöydälle noista kun joutuu tyytymään helponpaan räpellykseen, mutta counter hiteistä on tosiaan sentään nyt onnistunut suht hyvin kombottamaan. Tuo kyykystä heitto on kyllä kiva, Eddyltä löytyy kanssa ja sillä voi miksata 333333333-rämpytykseen. Ninalla ei kyykyssä heittoa ole, mutta ketjuheittoja kuitenkin. Niitä on tullut jonkin verran käytettyä.
 
Hulluja tuntimääriä te ootte saanu peliin menemään :D Itellä on peliä alle 10 tuntia pelattuna ja tarina läpäisty sekä melkein kaikki hahmokohtaiset tarinat mätkitty läpi ja tuntuu, että peli on siinä. Online puolta ei jaksa mätkiä yhtään. Hyvä mätkintäpeli tämä on mutta tässä on se perus näiden pelien ongelma, että näihin kyllästyy todella nopeasti. Mortal Kombat 1 pelasin 10 tuntia ja se oli siinä.
 
Hulluja tuntimääriä te ootte saanu peliin menemään :D Itellä on peliä alle 10 tuntia pelattuna ja tarina läpäisty sekä melkein kaikki hahmokohtaiset tarinat mätkitty läpi ja tuntuu, että peli on siinä. Online puolta ei jaksa mätkiä yhtään. Hyvä mätkintäpeli tämä on mutta tässä on se perus näiden pelien ongelma, että näihin kyllästyy todella nopeasti. Mortal Kombat 1 pelasin 10 tuntia ja se oli siinä.
Juuri näin nämä tappelupelit menevät itsellänikin. Ihan kivoina välipaloina toimivat kyllä, mutta en kyllä itsekään noita juuri kampanjan tai sen kaltaisten pelimuotojen läpäisemisen jälkeen jaksa sitten enää pelata. Tästä syystä ostankin nämä vasta ensimmäisistä kunnon aleista nykyään. Nyt pitää varmaan kohtapuolin ostaa viimeisin Mortal Kombat, kun sitä saa nyt aleista 30 euroon. Tuonne kun laskee Tekken 8:nkin hinta, niin menee sitten itselläni ostoon kyllä.
 
18ff936f12a43-screenshotUrl.jpg

Täytyypä saman tien päivittää. Nyt yritys palkittiin ja nousin sitten vihdoin purplelle. Pelikellossa oli minuutilleen 250h, kun tulin matsista dataa tarkastamaan. Hauskasti promo oli omaa (entistä?) mainia, eli Paulia vastaan, niin sehän meni sopivasti sukkana 3-0, eikä herunut rematchia. 3118 matsia yhteensä (ei kyllä mielestäni laske ihan kaikkia yksinpelin matseja, en nyt tosin ole tarkastanut). Rankedissa 1100/2461 (44,697 voitto%), Ninalla ranked 268/535 (50,093%), quick matchit Ninalla 83/213. Ai että, prowess hyppäsi n. 133k -> 150k... tietää sitten jatkossa, että tulee astetta kokeneempaa sakkia vastaan ja varmaan tästä alkaa armoton tappioputki aina garyulle tms asti ja quick matchit varmaan yhtä helvettiä :D

Hulluja tuntimääriä te ootte saanu peliin menemään :D Itellä on peliä alle 10 tuntia pelattuna ja tarina läpäisty sekä melkein kaikki hahmokohtaiset tarinat mätkitty läpi ja tuntuu, että peli on siinä. Online puolta ei jaksa mätkiä yhtään. Hyvä mätkintäpeli tämä on mutta tässä on se perus näiden pelien ongelma, että näihin kyllästyy todella nopeasti. Mortal Kombat 1 pelasin 10 tuntia ja se oli siinä.
Joo, itsekin viimeiset 10v aika lailla pelannut vain kampanjan. Jos ei oikein koe imua pelata ihmisvastusta vastaan, niin ymmärrettävää kyllä. Toki joissain vanhemmissa Tekkeneissä oli ihan mukavat custom-itemien grindaukset (T5, T6, TTT2), joita varten jaksoi ihan kohtuudella tahkota silloin tällöin. Lapsena näitä kuitenkin tuli mätettyä aina kavereiden kanssa joita vain sattui kiinnostamaan (valitettavan harvoin vain tuli näitä tilaisuuksia).

Tämä T8 on oikeastaan eka mätkintä, mitä on tullut "kunnolla" pelattua netissä. Aivan huippu, kampanja oli vain mukavaa alkusoittoa, pelin todellinen oppiminen alkoi vasta netissä. Ja täytyy rehellisesti sanoa, en itsekään olisi millään uskonut, että tämä näin vie mennessään. Ajattelin, että ehkä 1kk:n tätä jaksaa mättää, mutta mitä vielä, eiköhän tämä ole itselle se GOTY tältä vuodelta ja tunnit menee varmaan sinne 350+. Paha tosin vielä arvioida, saattaa vaatia isompaa taukoa jossain vaiheessa kyllä, ettei ihan leipiinny. Itsellä nuo 2D-mätkinnät tuppaa kyllä olemaan sellaisia, että jäävät vähiin, kun se ei vaan niin luontevalta tunnu. DOA6 taas olikin todella positiivinen yllätys, kun sen nyt vuodenvaihteen aleista nappasin vitosen kanssa ja ekaa kertaa oikeasti tutustuin sarjaan. Harmi vain, että nettipuoli on melko hiljainen Suomen ilta-aikaan, niin se verotti melko pahasti. Mutta tykkäsin kyllä, todella sulavaa 3D-mätkettä ja kutonen näyttää XSX:llä todella hyvältä. Paljon paremmalta kuin T7.
 
Tota noin... tänään sitten heilahtikin jo Mighty Rulerin puolelle. Ihme säkä kyllä, tänään tuli kaikkia kolmea noita Rulereita vastaan ja ne oli jotenkin erittäin helppoja matseja. Ei tainnut Jack olla hahmona heille tuttu, mutta tänään niitä pisteitä vain satoi.

Piti heti ylennyksen jälkeen pistään peli pois päältä kun ei uskalla katkaista hyvää putkea o_O

Nyt pääseekin odottelemaan huomista päivitystä ja ihmettelemään sen jälkeen kuinka asiat ovat muuttuneet. Patch noteissa ainakin oli että Jackillä heittojen range kasvaa eli pitäisi sen puolen helpottua jonkin verran.

Tässä vielä linkki noteihin:
 
Tota noin... tänään sitten heilahtikin jo Mighty Rulerin puolelle. Ihme säkä kyllä, tänään tuli kaikkia kolmea noita Rulereita vastaan ja ne oli jotenkin erittäin helppoja matseja. Ei tainnut Jack olla hahmona heille tuttu, mutta tänään niitä pisteitä vain satoi.

Piti heti ylennyksen jälkeen pistään peli pois päältä kun ei uskalla katkaista hyvää putkea o_O

Nyt pääseekin odottelemaan huomista päivitystä ja ihmettelemään sen jälkeen kuinka asiat ovat muuttuneet. Patch noteissa ainakin oli että Jackillä heittojen range kasvaa eli pitäisi sen puolen helpottua jonkin verran.

Tässä vielä linkki noteihin:
Nice! Joo, Jaska saa buffia ja toi heittojenrangen kasvattaminen kyllä sopii, kun on pitkien käsien myötä muutenkin rangea. Sen verran harvoin tulee Jaskaa vastaan, että ei itsellekään tuttu match up. Paulille kanssa kovasti buffia ja Ninaakaan ei pahemmin nerffattu, joten hyvältä näyttää.
 
190185b1a1512-screenshotUrl.jpg
En tiedä saiko tuo pätsi nyt suurenkin joukon pelaajia palaamaan pelin pariin, mutta johan tuli paljon shinryua vastaan. 8 vastustajaa tänään rankedissa, 6 shinryua ja kaksi tenryua, eli aika pulla kyllä promoa ajatellen, että ei yhtäkään edes omaa rankkia olevaa saati sitten korkeampia. Sain 11 voiton putken ja se tyssäsi vasta ekaan flame rulerin promoon, jossa en kyllä osannut Reinan knowledge checkejä yhtään, vaikka ekan matsin voitinkin, joten hävisin sitten kaksi putkeen. Mutta pian sitä oli jälleen kerran tenryu Paul vastassa uudessa promossa ja siitä seuraavalle tasolle.

Pauliakin tuli ihan aavistus testattua, mutta ei vain nyt kyllä maistu. Nina on vain niin paljon hauskempi ja tietty napit löytyy aika hyvin, kun taas Paulilla niitä pitäisi taas kaivella ja pelityyli on muutenkin paljon defensiivisempi. Kyllä tämä vain maistuu! Sopivasti sai tuohon rankin nostoon lopettaa, sillä nythän sieltä alkaa tulla fujiniakin pahimmillaan vastaan...
 
190206e4e4f92-screenshotUrl.jpg
Joo o, ajattelin mightyksi päästyäni, että hyvä jos loppuvuoden aikana flameksi pääsisi, niin eihän tässä mennyt kuin reilu viikko ja tuli käytyä battle rulerina. Sitten kyllä alkoi tulla selkään, vaikka ei edes yhtään raijinia ehtinyt tulla vastaan ja tipuin takaisin flameksi.

Tuntuu kyllä, että pelaajia on nyt ollut paljon enemmän, taso ainakin keskimäärin vähän heikompi. Saa nähdä, kauanko tätä kestää. Saisi se Lidia ja uusi passi tulla jo pikkuhiljaa.
 
Itse kävin kanssa Flame Rulerin puolella, mutta sieltä pudottiin nopeasti ja nyt on sellainen turpaansaamisen putki käynnissä että kohta ollaan taas Tenryu tasolla :confused:

Lidiaa täälläkin odotellessa... ei oikein ikinä 7:ssa tullut sitä käytettyä niin ihan hauska päästä kokeilemaan kunnolla.
 
Itse kävin kanssa Flame Rulerin puolella, mutta sieltä pudottiin nopeasti ja nyt on sellainen turpaansaamisen putki käynnissä että kohta ollaan taas Tenryu tasolla :confused:

Lidiaa täälläkin odotellessa... ei oikein ikinä 7:ssa tullut sitä käytettyä niin ihan hauska päästä kokeilemaan kunnolla.
Joo, saa nähdä miten tuo rankkien taso tässä elää ja pysyykö itsekään nyt kovin vakaasti flamena. Eilen sieltä tuli pari kertaa pudottua, mutta heti noustua takaisin. Pientä toivoa antaa, kun kuitenkin joitain fujineitakin tuli päihitettyä. Ihan hyvältä tämä uusi patch vaikuttaa, vähemmän turhautumista keskimäärin, vaikka häviäisikin.

T7 meni itseltä niin ohi, vaikka tuli sekä platina että 1000 GS hommattua. En paljoa perusrosteriakaan tainnut läpi käydä, enkä varmaan yhtäkään dlc-hahmoa kokeillut. Lidia kuitenkin vaikuttaa hyvinkin kiinnostavalta.
 
Hitto kun tästä saisi jotenkin vaihdettua tuon menun musiikin. Kuulostaa ihan hirveältä kuuntelipa millä aparaatilla hyvänsä, vai onkohan mulla konsolin ääniasetukset jotenkin päin honkia.
 
Hitto kun tästä saisi jotenkin vaihdettua tuon menun musiikin. Kuulostaa ihan hirveältä kuuntelipa millä aparaatilla hyvänsä, vai onkohan mulla konsolin ääniasetukset jotenkin päin honkia.
Siis ihan päävalikon musan? Tässä saa vaihdettua melkeinpä minkä vaan musan (hahmonvalinta, kustomointi, kentät, päävalikko jne), menet vain jukeboxiin. Itsellä pyörinyt päävalikossa Tekken 5:n menumusa melkeinpä julkaisusta asti, eli "Mode select ~Tekken 5~". Itselle hahmonvalintamusa oli ainoa oikeasti ärsyttävä ja se lähti kyllä nopeasti vaihtoon. Mutta jos sulla kuulostaa laadullisesti huonolta, niin en tiedä, käy jukeboxissa vertailemassa.
 
Siis ihan päävalikon musan? Tässä saa vaihdettua melkeinpä minkä vaan musan (hahmonvalinta, kustomointi, kentät, päävalikko jne), menet vain jukeboxiin. Itsellä pyörinyt päävalikossa Tekken 5:n menumusa melkeinpä julkaisusta asti, eli "Mode select ~Tekken 5~". Itselle hahmonvalintamusa oli ainoa oikeasti ärsyttävä ja se lähti kyllä nopeasti vaihtoon. Mutta jos sulla kuulostaa laadullisesti huonolta, niin en tiedä, käy jukeboxissa vertailemassa.

Juurikin sen päävalikon musan. Itseäni jotenkin ärsyttää suuresti se "pumppaaminen" siinä biisissä. Varsinkin television kaiuttimien kautta kuulostaa ihan hirveältä. Mutta loistava juttu, että voi vaihtaa. Kiitos!
 
Ylös Bottom