Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennispelit

Juu sä oot omppu ainoo jolla se mun yli sadan nimen kaverilistalla on. :D Että ei pelaaja määräkään päätä huimaa.

Suomessa koko Tennis on kärsiny aika inflaation kun se eräs Nieminen lopetti :D Kontinen pärjää nelinpelissä ihan mukavasti.
Mun nuoruudessa tuli sentää Wimbledon jne ilmaiskanavilta ja tuli jatkuvasti seurattua. Nykyisin kaikki on maksumuurin takana ja suomalaisten korviin ei oikein isoja staroja enää ole. Uusista tiedä ainuttakaan.

Mut ei tääkää peli huono ole, mutta jää kyllä muiden jalkoihin, kun ei ole tarpeeksi hyvä. :/
Kovalevyltä en poista, koska joskus haluan pelata kuitenkin matsin pari.
 
Tennis World Tour oli jonkun aikaa lainassa ja ihan helvetin huono peli!
Top Spinnin loistavuudesta ollaan todella kaukana, peli tuntui täysin keskeneräiseltä ja kaiken kaikkeaan huonosti tehdyltä.
Vähän semmoinen fiilis jäi että koska pelin ydin on paskana niin ei sitä mitkään päivitykset enää pelasta.
 
Tennis World Tour oli jonkun aikaa lainassa ja ihan helvetin huono peli!
Top Spinnin loistavuudesta ollaan todella kaukana, peli tuntui täysin keskeneräiseltä ja kaiken kaikkeaan huonosti tehdyltä.
Vähän semmoinen fiilis jäi että koska pelin ydin on paskana niin ei sitä mitkään päivitykset enää pelasta.
Saako tähän perusteluja?
 
"We've got exciting things planned for the next patch, scheduled for later this month.

Expect graphical updates, changes to the career mode, new outfits + new equipment (for star players & custom characters) and more.

We'll discuss other features in the near future, for now here's a sneak peek at the outfits."
Tuollainen viesti löytyi pelin Facebook sivuilta.
 
Tennis world Tour saanut pätsin. Hyvin pieniä uudistukset oli paperillakin. Mutta mitä uutta uraan tuli? En huomannut mitään eroa.
 
Kesällä turhautti pelata koko peliä kun joka ainoa pallo jonka onnistui palauttamaan tuli myös takaisin.

Nyt pelkästään tuo että myös AI tekee virheitä tekee pelistä paremman tuntuisen.

Juu katotaan mitä siellä tällä kertaa on uutta.
 
Oikeessa tenniksessä Kontinen/Peers Australian avointen nelinpelifinaaliin!!

Outoa ettei World Tourista ja AO:sta oo suomenkielisiä arvosteluja tullu yhtään!?
 
Oikeessa tenniksessä Kontinen/Peers Australian avointen nelinpelifinaaliin!!

Outoa ettei World Tourista ja AO:sta oo suomenkielisiä arvosteluja tullu yhtään!?
Kumpi näistä Tennis peleistä on parempi yksinpelinä ja muutenkin? Yli 10 vuoteen ei ole tullut Tennis pelejä pelattua, mutta Commodore 64:sta Xbox 360:een asti tuli pelattua paljon ja säännöllisesti eri Tennis pelejä ja tekisi mieli koittaa taas..
 
Kumpi näistä Tennis peleistä on parempi yksinpelinä ja muutenkin? Yli 10 vuoteen ei ole tullut Tennis pelejä pelattua, mutta Commodore 64:sta Xbox 360:een asti tuli pelattua paljon ja säännöllisesti eri Tennis pelejä ja tekisi mieli koittaa taas..
Itse olen molempia pelannut ja kyllä itse pelimekaniikka on World Tourissa selvästi parempi.
AO:ssa tähtäys on jo sellainen ettei peli ole enää tennistä, vaan tennis on taustalla kun pelimekaniikkaa pelataan.
 
Mitä uutta tuossa AO2:ssa on? ykkösen kontrolleista en tykännyt itse yhtään. Eikä tuo graafisesti mikään nätti tämäkään ole.
 
Nyt tämän World Tour pelin saisi storesta 7.95€ hintaan. On varmaan hintansa arvoinen peli. Täytyy varmaan laittaa ostohousut jalkaan vaikka en ole mikää hirvee tennis fani.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tämän World Tour pelin saisi storesta 7.95€ hintaan. On varmaan hintansa arvoinen peli. Täytyy varmaan laittaa ostohousut jalkaan vaikka en ole mikää hirvee tennis fani.
Kyllä mun mielestä on sen arvoinen helposti. Onhan siinä omat ongelmansa, mutta kyllä mä ihan tykkään.
 
Itse hommasin pelistä sen Roland Garros-version 14€ hintaan viime kesänä, eipä nuo päivitykset ja lisätty sisältö peliä yhtään parantanut. Aika tylsä, itseään toistava ja helppo peli. 0 tappiota uralla ja ainoa haaste tulee siitä, että pitäisi jaksaa pelata pidempiä matseja kuin uran alussa. Parit kivat hetket oli pelin parissa, mutta aika meh 2/5 tennistä.

8€:lla voi hyvin kuitenkin peliä kokeilla ja katsoa tykkääkö.
 
Ylös Bottom