Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennispelit

Kaikella pystyy raahastamaan, kun on uskollisia faneja ,kuten sä. Aiemmin ei kukaan muu huijannut kuin EA, nyt siihen ovat menneet muutkin, pienet ja isot. Rehellisyys ja oikeamielisyys ei tule geeneissä, se opitaan elämällä ja omaksumalla oikea moraali, sitä ei pelit opeta eikä kukaan enää muukaan. Entinen pahuus on nykyaikaan hyväksyttävää, normaalia!

Ohjelmat ja pelit ujuttaa kaikkeen asioita joilla kasvatetaan pelaajia hyväksymään kaiken normaalina, olemaan pelien pellejä, marionetteja jotka tekee kuinka heille on opetettu, ilman omaa ajatustakaan. Systeemit muokkaa mainoksillaan ja kaikella sun käytöstäs ja ajatustas että hyväksyt kaiken ,vääryydetkin! Sä vaan et huomaasitä enää kun oot kasvanut siihen syntymästäs lähtien, et ees tiedä muuta oikeeta tai väärää kuin mitä sulle buukkaa pelit tai sairas valtamedia! Enää harvalla on ns omia aivoja, luullaan vaan!
 
Mä en oo kyllä fani tälle pelille, enkä koko tennikselle lajina, vaikka niitä pelaillut olenkin niin oikeassa elämässä kuin virtuaalisessa.

Pelissä on moniakin puutteita, joskin isoon osaan niistä on tulossa parannus päivityksellä.
Mutta kyllä ihan perus pelaaminen on ollut erittäin nautittavaa, eikä ole ollut sen isompaa valittamista. Ei missään nimessä tuntikausia tällästä putkeen jaksa, mutta resursseihin nähden ihan ok tekele.
Yhtälailla nautin VT:stä, kuin top spinnistäkin, vaikka niissäkin oli monia ongelmia.

Ja miten EA nyt jotenkin huijaa tai joku muu? Jos et koe jonkun pelin olevan rahansa arvoinen, et osta sitö, tai ostat alennuksesta. Jos koet saavasi siitä vastinetta rahoille ostat sen.

Ja pelaavat tennisfanaatikot ja muutama meikäläinen siihen päälle ei kyllä rikastuta tekijöitä, varsinkin kun erittäin marginaaliryhmän lyödään samaan aikaan kaksi peliä markkinoille.

Virtua Tennis 4 myi alustasta riippuen noin 150-450 tuhatta, pc versio huimat 40 tuhatta.
Jopa ison ja pahan EA kassamagneetti Grand slam pelit vain 180-250 tuhatta.

Niillä ei vain tiliä tee ja siksi esim EA kaltainen firma ei tennispelejä tee.
Se myös näkyy siinä, että pienet ja kokemattomat firmat yrittää tehdä pelejä pienemmällä resurssilla ja siten, että saavat sen verran voittoa et pystyy tekemään ylipäätään uutta peliä..usein uutta ei tule kun firmat on konkurssissa.

Nintendon tennispelit myy noin miljoonan luokkaa, jota voi pitää aika pienenä lukuna Nintendon mittapuulla.

Eli väitän kyllä, että kyllä esim world tourin tekijät tekee pelin puhtaasti rakkaudesta lajiin, mukanahan on nimenomaan noita vanhojen tennispelien tekijöitä.
Mut kerro toki jotain faktaa jos nämä niin kovia rahasampoja on, tai että resurssit ois paljon parempaan.
http://www.vgchartz.com/games/games...&showcriticscore=1&showuserscore=1&alphasort=

Ja kerro toki vähän syvällisemmin mikä tuossa pelissä niin mielettömän pahasti tökkii. Oman arvion mukaan se on noin 7/10 tällä hetkellä, mikä on about sitä mitä odotankin tälläisen tuotantoarvon peliltä, pelitalon ekalta peliltä genreseen.
 
Aiemmin ei kukaan muu huijannut kuin EA, nyt siihen ovat menneet muutkin, pienet ja isot. Entinen pahuus on nykyaikaan hyväksyttävää, normaalia!

Systeemit muokkaa mainoksillaan ja kaikella sun käytöstäs ja ajatustas että hyväksyt kaiken ,vääryydetkin! Sä vaan et huomaasitä enää kun oot kasvanut siihen syntymästäs lähtien..

Aika vahvat psykoosit tulilla :D

Vihdoinkin saadaan nykykonsoleille tennispelejä, tiedostetaan että kyseessä on varsin marginaalinen kohderyhmä.
Tekijätiimi kohtuu pieni, silti saadaan viihdyttävä peli aikaan, jossa toki on omat puutteensa, joita kyllä on jo paikattu päivityksillä.

Jos itse peli ei miellytä = PAHUUTTA JA HUIJAUSTA! :D
 
Juu kyllähän tässä hiukan kusetettu olo tulee, kun ostanut pelin 2kk siiten ja jo silloin nettipelissä luki, että "coming soon", no se on kamalan suhteellinen käsite ilmeisesti :D. Pari viikkoa sitten muistaakseni luin, että pitäisi muutaman viikon sisään tulla, mutta sekin aikamääre on vissiin umpeutunut. Periatteessa tämä nyt ei haittaa, koska tällä hetkellä paljon muutakin pelattavaa. Loppukohan tekijöillä rahat kesken, niin piti laittaa peli aikasemmin myyntiin? Kaiken järjen mukaan olis ollu reilua julkasta peli vasta syksyllä valmiina pakettina, mutta mikäs tässä odotellessa.
 
Kaiken järjen mukaan olis ollu reilua julkasta peli vasta syksyllä valmiina pakettina
Tuo on mullakin se päällimmäinen fiilis. OK Tennispelihän tuo nyt jo on mutta jos ominaisuuksia on noin paljon (kun on luettu) vasta tulossa itse peliin niin miksi ei kehitetty noin puolta vuotta pidempään?

Toki pieni Studio resurssit on mitä on kun peliä kehittää silti o_O Itekin odotin että kyllä se kesäkuun aikana ois tullu se moninpeli. Nyt on tosin tuolla uudella PCllä niin paljon pelattavaa et esim CREW 2 on jääny lähes täysin pelaamatta.
 
Tuli otettu kirjastosta AO tennis lainaan, jotta voi vertailla World Touriin.
Tosin xboxille ja löytyy vain S, mutta ei tuo world Tour käsittääkseni Pro:n tehoja hyödynnä, joten samalla viivalla ollaan.

- Graafisesti kumpikin on yhtä rujoja
- AO on kuin fast asetuksella ja WT slow asetuksella. AO on todella paljon nopeatempoisempaa ja jotenkin arcadempaa. Vaikka WT näyttä kankealta, niin AO rinnalla tuntuu aidommalta ja äijässä, että pallossa on enemmän massaa.
- Vihaan tuota AO tähtäyssysteemiä, että syöttöjä. Mä haluan pelata niin, että sen äijän taidot merkkaa eniten, sen jälkeen se missä asennossa laitan pelaajan lyömään jne. Eli en halua itse tatilla millintarkkaa lyöntiä. Sama Fifassa, haluan joka pelaajan olevan juuri niin hyvä kuin se on, eikä kaikki mun tasoisia.
- Valikoiden osalta WT vie sinällään voiton ulkoasultaan ja mekaniikaltaan.
- Mutta voi pojat miten paljon AO:ssa voi säätää, pallon nopeutta eri alustoille, vaikeustasoja varmaan 8, pelien kestot jne. Ihan mieletön määrä säätömahdollisuuksia.
- Uramoodi tuntuu AO:ssa selvästi paremmalta, mutta täytyy huomenna tutustua lisää siihen.
- AO:ssa heitetään kolikkoa ottelun alussa, tuomioita voi haastaa jne.

