Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ostin Sonyn KDL 40W4730 100hz töllön. Ei toimi pleikkarin kanssa hyvin, nopeissa kohdissa sumenee ja alkaa nykimää, vaikka mitä säätöjä olen käynyt läpi. Onneksi Expertti lupaa ottaa telkkarin takasin. Onko kellään muulla kokemuksia 100hz telkkareista.
Morjens vaan kaikille!
Ehkä seuraava päivitys olisi FullHD tykki joskus kun viitsii. En ole itse kovin perustanut tuolle FullHD hömpötykselle kun itse en ainakaan oikein meinaa erottaa eroa ainakaan 50" kokoisissa kuvissa, ehkä tuossa tykkikuvassa sen jo huomaisikin ja siksi se kiinnostaa ainakin hitusen...
Omakotitalon myötä panostin tosissani AV-järjestelmään. Kotona jylisee OR:n Hi 7.1 järjestelmä, sekä perus HD Ready 32" telkku (päivittäistä katselua varten) ja Samsungin Z3 tykki leffoja / pelejä varten. Ulkoasu oksettaisi varmasti sisutusohjelma Innon Marko Paanasta, mutta leffa-/pelikokemus on vertaansa vailla. Blue Ray-soittimena toimii siis edelleen PS3.
Vihdoin sain sen oman leikkihuoneen ja pleikkarille kaveriksi Sanyon Full HD-tykin. Kiva oli pelailla 42" plasmankin kanssa, mutta kyllähän tuo suurempi kuva esim. autopeleissä tekee fiilistä puolet lisää. Vielä pitäisi keksiä ratille joku hyvä systeemi.
Blu-ray -leffoissa tuo tykki toisaalta ikävästi paljasti levyjen laatueron, kun plasmalla kaikki näytti niin terävältä ja hienolta. Dark Knight-testauksen jälkeen keskiverrotkin sinilevyt näyttävät kuin dvd-matskulle![]()
Minkäs Sanyon ostit?