Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken Tag Tournament!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
mikset pistänyt Löpöä asialle, kun kerta niin kova oot :p

No koska MC Löpez ei vastannu känikkään niin sitä ei saatu karsintoihin houkuteltua...

Yoshimitsulle: Niin laitetaan vaan HC tekkenisti skaba pystyyn, palkinnoks vaikka täydellinen kotiteatteri sydeemi, sä hankit palkinnot niin mä pelaajat...:D
 
Juu tääl ois yks hc-tekkenisti ja ois iha mielenkiintosta pelata kovia vastaan. Game-world messuilla pelasin ykköstä ja kakkosta vastaan vaikken itse kisaan enää päässykkään. Ehkä jo tänä vuonna. Oli aika tasasta sen kakkosen kanssa. Pelattiin siis Tekken 4:sta. Forestilla voitin sen muutaman kerran ja se taas oli ainakin Hwoaringilla aivan liian hyvä. Ykköstä vastaan taas ei ollu oikein mitää chanssejä. Oli kuulemma Suomen mestarikin. :rolleyes:
 
sain juuri tekkenin ja mietin että mitä harjoittelu modissa kun jotkut liikkeet täytyy tehdä "while rising" mitä ihmettä se tarkoittaa?

Ja onko se arcade mode missä voi mennä "eteenpäin" peliä ja voittaa uusia hahmoja vai voittaako hahmoja kaikista modeista?
 
1.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
sain juuri tekkenin ja mietin että mitä harjoittelu modissa kun jotkut liikkeet täytyy tehdä "while rising" mitä ihmettä se tarkoittaa?

2.Ja onko se arcade mode missä voi mennä "eteenpäin" peliä ja voittaa uusia hahmoja vai voittaako hahmoja kaikista modeista?

1. Noustessa. Menet kyykkyyn ja päästät kyykyn pois ja heti perään liike...noin...

2.Hahmoja saa lisää vain vetämällä arcade-osiota. Tais kyllä ollu joku hahmo minkä sai vähän erilailla. En nyt muista.
 
Mä voin tulla mukaan häviämään, vaikka oonkin harjotellu ahkerasti. Voitan jo naapurin räveltäjät ja pikkuveljen joka pelas tekken 3:sta monta vuotta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

2.Hahmoja saa lisää vain vetämällä arcade-osiota. Tais kyllä ollu joku hahmo minkä sai vähän erilailla. En nyt muista.
Saa niitä myös pelaamalla vs battleja, esim eräässä nimeltä mainitsemattomassa tapahtumassa jossa räpellettiin olan takaa, tuli kunimitsu valittavien joukkoon kun olivat tarpeeksi kauan sählänneet...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Hahmoja saa lisää vetämällä arcade-osiota...
En nyt aio spoilata ketään, mutta mielestäni osa "lisähahmoista" on aivan naurettavia: Kaiken maailman puu-ukkoja ja muita - hoh hoijaa...
 
Löytyyköhän mistään listaa heitoista, joilla pystyy vaihtamaan samaan aikaan taistelijaa. Esim, ohjekirjassa on neuvottu jin ja jun heitti jossa jin tekee heiton ja jun jatkaa sitä. Minkää hahmon liikekirjasta tätä ei löydy. Eli mites tommoset tehään?
 
Löysin eilein hienon heitti liikkeen joka hahmolla. Te tekkenistit varmaan tiedätte tämän jo. Elikkä oon kattonu kun tietokone tekee välillä hahmoillaa niska lenkki heiton ja toinen tulee suoraan vaihdosta päälle. Tota ei löydy mistään ohjekirjasta, joten jouduin harjoittelemeen hiukan kuinka se tehdään. Rävellyksen kautta voittoon ja nyt osaan liikkeen. On muuten erittäin kätevä, kun sen voi tehdä joka hahmolla.
Nyt kun pääsisi joskus kunnon pelaajia vastaan mättämään, niin saisi nähdä miten hyvä on. Pääsin muuten kanssa very-hardilla pelin läpi. Eikä ollut edes vaikea. Saisikohan jonnekkin järjestettyä tekken tapaamisen. Voisi sitten mättää täällä ps2finissä käyviä. Vielä sen verran että, olen mättänyt nyt tekkeniä yli 3 kuukautta, about 1-3 h päivä tahtia. Pikku veljeä ja muita kavereita vastaan. Ainoa huono puoli on haastajien taso, se kun on aika huono. Oisi hauskaa kokeilla vaikka taistella täällä käyvää Yoshimitsu:a vastaan:cool:
 