Kaiken kaikkiaan alkufiilikset on sellaiset, että itse pelaaminen on minun makuuni todella paljo parempaa World Tourissa, mutta ihan kaikki muu sitten AO:ssa parempaa.
Ymmärrän kyllä miksi joku tuollaisesta nopeasta huiskimisesta tykkää, mutta World Tourin vakavampi ote maistuu todella paljon paremmalta kun lyönnit onnistuu jne.
Eli yllä hetkellä valitsisin äärettömän isoine puutteineen World Tourin, mutta AO on äärimmäisen iso positiivinen yllätys kaiken netissä olevan haukun jälkeen. Voin kyllä ihan lämpimin mielin suositella sitäkin jo ensi fiilisten pohjalta.
 
Pelailinpa nyt AO:ta lisää ja ihan tosissaan ärsyttää tuo tähtäys mekaniikka. Pätkääkään ei pelissä katsota äijää, tai palloa. Ukko liikkuu periaatteessa lähes itsestään pallon luokse ja ainut asia mitä täytyy seurata on se tähtäys pallura vastustajan kenttäpuoliskolla.
Ei ole missään välissä fiilistä et pelaan tennistä. Tuntuu vain reaktio/tarkkuuspeliltä, eikä se ole kovin kivaa.
Siinä ei auta monipuoliset säätömahdollisuudet ja haastomahdollisuudet, kun itse gameplay ei ole kivaa, vaikka teknisesti toimivaa onkin.

Pistin World Tourin päälle ja vedin matsin sillä myös. Gameplay oli aivan älyttömästi parempaa ja mukavampaa, sekä nopeudellaan aidomman oloista. Ja se kankeus oikeasti tuntuu noiden AO ilmapallo ukkojen jälkeen vain realistiselta ja mukavalta.

Ai että kun nää kaks yhdistäisi parhaat puolensa. Mutta tällä hetkellä ei nyt parin tunnin pelailun jälkeen ole oikein syytä miksi pelaisin ennemminkin AO:ta, kuin World Touria.
 
Tässä pelissä oli pettymys ettei tässä ollu edes nelinpeliä. No sekin on kuulemma kehitteillä ja tulee päivityksellä kun on tullakseen. Suuri osa täälläkin odottaa kai sitä verkkomoninpeliä.

Tuosta Ompun tekstistä saa käsityksen että tilanne on sama kun jalkapallo peleissä.
2 peliä samasta lajista mutta joiden näkemys siitä lajista on täysin erilainen.
 
Viimeksi muokattu:
No sieltähän se kauan odotettu nettipeli tuli viimein! Nyt pari ottelua takana, ja onhan tuo vielä ihan lapsen kengissä... En tiedä kävikö mulla vaan huono tsäkä, mutta omissa peleissä todella tönkköä tuo peli ja syöttöjen palauttaminen ihan hirveätä ja muutenkin tulee älyttömästi hutilyöntejä, kun oma ukko ei reagoi palloon. On tuossa kyllä paljon potentiaalia, kun vastustajakin tekee inhimmilisiä virheitä. Toistaiseksi kuitenkin sitä mieltä, että tuskasta tuo pelaaminen, harmittavaa :(
 
Tuosta Ompun tekstistä saa käsityksen että tilanne on sama kun jalkapallo peleissä.
2 peliä samasta lajista mutta joiden näkemys siitä lajista on täysin erilainen.

Jep, sama juttu on nykyisin tennis, koripallo, jalkapallo -peleissä.
Ja jokaisessa sama ongelma. Varmaan ainoankaan pelaajan mielestä kumpikaan ei tee asiaa niin kuin iso massa oikeasti haluais. Molemmissa aina todella isoja puutteita tai ärsytyksen aiheita. Toisaalta toisessa joku asia tehty aina jumalaisesti paremmin.

Se mitä en näissä ymmärrä, ett onko tekijät niin sokeita ettei näe, vai pelkääkö oikeusjuttuja vai mitä? Miksi ei voida pelata kaverin peliä ja todeta et toi yks juttu on noi paljon paremmin. Seuraavaan vuosipäivitykseen me pidetään meidän hyvät jutut ja lisäillään kaverin hyvät jutut.

Lopulta ois joka genressä kaksi hyvää peliä, eikä kaksi suhteellisen hyvää todella isoilla ongelmilla pikkujutuissa.
 
