Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pibe sanoi:Philipsin vehkeet on oikeastaan aina huonoja kestävyydeltään... En ikinä ostaisi niiden töllöä.
Kyllä se vähän niin on, että Philips tekee hyviä parranajokoneita, muihin heidän laitteisiin ei sitten kannata koskeakaan. Itselläni aikoinaan jonkun verran tuota merkki ollut viihde-elektroniikassa. Enää ei tule, enkä voi sitä kenellekkään suositellakaan...Jooseppi sanoi:No voi p*ska. Kattoo nyt sitten mitä kestää.Ainakin 2 vuoden takuu taitaapi olla.
aleksi0 sanoi:katsos itse olen hankkimassa teräväpiirtotelevision ps3 pelamiseen(kesätyön jälkeen). olisi muutama kysymys:
- mitä pitäisi huomioita ostaessa?
- mitä eroa on tässä HD ready:ssä ja Full HD?
- paljon semmoinen 1080P:n ja 720P:n välillä tukeva resoluutio televisio maksaisi? semmoinen halpa, hyvä ja eikä mitään 1000 olisi aika hyvä. mitä vinkkejä hyvä asiantuntijat antavat minulle
Kiitos
PS. ei tiedä yhtään mitään teräväpiirtotelevisiosta
Aloittelijaystävällinen perustietopaketti, joka selventää monia tärkeitä termiittejä helposti ymmärrettävässä muodossa:aleksi0 sanoi:katsos itse olen hankkimassa teräväpiirtotelevision ps3 pelamiseen(kesätyön jälkeen). olisi muutama kysymys:
- -
PS. ei tiedä yhtään mitään teräväpiirtotelevisiosta
Pibe sanoi:Juu, itseasiassa muuten myös Philipsin kahvinkeittimet on hyviä!
ara sanoi:ps. mirailta löytyy pienempiäki malleja jotka on halvempia, niistä en sitte muuta tiä, mut niinku sanoin ni ei ku paikanpäälle johki verkkokauppaa/giganttii/hifistudiolle yms ni kyl sen omalle silmälle parhaan löytää
oi joi, että on paljon tietoaJona Asih sanoi:Aloittelijaystävällinen perustietopaketti, joka selventää monia tärkeitä termiittejä helposti ymmärrettävässä muodossa:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/taulutelevision_osto-opas.cfm
Modernimpi ja kattavampi "work in progress"-tietopaketti, jolla pääsee hyvin alkuun:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=63221
aleksi0 sanoi:oi joi, että on paljon tietoa
partio sanoi:Tässä jouluna olisi tarkoitus ostaa tollanen HD-ready 32'' pääasiassa 360:llä pelaamiseen ja futiksen katseluun. Hinta saisi olla siinä 700-800 euron paikkeilla.
Pari kysymystä olis:
-Mitä televisiota ihan kokemuksesta suosittelette tohon hintaluokkaan?Hyviä merkkejä Sony, Samsung ja Philips?
-Omistan myös vga-piuhan ja kun Boxini on tuota vahvempaa mallia, siinä ei ole HDMI-liitäntää. Joten komponentti- vai VGA-piuhalla televisioon kiinni?
Eli sana on vapaa. Kertokaapa nyt taulutelevisioiden omistajat kokemuksista.
Itseltäni löytyy saman sarjan töllö 40-tuumaisena ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Tv-kuva ei nyt ole mikään mahtava riippuen lähetyksen tasosta ja varsinkin urheilukanavan fudislähetykset ovat aika kauheaa katsottavaa. En tiedä saatko tosin tuohon hintaan merkittävästi parempaa tv-kuvaa jollain toisella mallilla? Sonyn D-sarjalaisessa on parempi tv-kuva, mutta eipä nuo muut kuvalähteet ole minua vakuuttaneet, mitä olen kaverilla pelaillut. Hintalappukin on sitten "hieman" korkeampi.Nisupulla sanoi:Suunnilleen tuohon hintaluokkaan iskeytyy Sony Bravian S-sarjalainen. Täältä löytyy juuri sellainen ja hyväksi havaittu, myös Xbox 360 käytössä. Komponentti oli se liitäntätapa johon aikoinaan tuli päädyttyä. Tämä mallisarja on pärjännyt hyvin testeissä, voittanut niistä useita.
Peck4 sanoi:onkos noilla 720p:llä ja 1080p:llä sitten kuinka iso ero? ite en ole niin tarkka ns. silmäkarkin kanssa ja ajatuksena olikin hommailla joku 32" hd-ready 800euron budjetilla
e: niin ja mitä eroa on tolla dynaamisella kontrastilla jos esim on 1000:1 ja 5000:1