Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Menipäs eilinen ilta moitteettomasti. Ei jämähtänyt kertaakaan. Päivällä jämähti kerran.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onko psn networkissä joku huolto/vika tila kun ei päästä kirjautumaan sisälle? (80023017) erroria pukkaa.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tälläinen viestiketju löytyi virallisilta foorumeilta:Does MAG Freeze? Let's Fix It!

Näyttäisi siltä, että jäätymisiin ei ole tulossa kovin pikaista korjausta. Kannattaahan tuohon vastailla, jos se vaikka jotakin auttaisi.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Jättipottipäivä. Aluksi kun starttasi MAG:a niin nakkasi pihalle PSN:stä. Teki usemman kerran. Sitten kun lopulta pääsi hahmonvalintaan, niin kolme tai neljä kertaa antoi 5:5-virhettä. Tuosta kun selvittiin, niin pääsin yhteen saboon omikseen. Sen jälkeen menin klaanilobbyyn, josta en päässyt peliin kertaakaan. Perässä joiniminen ei onnistunut ja kaiken lisäksi mulla ei äänet toimineet lobbyssa. Sitten kun tuli jotain muuta ilmoitusta kuin "Game is full" tai "COuld not be joined" antoi lisäbonuksena 13:5-virhettä. Lopulta jäätyi valikoihin.

Koetetaan vielä kerran, jos ei pelaa, niin onneksi viikolla tuli Prince of Persia: Sands of Time PS Storeen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilisen loppuillan MAG-moment: 18 sekuntia pelikellossa aikaa Dominationissa, ja päätin respatessa jäädä bunkkeritykille napsimaan pari irtopistettä. Toiveeksi jäi, peli jumiin ja kk:n ääni iloisessa luupissa :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Huh. Ehdin jo pelästyä, kun eilen päivityksen jälkeen hahmoni oli "poistunut", eli sitä ei ollut valittavissa. Oli vain mahdollisuus luoda uusi soturi. No siinä sitten pienessä paniikissa painoin, että teen uuden tyypin niin heitti näytölle jonkun virheilmoituksen (ei muistukuvaa mikä oli). Tänään kun menin uudestaan katsomaan niin onnekseni oli vanha soturini vielä pystyssä.

Vaikka MAGissa onkin näitä hauskoja bugeja jotka piristää peliä niin tämä ei kyllä kuulunut niihin. Jotain rajaa sentään näihinkin.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Zipperin community leaderin mukaan he eivät ole pystyneet toistamaan pelin jäätymistä vielä kertaakaan omissa testeissään, joten vian korjaaminenkin on siten kohtuullisen hankalaa. Aika kummallista jos siellä ei jäätymistä tapahdu koskaan, mutta pelaajien parissa tapahtuu.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Zipperin community leaderin mukaan he eivät ole pystyneet toistamaan pelin jäätymistä vielä kertaakaan omissa testeissään, joten vian korjaaminenkin on siten kohtuullisen hankalaa. Aika kummallista jos siellä ei jäätymistä tapahdu koskaan, mutta pelaajien parissa tapahtuu.

Juu tuon luin kans itse. Aika ufojuttu se on jos ei niillä tapahdu jäätymistä ollenkaan. Mun ei tarvi kun SVERin puolustus domi laittaa käyntiin ja sit jään odottelemaan jäätymistä. No, onneks sielt on nyt tulossa se uusin patchi, katellaan miten se sit auttaa. Ja tässä pitäis ostaa se ladattava versio, sekin kuulemma hiukan auttaa asiaan.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

mulla ei ole jäätymistä ilmeentynyt mutta peli heittää vähän väliä pihalle (valikosta tai ihan pelistä) ja näyttää ruudulle koodin x:xx malliin. numerot vaihtelee aika usein. joskus tulee servulle kirjautuessa että psn:ään ei saada yhteyttä vaikka koko ajan olen kirjautuneena sisään. johtuuko tämä hitaasta nettiyhteydestä? kun täälä asuntoloilla on jonkin verran porukkaa netissä niin se on lievästi ylikuormitettu :(
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

johtuuko tämä hitaasta nettiyhteydestä? kun täälä asuntoloilla on jonkin verran porukkaa netissä niin se on lievästi ylikuormitettu :(

Voi johtua hitaudestakin. Peli potkii liian isolla pingillä liikkuvia pelaajia ulos.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Voi johtua hitaudestakin. Peli potkii liian isolla pingillä liikkuvia pelaajia ulos.

ok. mutta sitä olen kanssa ihmetellyt kun peli ei töki niin kuin esim MW tai MoH. mitä nyt palauttaa takaisin spawnipaikalle sieltä ulospäästyään.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

ok. mutta sitä olen kanssa ihmetellyt kun peli ei töki niin kuin esim MW tai MoH. mitä nyt palauttaa takaisin spawnipaikalle sieltä ulospäästyään.

MW ja Moh nettikoodi on ammattilaistermein shaibaa. Zipper on joutunut nettipuoleen panostamaan hieman enemmän, kun kyseessä on puhdas on-line peli suurimmalla yhtäaikaisella pelaajamäärällä koskaan. Lisäksi MAG käyttää dedikoituja palvelimia, eikä mitään player-hosteja.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tämän päivän huoltokatkon jälkeen en ole päässyt pelaamaan. ei anna valita ukkelia vaan ilmoittaa edelleen huoltokatkon olevan käynnissä vaikka muut kaverilistalta ovatkin pelaamassa.:mad: Muilla samaa ongelmaa??:confused:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Olipa Magi kuraa, jatkuvia yhteysongelmia. Hermot tollasessa menee kun olis ollut tarjolla KFV versus KFS matseja. No ehkä jo tänään illalla toimis mullakin.
Appura
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Muillakin oli vastaavia ongelmia, joten et ollut ainut. Itse säästyin kaikelta tuolta, mutta porukkaa jäi aulaan ja lensi pois koko pelistä. Zipper... Pliiz
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tosiaan Appura mulla ja ainakin Tku10yes:llä oli vastaavat ongelmat koko eilisen illan/yön ajan. Joten näyttää siltä, ettei omaa laitteistoaan ainakaan tarvitse rueta syynäämään.

Toivottavasti tämä ei nyt yleisty muutoin liki täydellisesti toimineeseen peliin, sillä nämä yhdistettynä domin freezing kanssa alkavat olla itselleni olemaan jo kohta liikaa.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itse lähiaikoina saanut todeta että domi ei ole ainut pelimuoto joka jäätyy, viimeisen kahden viikon aikana noin parista kymmenestä Acqu matsista on vähintään 5-matsia jäätynyt, viimeisin jäätyminen tapahtui eilen ravenia vastaan hyökätessä.

Domi on itseasiassa toiminut jopa paremmin, toivottavasti saavat jäätymiset pian kuntoon. :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Samat ongelmat jatkunu mulla ainakin tänäänki. Milloin mikäkin virhe tulee ja pelista ulos, jos edes sinne asti pääsee!!! :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itsellä ei eilen mitään suurempia ongelmia. Joissain peleissä oli selvästi lagia, mutta muutoin toimi ok.

Onko teillä moniongelmaisilla kenties Soneran nettiyhteys? Sen kanssa on porukka tänään ainakin tuntunut kokevan ongelmia PSN:n kanssa ylipäätään.
 
Ylös Bottom