Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Televisio tai näyttö Xbox 360:lle

Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Itselläni LG L2CD 37" lcd töllö. Erittäin tyytyväinen olen kuvaan :)
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Hieman topikin varsinaista aihetta sivuten, mutta ehkä jotenkin siihen liittyen..

Niille joilla ei ole pohjatonta kassaa käytettävissään eikä koko ole pääasia, niin tässä olisi varsin edullinen HD-töllö ja ominaisuuksiltaankin vähintään normitasoa. Harmittaa että itse ostin parisen kuukautta takaperin moninkerroin surkeamman Philipsin 20 tuumaisen ja maksoin siitä vielä 200 euroa enemmän :mad: .

ViewSonic NextVision N2060W 449 ( http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10564 )

---

Itse ajattelin kakkosnäytökseni boxia ja pc:tä varten jotain tämän tyylistä: http://www.pixmania.com/fi/fi/407346/art/fujitsu-siemens/lcd-naytto-22-l22-1w-5-ms.html?srcid=1157#

Onnistuuko tuolla pelaaminen, vai vetääkö tuo skaalaukset jotenkin överiksi?
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Onkos sivustoja mistä saisi halvalla ja varmasti saksasta telkkareita. Sen kun vielä saisi niin pääsis tilaamaan :)

Tuo S2000 taitaa mennä tilaukseen, kuulostaa ihan näpäkältä peliltä siis.

DVDPlazalla kannattaa tutustua tähän http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=98

Technikdirect on ollut aika luotettava toimittaja.

Jos Saksasta tilaat, niin kannattaa sitten säästää ne ostokuitit tarkkaan, tai voi tulla säätämistä huollon järjestämisessä. Eipä siinä muita riskejä pahemmin ole. Toimitusajat vain saattavat olla noin 1-3 viikkoa pidemmät mitä Suomessa, riippuen paikasta. Kannattaa tuolta palstalta tarkistaa, että kaupan asiakaspalvelu toimii, sillä reklamaatioissa hyvä asiakaspalvelu on aina eduksi.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Onkos sivustoja mistä saisi halvalla ja varmasti saksasta telkkareita. Sen kun vielä saisi niin pääsis tilaamaan :)

Tuo S2000 taitaa mennä tilaukseen, kuulostaa ihan näpäkältä peliltä siis.

Technik Direkt on varmaan yksi suomalaisten eniten käyttämistä saksalaisista verkkokaupoista. Kielivalintanakin toimii englanti (joka tosin ei ole sitä parhainta mahdollista, mutta tarpeeksi hyvää). Osoite on:

http://www.technikdirekt.de/

Ja eipä kait tuota Pixmaniaakaan pidä unohtaa:

http://www.pixmania.com/
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

feldon sanoi:
Pixmaniallakin on välillä ihan tolkuttoman pitkiä odotusaikoja ja lähipiiriin on tullut jopa täysin eri kamaa mitä alkujaan oli tilattu. Hyvät hinnat siellä kuitenkin on.
Jaa? Pixmaniasta tavara on itsellä ollut aina kotona alle 2vrk tilauksesta. Ei valittamista paikasta.

Tecknidirekt on tosiaan ilmeisen luotettava. Mediacheckpoint.comia olen myös käyttänyt, joskin se on kalliimpi. Nyt on LCD töllö tuloillaan Digitalo.destä.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

dasb00t sanoi:
Mun silmät kertoi eilen ainakin, että 2500e LG plasma pääsi samalle tasolle ja meni vielä ohikin kun vertailin niitä kaupassa. Molemmissa sama HD contentti. Mikäs lehti oli, missä tuollaista väitettiin?

Lehti oli Micro-PC, arvostelussa Sonyn KDS-55A2000.
speksit

Pitäisi kyllä itse päästä katselemaan, ilmeisesti tuo uusi malli on melkoisen kehittynyt.
Tuohon kyseiseen lehteen ei tietenkään ole luottaminen... :rolleyes:
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Onkos sivustoja mistä saisi halvalla ja varmasti saksasta telkkareita. Sen kun vielä saisi niin pääsis tilaamaan :)

Tuo S2000 taitaa mennä tilaukseen, kuulostaa ihan näpäkältä peliltä siis.
Monet DVDPlazalla on tilanneet http://www.fotopreissturz.de-liikkeestä. Yhteydenotot pelaa, toimitus on nopeaa, ja hinnat on Saksan halvimmat.

