Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

Oi, TTT-turnauskaaviosta löytyy oikein hahmot ja erävoitot. Hienoa. :)

Pelaaks Yoshi oikein Tagiakin, vai eikö muut vaan oo pelannu niin paljoa että raivasit ties kolmanneks? Ja pelaaks Juhana enemmänkin Jack-kaksikolla vai oliko toi vähän "näyttämistä" T4-turneen jälkeen...? :D


No oli miten oli niin onnittelut pärjänneille.
 
Jep, T4-turnauksesta viisastuneena älysin että voisihan sitä ottaa ylös muutakin kuin matsin voittajan. Kyllä se Juhana Jackejä muutenkin käytää, ihan hyviähän ne on. ;) Ne on ikään kuin sen yksi perustiimi, toinen on Bryan & Bruce. Lisäksi aina välillä näkee Paulia, Law'ta, Kingejä... Aika monella se pelaa. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Pelaaks Yoshi oikein Tagiakin, vai eikö muut vaan oo pelannu niin paljoa että raivasit ties kolmanneks?

Kyllä minä nelosessa paljon parempi olen, mutta kyllä minä sentään jotain TTT:stäkin muistan. Kävi vain parempi tuuri TTT-turnauksessa, eipä siinä muuta.

Eipä nuo turnaukset ihan oikeaa kuvaa taidoista anna, Juhana kun tippui T4-turneesta kokonaan pois varsin pian. Kuitenkin aivan taatusti paras pelaaja suomessa ko. heppu on.
 
VF4Evo videot miitistä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
No niin, tarttisin sitten vaan kortin ja VF4evon jostain lainaan, PAL-pleikkarin saan lainattua asukastoimikunnalta, whee. :)

Laukkanen tässä. Mulla on ne samat VF4Evo replayt kuin Westillä, ja pelikin lisäksi. Matsien taso ei todellakaan päätä huimaa, mutta ehkä vähäkin on parempi kuin ei mitään. Se viides replay on minä vs. Juhana eikä Viet. Entomo, minne toimitan?

Lisäksi myöhäiset kiitokset hienosta ja hyvin järjestetystä miitistä kaikille asianosaisille!

- ManjiMaru
 
Ikäväkseni joudun ilmoittamaan että kaappauskoneesta näyttäisi sittenkin rikkoutuneen kovalevy. Yritin sitä kovasti iskeä kiinni tähän toiseen koneeseen ja erroria vaan pukkaa. :( Eli koneella nauhoitettuja matseja (GGXX ja TTT) ei todennäköisesti saa sieltä ulos enää millään. Anteeksi tuo "toiveiden herättely" aikaisemmin, mutta viimeksi kun konetta yritin käynnistellä, vika ei vaikuttanut olevan kovalevyssä, joka on vieläpä lähes uusi. Onneksi takuu on vielä voimassa, joten vien levyn ensi viikolla takaisin kauppaan. Hyvällä tuurilla olen vain itse kämmäillyt ja siellä saavatkin levyn toimimaan, mikä on tosin aika epätodennäköistä. :rolleyes:

ManjiMaru: Helpointa varmaankin tavata joku päivä kaupungissa tai sitten voisit tulla käymään Yoshin luokse Malmille. En tunnu saavan kiinni tätä "PS2-vastaavaa", joten pitänee käyttää hyväksi Yoshin laitteistoa kaikkien PAL-matsien kaappaamiseen. Hieno juttu jos voit Evoa ja muistikorttia lainata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
The kiihdytetty tekken...

Juuh...

Nyt on sitten saatu tuo "The kiihdytin" ja TTT toimii nätisti 60hz:ssä. Kyllä on nannaa pelata. Ensi miitissä sitten napsitaan niitä TTT voittoja enemmänkin ;)

Mutta suurin kiitos kuuluu tietysti illu:lle, joka kyseisen tuotteen tilasi. Kiitos. Sentään vielä löytyy avuliaita, ystävällisiä ja mukavia henkilöitä jotka viitsivät tilata omalla kortillaan nettikaupoista :)

Kiitos vielä kerran.. :)

--> Tekken..
 
Juttelinpa tuossa eilen ruotsalaisen Mishima-pelaajan Maxi Milianin kanssa ja kaveri tulee luultavasti käymään Suomessa tällä viikolla, todennäköisesti viikonloppuna. Hyvällä tuurilla saa jonkun kaverinsakin mukaan. En nyt ihan uutta Rautanyrkkiä taida tämän kunniaksi järjestää, mutta jonkinlainen kokoontuminen voisi olla paikallaan. Pelipaikkana toiminee vanhempieni asunto (tyhjänä viikonlopun) ja kaikki TTT:stä kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan. Eikä T4:nkään pelaaminen ole kiellettyä, jos (ja kun) hoidan paikalle kaksi TV:tä ja PS2:ta. Ruotsin vierasta/vieraitamme tosin ei T4 kiinnosta lainkaan. Majoituskin onnistuu, jos joku Helsingin ulkopuolella asuva haluaa tarttua tähän ainutlaatuiseen tilaisuuteen tulla omistetuksi Tagissa. ;)