Näky tulleen tänään nuo verkkopeli ominaisuudet peliin :)
Tuli tuossa nyt jonkun verran kokeiltua tuota verkkopeliä. Ja samalla todettua että kolmesta vastustajasta kukaan ei osannut oikein syöttää :D
Syöttäminen on siis pelissäkin vaikeeta :D Yhtään ei pätkinyt ja huomasin samalla miten paljon se tuo peliin yllätyksellisyyttä kun myös vastustaja voi lyödä sen "varman pisteen" leveäksi.

Siitä animaation pätkimisestä mistä täällä itsekin olen sanonut että joskus se lyöntianimaatio ei lähde käyntiin. Siitä pääsee pitkälti eroon sillä jos malttaa katsoa mihin se vastapuolen lyönti oikein lähtee. :)
 
Aivan pelikelvoton tuo online.
Koko eka erä meni siten, ettei kumpikaan saanu kertaakaan palautettua syöttöä, ässää ässän perään.
Sen jälkeen vastustaja sai yks kaks palautettua, mutta mä en pystynyt lyömään kertaakaan enää takaisin.

Eli pisin pallo oli ne kerrat kun vastustaja palautti mun syötön.
En pystynyt koko ottelussa lyömään kertaakaan, äijä juoksi vain ohi.
 
Aivan pelikelvoton tuo online.
Koko eka erä meni siten, ettei kumpikaan saanu kertaakaan palautettua syöttöä, ässää ässän perään.
Sen jälkeen vastustaja sai yks kaks palautettua, mutta mä en pystynyt lyömään kertaakaan enää takaisin.

Eli pisin pallo oli ne kerrat kun vastustaja palautti mun syötön.
En pystynyt koko ottelussa lyömään kertaakaan, äijä juoksi vain ohi.
Kiva, että jollain muullakin on aivan samat kokemukset kun mulla...
 
Tennis World Tour päivitti fb sivuilleen seuraavaa:
Hello Everyone,

We're currently working on bringing new features and patches to Tennis World Tour. The implementation of these has been slower than we'd have liked.

However, we're committed to crafting a fantastic Tennis experience for fans of the sport. If you're experiencing any particular issues then please let us know. We'll pass this onto the developers and get it resolved as soon as possible.

Thanks in advance.
 
Tennis World Tourin väliaikatietoa...eli ei tietoa ollenkaan. :p

Hello,

We'd like to apologize for the slow pace of updates following the launch of Tennis World Tour.

Game development is a complex process and despite our continuous hard work, there have been a few roadblocks that stalled our planned patch schedule.

We're committed to providing a fantastic Tennis experience for fans of the sport and for everyone who purchased the game. Over the past few weeks, we've been working non-stop to iron out these issues and will have more information to share in the near future.

We are sorry for the wait but would like to thank you for your patience and understanding as we further build upon the TwT experience.
 
Tuli eilen kokeiltua tuota Tennis World Touria ekaa kertaa sitten kesän julkaisun. Positiivisin juttu oli se että nyt myös AI vastustajat tekee niitä "helppoja" virheitä. :)

Online on kyllä edelleen kauheaa animaatioiden diashowta.
 
Tuli eilen kokeiltua tuota Tennis World Touria ekaa kertaa sitten kesän julkaisun. Positiivisin juttu oli se että nyt myös AI vastustajat tekee niitä "helppoja" virheitä. :)

Online on kyllä edelleen kauheaa animaatioiden diashowta.
Ei oo pahemmin tullu pätsejä ja Xbox tais onlinen saada 1-2 viikkoa sitten. :D
 
Ei oo pahemmin tullu pätsejä ja Xbox tais onlinen saada 1-2 viikkoa sitten. :D
Juu sä oot omppu ainoo jolla se mun yli sadan nimen kaverilistalla on. :D Että ei pelaaja määräkään päätä huimaa.

Suomessa koko Tennis on kärsiny aika inflaation kun se eräs Nieminen lopetti :D Kontinen pärjää nelinpelissä ihan mukavasti.
 
Ylös Bottom