Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Televisio tai näyttö Xbox 360:lle

Lcd-tv

Olisiko kellään kokemuksia sharpin lcd-tv:istä? Olen 32" lcd tv:tä katellut xboxin kaveriksi, joten jos joku voisi suositella jotain tv:tä. Mitä mieltä olette sonyn KDL-32S3000 tai amsungin LE3R86BC?
 
Vastaus: Lcd-tv

Sharpeista sen verran että muuten laadukkaan oloisia kapistuksia, mutta FullHD-mallit tukevat 1080p:tä vain HDMI:n kautta.

En tiedä koskeeko tämä kaikkia Sharppeja.
 
Vastaus: Lcd-tv

Suosittelen reilusti parempaa. Testivoittaja Philips kannattaa ilman muuta tästä hinta- ja kokoluokasta ostaa. Philips 32PFL7962D voitti Mikrobitin telkkaritestin eikä siinä arvostelijan mukaan ollut huonoja puolia. Itse ostin Philips 32PFL7772D:n tuossa viime viikolla. Tämä malli on ~100 halvempi kuin tuo testivoittaja, eikä muuta eroa ole kuin se, että tässä halvemmassa ei ole Ambilight-ominaisuutta. Itselleni tämä Ambilight on täysin turha, joten päädyin halvempaan malliin ja suosittelen kyllä kaikille.
 
Vastaus: Lcd-tv

Tämä malli on ~100 halvempi kuin tuo testivoittaja, eikä muuta eroa ole kuin se, että tässä halvemmassa ei ole Ambilight-ominaisuutta. Itselleni tämä Ambilight on täysin turha, joten päädyin halvempaan malliin ja suosittelen kyllä kaikille.
Mitä olen kaupassa ihmetellyt, niin tuo ambilight on kyllä täysin turhake, jopa häiritsevä. IMO.
 
Vastaus: Lcd-tv

Mitä olen kaupassa ihmetellyt, niin tuo ambilight on kyllä täysin turhake, jopa häiritsevä. IMO.

Joo menee samaan kategoriaan "amBX ääni-, valo, tärinä- ja ilmavirtatehoste" hässäkän kanssa, joka on myöskin Philipsin :D
 
Vastaus: Lcd-tv

Tuo philips olisi mahdollinen, mutta siinä ei ole pc liitäntää. Kaapeliverkon digiviritin olisi myöskin plussaa.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Suosittelen Philipsin 32" testivoittajaa. Itse ostin vastaavan telkkarin ilman ambilightia. 899 maksoi. Oli MIkrobitin 32" LCD-TV testissä ylivoimainen. Löytyy 4 hdmi-liitintä ja kuva on loistava.
Mitä et ymmärtänyt ensimmäisestä viestistä ? "Ja samalla lähti koko merkki vaihtoon..."

Ja partiolle: oma mielipiteeni on, että oletko aivan varma, että 32" riittää ? Oma kokemukseni on, että alle 37" menee hd hieman ohi. Mitä isompi, sen parempi. Valitettavasti hinta nousee siinä sivussa...

Ja muistakaa: hyvää ja halpaa ei ole keksittykään. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin sitä se myös yleensä onkin.

Edit:
Heräsi muuten tässä kysymys, että saanko viedä gigantin nettikaupasta tilatun television vian sattuessa lähimmäiseen giganttiin, josta he järjestävät takuuhuollot jne. vai täytyykö minun toimia jotenkin eri tavalla, kun tilaan tuolta nettikaupasta
Voit raahata sen mihin Giganttiin haluat, kunhan kävelet ovesta sisään kuitin kanssa. Kätevää.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Kiinnostaisi kyllä myös se Sharpin televisio (millainen muuten Sharp merkkinä?), koska entinen hinta tosiaan oli 1190 euroa ja nyt myytiin 799. Vaikka televisio on ollutkin päällä päivät pitkät, on siinä takuu ja näin se menisi vian sattuessa huoltoon ja takuun piikkiin. Mutta niinkuin sanoin, ennemmin ostaisi uuden, ihan kaiken varalta.

Sharpin töllöissä on suurin ongelma se, että niitä ei oikein missään Suomessa tunnu pääsevän vertailemaan muihin malleihin. Gigantissa olen joskus pari Sharppia nähnyt, mutta nekin oli noita halvempia malleja. Paneelit niissä on aivan huippuluokkaa lähes kaikissa malleissa, mutta halvemissa malleissa en usko kuvan olevan ainakaan hirveästi parempi esim kuvanparannuspiirit aika samaa tasoa kun saman hintaluokan kilpailijoissa. Gigantin vertailusta oli vaikea sanoa mitään, kun kaikissa tuli ulos SD-kuvaa ja vissiin vieläpä saman jakajan kautta, sen verran paska oli SD-kuva ihan kaikissa töllöissä.