Oletettavasti minun ja 1-2 ruotsalaisen lisäksi paikalle saapuu Juhana ja Yoshi^, toivottavasti myös west, JussiMan, d-vilman, Skuge, Jani ja Sebu. Pistäkäähän jotain kommenttia kaikki listassa olevat, ja muutkin joita kiinnostaa liittyä joukkoon. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Homma on nyt melko selvä ja Maxi tulee viikonlopuksi Helsinkiin: saapuu perjantaina aamulla ja lähtee maanantaina iltapäivällä. Valitettavasti yksin, mutta kieltämättä jo pelkästään hänessä ole tarpeeksi vastusta kenelle tahansa. :D Olemme todennäköisesti koko viikonlopun vanhempieni kämpässä Oulunkylässä, minne saa tulla käymään tai vaikka koko viikonlopuksi, ihan kuinka vain. Voin tulla hakemaan rautaieasemalta tai Oulunkylän asemalta. Laittakaa kaikki kiinnostuneet viestiä tänne tai sitten soitto/tekstari viikonloppuna niin voidaan sopia tarkemmin. Kaikki joukolla länsinaapuria niistämään eikö vaan! :p (Voi tosin olla että menee hieman toisin päin...)

Tällä hetkellä näyttäisi olevan tulossa:
minä
Juhana
Maxi
Yoshi^
west
skuge (ja Jani ?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Olisikohan tuohon tilasuuteen mahdollisuus osallistua kun rautanyrkkiin en sitten pääsyt (ja se kyllä harmittaa). Kaverikin olisi (ehkä) kiinnostunut (ihan hyvä tekken pelaaja).

Olisko tuo juttu tulevana perjantaina? Silloin ei ole oikeastaan mittäan tähdellistä tekemistä (ellei sitten jostain syystä eksytä kotkan meripäiville).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Totta kai. Toivottavaa on että porukkaa tulee, kun kerran kaveri Ruotsista asti tänne raahautuu. Perjantaina eli ylihuomenna siis aloitellaan ja tietysti muinakin päivänä voi tulla. Ja mun puhelinnumerohan löytyy tuolta vanhalta Rautanyrkki-sivulta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Olisi kyllä ihan kiva tulla vähän testaamaan taitoja kun kavereista on vain tämä yksi josta on kunnon pelikaveriksi. Olenko sitten keskivertoa parempi vai ovatko muut kaverini jotka tekkeniä pelaavat aivan surkeita. :D

Olisiko tarvetta muuten multitapille kun sellainen sattuu minulta löytymään. (TTT:ä ajatellen)
 
Juu ota ihmeessä Multitap mukaan. Kävipäs hyvä tuuri että sellainen saadaan tälläkin kertaa paikalle. :)

Kaikki varmaankin löytävät Oulunkylän asemalle, jonne siis pääsee P ja I lähijunilla. Voin hakea sieltä asemalta tai laittaa asunnon osoitteen privaviestinä, jos joku haluaa suunnistaa itse paikalle. West varmaankin osaa tulla omin avuin. Minä, Juhana ja Maxi (oikealta nimeltään David) olemme siellä Oulunkylässä noin klo 17 lähtien ja todennäköisesti koko viikonlopun. Käymään voi tulla ihan kuinka huvittaa, kannattaa tietty soittaa tai tekstata ensin.
 
Jos pistät osoitteen privana niin eihkän sinne löydä omin avuin.

Sellainen käytännön kysymys, että kun autolla ollaan sinne tulossa niin miten on parkkipaikkojen laita?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Tuleeko videoita?
Luultavasti, mutta vain muutamia. Oulunkylä on muten kaikin puolin parempi pelipaikka kuin 17 neliön solu, paitsi että siellä ei ole tietokonetta eikä matseja voi kaapata. Sunnuntai-iltana vois kaappailla, mutta tiedä sitten moniko tänne Espooseen vielä tulee.
 
Hyvinhän se meni. Paikalla tosin oli lisäkseni vain Entomo, Juhana ja se ruotsalainen.

Sain kyllä nenilleni niin juhalta ( ehkä ~10 voittoa ja 50 häviötä)kuin vieraaltakin ( 1 voitto, tosin pelattiin vain noin kymmenen matsia ). Entomon kanssa pelaisin aika tasaisetsi, eli matsit meni melkein yks yhteen ja oli hauskaa.

Myöhemmin miitti jatkui Entomon kotona jonne piti tulla pari pelaajaa lisää, mutta itse lähdin jo lauantaina kotiin.

Ruotsalainen oli kyllä todella taitava, teki erehtymättä wavedashia ja ewgf:ää ja osasi tehdä tosi kewlejä komboja. Juhana kuitenkin voitti useimat heidän välisistä matseista, joten suomen maine säilyi ;)

Edit: Ja pelattiin ainoastaan tagia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom