Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Tietysti aikaa oli niin vähän, etten ehtinyt palaamaan ja saamaan pisteitäni.:mad:

kyl sä taisit ne pisteet saada kuitenkin... kun otin ton kuvan jonka laitoin tonne "silloin kun minä olin rintamalla", siinä ainakin lukee sun nimi ja pisteet.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

2.02 patch pitäisi olla jo käytännössä valmis, ja se odottaa vain jonkun tarkastuskeskuksen läpipääsyä. Sen pitäisi käytännössä poistaa kaikki freezing ongelmat pelistä. (Zipperin mukaan testiryhmä pelaillut viikon ilman ainuttakaa kaatumista).

Hope se nyt tulis ladattavaksi pian. Olisi mukava päästä hakkamaan taas domia oikein urakalla.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itsellä ei ole sitten viime peli-illan jälkeen kaatunut kuin vain kerran.

Mutta itse ongelmaan. Jotkut varmaan saattaa viime peli-illasta muistaa kun valitin, että omat puolulaiset ovat näkymättömiö. Oli kyllä aika ärsyttävä bugi. Nimet, tähtäimet ja äänenvaimentimet näkyi, mutta muu olikin sitten näkymätöntä. Ei ollut kyllä hirveän hauskaa kun piti kokoajan varoa ettei pistä luotia oman pelaajan takaraivoon.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eipä muuten ole täällä domination pätkäissyt kokonaiseen viikkoon, ja lähes joka ilta sitä useampi rundi tullut vedettyä.

Lagia on kyllä domeissa riittänyt ja joku ihme yhteys on tuolla movella lagin määrään nähden. Jos on ihan hemmetin kova lagi matsissa, niin alkaa tähtäin soutamaan. Yleensä justiinsa tykistökeskityksessä jossa on paljon porukkaa, menee tähtäys vinoon. Pyörittelemällä paranee, mutta ainoastaan uusi kalibrointi parantaa kunnolla. Rasittavaa, sillä lagimatsit on muutenkin moven pahimpia tappajia.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Rupee vähitellen vituttamaan taas oikeen kunnolla tää freezaaminen. Tapahtuisi edes sillon kun pelaa yksin randomeitten kanssa mutta ei. Kahtena viimeisenä iltana juuri kun on saatu se pari täyttä KFS squadia kasaan ja peli käyntiin niin niks, peli lyö ittensä nalkkiin :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen ilalla taisin pelata 3 domia, joista kahdessa jäätyminen. Huono onni. Lohdukkeeksi Zipperin koodaajalta hieman teknisempään tietoa mitä 2.01 korjasi ja mitä 2.02 tulee korjaamaan.

zpr_WhiteTiger sanoi:
2.01 fixed a bug where somehow remote players would end up executing code meant for local players. This is obviously really bad and anyone with that bugged remote player on their screen or nearby would crash. So that's why clusters of people would freeze at the same time.

2.02 fixes several issues including a crash where a raycast was returning an invalid object. Trying to use this null object normally caused a crash. There were two or three other crashes where some data was assumed to always be valid, but somehow it could become invalid.

These were all super easy to fix, it's just a matter of finding the problem. In all cases, this was code that no one has touched in months and the freezing didn't show up in our internal testing or in the beta, yet somehow it started causing trouble as soon as 2.0 went live.

Kyllä se korjaus sieltä kohta tulee...

Lagi-valituksiin sama kaveri totesi:
From what I understand, the lag probably isn't really lag, it's most likely poor server frame rate and some other similar issues. This is improving in bits and pieces and won't require a patch. It'll just start to go away as we fix it.

Klaani-deployn voice-ongelmasta hän totesi:

The clan deploy voice chat bug is not fixed in 2.02, but since it's a server hotfix, it'll just magically start working someday.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tämä ei todennäköisesti ole MAGin ongelma, mutta laitetaan tänne, jos tulisi vinkkiä, miten asiaan saisi asian korjaantumiseen johtavaa ohjausta.

Huomasin eilen, ettei Jabran sinihammas-korvahommeli enää toimi. Ei kuulu mitään, ei reagoi huutoon. Kattelin pleikan asetukset ja edelleen niinkuin pitää. En kokeillut vielä muissa peleissä, mutta ei kauhiasti reagoinut myöskään pleikan asetuksissa, missä mikin volyymiä säädetään. Mikki reagoi kyllä yhteyteen, eli tulee piippaus, kun asetuksista laittaa yhteyden päälle.