Vai sellane heitto, muahahahaahhahaha! Joo toi on iha perusheitto ja kaikki vähänki enemmän pelanneet tietävät miten toi tehdään. Kannattaa ennemmin harjotella hahmojen erikois tag heittoja, vaikka ne onkin vaikea tehdä, mutta aiheuttaa ihan kivasti damagea. Esim Forestilla ja Paulilla on aika tappava Poison arrow compo, jota kyllä harjottelin pitkää, mutta nyt osaan jo täydellisesti ja onnistuessaan todella näyttävä. Toi 3 kuukautta on todella pieni aika. Ite on harjoitellu nyt sellasen 3 vuotta, mutta alankin olla jo todella hyvä. Kehitystä ei oo enää hirveesti tapahtunu. Pelaan useimmiten team battlea 8 ukon randomilla ultra hardilla, eikä se useinkaan kummosesti anna vastusta. Että ei muuta ku enemmän vaa harjotusta ni katotaa sitte. :D
 
skabailua.

ainakin Yoshi ja Jussi puhu jostain pienimuotosesta Tekken-kisasta. meitsi on messissä. laitetaanko homma vireille?

palkintona: foorumin ykköspelaajan titteli ,)

vaihtoehtoina vois olla TAG ja perinteinen 1 vs.1.

tarkempaa säätöö sisällöstä voi miettiä kun saadaan sopiva määrä tasokkaita osallistujia. mä voisin osallistua kahden henkilön voimalla. suurella todennäköisyydellä ollaan kaverin kanssa finaalissa ;)

"Perfect"
 
Voi pask, porukat mättäny tekkeniin 3 vuotta, joo ei taida olla mulla mitään saumaa voittaa teitä, mutta voin tulla sinne häviämään. You lose!
Minnekköhän tää kilpailu pitäs järjestää?
Onkohan kellään mitään ehdotuksia?
 
Ei kai Suomessa ole muita paikkoja kuin Helsinki. Niin että tänne vaan, tänne vaan..!
 
mä pelasin Tekken Tag Tournamentia pari päivää ja kun ei ollu kaveria pelaamassa niin kyllästyin tosi äkkiä eli jos ei o kahta ohjainta niin älä missään nimessä osta...:(
 
Mulle sopis helsinki sijaintina aika mainiosti. Sitten vaan pitäisi saada joku mesta, minne porukkaa voisi kokoontua mittelöihin.

Kenelläkään isoa kotia ja PS2:sta helsingissä ?)
 
Täällä kun tuntuu olevan jonkin verran näitä TTT:n taitajia niin joku varmasti osaa auttaa minua seuraavassa ongelmassa.
No, tehän tiedätte, kun tekee taklauksen ja hakkaa vastusta maassa niin joillain hahmoilla on mahdollisuus lisäksi murtaa käsivarsi (jin, paul, king)Tämän käden murtamisen voi torjua (ainakin jun ja jin), mutta millä näppäin yhdistelmällä ja mihin kohtaan turjunta ajoitetaan. Siis miten käden murtamisen voi torjua (ja samalla tehdä vastaiskun)?
 
Se on 1+2,2,2,2,2 ja vastaisku yksi 2:nen lisää (ei onnistu kaikilla hahmoilla). Tee se vain nopeasti.
 
On tässä taas pelattu tekkeniin, ultra-hardilla menee jo helposti peli läpi ja survivorissa päälle 100 tappoo... on vaan helvetin tylsii noin survivor matsit :D
 
Ylös Bottom