Laita mulle vaikka privana tuo Sharpin tarkka mallinumero jos se kiinnostaa, niin selvitän sulle siitä tarkempaa tietoa. Olen silti edelleen sitä mieltä, että kun olet urheiluhullu, niin kannattaa oikein vakavissaan harkita sitä HD-ready plasmaakin.

Edit: jahas, siis ostitkin jo sen LG:n? :D eli ei sitten mitään.
Edit 2: hitto kun olen sekaisin. Sorry. Eli vaihdatkin siis sen..
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Sharpin töllöissä on suurin ongelma se, että niitä ei oikein missään Suomessa tunnu pääsevän vertailemaan muihin malleihin. Gigantissa olen joskus pari Sharppia nähnyt, mutta nekin oli noita halvempia malleja. Paneelit niissä on aivan huippuluokkaa lähes kaikissa malleissa, mutta halvemissa malleissa en usko kuvan olevan ainakaan hirveästi parempi esim kuvanparannuspiirit aika samaa tasoa kun saman hintaluokan kilpailijoissa. Gigantin vertailusta oli vaikea sanoa mitään, kun kaikissa tuli ulos SD-kuvaa ja vissiin vieläpä saman jakajan kautta, sen verran paska oli SD-kuva ihan kaikissa töllöissä.

Laita mulle vaikka privana tuo Sharpin tarkka mallinumero jos se kiinnostaa, niin selvitän sulle siitä tarkempaa tietoa. Olen silti edelleen sitä mieltä, että kun olet urheiluhullu, niin kannattaa oikein vakavissaan harkita sitä HD-ready plasmaakin.

Edit: jahas, siis ostitkin jo sen LG:n? :D eli ei sitten mitään.
Edit 2: hitto kun olen sekaisin. Sorry. Eli vaihdatkin siis sen..
Joo vaihdan sen todennäköisesti aivan tässä lähiaikoina. Ei mitään, vähän itekin olen sekaisin näiden televisioiden kanssa :) Tulee kirjoteltua vähän mitä sattuu.

Joo kiitti kuitenkin. Voisin kyllä itseasiassa käydessäni Gigantissa tarkastaa sen Sharpin mallimerkinnän. Mutta tuskin sitä ostan, uusi se saa olla.

Mitäs sinä olet mieltä näistä Sampoista? Esim. saisin yhdestä suomalaisesta nettikaupasta R86 mallin 899 + 22 euron postikulut, käsittääkseni ei hullumpi hinta. Kuitenkin aika laadukkaasta mallista on KAI kyse?

No joo kyllähän tota urheilua tulee katottua enimmäkseen. Niinkuin sanoinkin futis on se ykköslaji. Tosin pelailuun menee myös aikaa. Kyllä mä ehkä tohon lcd-televisioon kuitenkin kallistun. Plasmoihin ei ole kovin paljon tullut tutustuttua. Muutenkin lcd-televisio on parempi vaihtoehto mielestäni. Mutta tosiaan toi Samsungin lcd kiinnostais. Kattellaa.

Syynä vaihtoon on kyseisen television hyvin korkea hinta kaupassa, mieluummin laitan saman määrän nettikaupassa rahaa televisioon ja saan näin hyvinkin paljon paremman television.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Mitäs sinä olet mieltä näistä Sampoista? Esim. saisin yhdestä suomalaisesta nettikaupasta R86 mallin 899 + 22 euron postikulut, käsittääkseni ei hullumpi hinta. Kuitenkin aika laadukkaasta mallista on KAI kyse?

Kokemusta vain F- ja M-sarjasta ja niissäkin suuremmasta kokoluokasta. Hinnasta sen verran, että 32" M-sarjalaista joka on tuota vähän pikkuisen parempi kapistus, on näkynyt joskus 900 pintaan. Ei tuo silti nyt aivan kauhealta hinnalta vaikuta (noitakin R-sarjalaisia tosin tais olla usemapaa eri mallia).
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Kokemusta vain F- ja M-sarjasta ja niissäkin suuremmasta kokoluokasta. Hinnasta sen verran, että 32" M-sarjalaista joka on tuota vähän pikkuisen parempi kapistus, on näkynyt joskus 900 pintaan. Ei tuo silti nyt aivan kauhealta hinnalta vaikuta (noitakin R-sarjalaisia tosin tais olla usemapaa eri mallia).
Juu malli on Samsung LCD-TV LE-32R86BDX....onko tuttu?
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Mitä et ymmärtänyt ensimmäisestä viestistä ? "Ja samalla lähti koko merkki vaihtoon..."

Ja partiolle: oma mielipiteeni on, että oletko aivan varma, että 32" riittää ? Oma kokemukseni on, että alle 37" menee hd hieman ohi. Mitä isompi, sen parempi. Valitettavasti hinta nousee siinä sivussa...