Jos olisin itse Saksasta tilaamassa, todennäköisesti tilaisin tuolta.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Paolo sanoi:
Lehti oli Micro-PC, arvostelussa Sonyn KDS-55A2000.
speksit

Pitäisi kyllä itse päästä katselemaan, ilmeisesti tuo uusi malli on melkoisen kehittynyt.
Tuohon kyseiseen lehteen ei tietenkään ole luottaminen... :rolleyes:

Lehden nimi kertoo jo kaiken. Olen kyseistä lehteä seurannut sen julkaisusta asti (kaveri tilaa) ja aika hauskoja arvosteluja siellä on silloin tällöin. Vähän tuntuu olevan välillä maksettuakin tekstiä joukossa.

No, arvostelijan mielipidehän tuokin on. Ei tuo mikään huono televisio ole, ei suinkaan, hyvä hintaisekseen.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Vanha 21 tuumainen salora sanoi juuri tisensä irti, eli olohuone tarvitsee uuden koristeen.. Ajattelin lähinnä jotain seuraavista ellei kyseessä ole ihan täyttä kuraa:

Philips 32pf3321
Philips 32" PF5331
Thomson 32LM051B6.

Noilla on jokaisella 100 euroa hintaeroa, mutta mitään suurempia eroavaisuuksia en ominaisuuksissa huomannut. Mikähän noista olisi paras ja pitkä-ikäisin vaihtoehto devareiden, 360:n ja mahdollisesti PS3:n kaveriksi?

Olen kallistumassa tuon thompsonin puolelle, ihan asiallisesti kerrankin hinnoiteltu.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Poro24 sanoi:
Vanha 21 tuumainen salora sanoi juuri tisensä irti, eli olohuone tarvitsee uuden koristeen.. Ajattelin lähinnä jotain seuraavista ellei kyseessä ole ihan täyttä kuraa:

Philips 32pf3321
Philips 32" PF5331
Thomson 32LM051B6.

Noilla on jokaisella 100 euroa hintaeroa, mutta mitään suurempia eroavaisuuksia en ominaisuuksissa huomannut. Mikähän noista olisi paras ja pitkä-ikäisin vaihtoehto devareiden, 360:n ja mahdollisesti PS3:n kaveriksi?

Olen kallistumassa tuon thompsonin puolelle, ihan asiallisesti kerrankin hinnoiteltu.

Itse kallistuisin, jos olisin noista kolmesta televisiota hankkimassa, Thompsonin tai sitten Philips PF5331:n suuntaan. Philipsistä kumminkin löytyy kaksi HDMI paikkaa ja poksin saa komponentilla kiinni. Mutta Thompsonissa on taasen VGA, jolloin Xbox 360 voisi hoitaa skaalauksen... :rolleyes:
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

gefilus A sanoi:
Itse kallistuisin, jos olisin noista kolmesta televisiota hankkimassa, Thompsonin tai sitten Philips PF5331:n suuntaan. Philipsistä kumminkin löytyy kaksi HDMI paikkaa ja poksin saa komponentilla kiinni. Mutta Thompsonissa on taasen VGA, jolloin Xbox 360 voisi hoitaa skaalauksen... :rolleyes:
Yksi HDMI riittänee mulle. Thompsonista löytyy kuitenkin VGA-liitäntä, eli 360 siihen ja hdmi jää vapaaksi esimerkiksi sille ps3:lle. Tuossa kalliimmassa philipsissä ei ollut dvi:tä eikä edes vga:ta, mikä on aika merkillistä.