Eli mikki hajalla -> mikroon ja uusi hankintaan vai löytyiskö joku korjauskikka?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tämä ei todennäköisesti ole MAGin ongelma, mutta laitetaan tänne, jos tulisi vinkkiä, miten asiaan saisi asian korjaantumiseen johtavaa ohjausta.

Huomasin eilen, ettei Jabran sinihammas-korvahommeli enää toimi. Ei kuulu mitään, ei reagoi huutoon. Kattelin pleikan asetukset ja edelleen niinkuin pitää. En kokeillut vielä muissa peleissä, mutta ei kauhiasti reagoinut myöskään pleikan asetuksissa, missä mikin volyymiä säädetään. Mikki reagoi kyllä yhteyteen, eli tulee piippaus, kun asetuksista laittaa yhteyden päälle.

Eli mikki hajalla -> mikroon ja uusi hankintaan vai löytyiskö joku korjauskikka?

Itsellä Jabra takkuili saman tyylisesti ja uudelleen parittaminen auttoi asiaan. Muistin nimittäin isoisän ohjeen koirista (tai siis tarkemmin ottaen narttu ajokoirista). Ongelma kun oli että eräs ei haukkunut. Isoisä tokaisi koirien olevan kuten naiset, heti kun ne astuttaa alkaa haukkuminen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itsellä Jabra takkuili saman tyylisesti ja uudelleen parittaminen auttoi asiaan.
Samaa vikaa välillä mulla ton Sonyn virallisen PS3-mikrofonin kanssa. Uudelleenparitus auttaa.

Muistin nimittäin isoisän ohjeen koirista (tai siis tarkemmin ottaen narttu ajokoirista). Ongelma kun oli että eräs ei haukkunut. Isoisä tokaisi koirien olevan kuten naiset, heti kun ne astuttaa alkaa haukkuminen.
Asiaäijä! :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Zipperin Jeremy Dunhamin lausunto jäätymisiin vielä viimeisten patchien jälkeenkin:

We have been honest with you from the very beginning -- every time we say we fixed lock-ups or freezes we have, but it doesn't mean they're completely eliminated for everyone. Lock-ups are nowhere near as frequent as perceived; we can identify when people have problems in-game and the ratios are incredibly small. Compared to the instances when crashing first happened, the problems are much fewer than they are before. But we've stated many times -- on the boards, in our podcasts, in the games, etc -- that we're continuing to look into the problems that people have as best we can, but it's not that simple. MAG is an incredibly complex game with a lot going on, so identifying what makes "Player A's" game crash when "Player B's" game is fine isn't an overnight thing.

We understand that it is frustrating when you're the person the lock-ups are happening to, but it doesn't mean just because it's still happen that we've skipped over it and are moving on. We haven't moved on yet -- if we had, Escalation wouldn't be out today.

Työtä siis jatketaan edelleen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Syytä on jatkaakin, ainakin henk. koht eilen tuli jäätymisiä aivan liikaa + bugailua klaaniaulan kanssa ja mitä pelaaja listaa seurasi / komentteja kuunteli niin ongelmia oli ihan sopivasti muillakin 8). Itse asiassa ainakin omalle kohdalle eilisen kokeilun perusteella tämä 2.02 on _paljon_ surkeampi esitys kuin 2.01 puhuttakaan pre 2.0 versioista.

Aula jonka Vulgar teki kun toisesta loppui chat, niin ekaan peliin pääsin ja seuraavista rannalle 4krt, sitten taas peliin ja eikös paska jäätynyt latausruutuun -> joten pelit loppu siihen. Ei auttanut "rannalle jäänti ongelmaan" vaikka välillä poistui clan aulasta, Escortti taisi päästä vielä huonommalla prosentilla peliin aulasta 8). Sentään jälkikäteen joinaus tuntui toimivan sanotaanko kohtuullisesti...

Se on muuten hauskaa, että koko korttitalo ilmeisesti ps3 käyttiksestä lähtien hirttää kiinni eli käytännössä koko matolaatikko kaatuu suorin vartaloin kun tulee pienikin "odottamaton virhe". Nykyisin alkaa tuntumaan, että windows on oikeastaan todella toimiva käyttis, sillä harvoin enää edes xp:ssä koko käyttis kyykkää jos/kun joku softa vähän kenkkuilee -> ei olisi uskonut että konsoli saadaan tähän jamaan.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itse asiassa ainakin omalle kohdalle eilisen kokeilun perusteella tämä 2.02 on _paljon_ surkeampi esitys kuin 2.01 puhuttakaan pre 2.0 versioista.