Ja muistakaa: hyvää ja halpaa ei ole keksittykään. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin sitä se myös yleensä onkin.

Edit:
Voit raahata sen mihin Giganttiin haluat, kunhan kävelet ovesta sisään kuitin kanssa. Kätevää.
No kyllä 32" riittää, katson ja pelaan televisiolla 1-1,5 metrin päästä. Eli ei tässä kokoa tarvita vaihtaa. Ei ole joo. Aina saa laittaa satkun lisää, jos haluat parempaa. Nälkä kasvaa syödessä on tullut vähän tässä. Budjetti on noussut pari sataa siitä mitä piti. Mutta kyllä mieluummin kallis ja hyvä kuin halpa ja huono.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Minkä LG:n hankit? Itse oisin ostanut tämän http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11958 tai oikeesti oli yhessä vaiheessa tota ostamassa, mut sit ostin Toshiban 42" full hd:n
Edelleenkääs en ole sijoittamassa tähän yli tonnia. Budjetti alunperin oli 700 euroa. Sitten ostin 800 euroa maksaneen Philipsin. Siihen tuli vikaa ja näin sain onneksi sen vaihdettua. Nyt sitten vaihdoin taas uuteen jonka hinta oli 899. Tossa pyrin pysymään, eli 900 euron tietämin. Tuon Sampan saisin 921 eurolla postikuluineen jos tarkalleen katsotaan. Ei kovin paha hinta, mitä nyt kaupoissa olen katsonut television olevan tonnin luokkaa.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Mitä et ymmärtänyt ensimmäisestä viestistä ? "Ja samalla lähti koko merkki vaihtoon..."
Mitään ei jäänyt ymmärtämättä.

Vaikka aloittaja viestinsä kirjoitushetkellä onkin suivaantunut tiettyyn merkkiin, niin toki voi tulla kertomaan, että ei ne kaikki Philipsit kuraa olekaan ja näyttää siitä vedenpitäviä todisteita. Kivempaa tietysti olisi, että voisin tehdä sen kenenkään hyppimättä seinille.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Taisi voittaa 2007 Euroopan parhaan LCD-tv:n palkinnon :rolleyes:

Samnsungin sivuilta:
Vuoden HD-ready lcd-tv: Samsung LE40R81B/86BD:
LCD-televisiot ovat jo ajat sitten karistaneet kuvaruudustaan kapean katselukulman ja katkonaisen liikkeentoiston. Samsungin LE-40R81B/86BD osoittaa teknologian olevan kypsä nyt paitsi erinomaiseen tarkkuuteen ja värintoistoon, myös pitämään mustan todella mustana. Tummien sävyjen mainio toisto haastaa jo plasmaruudut ja MoviePlus -kuvankäsittelytekniikka pitää vikkelänkin liikkeen luonnollisena. Kolme HDMI-liitäntää tukevat vaativankin kotiteatteriharrastajan rakennustarpeita ja avoin Common Interface -rajapinta hyväksyy mukaan myös tulevaisuuden AV-sovellutukset. Hienoa on myös, että erinomaiset ominaisuudet ja tyylikkään muotoilun omaava tv tarjotaan kuluttajalle todella houkuttelevaan hintaan.

Joo ei tuo voi kovin paska olla :) tuo EISA on kovimpia palkintoja mitä valmistaja voi saada.
Jännä että toiseks halvin malli on pärjännyt, mutta kalliimmat sampan mallit ei.
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Edelleenkääs en ole sijoittamassa tähän yli tonnia. Budjetti alunperin oli 700 euroa. Sitten ostin 800 euroa maksaneen Philipsin. Siihen tuli vikaa ja näin sain onneksi sen vaihdettua. Nyt sitten vaihdoin taas uuteen jonka hinta oli 899. Tossa pyrin pysymään, eli 900 euron tietämin. Tuon Sampan saisin 921 eurolla postikuluineen jos tarkalleen katsotaan. Ei kovin paha hinta, mitä nyt kaupoissa olen katsonut television olevan tonnin luokkaa.



Yhä edelleen, expertiltä saa Samsung 32R81-telkkaria hintaan 699. Televisio on siis runkoaan myöten TÄYSIN SAMA kuin R86, mutta ilman digivirittimiä. Eli jos sinulla on jo digiboxi, niin suunnista lähimpään Expertin myymälään. www.expertasa.fi
 
Vastaus: Kohta television ostoon!

Ja muistakaa: hyvää ja halpaa ei ole keksittykään. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin sitä se myös yleensä onkin.

Hyvää ja halpaa on olemassa juurikin näissä erikoisemmissa merkeissä. Ne kun ovat vaan uudelleen brändättyjä merkkikoneita, joita laitetaan markkinoille sen takia että kaikkien hintaluokkien markkinoille voitaisiin tunkea emobrändin siitä kärsimättä.
 
Ylös Bottom