Jeps, tompsukka lähti tulemaan, vieläpä ilman toimituskuluja. Kerrankin tuli halvaksi anttilan kanssa.
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

Onko kellään tietoa telkkarista mallia Samsung LE32R72B? Saisin moisen hintaan 815 euroa postikuluineen. Vaikuttais hyvältä töllöltä todella kilpailukykyiseen hintaan, mutta varmaan joku tietää paremmin, onko tosta mihinkään?
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

Tautofonia sanoi:
Onko kellään tietoa telkkarista mallia Samsung LE32R72B? Saisin moisen hintaan 815 euroa postikuluineen. Vaikuttais hyvältä töllöltä todella kilpailukykyiseen hintaan, mutta varmaan joku tietää paremmin, onko tosta mihinkään?

Olen nähnyt livenä, ei Sonyjen tasoa, mutta pärjää LG/Philips jne. vertailussa. Parempaa keskitasoa mielestäni. Samsung tekee LCD-näytöissä laatutyötä lähes mallissa kuin mallissa.
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

en tiedä onko tätä kysytty, mutta sopiiko tämä xo:lla pelaamiseen hyvin
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

yliverkko sanoi:
en tiedä onko tätä kysytty, mutta sopiiko tämä xo:lla pelaamiseen hyvin

Sopii, mutta ei kannata ostaa. Tuo on vanha malli ja poistunut myynnistä. Uudemmat mallit on S sarjaa KDL32S2000 tai KDL32S2500 (vielä uudempi).
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

Smirre sanoi:
Sopii, mutta ei kannata ostaa. Tuo on vanha malli ja poistunut myynnistä. Uudemmat mallit on S sarjaa KDL32S2000 tai KDL32S2500 (vielä uudempi).
Ei, tuo on vain edullisempaa sarjaa. Sonyllahan on valikoimassaan mallisarjat U, S, V, W ja X, joista U on edullisin ja X vastaavasti kallein. Tosin W ja X sarjat tulevat mukaan vasta 40"+ kokoluokissa. Vasta numerosarja kirjaimen perässä kertoo mallin iän, eli 2000 on vanhempi kuin 2500, seuraava mallisukupolvi tulee näillä näkymin olemaan joko 3000 tai 3500.
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

Pähkinä sanoi:
Ei, tuo on vain edullisempaa sarjaa. Sonyllahan on valikoimassaan mallisarjat U, S, V, W ja X, joista U on edullisin ja X vastaavasti kallein. Tosin W ja X sarjat tulevat mukaan vasta 40"+ kokoluokissa. Vasta numerosarja kirjaimen perässä kertoo mallin iän, eli 2000 on vanhempi kuin 2500, seuraava mallisukupolvi tulee näillä näkymin olemaan joko 3000 tai 3500.

Kappas niin onkin. Oli jostain sellainen mielikuva, että U-sarja olisi poistunut myynnistä.

S-sarjaa huonompaa en kyllä itse ostaisi. V-sarjan kuvanparannuspiirinkin kanssa on vähän niin ja näin, joku tykkää toinen ei. W & X menee jo FullHD:n puolelle, josta en maksaisi sitä hirvittävää luksuslisää. Ostaa sitten 6-10 vuoden päästä fullhd:n kun asia on enemmän ajankohtainen ja siirtää hd readyn makuuhuoneen puolelle :)
 
Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

Smirre sanoi:
S-sarjaa huonompaa en kyllä itse ostaisi. V-sarjan kuvanparannuspiirinkin kanssa on vähän niin ja näin, joku tykkää toinen ei.
Niin no S- ja V-malleissa käytetään samaa paneelia, kuvanparannuspiirit on vain erit, tai näin ainakin 2000-mallien kohdalla. U-sarjassa taas on kokonaan oma paneelinsa, joka yllättäen ei ole ihan yhtä hyvä kuin kalliimmissa malleissa, U-sarjaa kuitenkin on kehuttu hyväksi laitteeksi hintaisekseen. Myös W- ja X-malleissa on samat paneelit, eli ero näidenkin välillä tehdään kuvanparannuspiireillä, käytännössä ero ei ainakaan lukemani perusteella ole kuitenkaan hirveän suuri, kuten ei ole S- ja V-mallin välilläkään. Eri paneelien välillä erot ovat taas melko selvästi nähtävissä, myöskin hinnassa...
 
Ylös Bottom