Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen taisi olla servut muutenkin tokkurassa. Domination ja Aquisition matseihin pääsy oli pahinta tervaa koskaan pelin historiassa. Jopa niin pitkät nuo peliin pääsy odottelut oli, että peli on hyllyssä kunnes saatte todistettua, että pääsee edes jokseenkin järkevässä ajassa pelaamaan.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Omasta mielestä eilen ei ainakaan ollu mitään suurempaa odottelua hallintaan tai kaappaukseen... Kerran tais vaan hajottaa ryhmän peliin mennessä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itselle sattunut useamman kerran niin että olen mennyt asettamaan pommia ja ehdin ehkä saada sitä palkkia 10% täyteen kun kuolen. Pommi kuitenkin asettuu loppuun asti ja joskus ehdin jopa respata uudelleen kun tulee ilmoitus että asetin räjähteen :confused:

Onko teillä ollut uusimman päivityksen jälkeen ongelmia aseiden vaihtamisessa tai kranaattien heittämisessä? Joskus ei voi esim. heittää kahta kranaattia peräkkäin käyttämättä asetta välillä kädessä. Joskus taas on pakko heittää molemmat kranaatit että saa vaihdettua aseen tai medicin käteen.
 
Yhteys peliuniversumiin katkesi

Eli puhetta yhteyden pätkimisestä MAGissä.

Mulla on nyt muutamina iltoina ottanut urakalla pannuun kun ei meinaa päästä koko MAGiin sisälle, vaan heti hahmon valittuaan peli lataa hetken jonka jälkeen tulee "Yhteys peliuniversumiin katkesi blablabla". Ehkä yksi viidestä yrityksestä päästää läpi, mutta sitten jossain päävalikon tai peliin pääsemisen välimaastossa tapahtuu sama yhteysvirhe. Netti toimii muilta osin moitteettomasti enkä lennä esim psn:stä ulos. Pari kertaa pääsin jopa peliinkin asti mutta sitten 5-10min päästä tipuin pihalle. Kaverit on testanneet samaan aikaan ilman ongelmia, tosin eri internetin palveluntarjoalla. Onkohan kyseessä nyt oman netin jotkin asetukset, zipperin serverit vai mikä? Tätä ongelmaa on ollut pääosin aina pienillä leveleillä pelatessa. Kun pelasin loppupätkän, 35-60 lvl niin ei tullut tuollaista pätkimistä muistaakseni kertaakaan. Hermoja raastavaa kun kolme tuntia tappelee ja boottailee adsl boksia ym..
 
Vastaus: Yhteys peliuniversumiin katkesi.

Kerran on kohdalle vastaava sattunu. Mulla welhon netti ja selkis ku piti modeemia 5min pois päältä.. Sillon kyllä heitti myös PSN:stä jatkuvasti ulos.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

hmm.. iskee että "palvelimeen ei nyt saada yhteyttä. yritä uudelleen painamalla ok" tuleeks jollain täl hetkel tätä samaa? vai oonko ainut?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ruvennut tuo peli jäätymään n. 3 kertaa illassa. Eipä tehnyt ennen tuota 1.6 päivitystä.
Onko muilla ongelmia? Tietäs vähän lähteekö vikaa ettimään pleikkarista vai pelistä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Takuuvarma jäätyminen tulee jos pidätte CNI-kartan (Select-nappula) auki kauemmin (10s+).
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Takuuvarma jäätyminen tulee jos pidätte CNI-kartan (Select-nappula) auki kauemmin (10s+).
Jotenkin tuntuu nakkelevan tota jäätymistä aika satunnaisesti. Mulle ei ole tullut vielä yhtään moista. Varsinkaan tolla Tumun kertomalla tavalla. Aika monesti tulee karttaa kateltua aika hartaasti jos on ryhmänjohtajan pestin nakannut kehiin mulle. Tietty tossa voi olla, ettei 10s taikaraja ole vielä ylittynyt. Pitänee testata tässä jossain välissä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Täällä on jäätynyt peli/konsoli kaksi kertaa uusimman päivityksen jälkeen. Kerran Dominationia pelatessa ja seuraavan kerran heti uudelleen peliä käynnistäessä. Ei ole koskaan aiemmin jäätynyt...toivottavasti tulee kohta korjauspäivitystä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Joo, mulla on nyt kans hermostumiseen asti jumitellu kentästä riippumatta.
Eli Kfin ryhmän alotusvalikko -> 2min ja jumitus, joukkueen johtajana reilusti yli kentän puolivälin ja taas jumissa + monet kerrat ihan normi rivijäbänä kesken pelin jumissa. Eilen ei auttanu, ku ottaa koko koneesta virrat raakasti vaan pois.

Tänä vuonna ei ole mun kohdalla jumittanut kertaakaan, mutta kiitti vaan uuden päivityksen (mikä muuten on hjuva), niin nyt saa kärsiä oikeen kunnolla :(
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tänään, eli 22.6.2010, päivää ennen lisärin julkaisua, onko tiedotettu/odotettavissa pahastikin MAGin sekoilua?

Ajattelin ottaa tuossa aamukahvitellessani pikkumagit, mutta jäätävien pelin latausaikojen jälkeen vihdoin päästessäni Deploy osioon kohtalo nauroi minulle päin naamaa ja porasi kakkoseen.

Vai oliko tämä tarkoituksellista?

Nimittäin kaikissa pelimuodoissa oli lukko paitsi Trainingissa, dom ja aqu ei ollut pelaajan pelaajaa ja sabossakin näytti olleen noin 50 per puoli. Vetäisin siinä sen ekan trainingin sitten läpi jotta pääsisin muita muotoja tahkomaan, vaan kaatuipa peli heti sen ekan kentän jälkeen. Tästä eteenpäin en ole enää MAGiin edes päässyt:mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Huoltokatko näin arkisin aamupäivällä. Monesti kokonaan pois käytöstä mutta joskus jotain pelimuotoja pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tuntuupa olevan pitkä tämä aamupäivä. Herjaa edelleen "Virhe tietoja ladatessa. Yritä uudelleen painamalla OK.":(
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt on mullekin tullut noita jäätymisiä ja alkaa tosiaan haiskahtaa siltä, että johtuu kartasta. Tai siis jos otat selectin kautta kartan esiin ja tuijottelet tarpeeksi kauan, niin homma hyytyy. Näin kävi viime perjantaina kahdesti. Tumu tuosta taisi joskus mutu-tuntumalla arvailla ajaksi 10 sekuntia, mutta mulla ton kanssa meni paljon pitempää. Olisko lähemänä 30-45s yhdistettynä johonkin komppapäällikön taitoon. Eli karttaa tuijotellut aikansa ja sitten laukaisee liikkeelle esim. Tactical Assets Resetin ja sit se on menoa.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Juu, hieman aikaa sitten Zipperin toimesta tuo karttabugi on todettu. Kartassa on muistivuoto joka kaataa koneen noin puolen minuutin jälkeen.
 
Ylös Bottom