Sama täällä. Minulla on aikaisemmin ollut todella vähän ongelmia jäätymisien kanssa, mutta nyt niitä tuntuu olevan enemmän. Lähinnä tuntuu, että juurikin tuo klaaniaula aiheuttaa niitä. Tänään pelasin useamman pelin resurssia ilman ongelmia, kunnes hyppäsin porukan mukaan klaaniaulan kautta. Sitten jäätyikin konsoli välittömästi. Tällä kertaa loppui minun pelit tasan siihen paikkaan, ei vain jaksanut enää sytiä konsolia päälle, kirjautua sisään, odottaa pelin käynnistymistä, toivoa pääsevänsä peliin minkä muut oli juuri alottaneet ja sitten vielä sormet ristissä pelata ja toivoa ettei tilttaisi. Toivottavasti saavat tosiaankin fiksailtua noita.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Sama ongelmien linja jatkuu täälläkin.
Itsellä on kaikki uudistuspäivitykset vuorollaan tehneet pelistä melkein pelikelvottoman. Jos vain jollain on joku ongelma ilmennyt päivityksen jälkeen, on se löytynyt täältäkin.
Pari korjauspäivitystä kehiin, niin taas on pelittänyt.
Tähän 2.0 uudistukseen ei vielä ole kaiken korjaavaa ratkaisua löytynyt, vaikka paranee koko ajan. Tänään pääsi jo usemman pelin (3-4) alusta loppuun ilman ongelmia...joka sitten otettiin takaisin kolmessa seuraavassa, joissa ensimmäinen (domi) jumitti henkilöni bunkkeriin kun pari minuuttia jäljellä kellossa ja jäätyi pelin loppuessa.
Tässä välissä yksi escalation sujui lähes ongelmitta, ainoastaan spawnatessa jäi lähes aina muutamaksi sekunniksi bunkkeriin jumiin.
Sitten taas seuraava domi ei päästänyt alun latausruutua pidemmälle.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tulipa nytten vaan mieleen kun tuossa yksi päivä pelailin kaappausta ja nousin bunkkerin tikkaita pitkin koirjailemaan tornitykkiä, niin kädet näkyivät kun menin tikapuita ylös. Ei ole ennen näkynyt eikä myöskään tuon koomin. :D Ei tuolla mitään merkitystä ole, mutta tulipa vaan mieleen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Päivän repeeminen Heppuxin kommentille :D tosin, on mullakin välillä näkyny kädet tikapuissa kiivetessä, on se aidomman näköistä silloin ;)
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Päivän repeeminen Heppuxin kommentille :D tosin, on mullakin välillä näkyny kädet tikapuissa kiivetessä, on se aidomman näköistä silloin ;)

Harmittaa hieman kun ne on vielä hyvin tehty siihen ja noin harvoin niitä pääset katselemaan :(
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Noni, tulihan se ensimmäinen jäätyminen escalationissakin.. Tästäkö se sitten alkaa :confused:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen peli-illassa viiden tunnin sisään kaksi kaatumista, eli ei paljon mutta sitäkin rasittavampaa.

Eka tuli juuri kun Acquisition puolustus alkoi, vaati koko pleikan reboottia. Kävin sitten koko klaanilistan läpi mujtta aina tuli vaan "Requested game cannot be joined." kunnes viimein Ukkosenjumalan kohdalla tärppäsi ja pääsin sisään. Ja tämä siis tottakai juuri kun olisi ollut häppärin eka matsi..:rolleyes:

Toka oli vähän erikoisempi keissi (mutta ikävä kyllä ainakin allekirjoittaneella yleistymässä päin) eli pääsin lvl 70 ja olin käyttämässä kahta viimeistä kykypistettäni. Peli semi-jämähti siihen kyvynhankinnan yes/no kohtaan, pääsin ainoastaan kolmiolla katselemaan klaaniaulaa mutta siihen jäinkin. Samalla kun mulla freezas niin porukka pääsikin joinimaan saboon (mikä ei aiemmin onnistunut) ja aloittivatkin pelin pian itse jäädessäni roikkumaan aulaan. Pelkkä pelin buutti auttoi onneksi tähän..
 
Ylös Bottom